Wyniki | Mini Raport: WWE RAW 29/08/2016


WWE Monday Night RAW #1214 – 29.08.2016
Toyota Center – Houston, Teksas

Gale komentują: Michael Cole, Corey Graves & Byron Saxton

Show rozpoczyna Corey Graves oraz siedzący w ringu uczestnicy dzisiejszego Main Eventu – Seth Rollins, Roman Reigns, Kevin Owens & Big Cass. Rollins przerwał Graves’owi i przypomina, iż to przez niego Finn jest kontuzjowany. Seth chwilę później obraża innych i daje mówić Kevinowi. Owens mówi, iż wreszcie może skupić się na tytule, gdyż Sami Zayn jest poza obrazem. Kevin obraża także Big Cassa i Enzo Amore. Cass mówi, iż nigdy nie był mistrzem, więc nie ma nic do stracenia. Rollins żartuje, iż Enzo obstawił, iż Cass przegra, a potem dochodzi do walki między całą czwórką. Reigns staje po brawlu obok tytułu Universal.

Roman Reigns, Kevin Owens, Big Cass and Seth Rollins join Corey Graves and the WWE Universal Championship in the ring.But he isn't afraid to use his fists to shut up Owens.

Singles Match
Chris Jericho def. Neville (Czas walki: 11:00)

Bayley jest na backstage’u, nagle podchodzi do mistrzów Tag Team The New Day. Później przerywa im Dana Brooke, której New Day przypomina, jak Bayley pokonała ją w zeszłym tygodniu. Dana grozi Gallowsem i Andersonem. Wygląda na to, że przed nami Mixed Six-person Tag Team match.

Singles Match
Nia Jax def. Hyan (Czas walki: 1:20)

Wideo od Dr. Luke’a Gallows’a i Dr. Karl’a Anderson’a na temat The New Day. W promie pojawiła się ich pielęgniarka Dana Brooke.

Singles Match
Sami Zayn def. Jinder Mahal (Czas walki: 4:00)

Mixed Six Man Tag Team Match
Bayley & The New Day (Big E & Kofi Kingston) (w/Xavier Woods) def. Dana Brooke & The Club (Karl Anderson & Luke Gallows) (Czas walki: 13:20)
WWE Women’s Champion Charlotte była przy stole komentatorskim. Przed walką widzimy wideo z pre-showu, gdzie Sasha Banks powiedziała, iż wróci silniejsza niż kiedykolwiek.

Cesaro jest na backstage’u z Tomem Phillipsem. Cesaro powiedział, że mimo pierwszej porażki nadal chce wygrać i dostać title shot, którego obiecał Mick Foley zwycięzcy tej serii.

Best Of Seven Series Match #2
Sheamus [2] def. Cesaro [0] (Czas walki: 11:15)

Wideo poświęcone Mr. Fuji’emu.

Singles Match
Braun Strowman def. Americo (Czas walki: 0:55)
Po walce Braun zdjął maskę Americo.

W ringu jest Stephanie McMahon, która jest tutaj, aby podjąć działania dotyczące ataku Brocka Lesnara na Shane’ie McMahonie na SummerSlam. Stephanie powiedziała, że nikt nie będzie zadzierał z jej rodziną. Przerywa jej Paul Heyman, który przypomina, iż Lesnar dostał 500 dolarów kary za atak na Komisarzu SmackDown. Heyman po chwili przeprasza Stephanie, a potem Stephanie akceptuje i odchodzi.

Singles Match
Darren Young (w/Bob Backlund) def. Titus O’Neil (Czas walki: 4:05)
Po walce Titus przerwał celebrację Younga i Backlunda atakując ich.

Foley i Stephanie są na backstage’u, nikt nie może być przy ringu. Rollins przychodzi i mówi, iż to będzie najlepsza noc. Seth na koniec dodał, że nie zawiedzie ich i odchodzi.

