WWE Tuesday Night SmackDown #886 – 02.08.2016
Bridgestone Arena – Nashville, Tennessee

Gale komentują: John Bradshaw Layfield, Mauro Ranallo & David Otunga

Show otwiera Randy Orton, Daniel Bryan oraz Shane McMahon, cała trójka ogląda powtórkę ataku Ortona na Lesnarze. Shane daje ochronę Ortonowi, a chwilę później podchodzi do nich The Miz, Bryan ustala walkę o pas Interkontynentalny.

WWE Champion Dean Ambrose wchodzi na ring. Ambrose mówi, że podoba mu się bycie mistrzem na SmackDown, bo teraz pisze historię. Dean zaprasza na ring Dolpha Zigglera. Ziggler mówi, że jest wielkim fanem Ambrose’a, ale na SummerSlam będzie chciał skraść show. Ambrose odpowiada, że Dolph może skraść show, ale nie odbierze mu mistrzostwa. Według Deana Ziggler nie jest tak dobry, jak mu się wydaje. Ambrose odchodzi, ale na titantronie pojawia się grafika Wyatt Family, a w ringu jest Bray Wyatt. Bray wykonuje Sister Abigail na Zigglerze, a potem mówi, że Dolph nie zasługuje na walkę. Wyatt rzuca wyzwanie Zigglerowi, jeżeli wygra, to zastąpi go w walce na SummerSlam. Fani chantują “Yes!”, a Bray dodaje “Follow the buzzards”.

Na backstage’u Ziggler akceptuje walkę, bo chce udowodnić, że zasługuje na tę walkę.

WWE Intercontinental Title #1 Contendership Triple Threat Match
Apollo Crews def. Baron Corbin, Kalisto (Czas walki: 6:47)
Po walce Corbin atakuje Kalisto, ale Crews wraca z powrotem na ring. Miz chwilę później pojawia się w ringu i wykonuje Skull Crushing Finale, chwilę potem Corbin wykonuje End of Days na Mizie.

Singles match
Eva Marie vs. Becky Lynch – Walka się nie rozpoczęła
Przed walką Eva Marie nabawiła się kontuzji nogi, więc sędzia nie dał jej walczyć.

Renee Young & Carmella są przy panelu SmackDown. Carmella mówi, że nie wierzy, iż Eva nabawiła się kontuzji. Nagle przerywa Natalya, która nie jest zadowolona, iż to nie ona udziela wywiadu.

Tag Team Match
American Alpha (Chad Gable & Jason Jordan) def. The Vaudevillains (Aiden English & Simon Gotch) (Czas walki: 3:27)

Na ringu jest AJ Styles, który jest zły. AJ jest w ringu z jednego powodu … z powodu Johna Ceny. Cena przerywa mu natychmiast. AJ mówi, że miał wiadomość dla Cenation i nie chce tutaj Ceny. AJ mówi, że pokonał Cene, ale ten nadal tu jest. Potem dodaje, że Nashville ma najsłabsze umysły (prawdopodobnie shot w TNA) i dodatkowo nazywa fanów ceny (dzieci i ich rodziców) głupimi idiotami. Styles mówi także, że AJ jest prawdziwym wielkim zawodnikiem, a Cena odpowiada mu, że wszyscy fani nie są, zanim (prowadzi to do chantów ‘Let’s go Cena, Cena sucks”). AJ wyzywa do walki Cene, a John zgadza się i dodaje, że da lekcje dupie AJ’a.

Singles Match
Randy Orton def. Fandango via DQ (Czas walki: 3:04)
Podczas walki pojawia się Brock Lesnar (mimo ochrony), który wykonuje F5 na Ortonie, a chwilę potem opuszcza arenę.

Na backstage’u Daniel Bryan ustala walkę dla Slatera, który chce kontraktu. Za tydzień Heath zmierzy się z … Rhyno!

Singles Match
Natalya vs. Carmella – Walka się nie rozpoczęła
Natalya atakuje przed walką Carmellę.

WWE World Title #1 Contendership Match
Dolph Ziggler def. Bray Wyatt (Czas walki: 11:34)
Po walce w ringu pojawił się Erick Rowan, który zaatakował Dolpha Zigglera. Na pomoc przybiegł Dean, ale Rowan jego też zaatakował. Na koniec Bray Wyatt wykonał Sister Abigail na Zigglerze.

A superick from Ziggler on Wyatt and he's off to sleep.Erick Rowan interrupts The Showoff's celebration.Wyatt hits Ziggler with Sister Abigail.

——————————————————-
Zdjęcia: WWE.com



  • Wojtek Kubiak

    Czy na dzisiaj nie był zapowiadany niejaki Shelton Benjamin (nie abym gościa kojarzył).
    No ale i tak SD wygrywa w tym tygodniu.
    A, faktycznie, muszę ciut wkurzyć fanów Balora. Dzisiaj było dużo segmentów i każdy bił Balora w micro. 😀 Słabo rozpoczęła ta Wasza umiłowana postać.

    • kioMsU

      Było napisane “coming soon” a to nie oznaczało że dzisiaj. ^^

      • Kane

        Wiesz wszyscy spodziewali się że dzisiaj wróci.

        • Maciu.max

          Nie wszyscy.

          • Kane

            No dobra większość

          • Artur Pieczyński

            WWE zamierza przyciągać ludzi przed TV żeby dać im kolejny powód do oglądania SD. To było jasne, że dzisiaj nie wróci.

    • Kane

      Niby słabo się zaczęła ale może dobrze skończyć może kreatywni pomyślą nad double tournem na SummerSlam.

      • Wojtek Kubiak

        ,,Double turnem, double turnem”. Ale wy pierdzielicie głupoty. Już tyle razy to słyszałem, że mam odruchy wymiotne jak słyszę to ponownie. To nic nie zmieni. Seth jest heelem i tyle w temacie. I żaden Balor jego w tym nie przebije.

        • Kane

          nie no spoko rozumiem twój gniew ale kogo dać dla setha skoro finn jako face słaby jest.

          • Maciu.max

            Idź spać.

          • Kane

            ??

          • Patrycja Warzecha

            Demonie, dzieci się denerwują (chodzi o niejakiego “Maciu.maxa”

          • Kane

            szkoda na takie dzieci strzępić ryja

          • Wojtek Kubiak

            Nie wiem, push dla Zayna np? Zayn vs Rollins.
            Finn jest słaby o gól niee. Skończcie podkreślać face/heel i popatrzcie na całokształt ffs.

          • Tomasz Pisarczyk

            A mnie wkurza jak zawodnik po jednym słabym promie dla Ciebie jest skończony jako Main Eventer.
            Gdyby to Dean dał słaby Speech to byś się nie odzywał, ale nie możesz odpuścić hejtów, gdy ktoś kogo nie lubisz źle się prezentuje.
            Zobaczymy jak się zaprezentuje na SummerSlam w Main Evencie, później będziemy oceniać czy się nadaje czy nie..

