Wyniki | Mini Raport: WWE RAW 19/09/2016


WWE Monday Night RAW #1217 – 19.09.2016
FedExForum – Memphis, Tennessee

Gale komentują: Michael Cole, Corey Graves & Byron Saxton

Show otworzył Roman Reigns, któremu od razu przerywa Stephanie McMahon. Stephanie mówi, że rozumie, dlaczego Roman jest tutaj, ale ona ma show do prowadzenia. Steph wraz z Foleyem wymyśli jakieś rozwiązanie … przerywa Mick Foley. Foley mówi, że Rollins zmierzy się z Rusevem na dzisiejszym RAW, a Roman dostanie swoją szansę na rewanż na Clash of Champions w walce o pas United States z Rusevem. Dzisiaj odbędzie się także walka Reignsa z Owensem o pas Universal. Przerwał mu Kevin Owens, który przypomina, że pokonał Romana dwa razy w zeszłym tygodniu. Foley po chwili zastanowienia ogłosił, że … będzie to steel cage match!

Non Title Match
Rusev (w/Lana) vs. Seth Rollins – Double Count Out (Czas walki: 11:50)
Po wyliczeniu obydwu zawodników walka przeniosła się na stage, gdzie Rusev próbował wykonać Powerbomb, ale Rollins skontrował i wykonał Crossbody ze stołu komentatorskiego w Ruseva.

Dana Brooke jest na backstage’u z WWE Women’s Champion Charlotte i Mickiem Foleyem. Charlotte powiedziała, że w takim razie nie ma pretendentki. Dana zaproponowała walkę Tag Teamową, a Foley ma lepszy pomysł … Triple Threat match na Clash of Champions z Bayley i Sashą Banks!

Chris Jericho jest na backstage’u z Kevinem Owensem. Jericho zamierza dzisiaj przedstawić listę tego, co Foley zrobił złego.

Singles Match
Braun Strowman def. Sin Cara (Czas walki: 1:50)

Bayley na backstage’u jest podekscytowana walką z Sasha i Charlotte na Clash of Champions. Sasha powiedziała, że razem napisali historię, ale tym razem to nowa era. Bayley dodała, że dobrą wiadomością jest to, że któraś z nich będzie nową mistrzynią na CoC.

Tag Team Match
Charlotte & Dana Brooke def. Bayley & Sasha Banks (Czas walki: 11:11)

Na backstage’u Rollins zastanawia się, dlaczego Stephanie „rzuciła” go dla Owensa. Steph twierdzi, że nie miała nic z tym wspólnego i nazwała Owensa nową twarzą WWE. Rollins kończy segment mówiąc, że kiedyś była ona przebiegłą bizneswoman, ale od czasu, gdy wrócił Shane, zaczęła pękać.

Singles Match
Bo Dallas def. Gary Graham (Czas walki: 1:16)
Gary Graham to wnuk Michaela „PS” Hayesa.

Best Of Seven Series Match #6
Cesaro [3] def. Sheamus [3] (Czas walki: 9:38)

Foley rozmawia przez telefon i mówi, że finałowa walka między Sheamusem, a Cesaro powinna odbyć się na Clash of Champions. Nagle Jericho wchodzi ze swoją listą skarg na Foleya. Jericho wkrótce powie światu o swojej liście.

W ringu jest Chris Jericho, który mówi, że Mick Foley zrobił tragiczną pracę jako GM RAW, więc ma on listę skarg. 1. Mick Foley próbuje wbić kołek w przyjaźń między nim a Kevinem Owensem. 2. Okropne ubranie. Chris mówi, że wypisze Samiego Zayna z listy na Clash of Champions. Nagle przerywa Enzo i Big Cass. Po krótkim ich promie pojawia się także The Shining Stars, New Day oraz Luke Gallows i Karl Anderson. Y2J powiedział, że początkowo miał tylko Foleya na liście, ale teraz ma nową listę o głupich idiotach. Nagle pojawia się Sami Zayn, który atakuje Jericho i dochodzi do walki.

Ten Man Tag Team Match
Big Cass, Enzo Amore, Sami Zayn & The New Day (Big E, Kofi Kingston) (w/Xavier Woods) def. Chris Jericho & The Club (Karl Anderson & Luke Gallows) & The Shining Stars (Epico & Primo) (Czas walki: 5:27)

Foley jest w ringu i ogłosił, że walki Cruiserweightów będą odbywały się co tydzień … tylko na RAW.

WWE Cruiserweight Title #1 Contendership Fatal Four Way Match
Brian Kendrick def. Cedric Alexander, Gran Metalik, Rich Swann (Czas walki: 15:03)

The field is grounded.

Non Title Steel Cage Match
Roman Reigns def. Kevin Owens (Czas walki: 14:39)
Po walce pojawił się Rusev, który zaczął walczyć z Reignsem. Nagle także Kevin Owens zaatakował Romana kopiąc w drzwi od klatki. Chwilę potem Roman został wrzucony do ringu, a klatka zamknięta łańcuchem od środka. Nagle pojawił się Seth Rollins, który skoczył ze szczytu klatki na Owensa i Ruseva! Takim widokiem kończymy ostatnie RAW przed Clash of Champions.

Seth Rollins comes to Reigns' aid and takes out Rusev and Owens with a crossbody from the top of the cage.