WWE Universal Title Fatal Four Way Elimination Match
Kevin Owens def. Big Cass, Roman Reigns, Seth Rollins (Czas walki: 25:15)
NOWY MISTRZ UNIVERSAL KEVIN OWENS
Podczas walki pojawił się Triple H, który wykonał Pedigree na Romanie Reignsie. Po przypięciu Romana przez Setha Rollinsa, w ringu został tylko Seth oraz Kevin Owens. Hunter wziął Owensa, ale ostatecznie wykonał Pedigree na Rollinsie! Kevin przypiął Setha, a po walce Triple H wręczył pas Universal nowego mistrzowi oraz podniósł jego rękę. Po wyjściu Huntera z ringu, HHH spojrzał w oczy Foley’owi. Mick oraz Stephanie byli w szoku. Show zakończyło się chantami od fanów „zasługujesz na to”.

——————————————————-
Zdjęcia: WWE.com



  • Seba

    Moze w koncu face turn Rollinsa.
    A tak oprocz ostatniej walki Raw znowu slabe, no i New Day i Bayley na plus.

  • john ślina

    segment stephani i paula jednoznacznie wskazuje FACETURN STEPHANI ( i tymczasowy koniec otwartej wojny ze smackdown co moim zdaniem jest dobre bo obie tygodniówki skupią sie na sobie,plus jak feacowie zatrą resztę śladów po dyrekcji). Tryplak cały czas pozostaje hellem więc szykuje się separacja małżenska (chciałbym zobaczyć STORY z ich rozwodem ),

    • Wojtek Kubiak

      Heelowa Stephanie będzie facem, ponieważ wspierany przez nią heel został wyru**** przez innego heela, który wsparł heela po drugiej stronie barykady? Seems legit.

  • Ja wiem, że teraz zgrzeszę i wywołam burzę, ale nie podoba mi się to rozwiązanie. Doceniam Owensa i wiem, że jest jednym z najlepszych heeli w WWE, nie mówiąc o jego genialnym mic skillu, ale ja mimo to jakoś nigdy go nie lubiłam. I dlatego chciałam, by Seth wygrał. Nie podoba mi się Owens jako mistrz, po prostu uważam, że niektóre jego zachowania są przerysowane, a z pasem pewnie w ogóle poleci…

    • Seba

      Jesli go nie lubisz to znaczy ze on dobrze wykonuje swoja prace.

      • Ja wiem,ale nie chodzi o jego heelową postać, bo uważam, że heelem jest genialnym, naprawdę. Po prostu jego postać do mnie nie przemawia.

  • Piotr Chrzanowski

    Fajnie że Owens został nowym mistrzem. Ciekaw jestem jak teraz będą wyglądały jego relacje z Jericho. No zapowiada się faceturn Setha i jego prawdopodobny feud z Triple H a co z Romanem ? Znowu zakręci się koło pasa U.S ?

  • Lunatic

    Raw przebiegło pod hasłem: Mamy walkę o pas, więc resztę olejmy.

    Pierwszy segment był ok. Trochę pogadali, trochę się pośmiali, trochę poobrażali. Roman wygrał brawl, więc miałem pewność, że nie zgarnie pas. Dobre chociaż to.

    Jericho-Neville – walka się odbyła i to wszystko co można powiedzieć. Nie wiem czy będą mieli feud czy nie. W sumie nie jest to zbyt ciekawe, choć Chrisa uwielbiam.

    Sami-Mahal. Nie no, serio? Tydzień temu Zayn walczy z Rollinsem a teraz z Jinderem. Przerażający jest brak pomysłu na Zayna po wygranej na Battleground. Zapychacz do przewinięcia.

    6 person mixed tag team match. To już z nazwy brzmi źle. Nic się nie ruszyło w obu feudach, Bayley znowu przypięła Danę. Nudy. I te segmenty z Clubem, które mają być chyba zabawne, ale oni są zbyt sztywni, żeby coś z tego było. Gallows to w ogóle lepiej żeby się nie odzywał.

    Nia i Braun dalej niszczą lokalnych zawodników. Tak bardzo ciekawe.

    Segment Steph i Paula był dla mnie nudny. Wszystko prowadzi do walki Shane’a z Brockiem, ale dla mnie wszystko jest jakby niejasne i stworzone strasznie na siłę. Jakoś tego nie kupuje.

