WWE Monday Night RAW #1194 – 11.04.2016
Staples Center – Los Angeles w stanie Kalifornia

Gale komentowali: Michael Cole, Byron Saxton & John Bradshaw Layfield

Show jest poświęcone pamięci WWE Hall of Famera Blackjacka Mulligana.

Shane rozpoczyna RAW i dziękuje fanom za to, że może ponownie poprowadzić WWE RAW. Shane zapowiada to, co stanie się dzisiaj na RAW – zapowiada walkę Natalya vs. Charlotte o pas WWE Women’s, nowy turniej Tag Team, którego zwycięzcy zmierzą się z The New Day o pasy Tag Team. McMahon także ogłasza walkę Styles vs. Sami Zayn, a jeżeli Sami wygra to zmierzy się wraz z AJ Stylesem oraz Romanem Reignsem na WWE Payback. Przerywa mu Kevin Owens, który pyta się Shane’a czy po skoku na stół na WrestleManii coś mu się stało, bo to on zasługuje na kolejną szansę, a nie Sami Zayn. Kevin chce walki o pas Interkontynentalny, bo został okradziony przez Samiego Zayna. Shane odpowiada, że musi pokonać tylko jednego faceta, którym jest … Cesaro! Zwycięzca zmierzy się z The Mizem na Payback … walkę rozpoczynamy już teraz.



WWE Intercontinental Title #1 Contendership Match
Cesaro def. Kevin Owens (Czas walki: 14:48)
Podczas walki The Miz wraz z Maryse oglądali RAW na backstage’u. Miz nie jest szczęśliwy ze zwycięstwa Cesaro.


Charlotte jest z Ricem Flairem na backstage’u. Charlotte mówi, że minęło dopiero 8 dni od wygrania jej pasu Women’s i już powinna być w “Legends with JBL” zamiast bronić pasu w walce z Natalyą. Nagle pojawia się Dr. Phil, który mówi, że obserwował Charlotte i widzi w niej inteligencje, pracowitość oraz zaangażowanie. Dr. Phil dodaje, że ma problemy z ojcem, który psuje jej drogę, wtrącając się w walkę. Charlotte denerwuje się, a Phil dodaje, że jest lepsza niż jej ojciec, ale ona go nie potrzebuje. Charlotte odchodzi, a Flair chce zrobić Whoo!, ale Phil robi to samo, Flair odchodzi.

Na backstage’u Kevin Owens mówi Shane’owi, że został dzisiaj okradziony przez Cesaro i zapowiada, że interweniuje w walce Samiego Zayna. Shane odpowiada, że nic takiego nie zrobi, bo dopilnuje, aby opuścił on arenę.

W arenie pojawia się The New Day, którzy pytają się kto zasługuje na szansę na walkę o pasy Tag Team? Sponsorem walki jest … Booty O’s cereal!

WWE Tag Team Title #1 Contendership Tournament First Round Match
The Dudley Boyz (Bubba Ray Dudley & D-Von Dudley) def. The Lucha Dragons (Kalisto & Sin Cara) (Czas walki: 3:09)
Po walce na stage’u pojawia się Enzo Amore oraz Colin Cassady, którzy mówią swoje tradycyjne słowa, ale przerywa im Bubba. D-Von mówi, że oni nie są najlepszym Tag Teamem, bo to The Dudley Boyz nimi są. Cass kończy segment mówiąc tradycyjne słowa wraz z fanami – “SAWFT”.


Kevin Owens został wyprowadzony z areny przez ochronę WWE.

W drodze na ring WWE World Heavyweight Champion Roman Reigns, który zostaje wybuczany. Reigns mówi, że nie jest dobrym ani złym facetem, jest po prostu TYM facetem. Roman mówi, że szanuje AJ Stylesa oraz Samiego Zayna, ale oni nie zdobyli nigdy mistrzostwa WWE. Reigns planuje być mistrzem przez długi czas … przerywa mu League of Nations. Sheamus mówi, że są silni jak nigdy po tym, jak w zeszłym tygodniu wyeliminowali swoje słabe ogniwo. Rusev mówi, że jest silniejszy oraz lepiej wygląda niż Reigns i to dlatego on powinien być twarzą WWE. Roman mówi, że Rusev właśnie udowodnił, że jest dupą WWE. League of Nations idzie do ringu, ale nagle światła zgasły i pojawili się Wyatt Family, którzy atakują LoN! Reigns po ataku patrzy się na Wyatt Family, ale nagle słychać Shane McMahona, który ustawia walkę Braya Wyatta oraz Romana Reignsa … w Tag Teamie! Obaj zmierzą się z dwoma członkami League of Nations.


The League of Nations take exception to Reigns being "the guy."
When The League closes in on Reigns, The Wyatt Family comes to help clean house.

Promo od Primo & Epico z Puerto Rico.

WWE Women’s Title Match
Natalya def. Charlotte (w/Ric Flair) (c) via DQ (Czas walki: 10:56)
Przed walką pojawił się Dr. Phil, który dołączył do komentatorów. Podczas walki Ric Flair wyciągnął sędziego z ringu, a w tym samym momencie Charlotte poddała się. Okazało się, że walka zakończyła się przez dyskwalifikację. Po walce Dr. Phil powiedział, że jest bardzo zawiedziony tym, co się stało.


Dr. Phil is disappointed that Charlotte needed her father to retain the title.

Wywiad Renee Young z Samim Zaynem. Renee pyta się Samiego jak się czuje po ataku Kevina Owensa w zeszłym tygodniu. Zayn mówi, że spędził całe życie szykując się do zostania mistrzem WWE, ale Kevin Owens tydzień temu zabrał mu to. Dzisiaj Sami jest gotowy i nie ma nic do stracenia. Nagle pojawia się AJ Styles, który zgadza się z tym, co powiedział Sami, wreszcie obaj są w WWE, ale pretendent jest tylko jeden.