——————————————————-
Zdjęcia: WWE.com



  • Karol

    Najlepszy segment:
    Jericho podający listę błędów Foleya 🙂

  • Gift of Jericho

    RAW lepsze niż przed tygodniem ale do poziomu SD Live jeszcze sporo brakuje..Plusy to zdecydowanie walka cruiserów oraz segmenty z JeriKO-List of Jericho na plus :D…za Steel Cage mecz mały plusik…..Romek w ME-standard,Romek pokonał mistrza czysto-najs^^….a do tego Romek otworzył show…..No i jak tu na niego nie buczeć…..Raw samo sb strzela samobóje…..Następny minus to upchanie 3 rywalizacjii w jeden mecz^^..oszczędność extra level……Czyli tydzień temu był double pin?Na CoC mamy Triple Threat….Nie za szybko przypadkiem?…..Jeśli Bayley wygra ten mecz to będzie to samo co dla mnie z Balorem-pobyła miesiąc w MR i zdobywa pas….Oby tak się nie stało…..Poczekajcie na Wm-ke..Minimalna poprawa jest ale nadal nie jest to na co czekam…….

    SD zapowiada się ciekawiej ,szczegególnie po zapowiedzeniu dwóch walk na niebieska tygodniówkę….

    • Karol

      szczegególnie 🙂

      • Gift of Jericho

        Jeżeli wyzbędą się bezsensownych rozwiązań i nie będą nam wciskać Romka na siłę to bardzo powoli ale jednak RAW powinno się poprawić…..Może czasami zachowuje się jak fanboy niebieskiej tygodniówki ale cóż mam zrobić skoro czerwony brand i jego rozwiązania mnie do tego zmuszają,odpychają mnie….Trzymam kciuki i za RAW i za SD-dla mnie najważniejsze jest abyśmy mieli dwa równe sb show a co za tym idzie lepszą rozrywkę z tego czerpali 😀

        • Karol

          Dzisiaj akurat Rollins kończył Raw, ale fakt Roman był w ME

          • Gift of Jericho

            Wiesz ktoś kiedyś napisał,że show powinno się oceniać po tym jak się zaczyna i jak kończy…..Idąc tą zasadą, jeśli chodzi o dzisiejszy epizod RAW to…..
            Początek-Romek
            Koniec-technicznie Romek bo był w ME^^

            PS:Skoro Rollins i Rusev mieli otrzymać karę za poprzedni odcinek to dlaczego nie oni wystąpili w ME w Steel Cage meczu,byłoby to bardziej logiczne niż zwykły mecz bez żadnego gimmicku i stypulacjii…

          • Karol

            Początek mnie bardzo zdenerwował, jak dla mnie Cruisery powinni zacząć Raw

          • AtomHumber434

            Już to pisałeś wyżej. Zamiast śmiecić, zastanów się dwa razy czy czegoś już nie napisałeś.

          • Karol

            Ale ja już to wcześniej napisałem, o wiele wcześniej,P.S nie prowadź ze mną wojny, bo już jedną prowadziłem i nie chcę mieć kolejnej ze względu na ciebie

          • AtomHumber434

            Nie prowadzę wojny. Po prostu tępie głupie, ludzkie zachowania. Powinieneś być mi wdzięczny.

          • Karol

            To najpierw zastanów się nad sobą, zanim chcesz tępić głupie, ludzkie zachowania. Pozdrawiam 😀

    • Kamil10

      Roman kiedyś musiał wygrać. Rusev mentalnie po raw to jest przegranym, więc na coc pewnie wygra. Ogólnie to Roman przestał mnie irytować od czasu zawieszenia, a na tym raw według mnie nie wypadł źle, żeby go hejtować. Nie mogą go od tak zrzucać po za me, skoro jest tak wypushowany.
      PS: Owensa też nie lubisz bo otwierał i zamykał show 2x z rzędu XD

      • Karol

        Ale otwarcie gali przez Romana było złym pomysłem, jak już pisałem, Cruiserów byłoby lepiej dać na początek

        • Kamil10

          Na tym Raw było wiele nieprzemyślanych decyzji, mimo wszystko nie było złe.

      • Gift of Jericho

        Ja nie mówie,że nie lubie Romka,nawet mu trochę współczuję,że kreatywni tak go prowadzą xD…..Prawda musiał wygrać ale dlaczego czysto i to z głównym mistrzem na RAW….To technicznie czyni go pretendentem do paska,czego ludzie z pewnośćią nie chcą

        PS:Uwielbiam Owensa i niech kończy RAW jak najczęśćiej 😀

        • Kamil10

          Zobaczymy co się będzie działo z nim po coc. Może wtedy jego pozycja na nieco niższym szczeblu się ustabilizuje. Oby tylko nie przegrał, a potem ruszył na pas, bo to by było złem, bo już długo kręcił się przy pasie.

  • Marcin Krzus

    Seth dostaje całkiem niezły pop.

  • Kamil10

    Raw całkiem ok według mnie. Nie było złe, bo nie nudziłem się zbytnio, ale do SD muszą jeszcze się postarać.

  • kuba 19/777

    enzo i cass vs shinig stars na clash of champions sie odbedzie?

    • Karol

      Wejdź na wwe.com i zobacz kartę

    • Gift of Jericho

      Tak bardzo czekasz na ten mecz?…..Pewnie odbędzie się w Kick-offie bo Nia vs Alicia nie potrwa dłużej niż 2-3 minuty a czas trzeba zagospodarować^^

      • kuba 19/777

        chce zobaczyc czy shining stars bd 4 mocnym tagteamem na RAW

  • Lunatic

    To łączenie feudów doprowadzi do pojedynku Owensa z Rusevem o pas kobiet z Perkinsem jako sędzią i z interwencją New Day.