    No i main event. Walka dobra, choć za dużo w tym było Romana. Wszystko kontrował na Superman Puncha. Ale wiem, to Reigns nie byłby sobą, gdyby nie terminatorzył. Triple H. Nie wiem co powiedzieć. Trochę byłem zaskoczony jak go zobaczyłem. Negatywnie zaskoczony. To nie Owens zdobył pas, to Tryplak zdecydował, że Kevin go zdobędzie. To co się stało, daje wiele możliwości. Zapewne będzie face turn Rollinsa i feud z KO/HHH. Kevin będzie człowiekiem Tryplaka, co mi się średnio podoba. Owens to wielka indywidualność i tak powinno zostać. Nikomu nie ufał, zawsze wszystkich zdradzał. Ale ok, niech będzie i tak. Ciekawsze jest to, że Steph i HHH nie współpracowali. Wyglądało to tak, jakby mieli stanąć po przeciwnych stronach. Kevin/HHH vs Seth/Steph/Foley. Oczywiście może to się kompletnie inaczej rozwinąć. Steph może zostawić Rollinsa, bo ten ostatnio zaliczył serię porażek o pas. Pożyjemy, zobaczymy. Bardzo martwi mnie ponowne pchanie Tryplaka i Steph w walkę o pas. Strasznie to męczy. HHH powinien mieć feud z Rollinsem, ale nie z pasem w tle, nie ze sprawami o władzę. Po prostu mentor vs uczeń. I tyle. O pas mają feudować tylko i wyłącznie zawodnicy. Skoro Triple H już miał wracać to mogli zrobić jego feud z Rollinsem, a Owens z Romanem. Dzisiaj Kevin przypiąłby jakimś wałkiem Reignsa i już feud gotowy. Za tydzień wróciłby HHH, powiedziałby, że Seth zawiódł go jako uczeń i by go zaatakował. Proste do zabookowania, a pchania w to władzy by nie było. Ale po co.

    Podsumowując, raw mnie coraz bardziej męczy, coraz mniej mi się chce to oglądać. Chyba, że Kevin będzie sam, a nie człowiekiem Tryplaka, to będzie dobrze. Ale mało na to wskazuje. W sumie nie zdziwię się jak utworzą trio Triple H, Kevin i Chris. Rollinsowi dadzą Enzo i Cassa i tak będą feudować. Tak jak pisałem, możliwości jest mnóstwo, nie ma co gdybać. I tak będzie gdzieś władza w tle, więc mi to nie będzie się podobać.

  • KS1313

    Wg mnie:

    Największe plusy RAW:
    – otwierający segment ( Ownens i Rollins jak zwykle genialni, do tego Cass nieźle wypadł, a Roman na całe szczęście nic nie mówił 😉
    – Jericho vs Neville ( do tego jeszcze wywiad Chrisa)
    – połączenie Dany Brooke z Gallowsem i Andersonem
    – Paul Heyman ( nigdy nie myślałem, że liczenie banknotów będzie takie ciekawe)
    – przeciwnici Brauna zaczynają mnie śmieszyć…. AMERICANO
    – walka wieczoru była poprostu GLORIOUS
    – powrót Triple H i możliwy face turn Setha
    – OWENS MISTRZEM…. W końcu

    Minusy:
    – to co się dzieje z bookingiem Samiego to jest dramat
    – New Day vs Gallows i Anderson (już mnie to po prostu nudzi)
    – i inne których nie pamiętam 😉

    • Wiktorx

      Masz całkowitą racje co do tego RAW, jak dla mnie to największe plus to była wygrana Owensa i początkowy segment w którym Romek nic nie mówił i połączenie Dany z The Club, ale jednak walka New Day vs Club po raz kolejny to troche nudzi, mogli by dać jakieś inne TT tak jak jest na SD wszystkie TT walaczą nawet The Ascension czy Breezango a na Raw cały czas się kręci to między New Day i Clubem.

