Na początek przypomnimy, iż są to przewidywania autorów, więc nie każdy musi się z nimi zgadzać, oczywiście zachęcamy do komentowania posta, gdzie możecie zamieścić własne prognozy dotyczące gali.

WWE FASTLANE 2016
#FASTLANE

Theme song: Will Roush – Watch This
Data: Gala odbędzie się w nocy z 21 na 22 lutego (z niedzieli na poniedziałek)
Miejsce: Quicken Loans Arena City
Miasto: Cleveland, Ohio (Ostatnie PPV w tym miejscu – WWE TLC: Tables, Ladders & Chairs … And Stairs 2014)
Poprzednia gala: Royal Rumble 2016
Następna gala: WrestleMania 32
Godzina rozpoczęcia: Pre-show – 1:00; Gala główna – 2:00 na WWE Network oraz beat-down.pl
Wyniki show znajdziecie jutro rano na naszym portalu, powtórkę natomiast jak zwykle na fight-poland.
Emisja w polskiej TV (ESC): 6 marca o 17:00
Plakat:

1. Two-out-of-three falls match o pas WWE United States
Kalisto (c) vs. Alberto Del Rio
 
Ulman Mikołaj: Nie umieszczenie tego pojedynku w głównej karcie jest moim zdaniem kompletną głupotą, ponieważ ta stypulacja oraz stawka walki wręcz wymaga umieszczenia w głównej karcie. Co do samego pojedynku to obaj panowie są w stanie wykręcić niezłe show, a moim faworytem jest Kalisto i uważam, że to on zwycięsko wyjdzie z tego starcia.
 
Mój typ: Kalisto
Procentowo:
Kalisto – 60%
Del Rio – 40%

 

SAJMON: Ci panowie kilka razy mierzyli się w kwadratowym pierścieniu w walce jeden na jednego. Co dziwne więcej razy na zwykłej tygodniówce zmieniał się posiadacz pasa niż na gali PPV, ponieważ z gal PPV, walczyli tylko na Royal Rumble, gdzie zwycięstwo i pas zgarnął Kalisto. Kalisto, od czasu, gdy jego partner Sin Cara odniósł kontuzje, został bardzo fajnie wypromowany jako indywidualny zawodnik. Pokazał nam bardzo dużo świetnych akcji i udowodnił, że ma potencjał nie tylko jako Tag Team partner. Rey’a Mysterio raczej nie zastąpi, ale może być jedną z głównych postaci w tej federacji.

 

Mój typ: Kalisto
Procentowo:
Kalisto – 60%
Del Rio – 40%

 

Unstable Man: Kalisto dostał ostatnio spory push, wygrywa singlowe pojedynki na tygodniówkach raz za razem i myślę, że nie straci tytułu w niedzielę. Wydaje mi się, że potrzyma pas minimum do WrestleManii. Widać, że WWE nie ma pomysłu na postać Del Rio i danie mu pasa po raz kolejny byłoby bezsensowne. W walkę zapewne będzie ingerować The League of Nations, ale uważam jednak, że mimo wszystko Luchador wyjdzie zwycięsko z tego pojedynku. Obstawiam, że starcie zakończy się 2-1 na korzyść obecnego mistrza.

 

Mój typ: Kalisto
Procentowo:
Kalisto – 70%
Del Rio – 30%

 

wiacu2401: Długi feud obu meksykańskich zawodników ciągnie się od początku stycznia. Rezultat ich spotkań na tą chwile wynosi dwa do jednego dla małego ,,luchadora??. Walka zapowiada się ciekawie, siłą zwycięża Del Rio jednak Kalisto może wykazać się swoim sprytem i szybkością.
Mój typ: Kalisto
Procentowo:
Kalisto – 60%
Alberto Del Rio – 40%
Faworyt bukmacherów: Kalisto
Faworyt z naszego typera: Kalisto
 
2. Divas Tag Team match
Becky Lynch & Sasha Banks vs. Naomi & Tamina

 

Ulman Mikołaj: Typowy zapychacz, który powinien mieć swoje miejsce w Pre Show. Według mnie walka stworzona po to, żeby wyłonić pretendentkę do walki o pas Div na WrestleManii. Także uważam, że panie z Divas Revolution odniosą zwycięstwo i zobaczymy Triple Threat na WM 32.
 