          • Kane

            Ale musimy przyznać że początek finna nie zadowala

          • kioMsU

            Nie ma to jak oceniać kogoś który zaliczył dopiero drugi występ w MR. Jakby tak każdego oceniać to większość “gwiazd” byłaby teraz jobberami.

          • Kane

            to tylko moja opinia

          • Konrad Sobieszek

            Wiesz, po części się z tobą zgadzam, jednak trzeba zauważyć, że Finn wylądował prosto w feudzie o główny pas. Ja się nie dziwię, że ludzie nie są z niego zadowoleni na razie

          • Kane

            Według mnie wylądował za szybko mogli dać Cesaro

          • Tomasz Pisarczyk

            No nie zadowala, ale miejmy nadzieję, że to dobrego złe początki.
            A wielkie hejty w tym momencie są bez sensu.

          • Kane

            ale czy to jest hejt mnie poprostu nie zadowala hejt to u Wojtka jest u góry

          • kioMsU

            Przypadkiem Brock vs Orton nie będzie ME? Strasznie promują tą walke reklamami itp. W dodatku te wszystkie inwazję między rosterowe. (wiem że inaczej ciężko byłoby poprowadzić feud)

          • Kane

            Tak to będzie ME

          • Wojtek Kubiak

            I tu jest różnica, Dean przy wszystkich swoich brakach aż takiej maniany by nie odwalił.

          • Tomasz Pisarczyk

            A dlaczego niby Heel Balor nie może walczyć z Heelem Rollinsem?

          • Kane

            Może dlatego że feud byłby nudny tak jak na wmce 30 batisty z randym i ogólnie naturą wwe są feudy face z hellem, hell z hellem zawsze jakoś nienajlepiej wypadał

          • Kamil10

            heelem*

          • Kane

            nie musisz mnie poprawiać kamilu z tego co widzę tutaj większość popełnia błędy ortograficzne

          • Artur Pieczyński

            Face vs Face i Heel vs Face dadzą radę, ale jeśli mają buczeć na obu to to się nie sprawdzi.

        • Tomasz Pisarczyk

          Double turn, Double turn, Double turn, Double turn, Double turn, Double turn
          Miłego dnia 😉

          • Kane

            XD

        • Artur Pieczyński

          Seth powinien być face’em, a Balor heelem. Zwymiotuj to może Ci przejdzie.

    • Artur Pieczyński

      Benjamina zapowiadali że powróci wkrótce. Mam nadzieję, że to że go nie kojarzysz to troll. Balor na micu może nie jest wybitny, ale i tak bije od niego charyzmą.

      • Kane

        Następny fanboy balora ile was jest

        • Artur Pieczyński

          Nie jestem fanboyem Balora, Balor nawet nie jest w moim top aktualnych zawodników w WWE. Po prostu trzezwo oceniam sytuację.

          • Kane

            ale twoje komentarze wyglądają jakbyś był

          • Artur Pieczyński

            Nie wmawiaj sobie że otaczają Cie fanboye Balora to nie będziesz tak postrzegał moich komentarzy, proste. Jeśli już mam być czyimś fanboyem to byłbym fanboyem Kevina Owensa, chociaż i tak kibicowałem ostatnio Zaynowi na Battleground bo to Zayn potrzebował tego zwycięstwa, tak samo jak Balor potrzebuje heel turnu aby się nie zmarnować 🙂

  • Kane

    A Sheltona Dalej nie widzę.

    • Artur Pieczyński

      Chciałeś walkę Corbin vs The Miz na SS? XD Zwycięstwo Crewsa było tak przewidywalne jak zwycięstwo American Alpha nad Vaudevillains ;v

      • Kane

        Chciałem tak chciałem a zwycięstwo crewsa nie było przewidywalne mógł wygrać kalisto

        • Xepa

          Kalisto ma za małą pozycję, żeby to miał wygrać

        • Artur Pieczyński

          Było przewidywalne. Kalisto poległ jako US Champion, więc prędko nie dostanie title shota, a pojedynku Corbin vs The Miz po prostu być nie mogło bo oboje są heelami.

  • Damian Sołtysiński

    KURWAAA SKISŁEM PO TYM CO SIĘ STAŁO W WALCE Z EVĄ MARIE
    Powinna wracać gdzie jej miejsce, w rosterze NXT każda diva jest chyba bardziej utalentowana niż ona, a na pewno żadna nie robi takich botchy, dziś pobiła samą siebie jak można kurwa zbotchować wejście na ring… A inni co sądzą ?

    • Kane

      Szkoda strzępić Ryja na to.

    • Seba

      Ja myslalem ze to tak mialo byc, ze niby walczyc nie chciala czy cos, a ona naprawde zbotchowala i sobie cos z noga zrobila jak z tych linek schodzila?

      • Konrad Sobieszek

        Tak miało być.

        • Kane

          rzeczywiście,niepomyślałem o tym

  • Seba

    To z Lesnarem mogli inaczej zrobic. Wszyscy sie go dzisiaj spodziewali, ochrona itd. Mogli go wpuscic na nastepnym smackdown, jak atmosfera bylaby juz troche luzniejsza.

    • Xepa

      Ochrona tym bardziej bo to storyline xd

  • Lunatic

    Smackdown bardzo dobre, oprócz Evy nie było zapychaczy.

    Gadka Zigglera z Ambrosem rozpoczęła się nudno i bałem się, że Dolph dalej będzie tak nudny jak ostatnio. Ale to co się stało przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Wypowiedź Deana o tym, że on wchodzi do ringu aby wygrywać, a Dolph po to, by skraść show i zapewnić dobre widowisko, zapoczątkowała przemianę Zigglera. Coś w nim pękło, gdy usłyszał, że może i wykręci dobrą walkę, ale i tak przegra, bo nie zależy mu najbardziej na wygranej. Od tej pory widzimy innego Dolpha. Chce pokazać, że jest inny niż wszyscy uważają i zasługuje na pas. Jest gotów użyć każdego sposobu, by wygrać. I to widzieliśmy w walce z Wyattem. Wykorzystał narożnik, żeby wygrać walkę. I jeszcze ten segment na backstage’u, gdzie mówi, że udowodni wszystkim, że zasługuje na walkę z Deanem. Dolph świetnie odegrał swoją przemianę, było widać złość w wymianie z Ambrosem i było widać determinację, aby osiągnąć cel. I obaj panowie bardzo dobrze przy micu.

    Ciekawe co dalej z Wyattem i Rowanem. Wygląda na to, że będą tag teamem i być może pójdą na American Alpha. Chyba, że tylko za tydzień dostaniemy Dolph i Dean vs Bray i Erick, ale wątpię.

    Triple threat fajnie się rozkręcał, ale nagle się skończył. Apollo nie jara mnie zbytnio jako pretendent, ale walka powinna być solidna. Miz powinien wygrać. A Corbin z Kalisto pewnie do kick offu.

    Eva Marie… nawet nie wiem jak to skomentować

    American Alpha wygrywają szybko z Vaudevillains. Tak musiało być. Dobry debiut, mam nadzieję, że daleko zajdą.