WWE Tag Team Title #1 Contendership Tournament First Round Match
The Usos (Jey Uso & Jimmy Uso) def. The Social Outcasts (Curtis Axel & Heath Slater) (w/Adam Rose & Bo Dallas) (Czas walki: 4:16)
Po walce braci Usos atakuje … Doc Gallows oraz Karl Anderson!

Luke Gallows and Karl Anderson run in from the crowd to attack The Usos after the match.

Maryse jest na backstage’u i krzyczy na członka załogi WWE, podczas gdy The Miz siedzi. Maryse jest zdenerwowana, bo jest pewien kolor M&M’sów, którego nie powinno być. Nagle pojawia się JoJo, która pyta Miza o Cesaro. Miz po chwili odpowiada, że on jest jak kryptonit dla Cesaro. Pojawia się Cesaro, który mówi, że zamierza rozciągnąć czerwony dywan przed wykonaniem uppercut’ów, tylko dla The Miza.

Singles Match
AJ Styles def. Sami Zayn (Czas walki: 16:45)



W publiczności jest Seth Green.

Na backstage’u AJ Styles oraz Sami Zayn rozmawiają ze sobą o walce, nagle podchodzi Shane McMahon, który gratuluje im wspaniałej walki. AJ oraz Sami podają sobie ręce.

Chris Jericho jest w ringu i rozpoczynamy The Highlight Reel. Y2J mówi, że dzisiaj jest największy Highlight wszechczasów. Jego gościem będzie osoba, która miała kilka razy main event na WrestleManii, były mistrz wagi ciężkiej oraz przyszły WWE Hall of Famer! … on sam. Y2J chwali się i mówi, że nikt w rosterze WWE nie może go dotknąć. Przerywa mu Dean Ambrose. Ambrose wychodzi z jakąś tablicą oraz rośliną. Dean daje kartkę od Shane’a McMahona Y2J’owi i przymocowuje tablice na telewizorze, na którym pisze Ambrose Asylum. Na kartce napisane jest, że Ambrose przejmuje show. Dean mówi, że jego gościem jest Chris Jericho, a teraz zrobi to, co każdy chce wiedzieć … co się dzieje z tym szalikiem. Y2J odpowiada, że ten “szalik” kosztuje 750 dolarów, a teraz Dean przerywa mu, bo Jericho przerwał mu jego celebracje na SmackDown. Y2J dodaje, że osiągnął status Legendy w WWE i może robić co chce. Chris chce, aby Ambrose opuścił ring, ale Ambrose mówi, że po prostu chciał wiedzieć o tym szalu. Jericho opuszcza mikrofon, a Dean wykonuje Dirty Deeds.




Ambrose drops his guest with Dirty Deeds.

Segment na backstage’u z Goldustem, R-Truthem. Nagle pojawia się Dr. Phil, który macha ręką i odchodzi.

Singles Match
Apollo Crews def. Adam Rose (w/Bo Dallas) (Czas walki: 3:30)

Tag Team Match
Bray Wyatt & Roman Reigns def. The League Of Nations (Alberto Del Rio & Sheamus) (w/Rusev) (Czas walki: 11:07)
Po walce Wyatt wraz ze swoimi braćmi patrzy się na stojącego w ringu Romana Reignsa.


——————————————
Zdjęcia – WWE.com
Gify – Hiitsmekevin.tumblr.com



  • DemonBálor

    Gdzie jest Balor Club ja się pytam ? Gdzie Finn Bálor ?

    • Wojciech Grzegorz Kubiak

      Hahaha 🙂 fajny debiut Balor Clubu 😀

  • Pieczar

    Jakby nie patrzeć to to raw dorównuje temu z zeszłego tygodnia

  • Hunico & Camacho WWE

    Trochę nudne Raw . Nie porwało mnie z niczym nawet z Karl’em i Doc’em , jedynie Wyatt pozamiatal . Zainteresowała mnie tabela i kto zawalczy z New Day w końcu jakiś plan dla nich . 🙂 Ambrose vs Y2J z dupy wzięte jakoś tak bez pomysłu stwarzają ten feud . Alee Wyatt z Romkiem fajnie wyglądają , szczególnie Wyatt jak staje sie chłopcem do bicia w czasie walki . DAWNO a nawet bym powiedział że NIGDY go z takim stylem walki nie widziałem . Ale na pewno na plus wyszedł z tej walki , nawet za największy plus gali. 🙂 To mi się naprawdę spodobało gdy on zakończył walkę i zgarnął pin 🙂

    • Marcin Zawadzki

      czemu Cesaro ma czarnego X-iksa na lewym ramieniu ?

      • sopel1916

        To nie X tylko Tape 🙂 takie plastray przyklejane na rozne miesnie, majaca rozne zastosowanie (napiac miesien, odciazyc, itp) poczytaj na necie jak cie to interesuje 🙂

  • Jacek

    Nudne raw, ale mecz AJ vs Sami to totalny rozpier***. Fenomenalna walka, od dawna nie było takiej na RAW.

  • Konstantin

    To było bardzo dziwne RAW. Większość fragmentów była na wysokim poziomie i jedynym na którym się znudziłem było starcie Apollo z Rosem. I to dziwne było chyba dlatego,ponieważ człowiek nie jest przyzwyczajony do oglądania tak dobrego RAW dwa razy z rzędu.

    *Segment otwierający bardzo dobry.Fajnie,że został Shane i fajnie,że mówi co się odbędzie na RAW. To daje taki fajny klimat. I fajnie,że dano szansę Samiemu.