Mój typ: Becky Lynch & Sasha Banks
Procentowo:
Becky Lynch & Sasha Banks – 55%
Naomi & Tamina Divas – 45%
SAJMON: Divy divy divy.. Ah te Divy 😀 Szczerze nie sledze jakoś konfliktu tych pań, jednak co nieco ujrzałem i mogę powiedzieć tyle, że może wyjść całkiem niezła walka jeśli Panie się postarają. Sasha Banks, która powróciła na RR i stała się facem … jednak z nią nigdy nic nie wiadomo. Kto wie, czy nie obróci się przeciwko swojej partnerce. Jeżeli takiej sytuacji nie zobaczymy to raczej te dwie zawodniczki odniosą zwycięstwo. Jednak osobiście uważam, że tak czy siak, na WrestleManii zobaczymy Triple Threat z udziałem Sashy, Charlote i Becky.

 

 
Mój typ: Becky Lynch & Sasha Banks
Procentowo:
Sasha i Becky 70%
Tamina i Naomi 30%
 
Unstable Man: Jest to typowy zapychacz, który mnie nie interesuje. Sądzę, że walkę wygra Sasha i Becky, a po Fastlane pewnie obie zakręcą się wokół Divas Championship.
 
Mój typ: Becky Lynch & Sasha Banks
Procentowo:
Becky Lynch i Sasha Banks – 65%
Tamina i Naomi – 35%
 
wiacu2401: Starcie bardzo utalentowanych div. Myśle, że silna Tamina i sprytna Naomi nie sprawią większych problemów Sash’ie Banks i Becky Lynch.
 
Typ: Sasha Banks & Becky Lynch
Procentowo:
Sasha Banks & Becky Lynch – 70%
Tamina Snuka & Naomi – 30%
 
Faworyci bukmacherów: Sasha Banks & Becky Lynch
Faworyci z naszego typera: Sasha Banks & Becky Lynch
 
3. Intercontinental Championship match
Kevin Owens (c) vs. Dolph Ziggler
 
Ulman Mikołaj: Miejmy nadzieję, że to ostatni pojedynek tych dwóch zawodników. W ciemno obstawiam wygraną Owensa po emocjonującym pojedynku.
 
Mój typ: Kevin Owens
Procentowo:
Kevin Owens – 55%
Dolph Ziggler – 45%
SAJMONNa ostatnim RAW Kevin Owens odniósł zwycięstwo w Fatal-5-Way Matchu i zgarnął mistrzostwo IC. Dolph Ziggler dwukrotnie pokonał Owensa, jednak wtedy nie był posiadaczem pasa. Co tu dużo pisać, rywalizacja trwa w zasadzie od tygodnia i patrząc na tych dwóch panów, to może być walka tego wieczoru. Mam nadzieje, że tak będzie, bo jest na to potencjał. Nie mam pojęcia kto może odnieść zwycięstwo. Jednak większe szanse daję Dolphowi, ponieważ wtedy Owens może wykorzystać swój rewanż na WrestleManii, a swój rewanż, ma także Dean Ambrose. To może doprowadzić do Triple Threat Matchu.
 
Mój typ: Kevin Owens
Procentowo:
Dolph Ziggler – 55%
Kevin Owens – 45%
 
Unstable Man: Kolejna walka tej dwójki. Ich starcia zazwyczaj stoją na przyzwoitym poziomie jednak żeby wszystkich zaskoczyć, muszą dostać dużo czasu i wykręcić coś, co odbiega od ich walk na tygodniówkach. Wydaje mi się jednak, że ten pojedynek szału nie zrobi i będzie trwał maks 10-12 minut. Jestem niemal pewny, że Owens obroni pas, gdyż jest świeżo upieczonym mistrzem, a poza tym danie pasa Zigglerow kolejny raz po tak krótkim panowaniu Owensa nie będzie dobrym pomysłem. KO zapewne będzie bronił tytułu na WrestleManii i jestem ciekaw, kto będzie jego przeciwnikiem. Jericho, Styles , Sami Zayn a może znów jakiś Ladder Match?
 