    Tak zupełnie poważnie Raw było tragiczne. Niektórzy tutaj piszą, że było całkiem niezłe. Daliście sobie zamydlić oczy. Pojedynki Kevina z Romkiem, Setha z Rusevem, tag team kobiet i ten nieszczęsny 10 Man tag team match dobrze wyglądają na papierze. Teraz niech mi ktoś powie, który feud został podbudowany? Odpowiedź brzmi żaden. Utworzyli jakieś konflikty, z sensownych lub bezsensownych powodów, lecz żaden, powtarzam ŻADEN nie ma historii. Ot, tak wyszło. I po włożeniu zawodników w przypadkowe lub nie, feudy dostajemy jakieś bezsensowne mecze między wrestlerami będącymi w oddzielnych feudach. Stąd ten żart na początku. Brak pomysłu na show i próby zakrycia tego braku efektownym spotami i walkami z gimmickami są po prostu przerażające. Oczywiście, na niektórych to działa jak można przeczytać z kilku komentarzy tutaj. Jednak dla mnie jest to wyraz ogromnej niekompetencji ze strony piszących show. Żaden pojedynek na Clash of Champions nie został podbudowany historią i całą galę mam kompletnie gdzieś. Brawo Raw.

    • Gift of Jericho

      Brutalne, ale prawdziwe niestety.

    • Karol

      Wiadomo że żaden feud nie został podbudowany,bo Raw już dawno się spaliło i dopiero po COC trzeba mieć nadzieję, ale jak dla mnie całkiem przyjemnie oglądało się Raw mimo wszystko

      • Gift of Jericho

        Mecz Legii z Borussią się lepiej oglądało^^ xD

        • Karol

          Przepraszam, ale czy ty masz własne zdanie, napisałeś że Raw ok, a teraz nagle zmieniłeś zdanie, bez obrazy

          • Gift of Jericho

            Gdzie jest napisane,że RAW było ok? Napisałem,że było minimalnie lepiej niż tydzień temu,a jak było tydzień temu wszyscy wiemy-dno,żenada,katastrofa-to słowa jakich wtedy użyłem…W tym tygodniu tylko 2 rzeczy zasłużyły(w tamtym tylko jeden)-segmenty JeriKO i cruiserzy-reszta TO WIELKI MINUS i Lunatic świetnie to w swojej wypowiedzi ujął…RAW wygląda fatalnie od Brand Splitu,prócz jednego epizodu prezentuje poziom dna.

            PS:Radzę czytać powoli i ze zrozumieniem 😛

          • Karol

            Zrozumiałem że dla cb Raw było ok, ale mogłeś to ująć w swoim opisie na temat Raw, ale fakt Raw prezentuje poziom dna mimo wszystko

          • Xerer

            xD

          • Karol

            Jak ja ciebie nienawidzę…

          • Xerer

            🙁

    • Sterling

      No dobra, jakimś znawcą wrestlingu nie jestem, choć go już trochę oglądam ale RAW było ok. Pomimo, że ostatnie przed PPV i mało podbudowali feudy, to walki były dobre. Nie nudziłem się na RAW co rzadko się zdarza. Więc dałem sobie zamydlić oczy, ale mogli to zrobić gorzej (mogli też lepiej).

      • Martin Siek

        Ja tam wielkim ekspertem też nie jestem, ale Raw również obejrzałem z przyjemnością.

    • Martin Siek

      Na kilka dni przed CoC jest już za późno na budowanie feudów o pasy. Starcie Setha z Owensem zresztą świadomie jest osłabiane, bo w tej sytuacji nie chodzi ani o pas, ani o Kevina, tylko o faceturn Setha i jego przyszły feud z tryplakiem. Wmieszanie w to wszystko Ruseva i Romka chyba ma być podwaliną pod przyszły feud Super Romka z KO. No bo po co by dziś wygrywał i to czysto? A, że fani buczą? Vince i tak wie swoje.

      Feud o pasy Tag Team podobnie jak kobiet leży i kwiczy przez wydarzenia z SummerSlam. To tam Club miał wygrać pasy, a Sasha obronić tytuł. A że stało się dokładnie odwrotnie to teraz cały storyline leży i kwiczy. Stało się to wszystko niewiarygodne i moim zdaniem na CoC żaden pas nie powinien zmieniać właściciela (właśnie przez te słabo prowadzone feudy). Trzeba poczekać na nowe rozdanie.

      • Sterling

        Feud Deana i AJ trwał 3 tygodnie i każdy mówił, że na zmianę pasa za wcześnie i zobacz co się stało

        • AtomHumber434

          Po pierwsze Styles był po wygranej z Ceną, a po drugie tamten feud jest o niebo lepszy od tych na RAW. Zgadzam się w 100% z Martinem, Summerslam całkowicie zburzyło jakąś tam hierarchie zbudowaną na RAW po brand splicie. Kolejny miesiąc oglądamy Club który chce odebrać pasy, a Sasha gania za Charlotte w między czasie walcząc z Daną. Booking na RAW leży i kwiczy. i tu nie chodzi o to, że jest jak to tu niektórzy twierdzą – krótkowzroczny. Tego bookingu KOMPLETNIE nie ma.