  • Gift of Jericho

    Walka wieczoru-genialna,jej poziom przebił niejeden mecz z SS czy niejednego PPV w tym roku-nareszcie Owens z pasem 😀
    Powrót HHH na plus tylko z kim będzie feudował najpierw:czy jakiś rematch z Romkiem czy z face’owym Sethem?
    Mixed Tag Team Match był spoko tylko szkoda mi Andersona&Gallowsa-trochę ich WWE szmaci przez te ciągłe porażki.Jak mają być oni wiarygodnymi mistrzami w razie przejęcia przez nich pasów tagowych na CoC.Będzie potrzebna solidna odbudowa.
    Nia i Braun nadal walczą z jobberami…..Dlaczego nie walczą z kimś z rosteru?
    To co się dzieję z Samim to jest kompletne nieporozumienie-gość który wygrał rywalizacje z Owensem,przyszłym głównym mistrzem Raw walczy z jobberami w bezsensownych walkach i szlaje się w Pre-Show SS.Co do Mahala to powinien walczyć z wcześniej wspomnianym Strowmanem a nie tam jakiś AMERICANO
    Darren vs Titus-gdyby na Slammy wręczano nagrodę za najgorzszy i najnudniejszy feud to ta rywalizacja byłaby główny faworytem do wygrania statuetki.Po za tym już widzieliśmy ich rywalizację(EC 2014)
    Jericho jest po prostu boski-DRINK IT IN MAN!! 😀

    Podsumowując RAW było lepsze niż te przed tygodniem,ale liczę,że z tygodnia na tydzień będzie jeszcze lepiej. Czekam z niecierpliwośćią na kolejny epizod i zobaczymy jak wypadnie SD.

  • wwefans

    Raw 7/10 najlepsze od paru tygodni. Walka Neville vs. Chris była dobra i miała sens (wiemy dlaczego się odbyła). Nia i Braun dostaja kolejne squashe zobaczymy do czego to doprowadzi. Sami vs. Mahal… (tu nie wiemy dlaczego się odbyła). Walka mieszana na plus. Sheamus vs. Cesaro myślałem, że wygra Cesaro. Fajna walka czekamy na 3. Nuda, nuda, nuda Titus vs. nuda Darren.
    No i ME. Nie mogłem się doczekać. Po segmencie na początku czekałem tylko na tą walkę. To było niesa-kurwa-mowite!!! Ta walka była najlepsza jaka widziałem na razie na Raw. Jasne było, że Cass odpadnie pierwszy, ale co sie stało potem poezja. HHH- heel Foley- face. Tyle możliwości. Moim zdaniem Seth przejdzie face turn i połączy siły z Romanem. Czekam z niecierpliwością na kolejne Raw!!

  • Maciek Kulas

    A nie myśleliście teraz o połączeniu Seth’a i Romka? Wiecie The Shield tylko ze bez Ambrose’a.

    • Konrad Sobieszek

      To, że Rollins jest facem nie znaczy, że nagle on i Roman mogą być znów przyjaciółmi. Bo jak dla mnie to już prawdziwego powrotu Shield już nie będzie. Reunion będzie opierał się na zasadzie „nikt inny nie może tych gości pokonać, my sami nie możemy tych gości pokonać, więc musimy się zjednoczyć ten jeden ostatni raz”.

      • Maciek Kulas

        Chodziło mi tu bardziej o to żeby wyglądało to jak zeszłym roku między Romkiem a Deanem w rywalizacji z Wyatt Family

        • Konrad Sobieszek

          Ale Dean i Roman zawsze byli przyjaciółmi, nigdy się nie zdradzili. Nawet podczas drogi do Triple Threatu czy nawet w podbudowie do MITB było widać, że mimo narastającego napięcia między nimi nadal są przyjaciółmi.

          • Maciek Kulas

            A nie uważasz że połączenie Romka i Setha na walkę tag team między nimi a Tryplakiem i Kevinem było by czymś dobrym?

          • Konrad Sobieszek

            To zależy, jak by to miało być zrobione. Pomysł sam w sobie głupi nie jest. Jednak Roman i Seth nie powinni według mnie jednoczyć się przy pierwszej lepszej okazji, gdy w końcu stoją po dobrej/złej stronie oboje. Chyba, że to miałby być ten heel turn Romana…

          • kuba 19/777

            w drodze do fastlane ambrose zdradził trocge reignsa tak samo w czasie bycia mistrzem juz nie byli takimi przyjaciółmi jak kiedys

      • PM Rock

        Nie zgodzę się. Taka stajnia jak Shield musi kiedyś wrócić na dłużej. TARCZA to nie 3MB czy inne Social Outcast, The Shield to jedna z najlepszych stajni w historii WWE a na pewno najlepsza w ostatniej dekadzie. Niemal każda tak wielka stajnia miała swój reunion i Shield też go będzie mieć.