    *Walka Cesaro z Owensem fajna. Cesaro idzie na pas IC i go zdobędzie bo to chyba jednak jeszcze nie main eventer a taki pas musi zdobyć wreszcie. Po tej walce pomyślałem- KO przegrał czyli będzie interweniował w walce Zayn-AJ ale fajnie to zostało rozwiązane.

    *Potem króciutki fragment Charlotte,Rica i Dr.Phila(a na co tu on to ja nie wiem 😉 który chyba zapowiada powolny rozpad tego duetu.

    *Ten turniej to w sumie fajna sprawa. Żaden zespół nie pokazał się tak bardzo by dostać od razu title shota więc będzie turniej. Walka Dudleyów z Luchadorami jedna ze słabszych na RAW. Wchodzą Enzo i Cass i te proma nawet ujdą.

    *Czas na segment z Reignsem i dobra, nawet szkoda mi się go trochę zrobiło od tego buczenia. No ale mógłby się nauczyć więcej słów niż te o tym,że nie jest dobry ani zły. Wchodzą LoN no i Rusev mnie rozwala. On ma ten swój urok gdy mówi przez mikrofon. Do akcji wchodzą Wyacci i Shane robi to co zawsze chce oglądać czyli bierze do jednego tag teamu nie lubiących się rywali.

    *Walka Charlotte z Natalyą może być. Na Payback pewnie dostaniemy walkę,że jeśli Natalya wygra po DQ to wygrywa pas.

    *Walka Usosów z SO była słaba no ale wszystko wynagrodziło pojawienie się Gallowsa i Andersona. Ciekawe co teraz z nimi zrobią.

    *Segment Miza, Maryse i Cesaro fantastyczny. Oby więcej takich na backstage’u.

    *Walka Zayna i AJ znakomita. Przed samą końcówką Zayn tak dziwnie wylądował,że myślałem że złamie sobie kark a on sobie wstał jakby nic. Ale też zakończenie było trochę słabe.

    *Będę szczery i nie zauważyłem nieobecności Ambrose’a na poprzednim RAW jak i na tym zbyt bardzo na niego nie oczekiwałem. Jednak poszedł trochę mi w niepamięć przez tą walkę z Lesnarem. I myślę, że może mieć następne miesiące trudne.

    *Walka Apollo z Rosem-nuda

    *Main Event bardzo ciekawy. Face turn Wyatta chyba już pewny. Tylko ciekawe w jaki kierunek pójdzie.

    Dla mnie RAW 7,5/10.

    • Wojciech Grzegorz Kubiak

      Wyatt zawsze był facem, no może poza feudem z Bryanem. Ty chyba faceturn Romka zauważyłeś

      • Konrad Sobieszek

        Taki underdog z jego wynikami bym powiedział

    • Jeff Hardy

      Co do Ambrosa się zgodzę. Na tym RAW praktycznie nie dostal żadnej reakcji. Może jeszcze jakoś po powrocie Setha się przypomni.

  • Konrad Sobieszek

    RAW było bardzo dobre. Przebiło jak dla mnie RAW sprzed tygodnia. W końcu walki na tygodniówkach mają znaczenie. Praktycznie każda walka miał swój cel. Do tego dostaliśmy dwa epickie pojedynki o tytuły contenderów. Świetne show i chciałbym takich więcej. dawno tak dobrego RAW nie widziałem.

    Pierwszy segment – miodzio. Tak powinno się zaczynać galę. Powiedzieć prosto z mostu co nas czeka, a ludzie sami usiądą by pooglądać. Kevin wychodzi do Shane’a, co potwierdza jego status heela nr 1 w WWE. Cesaro po raz kolejny wchodzi z wejściówką z garniturem, ale dostaje też na ekranie za sobą szablon z filmów z Bondem. Na twitterze zaczyna coraz częściej używać słowa proffesional, co chyba pokazuje, że to jest jego nowy gimmick. Jak dla mnie bardzo dobra opcja, ale muszę też powiedzieć, że gimmick ten samemu ciężko będzie utrzymać. Za to ogromny potencjał w tym gimmicku widzę, gdyby Cesaro dołączył do jakiejś stajni. Jednak nie byłby takim zwykłym członkiem. Nie woziłby się z resztą. Nie, on byłby człowiekiem do zadań specjalnych, asem w rękawie na najczarniejsze godziny. Najbardziej pasuje to jak dla mnie do jakiejś dużej stajni pokroju Authority lub Bullet Clubu. Wracając do meczu to był bardzo dobry. Nie najlepszy na gali, ale miał kilka pięknych spotów. Cesaro wygrywa i osobiście jestem lekko skonfundowany. Cieszę się, że Cesaro dostaje szansę, na którą bez wątpienia zasługuje. Z drugiej strony jest Miz, który swoim runem z pasem może powrócić na wyższy poziom. Oboje to moi ulubieni zawodnicy, ale każdego cenię za inny aspekt. Miz za mic skill, a Cesaro za kapitalny ring skill. I szczerze to nigdy nie chciałem większego programu między nimi. No a teraz proszę. Tylko komu będę kibicował? Zobaczymy po tym, jak przebiegnie feud.

    Dr. Phil. W ogóle kto to jest. Zupełnie niepotrzebnie jak dla mnie go zapraszali. Do tego byli w LA, gdzie zapewne cała masa gwiazd chciałaby dostać taką promocję, jak tak duże uczestnictwo w RAW, które mimo wszystko ma sporą rzeszę fanów. Zamiast tego wybrali… on jest jakimś psychiatrą? Robi amerykańskie trudne sprawy, czy co? Nieważne. Ciekawe, czy Charlotte zacznie mieć po tym jakieś wąty do ojca. Albo odwrotnie.