    Póżniej dostaliśmy dobre starcie Ceny z Ajem. Stylesa na początku rozproszyła widownia i już się bałem, że się nie podniesie, ale na szczęście skupił się i dał dobre promo. Heel atakuje dzieciaki, żeby go jeszcze bardziej nie lubić, face broni, żeby go bardziej polubić. Klasyka. Segment wyszedł bardzo dobrze i czekam na ich walkę na Summerslam.

    Randy zaatakowany przez Brocka. Zbyt oczywiście to rozegrali, nie było elementu zaskoczenia jak na raw. Swoją drogą Lesnar na Smackdown – szok.

    Natalya atakuje Carmelle. Cudownie. Mało kogo to obchodzi.

    Smackdown dobre, w tym tygodniu wygrało z raw zdecydowanie.

    PS Bryan zapowiadają triple threat powiedzia Apollo Creed zamiast Apollo Crews. Za dużo Rocky’ego się naoglądał.

  • Sterling

    Przez chwilę miałem nadzieję na to, że Bray zremisuje z Dolphem i będzie Triple Threat z Deanem o pas na SS.

  • Maciu.max

    Na początek dostajemy segment z Deanem i Dolphem. W tym segmencie Ziggler pokazał, że nadal ma to coś i o jakość feudu z Deanem nie musimy się martwić. Następnie pojawia się Wyatt. Czyli tak jak pisałem o tym tydzień temu. Osobiście Dolpha lubię, ale zdecydowanie bardziej wolałbym w jego miejsce Braya. No ale jak się później okazało, tak się nie stało. Szkoda. Plus

    Następnie Triple Threat. Dobry pojedynek, ale za krótki. I jeżeli Apollo miał wygrać to nie przez roll-up, tylko przez finisher. Plus z małym minusem.

    Eva. Dramat, dramat i jeszcze raz dramat. Nie wiem czy to było rozpisane, ale jeżeli nie, to jestem mega ciekawy co jeszcze da rade zbotchować. XD Plus? ups XDD

    Później debiut AA. Wszystko tak jak miało być. Plus.

    Segment AJ’a z Johnem jak dla mnie świetny. Tutaj AJ pokazał, że w swojej roli czuje się FENOMENALNIE. Duży plus.

    Później Randy i Lesnar. Tak jak wczoraj to Konrad napisał, szkoda że zasady zostały tak szybko złamane. RKO uratowało wczorajszy segment kończący Raw, ale tutaj niczego F5 nie wniosło. Mały minusik.

    Później Heath. Fajny segment. Ciekawe jak to pociągną. Wydaje mi się, że Rhyno wygra, ale Heath będzie cały czas próbował się gdzieś dostać. Plus.

    Natalya znowu atakuje, jeszcze przed pojedynkiem. Bryan ogłosił, że będzie pas dla kobiet ze SD. Ciekawe kto będzie pierwszą mistrzynią.

    Pojedynek Braya z Dolphem dobry, tylko tak jak pisałem wcześniej, żałuję że to Wyatt tego nie wygrał. Pojawia się Rowan. Czyli jednak stworzą Tag Team? Nie wiem co o tym sądzić.

    SmackDown w tym tygodniu zdecydowanie przebiło Raw. Bardzo dobre SD.

    • John John

      “Plus z małym minusem.” XDDDDD

      • Maciu.max

        Pani od polskiego nauczyła XDD

      • Artur Pieczyński

        “som plusy dodatnie i som plusy ujemne”

    • Kane

      Mistrzynią będzie albo Becky albo Carmella.

      • Maciu.max

        Oczywiście przecież to oczywiste, y chwila.. albo Natalya albo Naomi albo Alexa albo Eva Marie albo Nikki albo Melina albo Lita albo Alicia albo Kane.

        • Kane

          Albo balor bo tylko do tego się nadaje

      • Artur Pieczyński

        Oby Becky.

        • Kane

          Carmella też może być ale doszedłem do wniosku skoro mistrzynią na raw jest sasha to na sd może być alexa bądź naomi

          • Artur Pieczyński

            Ja liczę na four horsewomen, na to że będzie pokaz ich siły. Becky bardziej zasługuje na ten pas niż Carmella.

  • Piotr Napiórski

    Dolph i Dean w porządku 🙂 dobrze wyszli w tym słownym starciu no i mimika Zigglera mówi sama za siebie. Jak ktoś wspominał miał kraść show ale niekoniecznie je wygrywać. Ładna podbudowa 🙂 i następnie atak sfrustrowanego Wyatta. Show Off ma szansę udowodnić, że naprawdę jest dobry !
    Triple Threat Match zakończył się dosyć niespodziewanie. Takie roll upy są wg mnie bardzo niewiarygodne. Z Kalisto już chyba nic nie będzie, raczej jakiś dodatek to walk o mid cardowe pasy. Ogólnie wyczuwam Triple Threat Match lub Fatal 4 Way o pas interkontynentalny. Panowanie Miza pomału się kończy. Corbin górą !! 🙂
    Nwm po co stracili czas na Evę Marie. Mogli w zamian wydłużyć walki… Brak słów.
    American Alpha fajnie się reprezentują 🙂 Szkoda że z Vaudvillains już nic nie będzie, ale widocznie potrzebni są, by zastąpić Ascension.
    Trwa wojna słowna między Stylesem a Ceną. Z całego serca kibicuje AJ. Lider Ceantion i tak już jest legendą i przegrany feud nie zaszkodzi. A Stylesa wypromuje jeśli w przyszłości ma walczyć o pas 🙂
    Przeciwnik Ortona Fandango… I atak Lesnara. To było do przewidzenia. Ciekawe jak teraz potoczy się ich feud który już rozgrzał na dobre. Nowa postać Randy’ego jest całkiem ciekawa 😉 choć wolałbym Ortona z 2009 roku w rywalizacji z Bestią.
    Znaleźli zajęcie dla Slatera… omg. A w starciu z Rhyno raczej nie przewiduje niespodzianki…
    Carmella i Natalya… zieeeew.
    Walka wieczoru była dosyć intrygująca. Dolph pokonuje Wyatta superkickiem :-0 Pięknie pokazane że Show Off jednak tak naprawdę jest dobry i w wygrywaniu więc wynik na Summerslam jest jeszcze trudniejszy do przewidzenia 🙂 i te pojawienie się Rowana…. Może dojdzie do Triple Threat Matchu ? Kto wie… jeśli tak planują mogli darować Brayowi tą haniebną porażkę. Smackdown ogólnie dobre 😉

  • Wiktorx

    To botch roku już mamy EVA MARIE a co do ME na SD to Bray pewnie zainterweniuje na SS Dean wygra przez DQ i mamy feud Bray vs Dolph

    • Kane

      Nie pierwszy i nie ostatni

      • Xepa

        ale serio to był botch, czy storyline?