        • Konrad Sobieszek

          Przykład reunionu na dłużej poza DX.

  • Harambe

    Najlepsze RAW od draftu, serio. Ale od poczatku; segment poczatkowy byl niezly, szczegolnie zniszczyla mnie riposta Big Cassa o PEWNYM zdjeciu Rollinsa, ktore krazy w sieci. Pozniej walka Neville vs Jericho, szczerze nie lubie ogladac takich starc z dupy, ale te ogladalem z przyjemnoscia, wczesniej nie zwracalem zbytnio uwagi na Nevilla ale wow, ten koles ma swietna technike, widzieliscie kogos kto potrafilby wykonac Star Shooting Press w miejscu? Jedziemy dalej; Nia Jax masakruje jakiegos jobbera czyli standard. Nadszedl czas na pierwszy powazniejszy zapychacz podczas tej gali; Sami Zayn vs Jinder Mahal, eh… co oni robia z tym biednym Zaynem. Plus jest taki ze zamiast kilku zapychaczy na gale dostajemy praktycznie jednego (no i mozna doliczyc do tego Strowmana i Jax, ale to juz norma). Segment z Bayley i The New Day mnie nie porwal, mimo pelnej sympatii do bylej gwiazdy NXT, ale na pewno ozywil gale po dwoch nudnych straciach. Cesaro vs Sheamus – nuda, nuda, nuda. Pozniej Strowman… no tak. I w koncu znow zaczyna sie cos dziac bo oto pojawia sie Paul Heyman, ale przyznam szczerze ze lekko mnie rozczarowal, chyba lekko zatracil forme za miciem, niewazne, na pewno ciekawsze to niz ogladanie Best of 7. Pozniej starcie Young vs O’Neil.. znow nuda. Po lekko nuzacym srodku gali dostajemy wynagrodzenie, na ktore warto bylo czekac: Fatal Four Way Elimination Match, walka byla genialny, kontry szly caly czas, wiec nie mogles byc pewny, kto odpadnie jako pierwszy. Ale zakonczenie bylo rownie genialne. Dlaczego? Po pierwszy zwyciezca zostaje Owens, co mysle wiekszosci sie spodoba (mnie rowniez) a do tego powrot HHH, ktory otwiera na RAW pare ciekawych opcji. RAW dostaje 7,5/10. Mogli lepiej zabookowac srodek gali, bo bylo po prostu nudno.

    • Karol

      Wiadomo że środek gali nie zadowala, dopóki nie ma dywizji CruiserWeight, taki środek gali właśnie będzie

      • PM Rock

        Nie mów hop, Raw potrafi zaskakiwać. Jeszcze zrobią tak, że na początku będą Cruiserami otwierać i kończyć Raw bo wiadomo będzie na nich z początku hype, a później jak się pomysł skończy to nawet walki ani segmentu nie dadzą jak to jest w przypadku US Title. Obym się mylił bo w Cruiserach jest ogromny potencjał.

        • Karol

          Turniej to pokazał 🙂

  • Piotr Napiórski

    Co mam zrobić jeżeli na wersji mobilnej nie wyświetla się mi sekcja komentarzy ?? :/ Proszę o pomoc.

    • AtomHumber434

      Chyba każdy tak ma.

      • Piotr Napiórski

        Dlaczego ? Wcześniej było normalnie.

        • AtomHumber434

          Tego nie wiem. Oby to jak najszybciej zostało zrobione.

          • Xepa

            mi się też nie pojawia

    • KS1313

      Włącz stronę w wersji komputerowej 😉

    • Rafiki90

      w wersji komputerowej na komórce trzeba dłużej czekać. Albo się włączy, albo pokaże się przycisk „reload”.