    • PM Rock

      Brawo! Nareszcie ktoś jasno napisał jak było. Mi nawet nie chciało się podsumowywać tego „dzieła” by nie tracić nie potrzebnie czasu swojego i waszego na czytanie. RAW w tym tygodniu było TRAGICZNE, dawno nie widziałem takiego gniotu, a do tego jeszcze fatalna publiczność która chyba pomyliła mecz snookera z galą WWE. Ogółem tragedia.

  • Konrad Sobieszek

    RAW całkiem dobre jako zapychacz. Szkoda, że jest to tygodniówka przed CoC. Największym plusem są zdecydowanie świetne mecze, takie jak ME, Opener, Fatal 4-Way oraz Cesaro vs. Sheamus. Segamnty z Jericho, Owensem, Rusevem – wszystkie były świetne. Szkoda tylko, że jedynie dobrze zrobionym feudem RAW jest Sheamus vs. Cesaro, z natury Best of 7. Jest to jedyny mecz, na który napalam się nie jako na widowisko, co serio chciałbym zobaczyć kto to wygra. Wszystkie inne mecze są przewidywalne, albo mnie nie obchodzą. Feudów o pas US i WWEUC zupełnie nie rozumiem. Tag teamy w 10-man tag team meczu pokazuje, że WWE nie ma kompletnie pomysłu na feudy dla nich, po drugie zwalili tym meczem wszystko co do zaoferowania miał feud Enzo/Cass Shining Stars (bo w końcu Enzo i Cass sie odkuli) i po trzecie kompletny brak pomysłu jak zdjąć pasy z New Day. Feud o pas kobiet to niezłe bagno. No trzeba przyznaćm jak się nie oglądało któregoś RAW to by się nie wiedziało co w tym feudzie się dzieje. Najpierw pretendentką jest Bayley, potem wraca Sasha i to ona ma mieć mecz, potem Triple Threat, gdzie „wygrywa Sasha” i potem zapowiedzenie na CoC Triple Threatu…

    Cruiserzy dali całkiem niezłe show, ale brakuje jednak atmosfery CWC oraz komentarza. Daniel i Mauro to jeden z najlepszych deutów komentatorskich jakie dane mi było słyszeć, a na RAW Cole dla mnie dawał poczucie znudzenia tym meczem. Wygrana Briana to bardzo dobry pomysł. Po pierwsze niektórzy go pamiętają, po drugie jest świetny. Błędem dla mnie było nie pokazanie się Perkinsa. Po Fatal 4-Wayu mógłby po prostu wyjść do Kendricka, unieść pas i mogliby patrzeć sobie w oczy, aż do początku reklam. Cruiserzy to jest pomysł, z którego WWE szybko nie zrezygnuje. W czasach, gdy Storytelling leży mieć takich zawodników, którzy co tydzień wykręcą świetną walkę to skarb. Dzięki temu writerzy RAW jak będą mieli zbyt mało pomysłów, to po prostu wsadzą Cruiserów.

    Foleya było mnóstwo przez całe show. Ale tylko segment z Jericho był świetnym występem. Gadanie Foleya o tym, jak ufa Stephanie jest już nudne. Im więcej oglądam RAW tym bardziej jestem przekonany, że jedynym powodem, dla którego został GM’em jest reklamowanie Holy Foley. Chętniej zobaczyłbym go w roli GM’a, który już jako fan zaczął robić sobie fantasy booking i teraz na siłę chciałby go wprowadzić, a on tu wygląda, jakby pomysły mu przychodziły w ostatniej chwili (segment początkowy, z Daną i Charlotte). Szkoda, bo Mick mógłby być naprawdę świetny.

    Nie wiem co chcą zrobić z Bo. Zupełnie nie kupuje pomysłu an niego. Szczerze powiedziawszy już wolałbym Curtisa. Ale ojciec Curtisa nie żyje, a ojciec Bo ma posadę na zapleczu…

    Mimo wszystko przez całe show najbardziej zaciekawiła mnie reklama SD, gdzie Miz będzie bronił IC przeciwko Zigglerowi, a Dean ma walczyć z Ceną. I na tym chyba skończę, bo o tym, że Roman wygrał ME szkoda gadać

    • Karol

      Powiem tak, dla mnie niech byle kto z nich te pasy ściągnie, bo New Day od brand splitu to PORAŻKA

      • Konrad Sobieszek

        Ten feud jest żenujący. Shining Stars maja pewnie za zadanie zrobić z Enzo i Cassa Underdogów. Ja bym to zrobił tak. New Day broni przeciw Clubowi (z nich i tak już pewnie nic nie będzie, a na pewno nie bez AJ’a lub Balora), a Shining Stars wygrywają z Enzo i Cassem, przez co Enzo i Cass spadają z drabinki. Powinno być powiedziane, że byli Tag teamem przez masę czasu w NXT, ale nigdfy nie wygrali itp. New Day broni pasy na SS przeciwko SS i na następnym PPV wchodzą Enzo i Cass i zgarniają. Coś w tym stylu, bo innego sensu nie ma.

        • Karol

          Powiem tak, Rozdzielenie Clubu od AJ’A to był dobry pomysł, ale błędem WWE było przede wszystkim brak dania lidera dla Clubu, według mnie liderem powinien być Finn, ale Finn jest facem, a po kontuzji może się stać czołowym facem w WWE

          • Kamil10

            Ja to bym nawet dołączył ich do Owensa. Jakoś tak mi pasują do siebie 😀

          • Karol

            Jedyną nadzieją jest to że Kenny Omega będzie w WWE i będzie liderem Clubu, ale to niemożliwe

          • PM Rock

            I tak już teraz z The Club nic sensownego nie zrobią. Ja czekam jak się rozwinie ta nowa stajnia z NXT, może to będzie coś ciekawego.