Mój typ: Kevin Owens
Procentowo:
Kevin Owens – 85%
Dolph Ziggler – 15%

 

wiacu2401: Kevin Owens jest zdecydowanym faworytem, gdyż już pokazał, na co go stać w innych walkach. Przykładem są takie jak z Johnem Ceną, Deanem Ambrosem no i z Dolphem Zigglerem.
 
Typ: Kevin Owens
Procentowo:
Kevin Owens-80%
Dolph Ziggler-20%
 
Faoryt bukmacherów: Kevin Owens
Faworyt z naszego typera: Kevin Owens
 
4. WWE Divas Championship match
Charlotte (c) vs. Brie Bella
 
Ulman Mikołaj: Po ostatnich doniesieniach o zakończeniu kariery przez Brie uważam, że może ona dostać pas na tej gali i stracić go na kolejnym PPV. Bardziej prawdopodobny jest pojedynek trzech pań z NXT, o którym mówiło się także kilka tygodni temu.
 
Mój typ: Charlotte
Procentowo
Charlotte – 52%
Brie Bella – 48%

 

SAJMONDoszły słuchy, jakoby Brie Bella miała opuścić federacje po WrestleManii. Czy więc ta informacja wpłynęła na oficjeli WWE? Czy Brie Bella w końcu zdobędzie pas Div? Mam nadzieje, że tak, bo na to zasłużyła, będąc tyle lat w tej federacji. To też wyklucza Triple Threat na WM. Jednak bardzo fajnym pomysłem byłby nawet Fatal-4-Way z udziałem wspomnianych wyżej Div i Brie Belli. Nikki Bella jest obecnie kontuzjowana i nie wiadomo czy wystąpi na WM. Moim zdaniem Fatal-4-Way to najlepsze rozwiązanie.
 
Mój typ: Brie Bella
Procentowo:
Brie Bella 65%
Charlote 35%
 
Unstable Man: Po tym, jak dowiedzieliśmy się, że Brie Bella ma prawdopodobnie niedługo pożegnać się z federacją jestem praktycznie pewny, że Charlotte obroni pas. Po FastLane obecna mistrzyni pewnie będzie feudować o pas z Sashą i Becky co może się skończyć Triple Threat matchem na największej gali w roku.
 
Mój typ: Charlotte
Procentowo:
Charlotte – 99%
Brie Bella – 1%

 

wiacu2401: Bez dwóch zdań każdy powie, że faworytką tej walki jest Charlotte. Pierwszym powodem jest obecność jej podstępnego ojca Rica Flaira, który używa brudnych zagrań jeszcze z czasów WWF. Drugim natomiast są jej umiejętności, których nabiera z każdą kolejną walką. Nie można też odrzucać od razu doświadczonej Brie Belli, lecz można powiedzieć, że koniec kariery po Fastlane jest pewny.
 
Typ: Charlotte
Procentowo:
Charlotte-80%
Brie Bella-20%

 

Faworyt bukmacherów: Charlotte
Faworyt z naszego typera: Charlotte
 
5. Six-man Tag Team match
Ryback, Big Show & Kane vs. The Wyatt Family
 
Ulman Mikołaj: Ten pojedynek ewidentnie ma wzmocnić wizerunek rodziny Wyatt’a. Co do pojedynku, to nie liczę na fajerwerki, ponieważ najmniejszym zawodnikiem jest tam Ryback, więc ciężko wymagać od takiego pojedynku czegoś wyjątkowego.
 
Mój typ: Wyatt Family
Procentowo:
Wyatt Family – 60%
Kane, Ryback & Big Show – 40%
 
SAJMONKompletnie nie śledziłem tej rywalizacji. Można powiedzieć, że jest to w pewien sposób zapychacz gali. Z tej szóstki jedynym utalentowanym zawodnikiem jest moim zdaniem Luke Harper, który w ringu bardzo mi się podoba. Big Show i Kane to już przeszłość. Ryback nie powala swoimi umiejętnościami. Strowman to typowy goryl, a Erick Rowman – bez komentarza… Moim zdaniem tę walkę wygra trio z rodzinki Wyatt’ow, zwłaszczazwłaszcza że ponoć to Strowman ma zawalczyć z Undertakerem na WM, jednak osobiście chciałbym, żeby ta walka nigdy nie doszla do skutku. Jeżeli jednak takowa ma być, to Strowman musi być nieco wypromowany. Przegrana z takimi zawodnikami jak Big Show, Ryback & Kane na pewno mu w tym nie pomoże.
Mój typ: Wyatt Family
Procentowo:
Braun Strowman, Erick Rowan & Luke Harper 80%
Big Show, Ryback & Kane 20%
 