        • Kane

          raczej botch

        • PM Rock

          Oczywiście, że story

          • Xepa

            też tak myślę

    • Artur Pieczyński

      Jedynie szkoda mi Becky. Co do tego że Eva nie walczyła to największy plus SD :v

      • Wiktorx

        Racja to co robią z Becky to tragedia

  • John John

    O ile plotki się potwierdzą, Cena ma dać sobie spokój z występowaniem w ringu. A ten fakt stawia dla mnie wyżej Stylesa na SS. Przypominając sobie ubiegłoroczne Hell In a Cell tylko wyobrażam sobie “Aj Styles is better that me” .
    Choć razi w oczy jeden fakt, a mianowicie przeszłość Ceny na Summer Slam. Największe wydarzenie lata to wybitnie nie jego wieczór. Kreatywni pewnie też to zauważyli, mam nadzieję, że nie będą chcieli tego nagle zmieniać. Aj’owi przyda się zwycięstwo w drodze do tytułu. Będzie to tylko zwieńczenie kapitalnego roku.
    Segment z Johnem był dobry, lekko zaleciało powtarzalnością, ale w przypadku tego feudu nie przeszkadza mi to. Nie odczuwam nudy, mimo, że nic nowego nie pokazują.
    W tym tygodniu SDL górą, głównie dzięki pewnej czerwonogłowej.

    • Kane

      Oby nie odszedł bo SmackDown straci największą gwiazdę

      • Maciu.max

        Przecież jest Kane XDDD

        • Kane

          Nwm o co ci chodzi, może o to że twojego balora skrytykowałem,aż tak cie to zabolało, to wybacz fanboyu balora

          • Rollins123

            Co do balora to myślę że pasa mu nie dadzą

        • Wojtek Kubiak

          Nie no, patrząc na ogół to Balorowi jeszcze dużo bakuje do Kane’a

          • Kane

            Dużo to mało powiedziane

          • Artur Pieczyński

            Czego mu brakuje do Kane’a? Kilogramów?

          • Kane

            Wszystkiego Kane w młodości zjadał balora

          • Artur Pieczyński

            Kane nigdy nie był dobrym wrestlerem, ratował go jego gimmick po prostu. Bardzo go lubię, ale nie za jego umiejętności ale za jego postać. Był świetny dopóki WWE nie zrobiło z niego żartu. Ringowo nie ma porównania między Balorem a Kane’em i obecnym i tym sprzed kilkunastu lat. Balor jest świetny ringowo, ma charyzmę ale nie jest najlepszy na mic’u, a jego postać powinna być heel’em (pewnie z Gallowsem i Andersonem beda mieli jakis Club i będzie wtedy heel turn).

          • Kane

            Obrażasz teraz ikone wwe to tak jak obrażenie deadmana bądź austina,Kane zawsze był jest i będzie świetny

          • Patrycja Warzecha

            Hej, spokojnie 😉 Dla niego Balor i tak przebije Takera, Austina czy Foleya 🙂 Nie staraj się, myślenia i tak nie zmieni…Strata czasu.

          • Kane

            Żeby napisał foleya to bym go do trumny włorzył tak jak kiedyś swego brata

          • Wojtek Kubiak

            Tak jak słownik. Już zapomniałeś o przecinkach?

          • Artur Pieczyński

            Kane(karol) myli pojęcia “superstar” i “wrestler”. Równie dobrze gdybym napisał, że Kurt Angle był najlepszym wrestlerem attitude ery to jestem pewien, że zaraz ktoś napisałby, że to nie prawda, bo Stone Cold i The Rock byli najlepszymi wrestlerami w Attitude Erze. Finn Balor (ktorego lubię, ale nie jest to jeden z moich ulubionych zawodników) jest lepszym wrestlerem od Kane’a, ale Kane jest większą supergwiazdą od Balora. Na tym polega ta różnica której on nie pojmuje, a jest prosta.

          • Artur Pieczyński

            W którym miejscu obraziłem Kane’a? Napisałem, że go bardzo lubię. Kane do czasu aż go nie zeszmacili był świetny.

          • Kane

            Napisałeś że nigdy nie był dobrym wrestlerem a to jest obraza

          • Artur Pieczyński

            Stwierdzam fakty.

          • Kane

            Ten fakt to bójda w ringu zawsze był dobry przykładem był tag team z deadmanem

          • Artur Pieczyński

            Co to jest za przykład? XDDD

          • Maciu.max

            Napisałem Kane, bo wiesz avatar i nick Karola. 😉

    • GrubasArkadiusz

      Cena jeszcze musi wyrównać rekord Ricka. Całe szczęście, że nie zrobi tego HHH, bo ma 14, a pewnie będzie się podkładał Balorowi na WM33, a tam i tak będzie Universal, więc dobrze. Ale myślę, że jednak to Randy wyjdzie jako rekordzista, ma 13? Mistrzostw na koncie, a kilka lat mlodszy od Ceny.

      • Maciu.max

        Wydaje mi się, że już tyle razy pasa nie dadzą Ortonowi, ale może.. 🙂

      • Artur Pieczyński

        Randy ma 12.

    • Artur Pieczyński

      Co do plotek to Cena w najbliższym czasie przejdzie w rolę part-timera, co nie oznacza że da sobie spokój z występowaniem w ringu. Też liczę na zwycięstwo AJ’a, ale pewnie WWE nie odejdzie od schematu i będzie Cena przegrywa, Cena wygrywa, Cena wygrywa. Dlatego był ten tag team match, aby Styles singlowo miał remis z Ceną. Mimo, że wolę AJ’a, to stawiam na Cenę na SS.

      • Kane

        Niech WWE szuka szybko złotego chłopca

        • Artur Pieczyński

          Nie mają wyjścia, mam nadzieję że nie będzie to Reigns, a fakt, że idzie na US title który nie jest tak prestiżowy, że idzie na największego wroga USA w WWE mi się nie podoba… to zmierza w złą stronę.

          • Kane

            A mogli Bigiego pushować na złotego chłopca a mogli do dziś mnie dziwi czemu Reigns gość który przez przypadek wciąga majeranek a już wiem bo Reigns nie jest czarny

          • Artur Pieczyński

            Big E jako zloty chlopiec? Ciekawy pomysł. Ma charyzmę, ma skill ringowy, świetny na micu.. ja widziałbym go bardziej w roli destroyera jako tweener.

          • Kane

            a wiesz że nawet był wybór kto będzie złotym chłopcem początkowo Zarząd chciał bigiego ale vince i hhh uparli się na romana a roman teraz tak im odpłacił

          • Artur Pieczyński

            Z tego co ja slyszalem to HHH jest goracym zwolennikiem Romana, Vince juz mniej. W The Shield początkowo nie mialo byc Reignsa (nie pamietam juz kto za niego mial byc) ale HHH go tam chcial. Reigns to jeden z Anoai, wiec mial latwiej.

  • Konrad Sobieszek

    SmackDown wygrało w tym tygodniu bezdyskusyjnie. To była według mnie jednostronna rzeź.