          • Konrad Sobieszek

            KTOKOLWIEK, Club po brand Splicie miota się niemiłosiernie

          • mykonto96

            No faktycznie jak był z nimi AJ to byli potęgą…
            Od razu WWE nie traktowało ich poważnie dając im za rywali Usosów itd.

          • Karol

            A co nie byli?Club przed brand splitem naprawdę pokazał że ma potencjał na to żeby zdominować show Jeżeliby nie rozdzielili Clubu od AJ’A, oraz gdyby dali im lidera po brand splicie, to Club siałby postrach w WWE, P.S ale Usos to ty szanuj

          • mykonto96

            szanujmy sie, obecnie produkt WWE jest kierowany do rodzin z naciskiem na dzieci. Zamiast siać postrach WWE woli kreować śmieszków jak New Day, a szczytem humoru jest nazwanie kogoś kupą czy pierdnięciem. Czy ktoś rzucający takimi tekstami może siać postrach? #nie_sondze

          • Karol

            Akurat New Day jest porażką przez to jak prowadzą ich po brand splicie oraz powiem że New Day przed brand splitem bardzo lubiłem

          • mykonto96

            No tak z początku swojego title runa byli spoko ale po jakimś czasie zaczeli robić się nudni i pokazywać ciągle tak samo, bo tak w tym momencie wygląda WWE jak coś się spodobało raz to trzeba to ciągnąć do czasu, aż fani będą tym rzygać.
            Ale i tak są w sumie najlepsi z obecnych TT na RAW.
            SS ssą prze okrótnie, Karl i Luk są prowadzeni jak pizdy, a Enzo i Cass też powoli stają się strasznie schematyczni.

      • PM Rock

        Już wolę żeby pasy trzymali New Day niż by mieli je oddać Shinning Stars albo Clubowi który nic sobą na razie nie reprezentuje. Enzo i Cass też są tak słabo wypromowani, że danie im tych pasów było by policzkiem dla New Day którzy pracowali cały czas nad budowaniem pozycji tych tytułów. Nie da się ukryć, że WWE przespało moment budowy nowych mistrzów którzy by mogli teraz godnie zastąpić New Day.

      • PM Rock

        A może Ciampa i Gargano skoro trafili na RAW ?

        • Karol

          Byle kto, aby im zabrali

          • AtomHumber434

            Czyli może być to Golden Truth w Pre show RAW?

          • Karol

            Tak 🙂

    • Rafiki90

      Napalasz się na Best of 7, bo jesteś fanem Cesaro, nie oszukujmy się xD Co do reszty w tym akapicie to się zgadam. Nic dziwnego, że RAW traci ludzi…

      Mecz Cruiserów na tle CWC był po prostu słaby. Cieszy jednak zwycięstwo THE Briana Kendricka 😉 Moze być dość ciekawie i bardziej w stylu WWE RAW. Jednak finezyjny styl Lucha ot tak na pierwszej dużej gali to nie byłby dobry pomysł.
      Poza tym, pamiętsz jak mówiłem, że Cruiserweight będzie broniony na CoC…? 😉

      Prawdopodobnie Foley zejdzie ze stołka na rzecz Hulka Hogana, jak ten tylko będzie mógł pojawić się w telewizji. Też mam wrażenie, że to tylko program Foley’go go trzyma na RAW.

      Bo jest kolejnym zapychaczem. Skoro Braun i Nia dostali normalnego zawodnika, to teraz Bo musi objać amatorów i lokalniaków 😛 A kim jest jego ojciec?

      I ostatni akapit w pełni popieram. Czekam na SD i już.

      • PM Rock

        Mike Rotunda legenda WWF, wielokrotny mistrz TT, członek legendarnych stajni The U.S. Express i Money Inc.

        • Konrad Sobieszek

          Znany również jako Irwin R. Schyster, obecnie ma całkiem ważną rolę na zapleczu

      • Konrad Sobieszek

        Co do Cesaro. No może troszeczkę. Prawda jest taka, że po tym jak Ambrose zdobył złoto, to już tylko chce widzieć nowych champów w postaci Cesaro i Braya. Ale mimo wszystko trzeba przyznać, że jeśli wskazać feud RAW, gdzie błędów nie było to był to właśnie Best of 7.

        Zwracam honor każdemu kto mówił, że wszystkie pasy mają być bronione na CoC.
        A mecz Cruiserów nie był najlepszy, bo była to wieloosobówka. Gdyby to było starcie jeden na jeden, to by było inaczej…

        Nie jestem pewien co do Hogana. Oczywistym pomysłem jest by Stephanie sturnowała, wywaliła Micka i okazałoby się wtedy, że była z Hunterem od początku, ale jest to nudna droga. Ja wolałbym jako zastępcę Bischoffa, ale to się nie zdarzy. Jakbym miał optymistycznie, ale realnie kogoś wybierać, to powiem Heyman.

  • Karol

    A wiecie co, niech zwakują pasy TT i Kobiet i niech zrobią turniej o pasy 🙂

    • PM Rock

      Dokładnie, mogliby jeszcze przy okazji zwakow…..a nie zaczekaj wyrzucić do śmietnika pas Universal i stworzyć jakiś nowy ciekawy pas i stworzyć Turniej czy coś w tym stylu o niego.