Unstable Man: Po tej walce nie można spodziewać się fajerwerków. Myślę że pojedynek zakończy się na 2 sposoby. Rodzinka odniesie czyste zwycięstwo albo w jakiś sposób dojdzie do dyskwalifikacji. Po cichu czekam tutaj na jakiś powrót, gdyby po walce doszło do brawlu 4 na 3. Z jednej strony ciekawy byłby return Takera, ale z drugiej strony byłoby bardzo prawdopodobne, że zmierzy się ze Strowmanem na WMce.
 
Mój typ: Wyatt Family
Procentowo:
Wyatt Family – 55%
Dyskwalifikacja – 35%
Kane, Big Show Ryback – 10%

 

wiacu2401: Jedna z nudniejszych walk. Stawiam oczywiście na Wyattów, którzy pokazują swoją dominację na wszystkich.
 
Typ: The Wyatt Family
Procentowo:
The Wyatt Family-50%
Kane, Ryback & Big Show-50%
Faworyt bukmacherów: The Wyatt Family
Faworyt z Naszego typera: The Wyatt Family
 
6. Singles match
AJ Styles vs. Chris Jericho
 
Ulman Mikołaj: Naprawdę wielka szkoda, że ich trzeci pojedynek ominie WrestleManie. Starcie dwóch walczących legend, które powinno przynieść niesamowitą walkę, bo dwie walki, które stoczyli dotychczas były średniej klasy. Niezależnie od tego jaki będzie wynik, Jericho wyjdzie na tym źle, bo jeśli wygra to pogrzebie AJ’a, a jeśli przegra to zostanie okrzyknięty jobberem. Jednak liczę na to, że AJ wygra i dostanie jakiś ciekawy program na WM’ce.
 
Mój typ: AJ Styles
Procentowo:
AJ Styles – 51%
Chris Jericho – 49%

 

SAJMONBardzo fajna walka, która może wyjść naprawdę dobrze. Z jednej strony AJ Styles, niedawno debiutujący w WWE. Z drugiej strony mega doświadczony Chris Jericho, który prawdopodobnie walczy z AJ Stylsem, aby go wypromować. Konflikt zaczął się od debiutu na RAW Stylesa, gdzie pokonał on Chrisa Jericho w swojej pierwszej walce 1vs1. Chris Jericho chce udowodnić, że był to jedynie przypadek. Zobaczymy co z tego wyniknie. Liczę jednak na bardzo dobrą walkę.
 
Mój typ: Aj Styles
Procentowo:
AJ Styles – 60%
Chris Jericho – 40%
 
Unstable Man: To druga walka tej gali, na którą najbardziej czekam. Jeżeli panowie dostaną sporo czasu, mogą wykręcić świetny pojedynek. Ciężko tutaj wytypować zwycięzcę. Z jednej strony Jericho od czasu do czasu pojawia się w WWE, ale zazwyczaj przegrywa na PPV, z drugiej strony nie jest pewne czy ten ich mini feud zakończy się na tej gali. Mimo wszystko sądzę, że tryumfował będzie Phenomenal One, a po Fastlane każdy z nich pójdzie w swoją stronę.
 
Mój typ: Aj Styles
Procentowo:
AJ Styles 60%
Chris.Jericho 40%

 

wiacu2401: Wojna obu panów ciągnie się od RAW po Royal Rumble gdzie pierwszą ich walkę wygrał AJ Styles. Y2J wygrał rewanż na przedostatnim SmackDown. Na ostatnim RAW Styles wyzwał Chrisa do walki na Fastlane. Jericho zgodził się na nią podczas ostatniej niebieskiej tygodniówki. Dlatego duchem jestem przy Y2Ju, ale jednak stawiam na AJ Stylesa.
 