  • Maciu.max

    #TEAMOWENS

  • kuba 19/777

    ciekawe jaki skład dyrekcji bedzie napewno Owens i Jerico moze jszcz Club dołączy było by to nawet dobre

    • Gift of Jericho

      Nie będzie żadnej dyrekcjii,to już przeszłość-pogódź się z tym..

      • kuba 19/777

        wgl

        • Karol

          Dyrekcji nie ma już i tylę, to już jest skończone

  • DemonBálor

    Owens z pasem 😀 Is this real life ??
    Bardzo dobrze przemyślane zakończenie RAW. Wbija HHH, pokazuje co sądzi o Romanie po czym turn na Sethcie. Odkladali ten feud i w końcu jest, mam nadzieję ze finał będzie dopiero na WM. W końcu coś ciekawego na RAW.

    Teraz czas na KO vs Jericho. W końcu, bo to też jest jeden z tych feudów o których plotki byly od dawna. Chemia między nimi jest więc jedyne co zostaje to to żeby WWE nie spierniczyło bookingu i nie wrzuciło tam z dupy Romana.

    Gdzie był Rusev ?? Przecież to drugi pas na RAW. Na SD obydwa pasy są tak samo widoczne i ważne. Tutaj..jakby Universal był tym najważniejszym ze wszystkich a inne to takie..nosidełka ( chociażby główny pas który był na SS przed US o który nawet nie było walki )

    Reszta segmentów słaba..i to strasznie. Poza Nevillem który po prostu czeka na dywizje Cruiseweight. Myślę ze spokojnie zostanie pierwszym mistrzem. Tak btw. mało kto potrafi zrobic Nevilla over jak Jericho. Szacun.

  • Konrad Sobieszek

    RAW jeszcze przed Main Eventem było całkiem w porządku, choć miałem wrażenie, że poziom spadał z każdą minutą.

    Zaczęliśmy od segmentu, który promował ME. Segment był bardzo dobry moim zdaniem. KO w nim błyszczał najbardziej, ale Cass zrobił spore wrażenie. Dialogi pomiędzy tą trójką były naprawdę fajne. KO miał kilka ciętych ripost, ale to Cass ma chyba tekst nocy z wymownym wpatrywaniem się w Rollinsa mówiąc „Size DOES matter…” Segment jak najbardziej na plus, niezły kawałek entertainingu. Wygrana Reignsa w brawlu wskazywała jasno, kto dzisiaj z pasem nie wyjdzie.

    Walka Chrisa z Nevillem była naprawdę dobra. Powrót Liontamera zawsze na plus, bo jest to mój ulubiony sub. To starcie było czymś więcej niż zapychaczem, bo pokazało to jak dla mnie, że na Neville’a na razie nie ma pomysłu. Ale może jak się pojawi dywizja Cruiserów to będzie lepiej. Pierwszy Cruiserweight Champion? Brałbym w ciemno.

    Sami pokonuje Jindera… Naprawdę przykro patrzeć na to co się dzieje z Samim po drafcie. P)o prostu zaczyna znikać z ekranów i to jest najgorsze. Underdog taki jak on powinien właśnie wzbudzać zainteresowanie, być cały czas w historiach, które mają znaczenie. Popatrzcie na Zigglera w jakiej jest pozycji oraz na Zayna. Dolph znacznie bardziej wydaje się postacią, za którą można się opowiedzieć. Oby się wkrótce ogarnęli i wymyślili by mu coś logicznego.

    No i teraz przejdę do tych segmentów z New Day, Clubem no i samej walki. New Day i Bayley byli na siebie skazani, ale nie spodziewałem się, że nastąpi to tak szybko. Mimo, że New Day zwolniło już dawno, to nadal są to ludzie, których ciężko mi po prostu nie lubić. Nadal ich postacie przykuwają mnie do ekranu jak nikt inny. Bayley mogła tylko zyskać.
    Promo Clubu… Dwóch łysych gości i blondyna przebrana za pielęgniarkę? Sami się proszą o takie skojarzenia. Promo Clubu zaczęło się całkiem fajnie, jednak pod koniec już zaczęło być żałosne. „O.L.D. F.A.R.T.”? Vince powraca z humorem 10-latka przy dawaniu nazw. Zamiast robić z nich bad-assów oni próbują z nich na siłę robić komediantów. Najpierw szpital, teraz usługi dla emerytowanych, to chyba następnym etapem będzie dom pogrzebowy…
    Walka mimo wszystko była naprawdę fajna. Dobrze mi się ją oglądało. Sasha znów będzie niepocieszona, bo Bayley znów jej kradnie przyjaciół 🙂