      • Gift of Jericho

        #BRINGBACKWHC 😀

        • PM Rock

          Nie, nie wracajmy już do przeszłości. Gdyby WWE chciało stworzyli by inny ciekawy pas, ale jak widać oni teraz się uparli by pasy kobiet i mężczyzn wyglądały tak samo, więc chcąc nie chcąc przy 2 brandach mamy 4 takie same pasy.

          • Karol

            Najgorsze jest to że dwa pasy główne inaczej się nazywają,a wygląd ten sam, tylko kolor inny… żenua

          • PM Rock

            Tak jak napisałem wszystko przez to, że WWE chce by pas mężczyzn i kobiet wyglądał tak samo.

          • Karol

            Jest tyle pomysłów na wygląd pasa Universal, ale nie, musieli się upierać o ten sam, ehh ja nie wiem kto tam te pasy robi, chyba jakiś dzieciak z podstawówki

          • PM Rock

            Nie będę się powtarzał, dodam tylko, że jakby Universal był na SD to mogli by pas kobiet zrobić taki jak Universal a więc mogli by w ten sposób zrobić ciekawszy pas Universal a także przy okazji Women’s.

          • Karol

            No co zrobisz, nic nie zrobisz, może jeszcze kiedyś wygląd zmienią

          • PM Rock

            Na pewno. WWE już tyle razy zmieniało, unifikowało, wprowadzało pasów, że to raczej pewne iż Universal kiedyś też się jakoś zmieni.

      • Karol

        Mnie do dziś na wymioty zbiera jak patrzę na pas Universal

  • MrShikamaru15

    Warto dodać, że podczas matchu Bo dallasa chantowali „let’s go jobber” xD

    • Karol

      Bo mógłby być takim midcarderem jak Ziggler, ale jak wolą go squashować….

  • mykonto96

    To w końcu ME był o pas universal czy nie? Na początku show było powiedziane, że Roman dostanie shota, podczas walki był #universalchemionship czy jakoś tak, a na końcu okazało się, że to było to zwykle starcie. Coś źle zrozumiałem czy co? Wytłumaczy mi to ktoś?

    • Konrad Sobieszek

      Po prostu głównym feudem jest ten o pas US.

      Nie no w segmencie początkowym Steph powiedziała, że to nie będzie o tytuł

      • mykonto96

        cytując raport: ” Foley mówi, że Rollins zmierzy się z Rusevem na dzisiejszym RAW, a Roman dostanie swoją szansę na rewanż na Clash of Champions w walce o pas United States z Rusevem. Dzisiaj odbędzie się także walka Reignsa z Owensem o pas Universal.”
        Oglądając RAW mi się wydawało, że powiedzieli,że na szali bedzie pas

    • MPC

      Nie, nie był, gdyby był to Romek by był mistrzem..

  • Radzio Radiksen

    Jestem ciekaw skoro Cesaro ma być zwolniony to po co tyle zachodu o te the best of seven skoro Sheamous wygra za pewne, a faną Cesaro robią ślepą nadzieje. Co do Rolinsa face turn jak nic się szykuje. Kolejna sprawa walka croseweight wyszła dobrze, sam pomysł na walke na CoC świetny . Nastepnie Triple threat match pań szykuje się bajecznie, Co do Brauna fajny pomysł mają na kreowanie go jako monster hella, ale te botche trochę lekko mówiąc wkurwiają, wiem ze to głupota ale po zakończenie feudu pomiędzy Cesaro a Sheamousem, niech dadzą Braunowi pojedynek 3-4 min z Sheamusem, zeby był bardziej wiarygodny.

    • Karol

      Ale Seth już jest facem

      • Radzio Radiksen

        w takim razie mam inne pyt skoro chcą zrobić reunion the shield to wszyscy członkowie staną się facemai, czy powrót do klasyki?

        • Karol

          Raczej nie, myślę że to będzie jednorazowy powrót oraz myślę że dalej nie ma co tego ciągnąć, bo jak to napisał Konrad, jako face’owie zakopaliby swoich przeciwników

          • Radzio Radiksen

            w sumie wole ich w obecnych gimnickach z wyjątkiem Romka który powinien być 100% hellem, a tak to po rozpoczęciu kariery solowej co nieco osiągnęli , razem w sumie zdobyli kilka tytułów

  • Martin Siek

    Moim zdaniem dobre Raw pod kątem walk. Zdecydowanie mniej gadania i zapychaczy niż w poprzednich tygodniach i w sumie super.

    Najpierw Seth vs Rusev. Pomijam już fakt dlaczego do tej walki doszło, ale starcie samo w sobie mi się podobało. Mocne 4 na 6.

    Tag team kobiet też był na poziomie. Niestety do powrotu Paige i Emmy nie da się zbytnio nic z tą dywizją zrobić, bo kobiet na Raw jest zwyczajnie za mało. Zgadzam sie również z przedmówcami, że feud o pas jest mega chaotyczny i tych zwrotów akcji jest zbyt wiele. Od Summer Slam i szokującego zwycięstwa Flairówny koncepcja się posypała i z każdym tygodniem wygląda to coraz mniej logicznie. Sama walka jednak 3,5 na 6.

    Best of seven Cesaro vs Sheamus rozkręciło się na dobre i wbrew marudzeniu co niektórych tutaj obaj panowie na nim zyskują. Zdecydowanie jedna z najciekawszych walk na najbliższym CoC odbedzie się między nimi. Walka 4,5 na 6.