    Promo New Day. No muszę przyznać odwalili dobrą robotę z promocją tego turnieju. To udowadnia, że chyba teraz tylko Miz i Jericho mogą się z nimi równać lub ich przewyższać na micu (Heyman wciąż nietykalny). No i muszę przyznać, że tego użycia Booty’os sam nie przeczułem, a trafili w sam raz. Sponsorowanie 😀 Gdy zobaczyłem tabelkę, to powiem szczerze, że z New Day zawalczy Vaudevillains. Enzo i Cass pokonają Dudleyów, a ci zemszczą się na nich w finale i mamy dwie walki tagowe na Payback. Dudleyowie wygrywają swoja walkę z Luchadorami. Kurde, szkoda że dla pasa US czegoś nie wymyślił Shane.

    Promo Enzo i Cassa jest ZAWSZE na plus. Goście nigdy nie zawodzą, a Enzo na micu jest nawet luźniejszy od Ambrose’a. Ostatnim kolesiem z taką charyzmą za miciem był Rock. I wy wiecie, że to prawda 😉

    Wyprowadzenie Kevina z areny. Z tego co pamiętam to Kevin w ROH miał spory epizod z walką z władzą. Podobno segmenty, gdzie napieprzał ochroniarzy były jedną z największych atrakcji tamtego okresu. Szczerze liczyłem, że podczas pojedynku Samiego Owens będzie próbował zainterweniować powerbombując ochroniarzy po drodze. No ale niestety nic się takiego nie wydarzyło. Choć pewnie po takim pokazie z miejsca stałby się facem nr 1, które na dobrą sprawę dalej stoi puste…

    Segment z Romanem. Czyli chyba turn się jednak nie zbliża. No zobaczymy. Ze wszystkich, którzy mogli tam przerwać Romanowi, gorszego wyboru niż Liga chyba nie było. On ich pokonał tyle razy, że nie są żadnymi rywalami dla niego. Wejście Wyattów ożywiło atmosferę i mamy Main Event. Bray i Roman… połączenie ciekawe, ale czy Bray przypadkiem nie mówił swego czasu “Anyone, but you”. No i w dodatku słuchanie się władzy. Triple H’a się nie słuchali, ale co do decyzji Shane’a nie mają protestów. Może to tylko nieuwaga, albo WWE planuje dać Wyattom do realizowania jakiś plan. Podoba mi się taka myśl i będę na razie przy niej obstawiał.

    Walka o pas kobiet poszła szybko i miło. Koleś na fb za każdym razem gdy pojawiał się Dr. Phil na ekranie wstawiał zdjęcia z sesji zdjęciowej w bikinii Emmy. Mecz bł dobry, choć obie panie nie poszły na całość. Wszyscy widzieliśmy na Roadblock, że są w stanie wykręcić piękny pojedynek. Mimo to jak na mecz zakończony w ten sposób, to pojedynek przebiegał prawidłowo i był interesujący. Rewanż pewnie na Payback, a tak liczyłem, że to skończy się już tutaj…

    https://twitter.com/Heelbook/status/719702094761091077
    A więc jednak stało się. Co ciekawe, WWE i pracownicy wyrażali się o nich jako o Bullet Clubie. Czyżby jednak dostali prawa do tej nazwy? Byłoby świetnie. Czy debiut uważam za dobry. To zależy. Według mnie mimo wszystko był dobry, pod warunkiem, że nie doprowadzi to do feudu z Usosami. To jedyna opcja, przez którą bym był wkurzony. Druga opcja jest taka, że oni nie będą mieć oficjalnego debiutu i przez jakiś czas będą tylko gnębić roster. Najpierw Usos, potem jakiś pocieszny face typu Ziggler itd. Taka opcja byłaby chyba najlepsza. No i trzecia opcja, że wywalają Usos z tego turnieju i idą po złoto. To byłby mocny debiut, ale nie wiem, czy nie doprowadziłoby to do pokrzyżowania planów co do innych postaci. Vaudevillains mogą nie mieć tak szybko szansy na tytuły, Enzo i Cass też będą mieli problem. Nawet o New Day zacząłbym się bać, bo jeśli wejdą do tego turnieju, to szybko mogą zdobyć te tytuły. A od tego może zacząć się inwazja. Najpierw tag teamy, potem IC. Ekspansja w rosterze i w końcu WWEWHC. Ciekawie się zapowiada, jestem pozytywnie nastawiony. Debiut mógł być gorszy, a tutaj spuścili lanie i wyszli przez publikę. Spoko styl.

    Segment z Mizem, Maryse i Cesaro to klasyk. Mimo wszystkich tych cudownych meczy, które wyglądają jakby miały się odbyć na Payback, to ten pojedynek będzie u mnie wzbudzał największe emocje. Dobrze, że Payback jest 1 maja, to nawet RAW po się poogląda na spokojnie 😀

    AJ vs. Sami dali genialny popis. Kilka zbotchowanych ruchów było, ale mimo to oglądało się wybornie. Walka warta obejrzenia, prawdopodobnie jeden z ważniejszych kandydatów do video z najlepszymi walkami z RAW i SD na 2016 rok.

    Jedyne, co mi się naprawdę nie podobało, to to jak zaczęli feud między Jericho, a Ambrose. “Hej nie mamy nic dla was w tym miesiącu, to może zajmiecie się sobą?”, “Ta czemu nie”. Tak to mniej więcej wygląda. Niby jakaś historia jest, ale czy jedno szturchnięcie barkiem coś zmienia. Zwłaszcza, że jeszcze w lutym wygrywali z Romanem ME na SD w walkach 3 na 3 z New Day. No ale zobaczymy, bo feud może być bardzo dobry. Szkoda mi tylko tego początku.