Typ: AJ Styles
Procentowo:
AJ Styles – 65%
Chris Jericho – 35%
Faworyt bukmacherów: AJ Styles
Faworyt z naszego typera: AJ Styles
 
7. Triple Threat Match, który wyłoni rywala Triple H?a w walce na WrestleManii
Dean Ambrose vs. Roman Reigns vs. Brock Lesnar
 
Ulman Mikołaj: Wygrana Romana jest niemalże pewna, ponieważ prawdopodobny jest atak ze strony Wyatt’ów na Lesnara co doprowadzi do ich walki na WM 32. A Dean ma jeszcze rewanż o pas IC. A poza tym o walce Huntera z Romanem mówiło się już kilka miesięcy temu. Mimo to liczę, że ta walka podniesie rangę tej gali i dostanie minimum 4,5* od Meltzera.
 
Mój typ: Roman Reigns
Procentowo:
Roman Reings – 50%
Brock Lesnar – 30%
Dean Ambrose – 20%
 
SAJMONWisienka na torcie, jak to się mówi. Po ostatnich wydarzeniach na tygodniówkach jest spora niewiadoma. Zacznijmy od tego, że na WrestleManię jest planowana walka Braya Wyatta z Brockiem Lesnarem. Nie wiadomo z kim zmierzyć się ma Dean Ambrose, a walka Romana Reignsa z Triple H, była pewna już od TLC. Jednak po ostatnich wydarzeniach, WWE mogło zmienić plany. Zaskoczeniem na ostatniej tygodniówce, była utrata pasa przez Deana Ambrose. Dean ma na pieńku z Brockiem Lesnarem, a moim zdaniem Roman Reigns w ogóle nie uczestniczy w tym konflikcie. Coraz bardziej się zastanawiam czy Dean Ambrose nie zmierzy się z Lesnarem na WrestleManii. Tak jak pisałem, podejrzane jest to, że Dean stracił swój pas IC na ostatniej tygodniówce na rzecz Kevina Owensa. Najprawdopodobniejszym scenariuszem jednak jest wygrana Romka, po tym, jak Lesnara zaatakuję Wyatt Family. Doprowadzi to do walki Lesnara z Brayem na WM. Romek zmierzy się z Triple H, a Ambrose mógłby być wtedy umieszczony w Triple Thret Matchu o pas IC na WrestleManii – Owens vs Ziggler vs Ambrose. Myślę, że utrata pasa Deana na RAW, była powodem stworzenia właśnie tej niewiadomej.
Mój typ: Roman Reigns
Procentowo:
Roman Reigns – 60%
Dean Ambrose – 30%
Brock Lesnar – 10%

 

Unstable Man: Nie ukrywam, że czekam na tę walkę najbardziej. Jestem święcie przekonany, że Bestia nie wygra tego starcia. Po pierwsze jego walka z Tryplakiem byłaby kompletnie bez sensu, a po drugie Brock ma na pieńku z rodzinką Wyatta, która pewnie ingeruje w tej walce. Jeśli chodzi o Romka, wydawać by się mogło, że to on będzie tryumfował, gdyż ma z Hunterem niedokończone porachunki, ale Dean nie stracił na RAW swojego pasa, żeby tutaj tak po prostu przegrać. Obstawiam tutaj właśnie na Lunatic Fringe’a, tylko zastanawiam się co wtedy z Romanem. Obawiam się, że w jakiś sposób może dojść do kolejnego Triple Threat matchu na WrestleManii z udziałem Reingsa, Huntera i Ambrosa. Osobiście wolałbym, żeby Dean zawalczył o ten pas w singlowym starciu z obecnym mistrzem, ale zobaczymy jak sprawy się potoczą. Ciekaw jestem czy ktoś z dwójki Ambrose i Reigns przejdzie Heel Turn w najbliższym czasie. Osobiście sądzę, że lepszym pomysłem jest turn Reigns’a, gdyż fani i tak za nim nie przepadają a jako Heel byłby bardziej interesujący.
 
Mój typ: Dean Ambrose
Procentowo:
Dean Ambrose 55%
Roman Reings 40%
Brock Lesnar 5%

 

wiacu2401: Walka trójki bardzo groźnych zawodników. Według mnie to starcie jest testem sprawdzającym przyjaźń Romana i Deana. Lunatyk już dwa razy próbował wykończyć Reingsa, lecz mu się to nie udało. Brock Lesnar udowodnił, że potrafi zdominować wszystkich. Wszyscy mają szanse, lecz moim faworytem jest Roman Reigns.
 