    Segment z Jericho jak zwykle świetny. Nie ukrywam, że tak mniej więcej od dwóch miesięcy Chris i The Miz są dla mnie najciekawszymi wrestlerami i ich segmenty chętnie oglądam. Nawet kilkukrotnie 😉

    Dalej walka cruiserów i było znowu dobrze. Szkoda, że na Raw nie pokazano mistrza, ale nie będę się zbytnio czepiał. 5 na 6 tym panom się należy. Ta dywizja to będzie strzał w 10. Sam turniej przecież był fantastyczny.

    No i ME w klatce. Przyznam szczerze, że powoli przestaje rozumieć te zachwyty na Owensem. Nic specjalnego dziś nie pokazał. Ani na micu, ani w ringu. Na tle Kevina Romek wypadł całkiem przyzwoicie i po CoC będzie zapewne feudował o pas KO. Chyba właśnie po to była ta dzisiejsza wygrana. A o pas US powalczy ktoś w dwójki Cesaro/Sheamus. Tak sugeruje logika, ale to jest Raw i tu mnóstwo spraw nie ma zbyt wiele wspólnego z logiką 😉 he he

    Seth face’uje pełną gębą i zebrał dziś od widowni mega pop. Podczas walki o pas Universal na CoC niemal pewna jest kolejna interwencja HHH i panowie zaczną swój feud na poważnie z finałem na Royal Rumble (nie wierzę, że z tą walką będą czekać pół roku aż do Wrestlemanii).

    Ogólnie całe show oglądało mi się bardzo przyjemnie. Jedyne momenty które kompletnie mnie nie ciekawiły to Braun, Bo Dallas i 10-Man Tag Team Match. Reszta gali na spory +.

    • Rafiki90

      Primo, Cruiserzy nie pokazali ułamka swoich możliwości. Może trema ich zjadła? Może publika nie taka jak trzeba? Każdy odcinek CWC był lepszy od tej walki chyba…
      Secundo, Seth nie fejsuje, on jeszcze długo nie będzie się opowiadał po jednej z tych stron,
      Co do reszty, raczej popieram.

      • PM Rock

        Co do Cruiserów to może po prostu na RAW nie potrafią ich rozpisywać? Jednak mimo wszystko nie narzekałbym tak strasznie na tę walkę, można było się spodziewać czegoś takiego. CWC a RAW to dwa różne światy musimy zapomnieć o CWC i przyzwyczaić się, że na RAW raczej rzadko będziemy dostawać takie widowiska.

        • DemonBálor

          Jestem prawie pewien że będzie to 1 walka/ 1 promo na odcinek RAW i tyle :/

  • Sterling

    Nie oglądałem CWC tylko skróty na yt, dlatego pytam czy Kendrick jest na tyle dobry, żeby dostać walkę o pas? W całym meczu wszyscy mi się spodobali właśnie oprócz niego. Nic specjalnego nie pokazał. Gran Metalik ze swoimi akcjami to poezja.

    • Konrad Sobieszek

      Jest bardzo dobry. A on specjalnie nie pokazał się w tym meczu, bo to jest jego gimmick, gościa, który braki spowodowane wiekiem nadrabia sprytem i intelektem

    • Arek Bujnik

      Tylko że Metalik nie zna angielskiego. I tylko dlatego nie dali mu pasa ani pretendenta. I dobrze,bo Metalik to zbyt dobra postać żeby teraz się podłożył znowu Perkinsowi

  • Kamil10

    Podoba mi się, że już nie przechodzą obojętnie i mówią o tym buczeniu na Romana. Foley dzisiaj wspomniał o tym. Dobrze, że to widzą, ale czy coś z tym zrobią…?

    • Arek Bujnik

      Nie,tylko moim zdaniem heat był jeszcze większy xd

      • Seba

        Wlasnie, buczenie jest tak wielkie ze juz sie nie da tego zignorowac.

        • Karol

          Wy chyba nie widzieliście jak na Cenę w 2012 roku buczeli, z Romanem to jeszcze nic

          • Arek Bujnik

            Wierz mi,widziałem xD Oglądam WWE od 2011 roku

          • Karol

            Dobrze wiedzieć

          • DemonBálor

            Uwierz mi że takiego buczenia jak na Fastlane czy na praktycznie każdym RAW przed WM gdzie pojawił się Romek nie było bardzo długo( nie wspominając o najbardziej wybuczanym championem ever ). Wiadomo, Jasiek to też obiekt buczeń ale to już bardziej takie buczenie…jako nieodłączna część Jaśka. A Romek ? Szkoda gadać.

          • Gift of Jericho

            Ci którzy niegdyś buczeli Johna,widząc Romka chantują WE WANT CENA,albo WORSE THAN CENA,a to już mówi samo za siebie^^a ostatnio Cena dostał Pop i chantowali Cena i to gdzie? W samej Filadelfii 😀

          • Kamil10

            Napisze tu, bo jako ostatni dodałeś komentarz.
            Ja napisałem tylko, że podoba mi się, że wwe mówi o buczeniu na Romka otwarcie, a nie jak kiedyś, uciekając od tematu lub tuszując to. A wy gadacie o nie wiadomo czym 🙂

          • Gift of Jericho

            Nie no ja też jestem za tym,że stawiają sprawę jasno.Napisałem tylko sprostowanie,że za czasów Ceny nie było takiej sytuacjii,aby WWE mówiło otwarcie tak jak teraz z Romkiem.Owszem komentatorzy czasami wspominają o Cenie jako najbardziej dwubiegunowej postaci w historii.Oglądam trochę już WWE i nie ma porównania między sytuacją Romka a Ceny-no chyba,że na One Night Stand 2006,gdy walczył z RVD o pas WWE-wtedy dali ostro popalić Cenie….Jak dla mnie powinni skończyć mówić bo to i tak sympatii fanów Romkowi nie da,tylko go poprostu sturnować…..