    Zacznę jednak od kilku szczegółów, które może mi umknęły w tamtym tygodniu, albo pojawiły się dopiero w tym. Zacznę od prezentacji zawodnika podczas jego wejścia. Chodzi mi o te informacje wyświetlające się na boku ekranu. Fajny motyw, wygląda to naprawdę dobrze, gdy dowiedzieć można się czegoś nowego o zawodniku. Znacznie lepsze wyjście niż po prostu pokazywanie imienia oraz konta na twitterze. Poza tym męski ring announcer jest dodatkowym plusem. Po prostu męski głos zawsze powodował dla mnie inny odbiór walki. Dodatkowo w tym tygodniu JBL był naprawdę na poziomie. Nie wydurniał się tyle co w zeszłym i częściej Otunga i Mauro dochodzili do głosu. Tak trzymać.

    Teraz po kolei. Pierwszy segment był tym, czego mi brakowało na RAW. Wiedziałem, na co czekać. Randy z ochroną, Triple Threat do wyłonienia dla Miza przeciwnika oraz konfrontacja Deana z Ziggim. Śmieszny botch Daniela, który nazwał Crewsa Creedem. Segment był na plus.

    Następnie promo między Zigglerem, a Deanem. Tutaj jest mój komentarz co do tego feudu z przed tygodnia:
    “Musze się zwierzyć, że na początku tego roku myślałem bardzo mocno o możliwym feudzie Dolpha z Deanem. Widzicie, największym atutem gimmicku jest jego wielopoziomowość i aura. Własnie wielopoziomowość sprawia, że Dean ma tak świetną postać. Na pierwszy rzut oka on robi za wariata, ale gdy się ogląda dłużej, widać, ze jest to coś o wiele bardziej złożonego. I właśnie w tym feudzie Dean może to pokazać. Do rzeczy. Zauważyliście pewnie, że Dean sprawia wrażenie typa, który po prostu o nic nie dba. Nie dba o swoje zdrowie, życie, nie zabiega o nic w swojej karierze. Z kolei Dolph… On właśnie mówi, że on każdej nocy wychodzi, by dać dobre show, każdej nocy pokazuje na co go stać, każdej nocy jest tu by wypracować sobie opinię. Jest to bardzo ciekawy kontrast charakterów. Zupełne przeciwieństwa, a jednocześnie dziwne podobieństwa. Może nie będzie to główną osią feudu, ale myślę, że sam taki fakt daje oczekiwania na dobry feud.”
    Cóż wygląda na to, że zgadłem. Bo właśnie o tym promo było. Od tego zaczęła się dyskusja. “Jesteśmy bardzo podobni do siebie Dean”, “Nie, w ogóle nie jesteśmy do siebie podobni”, po czym Dean zaczął mówić o tym, że Ziggler dba o zbyt wiele spraw, przez co przegrywa każdą walkę. Segment absolutnie zniszczył cokolwiek co było na RAW. Dean wyszedł absolutnie świetnie jako nieczysty babyface, ale to Ziggler tutaj błyszczał. Razem stworzyli genialne dwójkowe promo, osobiście nie potrafię sobie przypomnieć lepszego. Cudowne jest też to, że w końcu topowy babyface nie jest zwykłym gościem, który walczy dla dzieciaczków, ale mówi też prawdę, nawet tą, która boli. Nie pamiętam, abym tak bardzo ekscytował się Main Eventowym feudem. Jeśli utrzymają ten poziom, to myślę, że będzie to mój ulubiony do tej pory feud od czasu, gdy zacząłem oglądać WWE. Po tym segmencie wszedł Bray. W końcu jego promo nie brzmiało jak jeden wielki bs. Zauważyliście to białe pasmo włosów Braya? Broken Bray Wyatt? Dostaliśmy zapowiedź bardzo ekscytującego Main Eventu. Bray vs. Dolph, wygrany idzie na Deana na SS. Nie mogłem się doczekać.

    Ziggler na backu domaga się tej walki. Dlaczego? Właśnie z powodów, o których mówił Dean, bo Zigglerowi zależy na tym, aby ludzie się przekonali, że ma szansę, że może wygrać z top tierowym zawodnikiem.

    Następnie Triple Threat. Spodziewałem się zwycięstwa Crewsa, w dodatku na horyzoncie czeka na nas Corbin vs. Kalisto. Walka była ok, Kalisto pokazał kilka fajnych spotów. Jedyne czego żałuję, to to, że walka nie skończyła się po finisherze. Brawl po tym wszystkim był na plus. Gdzie jest Teddy Long, gdy go potrzebujemy?

    Niesamowite jest to, że potrafią dalej wymyślać powody, aby buczeć na Evę. absolutnie niesamowite. Jej wejście muszę przyznać jest magnesem na buczenie. Muszę przyznać, że pod względem prezencji jest to jeden z najbardziej efektownych heeli w WWE. Szkoda, że w ringu jest takim drewnem.

    Panel z Renee jest według mnie plusem. Pomysł jest świeży i takie krótkie wywiady jak z Carmellą czy z Deanem wyglądają bardziej profesjonalnie, niż te wywiady na backu.

    Debiut American Alpha fajny, szkoda, ze publika ich lepiej nie przyjęła.

    Promo AJ’a i Ceny. AJ tutaj dał promo idealnie pod to, aby Cena mógł je łatwo skontrować. Trochę nie rozumiem o co chodziło Aj’owi, ale jak usłyszałem, że nie chcę go w WWE to się przeraziłem. Jakby kariera Ceny była stawką na SS, to już byśmy znali zwycięzcę. Na szczęście AJ odnosił się tylko do ostatnich gal, które Cena prowadził. Promo było dobre. Podobała mi się część Johna, który mówił o miłości do tego biznesu. Część AJ’a z kolei była trochę niewyraźna na początku, jednak potem odżył. Segment był jak na mój gust przydługi, zwłaszcza, że od początku było wiadomo do czego on prowadzi. Wstęp AJ’a też mógłby mieć trochę więcej sensu.

    Cieszę się, że WWE zwróciło uwagę na to, że Rand wyśmiał Fandango w Highlight Reel i poszli za ciosem dając im mecz na SD. Lubię takie kontynuację, niby nic nie znaczące, ale świadomość, że nawet taka pierdółka może zrobić nam mecz na tygodniówce była dla mnie na plus. Szkoda, że Brock ochroniarzom nie rozdał paru Suplexów, ale segment oceniam na plus. Trochę gorzej odebrałem to wypędzanie Brocka z areny. Mogli sobie odpuścić. Poza tym chciałbym jeszcze zauważyć, jak Orton zachowuje się w tym feudzie. Gdy ostatnio wracał do WWE starał się być interesujący jeszcze z Rollinsem, ale potem wyglądał jakby już się nie starał. Ale w tym feudzie… Widać, że Randy go czuje. Widać, że cieszy się będąc jego częścią. Naprawdę przyjemnie się go ogląda, to nie jest ten sam smutny Viper, który od kilku lat tylko strzela pozy. Myślę, że od dłuższego czasu czekał na ten feud.

    Segment Daniela ze Slaterem był ok. Rhyno jednak dostanie się na SD dopiero za tydzień.

    Szkoda, że nie dali kobietom żadnej walki w tym tygodniu. Zwłaszcza, że w teorii miały być je dwie, a nie było żadnej. Jestem ciekaw na co budują tak Natalyę, bo chyba feud z Becky si skończył.