Typ: Roman Reings
Procentowo:
Roman Reings-60%
Brock Lesnar-25%
Dean Ambrose-15%

 

Faworyt bukmacherów: Roman Reings
Faworyt z naszego typera: Roman Reings
 
Po FastLane na WWE Network wyemitowany zostanie pierwszy epizod “Edge & Christian Show”.
Fot. WWE.com



  • Stefan

    Ci Panowie w ogóle oglądają wrestling czy tylko sugerują się Supronem i ESC? Przewidywania trochę jak kogoś kto nie do końca wie o co w tym chodzi.

  • pawlo9872

    Powiem tak, moja siostra, która ani razu nie oglądała, żadnej gali WWE, dałaby lepsze przewidywania, niż wasi “eksperci”, żałosne i tyle…

  • Hunico & Camacho WWE

    Dean stracił pasa tylko dlatego żeby wynik tej walki nie był aż tak przewidywalny . Ale się pytam gdzie jest walka o pasy TT ?? Creative Team i Kennedy MC Mahon tak pracują nad pasami tag team że nie ma już pretendentów . Tyle gwiazd w WWE a nie ma komu o nie już walczyć .

    • Konrad Sobieszek

      New Day na razie pokonało wszystko w tej dywizji, a na FastLane jestem pewny, że poznamy nowych pretendentów. Myślę, że to nawet lepiej dać wolną galę od walki New Day, w szczególności, że razem z Edgem i Christianem mogą być najlepszym punktem gali.

      • Hunico & Camacho WWE

        Nie wszystkich , Wyatt’ci jak najbardziej zasłużyli na te pasy a feud z New Day byłby czymś wspaniałym (przynajmniej jak dla mnie) . Zamiast Deana dałbym Bray’a do main eventu Fastlane . Nie wiem dlaczego oni są tak zawsze pomijani .

        • Konrad Sobieszek

          Zgodzę się. Jak dla mnie feud Wyattów z New Day mógłby być niesamowity, zasługujący spokojnie na Wrestlemanię, ale najpierw wydaje mi się, że New Day musiałoby przejść turn. Albo Wyatt’ci, choć ciężej mi sobie to wyobrazić. Co do Braya zamiast Deana – nie wiem, nie wydaje mi się. O ile fanem Braya jestem, to nie wydaję mi się, aby był tutaj potrzebny. Dean zrobił całkiem dobry feud, i nie wydaje mi się, aby był z góry skazany na porażkę. Bray by był, bo wiadomo by było, że nie wygra. Nie zrobią heel vs. heel w ME WM.

  • THE VIGILANTE STING

    Gala całkowicie przewidywalna jedyny znak zapytania to przy zwycięzcy aj vs Y2J ale cóż przynajmniej będą dobre wyniki w typerze…

  • Jeff

    Jedynie na co czekam na tej gali to Edge i Christian, stęskniłem się za nimi. Mam nadzieję na debiut Enzo i Cassa, może jakiś ciekawy powrót. Wyniki walki są mega przewidywalne, liczę, że zaskoczą z main eventem i wygra Dean.

  • Konrad Sobieszek

    Najlepiej z przewidywaniami i najrozsądniej wypowiada się według mnie użytkownik wiacu2401. Przynajmniej nie mówił, że pojedynek Kalisto i Alberto powinien być w głównej karcie, a walkę tagową div nie nazwał zapychaczem. Gdy przeczytałem, że Brie należy się zwycięstwo pasa po tylu latach tylko uśmiechnąłem się z politowaniem. Szczególnie jak jeden powiedział, że Brie nigdy go nie miała.
    https://i.ytimg.com/vi/fejXV0yFrVc/hqdefault.jpg