    Sheamus vs. Cesaro był mało ciekawym, choć solidnym meczem, aż do samej końcówki z tym obrzydliwym bumpem, który może kosztować Cesaro znacznie więcej niż przegrany pojedynek z Sheamusem. Cesaro na twitterze napisał, że dostał na razie na tydzień przerwę, oby to nie było nic poważnego.

    Segment Paula i Stephanie. Segment był trochę dziwny, nie rozumiałem do końca jego dynamiki oraz celu, ale chyba chodziło o to, by pokazać, że Heyman jako heel miał się stać opozycją dla Stephanie i przygotować podłoże pod jej pełnoprawny face turn, który wkrótce nastąpi.

    Segment z Rollinsem, Stephanie i Mickiem. Seth mówiący, że nie zawiedzie oraz Stephanie zachowująca się jak matka w tym segmencie pokazuje, że będą turnować razem i Stephanie nadal będzie wspierać Setha. To nadal jest jej wybór.

    Przed Main Eventem myślę: Dobra, Roman i Seth nie wygrywają, bo Roman wyszedł zwycięsko z brawlu na początku oraz RuRu się nie pojawił przez całą galę. Seth jeśli powiedział, że nie zawiedzie, to zawiedzie na pewno. Cass czy Owens?

    Main Event był bardzo dobrym kawałem wrestlingu. Każdy z tego pojedynku wyszedł lepiej niż przed nim, co jest głównym celem walk o tytuł. Cass zaprezentował się wyśmienicie w tym pojedynku. Ogólnie była to dla niego bardzo dobra noc. Solidny występ za miciem oraz naprawdę dobre pokazanie się jako duży gracz w Main Evencie. Na tym etapie kariery jest to wszystko, czego może sobie tag teamowiec wymarzyć. Cała trójka musiała go wyeliminować tak naprawdę i mimo, ze nie przyjął żadnego finishera, to jednak trzy sygnatury robią swoje.

    Teraz co do końcówki. Gdy widziałem dominującego Romana już czekałem na Ruseva. HHH mnie mocno zaskoczył. Uwierzcie mi, nienawidzę jak bardzo HHH rozdawał wszystko jak chciał. Pokazuje to, że nic nie dzieje się bez jego zgody przez co wrestlerzy wychodzą według mnie na dzieci, które wychowuje. Jednak muszę przyznać, że booking końcówki ciężko było lepiej wymyślić. Gdyby nie zaatakował najpierw Romana, to niektórzy mogliby myśleć, że to Hunter przechodzi face turn. Po pojawieniu się go akcja nie mogła być zbyt długa, bo to miała być w końcu interwencja. Więc poświęcono wiarygodność Setha i Kevina jako wrestlerów, którzy dają sobie radę na rzecz bardzo dużego wachlarza opcji, który teraz ma RAW pod ręką oraz do face turnu Setha. Szczerze powiedziawszy jest to dobra wymiana, a rzadko widziałem w wrestlingu dobre wymiany wiarygodności wrestlerów. Był to jednak ruch potrzebny RAW. Jako twórca sam dobrze wiem, że robienie takiego zwrotu akcji to chwytanie się brzytwy. Teraz już wiadomo, czemu kilka godzin przed walką dodana została stypulacja Elimination. Założę się, że decyzja o wygranej Owensa zapadła krótko przed RAW.

    RAW z trudem wraca do gry. Z całym szacunkiem do Ambrose’a i AJ’a, ale jedyne story, dzięki któremu SD może wygrać ten tydzień jest Miz vs. Bryan.

    • DemonBálor

      Gdyby tak tylko po cichu wymienic Corbina na Samiego…

      • Konrad Sobieszek

        SD potrzebuje oprócz Miza mid-cardowego heela.
        A nie czekaj. SD potrzebuje mid-cardu dla Miza. Teraz to brzmi poprawnie.