    Dolph vs. Bray był bardzo dobrą walką. Fajnie obaj opowiedzieli tam historię. Obaj chcieli to wygrać za wszelką cenę. No i oficjalnie Superkick wraca do kończenia meczów. Po tym promie na początku nawet nie chciałem myśleć o tym, że Bray może wygrać. Obaj z Deanem pokazali świetną chemię za miciem. Czy jestem zły na to, że Bray przegrał? Gdyby to był mało znaczący mecz, to bym się zdenerwował. Ale tu chodziło o promocję contendera. Taka osoba powinna wygrywać wszystkie swoje walki, zwłaszcza z takimi topowymi zawodnikami. Po walce przyszedł Rowan, KTÓRY POŁOŻYŁ SOLO DEANA!!! WTF? Trochę mnie to zdziwiło, ale wiemy już, że nie tylko scena IC będzie miała taf team matche. Może jednak Teddy ma jakąś funkcję na backu.

    Podsumowując. SD samym feudem Zigglera z Ambrosem wygrało z RAW w tym tygodniu. Reszta może nie była tak świetna, zwłaszcza fakt, że kobiety nie dostały żadnej walki mi się mało podobał. Jednak ogólnie w show można było łatwiej się wczuć. Mam wręcz wrażenie, jakby RAW w tym tygodniu robiło za Pre-Show do SD. Wiecie, jak na galach UFC. Są tam mecze z średniej półki i są Main Eventy. Na RAW było dużo śmiechu itp. Na SD z kolei… to tutaj dzieją się te “ważne” rzeczy. Takie odebrałem wrażenie po tym tygodniu.

    Jeszcze taka mała uwaga. Popatrzmy na głównych face’ów SD. Po raz pierwszy mam wrażenie, że w końcu oni nie są dwuwymiarowi. W końcu mam poczucie, że są to postacie z krwii i kości. Popatrzcie na Zigglera, który powiedział “Screw you” do Shane’a i Daniela. Popatrzcie na Deana w tym tygodniu, który skończył SD słowami “New Dolph, old results”. Popatrzcie na Ortona, który ma radochę ze swojego feudu. Nagle okazało się, że nie wszyscy muszą udawać Cenę, aby byli dobrymi babyface’ami. Jeśli ten trend się utrzyma, to bedzie to jedno z największych osiągnięć nowej Ery. Od czasów CM Punka ciężko było znaleźć wiarygodnego face’a, a SD dało nam w tym tygodniu trzech. Oby tak dalej.

    • Kane

      Natalya zapewne tak robi bo jej kontrakt się kończy z beth pheonix też tak było,nie sądzę aby jej pas dali.

    • |OverFlow|

      Również zauważyłem to, że WWE zaczęło budować postacie bardziej realistycznie.W życiu nie ma postaci jednoznacznie złych i dobrych.Nie da się pogrupować zwykłych ludzi na “faceów i heelów”, w różnych momentach swojego życia ludzie potrafią być dobrzy bądź źli. WWE to dostrzegło i dzięki temu mamy takie postacie jak Ambrose, który mimo, że go lubimy, nie jest budowany na Cene, który jest nieskazitelny, zawsze lojalny, oddany, honorowy, i tak dalej….Ambrose natomiast ma wszystko w dupie, potrafi obrażać ludzi, kłócić się,o nic nie dba, a jedyną rzeczą, która jest dla niego ważna jest jego pas.Jestem zdecydowanie na tak z takim dojrzalszym bookingiem.

    • Xerer

      Spokojnie z tą karierą Ceny… Pewnie byłaby stypulacja “Cena fired if AJ wins” i byłoby to samo co w 2011 🙂 A co do superkicka : “Dolph Ziggler was sweet chinned music so many times in the Spirit Squad he thinks hes Shawn Michaels now ” <–Made my day . Ogólnie wyczerpałeś temat praktycznie… Od siebie dodam tylko, że jedynym dużym minusem SD dla mnie był brak Alexy Bliss </3 🙁
      Raw – Smackdown Live 1:1

  • PM Rock

    Według mnie w tym tygodniu SmackDown wypadło lepiej niż Raw które także wypadło przyzwoicie.

    Podsumuje razem najważniejsze wydarzenia z Raw i SD :

    Segment w okół pasa mistrzowskiego – ( Raw – Finn z Sethem, SD – Dean z Dolphem i Brayem ) – Tu według mnie lepiej wypadło SmackDown, choć Raw także wypadło dobrze. Na Raw głównie można się przyczepić do Balora bo Seth odwalał kawał dobrej roboty, jednak na SD Dolph spisał się zdecydowanie lepiej od Finna.

    Kobiety na Raw i SD – Tu zdecydowanie na plus dla Raw, ten początkowy segment i Mix TT to był bardzo ciekawy pomysł, a na SD dostaliśmy jednak bardzo mało pań i to trochę jednak był słaby punkt SD.

    TT na Raw i SD – Tu daje Remis, bo choć na Raw mieliśmy zupełnie niepotrzebne Pokemony w pojedynku Golden Truth to na SmackDown oprócz debiutu AA nie było na dobrą sprawy nic więcej.

    Rozwinięcie trwających historii przed SS – Tu daje punkt SD, chociaż Raw miało 3 godziny nie rozwinęło tak historii jak SD. Choćby ta historia z głównym pasem gdy Wyatt wyskoczył jak diabeł z pudełka i zażyczył sobie walki o pas, dzięki temu zaczęła się też rozwijać historia z Zigglerem z tym, że nikt w niego już nie wieży i na nowo on musi nam udowodnić swoją wartość. Gdy Ziggler wygrał swój pojedynek i wszystko wydawało się jasne, nagle….Erick Rowan i znów wszystko się zaczyna mieszać, bo Rodzinka jednak się nie rozpada a Wyatt nadal może żądać walki o pas. Naprawdę w tym punkcie SD przebiło Raw.

    Main Event – ( Raw – Sami Zayn vs Rollins, SD – Wyatt vs Ziggler ) – to oczywiście ocena subiektywna, ale moim zdaniem walka ze SmackDown była bardziej emocjonująca i po prostu lepsza, kolejny plus dla SD.

    Ogólne podsumowanie segmentów – W tym tygodniu ani na Raw ani na SD nie było zbyt wielu segmentów, jednak w tym względzie w tym tygodniu chyba delikatnie przeważyło Raw, jednak trzeba pamiętać, że czerwony brand ma 1 h więcej na dodatkowe segmenty i walki co robi różnice.

    Ogólne podsumowanie walk – Ciężka sprawa, w tym tygodniu nie było jakiś świetnych walk na rewelacyjnym poziomie. W tym punkcie dałbym remis.

    Oceny za ten tydzień od 1-16 ( 1-2 słabe 2-3 przeciętne 3-4 średnie 4-6 niezłe 6-8 dobre 8-10 bardzo dobre 10-12 świetne +12 fenomenalne)

    Raw – 5,8

    SmackDown – 6,7

    A więc podsumowując w tym tygodniu lepsze było SmackDown.