    Nie do końca zgadzam się z niektórymi komentarzami tutaj. Gala wydaje się przewidywalna tylko na pierwszy rzut oka. Na przykład Kalisto vs. Alberto – tu nie wiem kogo wytypować. Serce mówi, że Kalisto tu wygra, ale coś mi się wydaję, że na WM z pasem jednak wejdzie Alberto. Szczególnie, że od kilku tygodni Kalisto jest wręcz niszczony. Walka tagowa div też może dać nam zaskakujący wynik. Niby wydaje się, że Becky i Sasha spokojnie powinny tu wygrać. Jeśli miałby być Triple Threat to raczej wygrają. Ale jeśli ma być 1 vs. 1 Sashy z Charlotte to mogą przegrać tą walkę, jednocześnie oskarżając siebie itp. Jednocześnie Naomi i Tamina nie wyglądałyby na loserów i na którymś RAW można by było zrobić Fatal 4 Way o pretendentkę do pasa, który wygrałaby Sasha. Walka Chrisa i AJ’a też nie jest do końca przewidywalna. Chris mógłby kantować w końcówce i wygrać, przechodząc heel turn, a na Wrestlemanii w jakiejś wieloosobowej walce o pas, AJ mógłby się zemścić i mieć swój moment. Sam Main Event nie wydaje mi się też tak bardzo przewidywalny. Zauważmy, że FastLane jest w Ohio, a wszyscy wiemy, który z trójki z tamtych stron pochodzi. Dodatkowo mocny booking Ambrose’a i praktycznie pomijany Roman – jasne, wydaje się, że Roman musi tu wygrać, ale patrząc na to okiem typowego marka, to Roman nawet nie powinien mieć podejścia do wygranej. Po prostu jego wygrana nie ma już sensu i takiego polotu. Byłoby kretyńskie ze strony WWE, żeby tak bardzo promować Ambrose’a, żeby przegrał tą walkę. Roman będzie wybuczany jak cholera, nawet, jeśli Dean miałby turnować.
    Reszta walk wydaje mi się przewidywalna. Wyatt’ci wygrają, tu nie ma żadnych wątpliwości. W pozostałych walkach niby są, ale nie wydaje mi się, aby WWE postawiło na Zigglera lub Brie. Oboje byli jobberami od miesięcy i nagle nie dostaną pasów aby wejść z nimi na WM.

    • Fajnie, że ktoś chociaż ocenił, bo dzięki temu będziemy mogli wybrać osobę lub osoby. Miałem poprawić do z Brie, ale zapomniałem 😛

      PS. Prawdę mówiąc ja wolę zobaczyć walkę Kalisto i Del Rio w głównej karcie niż Wyattów z Gigantami 🙂

      • Co do tego o “zapychaczu” to nie chciałem zmieniać słów autora 😛

      • Konrad Sobieszek

        W sumie zgodzę się, bo walka Wyattów aż krzyczy przewidywalnością. Szkoda, że tak dobry gimmick z ogromnym potencjałem marnuję się w tak idiotycznych feudach.

    • Oczywiście to tylko twoja opinia, więc nie możemy się za bardzo kłócić, jednak pragnę zwrócić uwagę na tekst Wiaca o walce AJ vs Jericho i mój wczesniejszy comment o tym 🙂

      • Konrad Sobieszek

        Powiem tak. On jako jedyny przynajmniej nie pokazał się z nieprofesjonalnej strony pod względem opisów. Po przeczytaniu wszystkich opinii tylko przy nim wydawało mi się, że ogląda WWE na bieżąco.

    • Fizjo terapia

      Panie Konradzie a dlaczego Bree by miała nie zdobyć pasa? Charlotte już się przejadła i pikuje w dół! Bree ten tytuł jak przyznali oficjele byłby podobny scenariusz jak w przypadku Del Rio-dali mu US bo się mu to należało za szmacenie jeszcze przed odejściem do AAA. Więc i tutaj jak by Bree dostała pas choćby na 1 dzień było by to godne uhonorowanie

      • Konrad Sobieszek

        Nie. Nie zgodzę się, aby trzeba było jakoś ją honorować. Sytuacja jest zupełnie inna niż z Del Rio, który zdobył pas dzięki momentum jakie miał po powrocie. Poza tym John musiał oddać pas, bo brał urlop. Z Charlotte takich rzeczy nie ma. Dodatkowo Brie nie reprezentuje nic oprócz tego, że ma męża Daniela Bryana. Uznanie, że to jest wystarczający powód, by zdobyła pas, jest po prostu ciosem wymierzonym w wrestlerki i ich pozycję. Jestem prawie pewien, że teraz jedyne divy, które będą miały szanse na zdobycie pasa to te, które były w NXT i może Natalya i Nikki jeśli wróci. Charlotte ma jeszcze dużo do pokazania według mnie i nie skreślałbym jej tak szybko. Danie pasa na jeden dzień zawsze kończy się źle dla mistrzostwa. Wystarczy spojrzeć na pas US, który stracił tak długo pzyskiwaną przez Ruseva i Johna wartość.