    Goldust i R-Truth są w końcu tym tag teamem? Wreszcie. Skończmy z tym bullshitem.

    Apollo pokonuje Adama. Ciekawe jak daleko na tym zajedzie.

    ME mógł być. Głównie rola Braya mnie tu interesowała. No im muszę przyznać dobrze to zostało rozpisane. Nie mogę się doczekać co oficjele mają w planach długoterminowo dla Wyatt Family. Zobaczymy.

    RAW świetne. Praktycznie zero minusów. Dobre walki, fajne segmenty, spora stawka. To będzie chyba pierwszy raz, gdzie wrócę sobie do całego RAW jeszcze w tym tygodniu. Polecam.

    • DemonBálor

      Wygląda na to że teoria mówiąca o tym jakby WM miała tak zupełnie oczyścić pole na nowe feudy, debiuty i może nawet jakiś odświeżony kierunek się sprawdza.

    • Wojciech Grzegorz Kubiak

      A ten znowu te poematy 😀

      • Konrad Sobieszek

        Dzisiaj i tak w sumie się streszczałem 🙂

      • THE VIGILANTE STING

        ciesz się że masz już napisany Rzut oka na raw 😉 by Konrad

        • Wojciech Grzegorz Kubiak

          Ta już, zesram się jeszcze 😀 Każdy ma swoją opinię dot. aktualnego rosteru i w wielu punktach się nie zgadzam z Konradem. Weź ty może załóż jego fanklub 😀 Nie abym kogoś atakował

          • DemonBálor

            Konrad Club. Lecimy na Payback i robimy debiut roku 😀

    • PM Rock

      Zgadzam się z prawie wszystkim, jednak nie mogę się zgodzić, że Raw lepsze niż w zeszłym tygodniu gdzie mieliśmy kilka debiutów i fenomenalny Main Event. Nie zgodzę się też, że walki na tygodniówkach mają jakieś duże znaczenie. Najważniejsze walki są na PPV, na tygodniówkach przede wszystkim musi być ciekawe story a walki jeśli są dobre to tylko dodatkowy plus dla tygodniówki.

      • Konrad Sobieszek

        Dla mnie mają duże znaczenie, bo dzięki tym walkom mogę poczuć styl zawodnika. Jasne, najważniejsze, by błyszczeli na PPV, ale jesli widzę, że koleś robi zawsze genialny mecz to odnotowuje to sobie.

        Dlaczego uważam, że to RAW było lepsze od poprzedniego? Poprzednie było bardzo chaotyczne i głównie naprawiało błędy Wrestlemanii. Miało dużo debiutów itp itd. ale dopiero ostatnia godzina przesądziła o tym, że było to dobre show. Do tamtej pory było naprawdę “meh”. Tutaj lepiej zaznaczony był wpływ Shane’a i fajnie rozwinięte historie. Tagowy turniej, Walki o mistrzostwa i o kolejkę do pasa. Dla mnie to RAW było lepsze, bo po prostu takie RAW chciałbym oglądać co tydzień. W tamtym tygodniu nie było tak dobre mimo wszystkich debiutów. Tylko Enzo i Cass naprawdę zrobili świetne wrażenie. Ale ich debiut wtedy jest wyrównany przez debiut BC. Jak dla mnie 11.04>04.04

        • PM Rock

          Ok, co do drugiej części wpisu to rozumiem i nawet mógłbym się zgodzić po jakiejś analizie tego Raw i poprzedniego.

    • Kamil10

      Fajny pomysł na ME, ale nie było nic z konfronracji Reignsa i AJ’a, fajnie, że była walka AJ’a z Samim, ale ten feud zbytnio w przód nie poszedł, ale nie nudziłem się oglądając zawodników. którzy będą walczyć o WWEWHC.

  • Nawalbrzych

    Zajebiste Raw każdy segment trzymał poziom nie było jakiegoś rozpierdolu, ale nie o to chodzi w tygodniówkach może Romek dołączy do Wyattów 😀 no i cóż show dobre miejmy nadzieje ,że ratingi będą podobne do tego z zeszłego tygodnia (ponad 4 miliony)

  • Piotr Chrzanowski

    Moim zdaniem karta na Payback będzie wyglądać mniej więcej tak:
    1.The Miz vs Cesaro o pas Ic
    2.New Day vs Enzo Amore i Colin Cassady/Vaudevillains o pasy tag team
    3.Dean Ambrose vs C.Jericho
    4.Wyatt Family vs Liga Narodów
    5.Charlotte vs Natalya/Sasha Banks o pas
    6.Kevin Owens vs Sami Zayn (może z jakąś stypulacją ale jeżeli ich feud ma być długi to raczej zaczną od singles matchu)
    7.Roman Reigns vs Aj Styles o pas

    Pewnie będą jeszcze 1-2 zapychacze

    • Nawalbrzych

      Szkoda ,że pas USA nic nie znaczy , może jak Cena wróci to coś ruszy ,bo na razie to nic poza Kick Offem nie widzę.

      • Piotr Chrzanowski

        Odkąd Cena straciła pas to ranga tego pasa znacznie spadła.