    • Kane

      Sd zasługuje na bardzo dobre tylko jedynym minusem były dzisiaj divy

    • Konrad Sobieszek

      Chciałbym jeszcze zwrócić uwagę na charakter obu show. Nie wiem ile osób to zauważyło, ale na RAW było bardzo dużo sytuacji podszytych śmiechem. Tu jakieś żarty, tutaj New Day, tutaj beka z Jericho… Na SD atmosfera była bardziej napięta. Nie tylko w Mian Eventowym feudzie. Całość wygląda bardziej poważnie.

      Zgadzam się z twoją oceną poza oceną ogólną walk. Jak dla mnie SD wygrało ze względu na to, że na SD odbywały się walki, które akurat miały znaczenie. Oprócz walki Jindera z Slaterem o awans do RAW oraz walki Cesaro i Sheamusa o przyszły title shot (nawet nie wiadomo, kiedy mają mieć tą walkę) nie przypominam sobie walki mającej znaczenie, bo squasha na Henrym nie liczę. Na SD była walka o pretendentów i debiut świetnej drużyny. Według mnie tym właśnie SD wygrało. Poziom sam w sobie walk był porównywalny, ale ważnością meczów wygrało SD.

      • PM Rock

        Ale mi chodziło w tym punkcie właśnie bardziej o poziom pojedynków. Zgadzam się, że ważniejsze walki odbywały się na SD.

  • Kane

    Wiadomość Dla fanów WWE: WWE nabyło prawa do znaku towarowego “King Of The Ring” możliwy powrót tej gali jako PPV a wy co o tym sądzicie?

    • Wojtek Kubiak

      Nie wiem co o tym myśleć. Król jest tylko jeden i jestem nim ja.

      • Kane

        No to ta gala jest idealna dla ciebie

        • Patrycja Warzecha

          Zarówno Karolek, jak i Kane ciągle czepiają się Króla Wojciecha 🙂 Przypadek? Nie wydaje mi się.

          • Nugat14`

            Chyba ciula 🙂
            Ten kolo mial po wm 31 pojsc z tej strony, no ale jest jak rak – trzeba go z laczka pociagnac i to dobrze.

      • Patrycja Warzecha

        A gdzie miejsce dla królowej?!!

        • Wojtek Kubiak

          No nie wiem, muszę to rozważyć. Nigdy nie myślałem, by wywyższać swoją rękę aż do tego stopnia 😀

          • Patrycja Warzecha

            DOBRA COFAM TO CO KIEDYŚ NAPISAŁAM, JESTEŚ CAŁKIEM ZABAWNY, MOGĘ TERAZ BYĆ KRÓLOWĄ?

          • Wojtek Kubiak

            Dobra. Ale pod jednym warunkiem, pozwolisz mi wygnać Karolka 😀 (Czy ten Kane ci go czasem nie przypomina?)

          • Kane

            Nawet nie wiem kto to jest

          • Wojtek Kubiak

            I te powtarzane komentarze, takie ,,heroiczne”, czy jak to nazwać 😀 Zapędził się z nazywaniem ludzi per ,,Kotku” i się teraz czai. Ukrywając się pod przykrywką gościa z lepszą ortografią 😀

          • Rollins123

            XD ale nie pamiętam tego karola

          • Wojtek Kubiak

            Masz 6 komentarzy na koncie. Dziwne byś coś pamiętał ^^

          • Xepa

            Portal PWInsider.com donosi, że prawdopodobnie na wczorajszym odcinku WWE SmackDown Live, Bray Wyatt doznał urazu kostki. Podczas pojedynku z Dolphem Zigglerem, niefortunnie przewrócił się, a sędzia wskazał symbol ?X? co oznacza prośbę o pomoc medyczną, lecz sam wrestler odmówił pomocy, dokończył pojedynek, a następnie udał się na zaplecze gdzie został opatrzony.

          • Kane

            Chyba nie widziałeś dziś newsów skoro tak piszesz

          • Xepa

            szukasz dziury w całym , nie potrzebny ten komentarz i tyle

          • Rollins123

            Jak widzisz komentarze sprzed 7-miu miesięcy

          • Kane

            Poprostu nie lubie jak ktoś mnie podaje jako inną osobę którą nie jestem

          • Wojtek Kubiak

            Ehe ^^

          • Kane

            Wmawiaj sobie co chcesz

          • Rollins123

            ,,Wmawiaj sobie co chcesz”. Przynajmniej kulturalny

          • Lunatic

            Na sto procent Kane to jest nowe konto Karola. Zmienił tylko poglądy i już nie lubi Balora. Ale jak zobaczyłem jak napisał znowu hell zamiast heel to miałem już pewność, że to nasz stary znajomy.

          • Patrycja Warzecha

            1 Karolek, 50 twarzy ;))

          • Kane

            Na serio nie wiem kto to jest nie jestem tym za kogo mnie podajecie

          • Artur Pieczyński

            XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

          • Rollins123

            Teraz na stronę Kane’a przeszedł

          • Michael Fire

            50 twarzy Karolka ;>

          • Patrycja Warzecha

            Właśnie zastanawiałam się, czy to czasem nie jego nowa twarz, bo ten prawdziwy Karolek coś się nie odzywa 😉 SUPER KRÓL I KRÓLOWA WWE POLSCE.

          • Kane

            Przepraszam czy ten Gość coś wam zrobił? bo nie wiem

          • Wojtek Kubiak

            Ale pamiętaj, będę patrzył ci na ręce 😀 Jeszcze 2 dni temu byliśmy wrogami 😀

            Najdziwniejsze jest dla mnie to, że podpisuje się pod każdym komentarzem, dosłownie jak Karolek, którego teraz nie ma tutaj 😀 coś podejrzany jest brak przerwy między jedną osobą, a drugą, taką samą ^^

          • Kane

            Przysięgam nie jestem tym za kogo mnie podajecie fakt zobaczyłem tego gościa i jego posty, dużo pisał ale w przeciwieństwie do tego Karolka nie obrażam

        • Kane

          No to ja jestem sługą króla(diabła).

    • Artur Pieczyński

      Jak mam widzieć kolejny zmarnowany gimmick jak Baretta po jego zwycięstwie to ja podziękuję…

      • Kane

        Wiesz kiedyś ta gala odnosiła sukcesy w Attitude Erze ale królem nie powinni być jacyś joberzy tylko tacy zawodnicy jak jericho czy owens oczywiście

        • Artur Pieczyński

          Zwycięstwo Austina to jeszcze nie Attitude Era. Kiedys byla prestiżowa, ale obecnie rujnuje zawodników. Jeszcze gdyby zostal nim np KO i pozostał przy swoim gimmicku a nie jakiś KKO King Kevin Owens wychodzacy w płaszczu i koronie to jak najbardziej może być.

          • Kane

            Bo kiedyś ppv była a potem ją zeszmacili nie wiem czemu triple h po wygraniu king of the ring zyskał bardzo wiele nie dość że miał nowy gimmick to do tego był przez lata ME

          • Artur Pieczyński

            HHH zyskał wiele, ale nie porównujmy gimmicku Kinga Baretta do King of Kings. Barett jako “król” to żart.