          • Kamil10

            Zawsze gadanie o Romku kończy się tym samym: Sturnować go XD !!! Ale masz racje.

          • Gift of Jericho

            Cóż jedyne wyjśćie z sytuacjii,postać Romka jako top face’a została pogrzebana przed RR 2015-od tej pory jest coraz gorzej.

          • Karol

            Jego postać mogła zostać uratowana na MITB 2015,ale teraz jest już za późno

          • Xerer

            Teraz nie ! :'( Bo jak wtedy będzie reunion shield?! OMG!!! 🙁

      • Kamil10

        Widać, że nie zrozumiałeś o co mi chodzi.

  • Gift of Jericho
    • Konrad Sobieszek

      Jak to mówią młodzi ludzie, MASAKRACJA

    • PM Rock

      Czyli dziś historyczny dzień. SmackDown pierwszy raz w historii (Poza Draftem) wyprzedzi w ratingach RAW.

      • Konrad Sobieszek

        Na to wygląda

  • Karol

    Cena nie zdobędzie pasa WWE na No Mercy. Zwracam ci honor Konrad 🙂

    • PM Rock

      To było dość oczywiste, ale ja jestem ciekawy co zrobią z Ambrosem skoro AJ ma trzymać pas.

      • Karol

        Też mnie to zastanawia, ale ciekawe kogo dadzą dla AJ’A

        • PM Rock

          Boje się, że Ortona.

          • Karol

            Nie powinni jak dla mnie, bo wtedy byłaby duża szansa na to że Randy pas zgarnie

          • DemonBálor

            AJ ma mieć jeszcze naprawdę długi run z pasem. Więc Orton na 100% go nie zdobędzie.

          • Karol

            Z Randym nigdy nie ma pewności

          • DemonBálor

            Jak dla mnie są dwie porządne opcje. Jedna to taka że Undertaker nie powróci a wtedy John Cena wyrówna rekord Flaira na WM 33. Twarz WWE odbiera główny pas ex-gwieździe TNA. Sam Vince by tego lepiej nie wymyślił. Druga to taka że Ambrose go odzyska gdzieś w okolicach Rumble.

          • Karol

            Pierwsza opcja jest bardzo realna według mnie, druga to tak nie za bardzo

          • PM Rock

            Czemu? Wygranie RR przez Ambrose’a stało się już mało prawdopodobne a myślę iż Dean trafi do ME WM33, więc opcja druga jest możliwa.

          • Karol

            No jest,ale czy aż tak bardzo to raczej nie

          • DemonBálor

            Jeśli zdecydują się na heel turn to Ambrose będzie kandydatem nr.1 do wygranej na RR. Chyba że Balor zacznie sobie dozować serum zdrowia Ceny i wróci na Rumble jako #30. Bo w końcu główny pas musi wrócić na RAW. Ale do WM 33 jeszcze dużo czasu.

          • PM Rock

            ” Bo w końcu główny pas musi wrócić na RAW ” – jak sobie wyobrażasz pas Universal na SD 🙂 ? Co do Ambrose’a, no cóż kto byłby wtedy mistrzem kiedy on wygrałby RR ? AJ nadal byłby heel’em, więc odpada, może Cena, ale raczej też odpada bo musiałby zdobyć 16 tytuł przed WM, jedyna opcja to chyba Orton, ale jakoś nie widzę takiej walki w ME WM.

          • Konrad Sobieszek

            RR wygra ktoś z RAW, bo SD sobie poradzi i bez zwycięstwa na RR

          • PM Rock

            No tylko podaj mi kandydata z RAW który mógłby wygrać RR 🙂

          • DemonBálor

            Balor, Zayn, James Ellsworth….

          • PM Rock

            Johny Knockout

          • DemonBálor

            I ten pop który by temu towarzyszył…
            Potem pobiłby run Punka z pasem, pokonał HHH, Lesnara i Undertakera w Triple Threat i został wcielony do Hall of Fame tej samej nocy.

          • PM Rock

            A tak na poważnie na RAW wśród kandydatów widzę tylko Rollinsa, Ruseva, Romana i Cesaro jeśli nie odejdzie.

          • DemonBálor

            Rollins nie potrzebuje wygranej bo prawdopodobnie będzie miał walkę z HHH. Drugi raz nie popełnią błędu z Romkiem wygrywającym Rumble. Rusev i Cesaro to strzał w dziesiątkę niezależnie który z nich by wygrał. Cesaro w końcu dostałby swój pas a do Ruru pasowałby wygląd pasa Universal.

          • PM Rock

            Nie raczej nie. Tylko w takiej sytuacji znowu Bray byłby zeszmacony.

          • Karol

            Braya raczej nie dadzą dla AJ’A, a może ktoś nowy poprostu, może Curt Hawkins…..

  • neon

    Zastanawiam się czy coś się działo po raw, wiecie coś może o tym?

Top