  • Jeff Hardy

    RAW niby fajne tylko strasznie nielogiczne. Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego Natalya wygrała przez Dq? Przecież sędzia tylko wypchnął z ringu Flaira a Charlotte odklepała.
    W ogóle wygląda to tak jakby wśród kreatywnych ktoś powiedział:
    Dobra jebać WM nie było, olejmy wszystko co się tam działo.
    I Shane będzie kierował RAW bo tak, Wyattci dalej będą mocnymi monster heelami przynajmniej w oczach WWE bo tak, Natalya dostanie tittle shota mimo że to Sasha zasłużyła bo tak, Ryder zdązył już wystąpić w reklamie Snickersa więc niech wraca do jobberki na Superstars bo tak a Kalisto po obronie niech dalej jobbuje wszystkim w rosterze bo tak. Do tego jeszcze dodajmy fakt że Anderson z Gallowsem pewnie jobbną naszym samoańskim Reignsom tag teamów na payback, albo lepiej wygrają pasy TT od New Day i znów mamy DNO i wodorosty (pod względem feudów ofc) czyli to co było przed RtWM.

    • Konrad Sobieszek

      Wyatci przechodzą turn. Natalya dostała DQ, bo Ric wyciągnął sędziego z ringu. To ma sens, bo tak jest w regulaminie. Co do Shane’a to jak na razie się zgadzam, choć nie spisuje całego story na straty. Może jednak mają jakiś pomysł by to wyjaśnić. Ryder miał dostać tylko swój moment. Mimo wszystko to jest jobber. Jasne ma fanów itp, ale przecież nie zrobisz gwiazdy z jobbera jednym meczem. Co do Bullet Clubu, to to jest tak wielka zagadka, że na razie jedyne co wiemy to to, że Doc i Karl pominęli NXT i są od razu w głównym. Na razie jest to jedna pewna rzecz. Zobaczymy jak to wyjdzie. Ostatnio WWE całkiem fajnie zaskakuje i wątpię, żeby wydawali hajs na gości, żeby mieli jobbować 😉 To, że ludzie zaczynają być już optymistyczni to spory plus 🙂

      • Jeff Hardy

        Tak tylko że po co to wszystko było nie mógł już Miz wystąpić w tej reklamie Snickersa? Gość pokonuje w walce przyszłe twarze WWE i byłą twarz WWE po to żeby wystąpić na jednym RAW i jednym SD na których został tylko zesquashowany.
        Wyattci nie mają teraz za bardzo podstaw do turnu, jak to wytłumaczą?
        Co do Shane’a to mogli ustawić jakąś interwencję w walce z Takerem żeby przegrał nieuczciwie i miał jakieś podsawy do rządzenia RAW.
        A Bulle Club cóż wydali hajs na AJ na którym Y2J na WM miał pokazać jak bardzo WWE>Dowolna inna organizacja a teraz Roman już czeka z łopatą, podobnie jak zapewne Uso’si

        • Kamil10

          Ja myślę, że w walce Reignsa i Aj’a stanie się coś więcej i to czysta walka bądź wygrana Romka nie będzie, może jakaś interwencja.

          • Jeff Hardy

            Hahahahahaaha. NIE. Romek wygra czysto tak jak z Sheamusem, Wyattem, Hunterem, Ambrosem i całą resztą

          • Kamil10

            Face zazwyczaj wygrywa czysto, ale jakby Roman miałby przejść heel turn to walka czysto się nie skończy. Daj chłopie nadzieje na to 🙂

        • Konrad Sobieszek

          Miz nie mógł wystąpić w reklamie Snickersa, bo przecież chodziło o WOOO! Rica i Woo Woo Woo Zacka. No przecież o to tam chodziło, to była główna oś fabuły i sedno żartu tej reklamy 😀

          Wyatci nie mają teraz podstaw do turnu… Jak dla mnie właśnie mają, bo z face’ów został im tylko Brock do walki a potem dla nich jako heel’ów byłyby same powtórki. Face turn ich odświeży 🙂

          Możemy tak gdybać w nieskończoność. Przekonamy się przez te dwa tygodnie jak to jest 🙂

          • Jeff Hardy

            Tu się znów pojawia pewien problem. PPV są za często i nie ma czasu na ciekawe rozwijanie feudów. Więc nawet nie będzie czasu na wyjaśnienie face turnu Wyattów.

  • Diego Lopez

    Czas zmienić u Was tło ,bo Wm była już tydzień temu ,a teraz trochę świeżości by się przydało na Payback 🙂

  • kioMsU

    Jestem strasznie zawiedzony powrotem Gallowsa i debiutem Karla Andersona. Myślałem że wejdą do WWE z o wiele większym przytupem, na to przynajmniej wskazywały tweety Finna.. No właśnie Balor. Czy oni naprawdę porzucili pomysł z Balor Clubem i teraz ma to być AJ Styles Club? (czy coś w tym rodzaju) Czy po tym całym promowaniu koszulek, zapowiadania przez naszego Demona z NXT teraz ten pomysł został porzucony? Bo jak dla mnie to będzie nie logiczne jakoby była dwójka członków Bullet Clubu miała pomóc AJ Stylesowi który dla przypomnienia również był ich członkiem lecz został wyrzucony i to dosadnie. Jeżeli Balora nie ujrzymy do końca Payback wraz z Lukiem i Karlem to naprawdę będę zawiedzony ponieważ powstanie Balor Clubu miało (może nadal ma) wielki potencjał który może zostać tak głupio zaprzepaszczony.

    • kioMsU

      Jeszcze jedno. Wie ktoś moze czy jest szansa dostania gdzieś w Polsce koszulki Balor Clubu?

    • kioMsU

      Jeszcze jedno. Wie ktoś moze czy jest szansa dostania gdzieś w Polsce koszulki Balor Clubu?