          • Kane

            Ten gimmick baretta naprawde mógł wypalić żeby kreatywni chcieli nad nim popracować

          • Artur Pieczyński

            Bad News Barett i Wade Barett zdecydowanie na tak, King Barett to szkoda słów. Z tym, że BNB to materiał na IC, a nie na WWE title.

          • Kane

            Co ty bredzisz Baret nie był materiałem na wwe title?Żeby go pushowali to by był drugim batistą

          • Artur Pieczyński

            Zacznij czytać ze zrozumieniem.

          • Kane

            czytam

          • Artur Pieczyński

            To teraz zrób to ze zrozumieniem 🙂

          • Kane

            nie martw się o mnie

          • Artur Pieczyński

            Nie martwię się o Ciebie. Nie lubię gdy piszę jedno, a ktoś wmawia mi że piszę drugie.

          • Artur Pieczyński

            Nigdzie nie napisałem, że Wade Barett nie jest materiałem na mistrza WWE.

  • wwefans

    Tak jak Raw dawałem 6/10 tak SD daję 9/10. To było bardzo bardzo bardzo dobre SD. Niebieska tygodniówka wygląda bardziej profesjonalnie. Na SD wypadł wyśmienicie DOLPH ZIGGLER!!!!! Takiego Dolpha chcę oglądać. Dobrze prowadzony feud Dean vs. Dolph. Bardzo dobry segment z Cena i Stylesem. W ogóle ciężko się do czegoś przyczepić. No może tylko divy ale to szczegół. Takie SD chce oglądać co tydzień. Myślę że Raw powinno trwać też 2h bo widać ze nie maja pomysłów i tylko dają zapychacze.

  • prymulas

    coś przeczuwam że w meczu dolpha z deanem będzie interwencja braya wyatta

  • Artur Pieczyński

    SmackDown 1:1 Raw. Dobra tygodniówka. Szkoda mi Braya, bo po ataku na Zigglerze liczyłem na triple threat match na SS o pas, no ale cóż :/ Mam nadzieję tez ze z jego nogą wszystko ok bo po roll up’ie na początku bylo widac ze kuleje. Triple Threat o pretendenta do IC zbyt przewidywalny, szkoda że taki krótki i że nie użyto żadnego przedmiotu, no ale niech już będzie. Ciekawe czy po ataku Corbina po walce zrobią z tego jakiś Triple Threat Match czy coś. American Alpha mam nadzieję, że się nie zmarnują bo publika NXT a publika SmackDown to jak umiejętności ringowe Rollinsa a Barona Corbina. Mam nadzieję, że dopiero się zapoznają bo ich feeling z widzami był troszeczkę sztuczny, a uwielbiam ich. Nie wiem co to było to z Evą Marie, no ale plus jest taki, że nie musiała walczyć, szkoda Becky i beki z tego pojedynku. Cieszy atak Rowana po ME bo daje to szansę Wyattowi na ten triple threat na który tak bardzo liczę. Na segmencie Carmelli z Natalyą zmieniłem stronę bo szkoda strzępić ryja na to… Lesnar przewidywalny, ale liczyłem że poobija ochroniarzy czy coś. AJ i Jasiu jak zwykle dali radę, chociaż Cena znowu gadał to co zwykle. Opening SD bardzo dobry, Ambrose wyglądał jak heel i myślałem że pójdzie w tę stronę, ale na komentatorce już powrót do bycia face’em, więc nic nowego. Ambrose świetnie się sprawdza jako face i byłby równie dobrym heelem, ale niech pozostanie na razie face’em. Co do Dolpha to liczę na heel turn, bo gadanie typu “bylem malym chlopcem i moim marzeniem bylo zdobycie tego tytulu” jest nudne. Na duży plus też te info o zawodnikach, chociaż przy Evie Marie to Diva Top Search to zmyślili XD Generalnie SD na duży plus.

    • Kane

      czy ja wiem czy nudne dzisiaj na micu pokazał że ma to coś

      • Artur Pieczyński

        Ziggler jest dobry na micu i nawet gdyby czytał Ci przepis na rosół to by to wypadło w porządku, po prostu zamiast mówić że był chlopcem z marzeniami powinien mówić, że żaden chłopiec z marzeniami jak Ambrose nie powstrzyma go od tego aby zdobyć ten tytuł.

  • Kane

    Dla wszystkich którzy mnie podejrzewają: Nie jestem tym za kogo mnie podajecie

    • Wojtek Kubiak

      Szczerze? Ten tekst… Bardzo w jego stylu.

      • Kane

        Zaczynam się ciebie bać

  • sisi

    No Evka dużo nie pokazała, ale co tam i tak lepiej ogląda się jej grę aktorską (która jest beznadziejna) niż walkę z jej udziałem. Becky nie powalczyła sobie dzisiaj.

    Nattie ma programik z Mellą. Mało fascynujący. Natalya jako heel jest słaba, przepraszam. Mam nadzieje, że Carmella bedzie pierwsza mistrzynia kobiet na smacku, bo w NXT widzialam w niej kolejna mistrzynie po Asuce. Trzeba przyznac, ze Carmella sprawdza sie w swoim gimmicku, ale jako heel jest bardziej interesujaca.

    Alexy nie widac, ale po tym jej ostatnim wystapieniu…

    • Wojtek Kubiak

      Nie abym bronił tą Eve Marie, ale ciekaw jestem ile jej walk obejrzałeś ^^

  • kuba 19/777

    SD ma narazie 3 pojedynki na sumerslam a raw 2 xDDD

  • kuba 19/777

    jak wyatt wszedł i wykonał sister abigeeit to myslałem że jeszcze będzie pożadna walka na SUMERSLAM. Szdkoda że przegrał ale może jeszcze zajmie miejsce Zigllera, dobrze że chcą go pushować ale jak dla mnie gościu który przegrywa z Corbinem Breezem Rusevem(słabym Rusevem) i Owensem i teraz ma walczyć o pas WWE. Niech go pushują ale nie tak odrazu że z gówna może być mistrzem.
    Jak dla mnie Ambrose vs Wyatt o WWE.
    A dolph powinien zmierzyć sie z Rowanem i to wygrać

    • Wojtek Kubiak

      Abigail* 😀 takie imię.
      porządna*
      SUMMERSLAM*
      Szkoda*
      Ziglera*

      Ambrose – Wyatt już było. Feud z Dolphem jest o wiele lepszym rozwiązaniem.

      • kuba 19/777

        Ja pierdole ale ty masz problemy.
        Dolph od roku nic nie osiągną i był obijany przez Corbina….

        • PM Rock

          Przecinek przed ale
          Ty z wielkiej litery
          osiągnął *

          • kioMsU

            I kultury trochę też by się przydało. ^^

          • kuba 19/777

            idzcie tam se ciągnąć ważna jest treść a wy tylko patrzycie na jakies pierdoły

          • Wojtek Kubiak

            Za dużo przyrody, za mało polskiego. Tyle ode mnie.