  • Szymon Głowacki

    Karta meczy na WM STROWMAN LESNAR
    TAKER STING
    HHH REIGNS
    AMBROSE AJ
    TRIPLE THREAT DIV
    ANDRE BATTLE ROYAL
    TABLES ELIMINATION MATCH TAG TEAM DUDLEYZ VS NEW DAY VS ENZO AND COLLIN VS TEH USOS

  • Jeff Hardy

    Gala wydaje się mocno przewidywalna. Del Rio vs. Kalisto, niby Kalisto był niszczony na RAW ale bez sensu by było jakby go stracił już na następnym PPV po zdobyciu. Sasha&Becky vs. Naomi&Tamina, oczywiście że Sasha musi wygrać bo przecież musi wyglądać mocno przed walką o pas Div na WM a przegrywając mocno by na tym straciła. KO vs Ziggler tu zwycięzca może być jeden – Kevin, Ziggler jest jobberem i mimo że chętnie bym go zobaczył z pasem IC, to Owens musi też jakoś wyglądać przed tą WM’ką. Charlotte vs. Brie, chyba nikt się nie łudzi że Bella może wygrać, to jest tylko tak żeby zapchać czas. Waka Wyattów z Kanem, Rybackiem i Showem to samo. Są tylko po to żeby podbudować zawodników.AJ vs, Y2J, tu może być niespodzianka ale mimo to stawiam na AJ, Chris jest już u schyłku kariery, AJ w WWE dopiero zaczyna a taka przegrana mogłaby go mocno osłabić w oczach fanów a tego Vince chyba by nie chciał.
    Main Event musi wygrać Reigns, jak nie teraz ten feud z Hunterem to niby kiedy?

  • ShymonWWE XD

    A wie ktoś może co z galą Elimination Chamber albo z turniejem King of the Ring?

    • john ślina

      elimination chamber 29,5 nie jako PPV (WIEC MORZE LIVE EVENT -TAK MIAŁO BYC ROK TEMU)
      KotR- chyba nie bedzie

    • ko ?HuFan? ks

      Elimination Chamber zostało zastąpione fastlane

      • ShymonWWE XD

        No ok ale w tamtym roku bądź co bądź odbyło się i FASTLANE i Chamber(chyba przed Money in the Bank) gala ciekawa więc żal jakby nie było.

  • Podoba mi się wiacu, który opisał w dwóch słowach feud, nie podając żadnych argumentów, a potem napisał “dlatego duchem jestem…”. DLACZEGO? Kuźwa, jak już dajesz swoją opinię, to poprosze argumentację. To tak jak bym napisał “Na świecie żyją Koty i Psy, dlatego wolę psy”

    • Dodatkowo po przeczytaniu wszystkich tekstów tego użytkownika w tym poscie stwierdzam, ze pisał on najgorzej z całej ekipy. Wyszukane słówka, pseudonimy, brak powtórzeń – ok, ale ja chcę analityki i uzasadnienia swojej teorii, jak zrobił to np. SAJMON przy Main Event.

      • Xerer

        Dodam tylko: “wiacu2401: Jedna z nudniejszych walk. Stawiam oczywiście na Wyattów, którzy pokazują swoją dominację na wszystkich.
        Typ: The Wyatt Family
        Procentowo:
        The Wyatt Family-50%
        Kane, Ryback & Big Show-50%”
        To jest jakis blad w cyferkach czy…..

  • Szymon Wojciechowski

    Można tu oglądaç nażywo?

  • crafciak31

    I tu nagle powrót CM punka. Mam marzenia, co nie 😉

  • Daleki Wędrowiec

    Ambrose wygra panowie 🙂