      • Konrad Sobieszek
        • Wojciech Grzegorz Kubiak

          Już rzygam tym fanboy-ostwem Balor Clubu. Prawda jest taka, że poza indie, Finn nic nie prezentuje. Ma kilka akcji na krzyż, nudny finisher i zero mica. Tyle

          • PM Rock

            Zapomniałeś o bardzo charyzmatycznym gimmicku, ale rzeczywiście coś w tym może być(oby nie), że król jest nagi 🙁

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            Ten gimmick kończy się po wejściu na ring z titantronu na tych większych galach . A przypominam, że tylko na nich ma być pomalowany. W innych walkach będzie chuderlakiem bez żadnego argumentu.

          • Konrad Sobieszek

            Nie zgodzę się tylko do stwierdzenia “kilka akcji na krzyż”. Balor nigdy dobrze jako face się nie sprzedawał. Pazury pokazuje dopiero jako heel.

          • Fizjoterapeuta

            No Ja się zgadzam z Wojciech Grzegorz Kubiak- Balor jest znacznie uboższy w akcje niż Zayn czy sięgając jeszcze wcześniej Neville

          • Konrad Sobieszek

            Czy ja wiem. Jego styl może po prostu nie być tak spektakularny, ale ja go odbieram w pozycji jako nowego Flaira. Flair też nie miał jakiejś wybitnej ofensywy, a mimo to ma więcej 5-gwiazdkowych meczów niż całe WWF i WWE razem wzięte. Po prostu każdy, kto walczy z Balorem wygląda jak Milion Dolarów, a on sam jest ekspertem głównie w kontrach oraz w sellingu. Potrafi się dostosować do każdego stylu, a sam go nie zarzuca. Każda walka z jego udziałem jest inna, inaczej zbudowana. To są może nawet cenniejsze umiejętności od samego prowadzenia walki.

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            Flair głównie zdobywał te gwiazdki przez Image. No sorka, ale to nie te czasy i do takiego Rocka Balorowi ciut brakuje, a nawet ciut to mało powiedziane, przy reszcie rosteru prezentuje się jak dziecko. Dajcie go do Tagu z Kalisto/Sin Cara się zmieści akurat między nimi.

          • Konrad Sobieszek

            Do Rocka? Chodzi ci o wygląd? O umiejętności za miciem? Pod tym względem to ciężko znaleźć kogokolwiek blisko Rocka. A w umiejętnościach ringowych go spokojnie przerasta. Z późniejszej części wnioskuje, że chodzi o wygląd. Mi wygląd nigdy nie przeszkadzał u zawodnika. Jasne, jak koleś jest wielki, to dodaje to realizmu. Ale dla mnie nie trzeba mieć metra dziewięćdziesiąt żeby móc być mistrzem.

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            Mówię o tym jak WWE podchodzi do swych ,,postaci”. Nie mówię tu o tym co robił w ,,indie” ale o jego akcje teraz, których jest mało i są nudne

          • Konrad Sobieszek

            I ja mam na myśli jego postać w WWE. Wiem, że może nie ma tak klarownego move-setu jak np. Owens czy Cesaro. Ale jest niezwykle zręczny i potrafi skontrować praktycznie każdą akcję. Selling też ma w punkt. Po prostu to nie jest zawodnik pokroju Michaelsa, tylko raczej Flaira. Przynajmniej ja tak go odbieram 🙂

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            Przesadzasz. Porównujesz jego selling do gościa z największą ilością pasów. Mówię ci, on przy AJ słabo wypada, a co dopiero przy innych. Stanie przy Stephanie to będzie jak dziecko wyglądać. Już przy Bryanie było to problemem dla ,,kreatywnych”, ta postura. Romek, Lesnar, to jest coś w co inwestuje WWE, niestety.

          • Konrad Sobieszek

            Tylko, że to się zaczyna zmieniać. Ci duzi goście zazwyczaj są drewnami, a wyjątki można policzyć na palcach. WWE zaczyna to zauważać i podejrzewam, że Roman jest ostatnim na długi okres czasu twarzą federacji z takimi wymiarami. Dopóki nie pojawi się wybitny talent pokroju Brocka.

            Ilość pasów przecież nie musi oznaczać, jak dobrym zawodnikiem się jest. I Ric nie ma największej ilości pasów światowych, tylko tych, które uznaje WWE. Nie dziwię się twojej opinii, bo na pierwszy rzut oka Balor też mnie nie porwał i ja nie jestem też jego jakimś superfanem. Mimo to jest pupilem Triple H’a i tylko Rollins może z nim konkurować o tą pozycję. HHH ma świetny gust, a i ten cały buzz nie powstał wokół niego przez przypadek. Przez spory okres czasu przez niego postanowiłem porzucić NXT, w które wciągnąłem się podczas panowania Owensa. Wiem, że nie jest dobrym mistrzem, ale w sumie ma bardzo małe pole do popisu. NXT bardzo chciało podczas jego panowania rozwinąć historie kobiet i tag teamowe, co bardzo uderzyło w jego prezencję. Dlatego staram się go jakoś bronić. Bo wszystkiego nie jest winny. Mimo to pokazuje tony charyzmy na zakulisowych akcjach i w mediach społecznościowych. Myślę, że WWE za dużo w niego zainwestowało, by teraz stał się nikim.

        • kioMsU
    • Konrad Sobieszek

      Spokojnie. Że tak powiem, mogą grać tylko rolę “zwiadowców”. Możliwe, że sprawdzają teren przed przyjściem Szefa 🙂

      • kioMsU

        Zobaczymy, mam nadzieję że nagle AJ Styles nie stanie się liderem.

  • Xerer

    Czy tylko ja bałem się, że po tym jak Wyatci wyczyścili ring z Ligi i odwrócili się w kierunku Reignsa zaraz dostaną zaraz sromotny wpierdol będąc 3vs1? :/

  • DemonBálor

    Ocena 8/10 .Zgadzam się z większością pochwał napisanych pod tym RAW. Dla mnie i to z zeszłego tygodnia i to z wczoraj stoją na bardzo wysokim poziomie co ostatnio zdarzało się rzadko.

    Oczywiście zacznę od debiutu Karla i Gallowsa. Debiut wyszedł dobrze, wpiernicz i znikamy przez publikę. Taki odwrotny Shield 😀 Ale to musi być stajnia by miało to sens.. Bullet Club to mają być goście robiący interwencję, po czym spadają. I siłę mają razem. To jedyny sposób żeby nie pogrzebać Balora w MR, bo sam sobie..no średnio poradzi.

    Shane u władzy… Ktoś kto pominął WM i spojrzał na ostatnie newsy że Deadman podobno chce iść na emeryturę i że coraz więcej pogłosek o brand splicie może pomyśleć że Shane wygrał w swojej walce.. Lubię go i uważam że wypada lepiej niż ktokolwiek z McMahonówi. Jeśli ma zostać i “dowodzić” RAW to jestem jak najbardziej za.

    I ten spear kończący walkę w ME to chyba pierwszy spear Romka , który wyglądał jakby miał siłę a nie..takie Romanowanie.

    • Konrad Sobieszek

      Tak jeszcze odnośnie Bullet Clubu, bo dopiero teraz sobie to uświadomiłem. Czy to nie przypadek, że właśnie Usos zostali zaatakowani? Z kim oni są tak blisko… A z kim Bullet Club… Może jednak debiut na Usos miał głębsze dno 🙂

      • Konstantin

        Ale to dziwne by było. Bo AJ jest facem a panowie zaatakowali jak heelowie. Więc może prędzej czeka nas heel turn AJ?

        • Konrad Sobieszek

          Nie wykluczam tego.

          I jeszcze jedno. Co jeśli teraz Roman zacznie być coraz bliżej Wyatt Family. Coraz bardziej się będzie od nich uzależniał, coraz bardziej na nich polegał itp. Może nie będzie Shield vs BC, tylko TWF vs. BC?

          • DemonBálor

            I Roman jako taki nowy członek WF ?

          • Konrad Sobieszek

            Nie raczej nie o to mi chodziło. Raczej myślałem o czymś w rodzaju… sojuszu? Koalicji? Unii? Coś w tym rodzaju. Ale to wszystko zależałoby od Braya. On też by musiał coś z tego mieć.

            Mam na myśli to, że Roman będzie championem będzie miał walki o pas, ale BulletClub nie będzie dawał za wygraną i jedyną obroną Romana mogłaby być rodzinka. Byliby dla Romana prawdziwą… tarczą.

          • DemonBálor

            Może to właśnie ten nowy kierunek rodzinki ? Roman, pomożemy Ci staniemy się Twoimi ochroniarzami tylko trzymaj nas przy sobie. Tylko no Roman musiałby w jakiś sposób pomóc im dostać jakiś pas.

          • Konrad Sobieszek

            Tag teamy i poświęcenie Usosów?

          • DemonBálor

            Nie Usos…myślę że tutaj może być początek feudu z BC !
            Na Payback gdzie jest finał turnieju Karl i Gallows wygrywają pasy z pomocą Finna który też mógłby jakąś interwencje zaliczyć. Na RAW po Wyaci odbierają im pasy w jakiś sposób ale na polecenie Romana oczywiście . I mamy Roman & WF vs. Bullet Club

          • Konrad Sobieszek

            Tak, ale mi chodziło o to, że Usos te pasy też by pewnie chcieli. No i Roman musiałby wybierać między jedną rodziną a drugą

          • DemonBálor

            To może dorzućmy jeszcze do Usos Deana i Setha…jako taką dawną rodzinę od której chce się odwrócić ?

          • Kamil10

            Setha jako rodzinki to on nie uważa chyba.

          • crafciak31

            Chyba że by mu kompletnie odbiło.

          • Kamil10

            Sry że wtrące się, ale nie lepiej żeby Roman jako heel był z BC?

          • kioMsU

            A po Ch.. Roman ma się wtrącać do BC? Żeby zepsuć tą stajnie?

          • DemonBálor

            Dokładnie… Roman ma chyba najmniej wspólnego jeśli chodzi o BC.

          • Kamil10

            Może jakby BC zaatakowali AJ’a w walce z Reignsem jakiś feud mógłby z tego wyjść większy, a poza tym Roman do BC bardziej jakoś by pasował do niż do WF.

          • kioMsU

            I wtedy cały “Hype” na stajnie poszedłby się jebać bo weszło beztalencie które nie ma nawet dobrego mikrofonu.

          • Kamil10

            Roman trochę do nich nie pasuje, ale kto wie. Ja bym bardziej obstawiał, że to Roman zostanie przywódcą stajni.

          • Rafiki90

            No właśnie… Bray jako partner Romana był… No głowa mała. Bray jest dla mnie świetnym wrestlerem. To, jak przedstawia swój gimmick, jak potrafi się zachować w ringu i poza nim, jest niesamowite. Wiedział, jak walczyć z Romanem jako partnerem. Rządził, jakby Romuś był jedną z jego owieczek. Jak leżał na del Rio i pokazał palcem w Shaemusa, a tu nagle spear! To był takie naturalne, że aż straszne.

    • Kamil10

      I ten gest Wyatta podczas speara na koniec, fajnie ta końcówka walki wyglądała.

  • Konrad Sobieszek

    Pamiętacie jak mówiło się o tryoutach Babatunde Aiyegbusi – Polaka z Oleśnicy? Właśnie podpisał kontrakt jako nowy rekrut w Performance Center 🙂