        • AtomHumber434

          Corbin, Kalisto, Crews, Ziggler, Rowan, Rhyno czy Kane. Chyba nie jest tak fatalnie, aczkolwiek sam uważam że przydałyby się tutaj ze 2 nowe twarze.

          • Konrad Sobieszek

            Trzeba jednak przyznać, że poza Mizem, Corbinem, Ryderem, Zigglerem oraz Crewsem ciężko o jakąś mniej więcej ustabilizowaną postać w mid cardzie SD + Ziggler jeszcze w tych walkach wieczoru może się pobujać.

          • AtomHumber434

            Też tak uważam, dlatego jak dla mnie Zayn pasowałby tutaj
            idealnie.

          • Konrad Sobieszek

            Bardziej wolałbym, by odbudowali Del Rio. Jak dla mnie to heelów brakuje tam bardziej niż face’ów.

          • AtomHumber434

            Ja już nawet na ADR nie liczę, bo pomimo mojej sympatii do niego, nie wiem czy wróci jeszcze do WWE po tym zawieszeniu.

          • Rafiki90

            Del Rio nie da rady odbudować. Teraz zaswieszony, a we wrześniu kończy się kontrakt, którego gostek nie przedłuży.

          • mykonto96

            Nie jest fatalnie? Żartujesz nie? Rhynio idzie do tag teamu ze Slaterem albo przynajmniej będzie miał z nim jakiś program, Kane jest już za stary żeby walczyć regularnie, Ziggler ostatnio się kręci koło ME, Crews miał ostatnio swoją szanse, której nie wykorzystał, może i jest dobry w ringu ale na micu leży podobnie jak kalisto i Corbin. A co do Rowana to WWE chyba samo nie wie co ma z nim zrobić. A Ryder jest teraz w TT i troche chyba to pociągnął. Według mnie najlepsym wyjściem byłoby, gdyby Cena albo Orton troche podpromowali ten pas, bo jak narazie Miz nie ma z kim zrobić dobreg starcia.

          • mykonto96

            Nie jest tak fatalnie? Serio? Na SD tak naprade nie ma przeciwnika i jednocześnie odpowiedniego pretendenta do tytułu ic, zobaczmy:
            Ziggler kręci się koło ME, Kane raczej już nie bedzie walczył regularnie, Rhynio bedzie miał jakiś program ze Slaterem, Ryder też coś kręci się koło TT,na Rowana nie ma pomysłu, a do tego jest słaby na micu zresztą jak Corbin i Kalisto. A co do Crewsa to podobnie mic skill leży mimo, że w ringu jest spoko to na tylko tym daleko nie zajedzie.

          • Karol

            Poprostu kontuzja Sheltona wszystko zmieniła, miał mieć feud z Mizem i miał zdobyć pas, teraz dalej szukają dla niego godnego rywala

          • mykonto96

            To prawda, Shelton mógłby poprowadzić z Mizem dobry program, jeżeli dostali by czas, a z tym nie zawsze jest tak ciekawie . Ale kontuzji się nie wybiera.
            Swoją drogą SD ma ciągle pod górkę najpierw odpadł Shelton, później Del Rio, jeszcze wcześniej zostali trochę pominięci w drafcie :/
            przydała by się jakaś zamiana powiedźmy Samiego za Corbina i było by już przyjemniej

          • Karol

            Na Zayna coś szykują, trzeba być do niego cierpliwym

          • mykonto96

            właśnie szykują albo i nie szykują. Przeglądając jego ostatnie walki nie widać żeby był jakoś szykowany do czego większego

    • Konrad Sobieszek

      Zapomniałem o kilku rzeczach, które chciałem wspomnieć.

      Po pierwsze promo Y2J’a.Ciężko będzie mu przebić w tym runie to promo. Tu były wszystkie catchphrase’y jakie ostatnio Jericho wymyślił. Było „It”, było „stupid idiot” i nawet powrócił do „Gift of Jericho”. Super sprawa, świetne promo.

      Po drugie. Nie wiem ile osób zauważyło podczas Main Eventu jak Owens wykonał chopa na Reignsie, po czym zaraz złapał się za rękę, jakby go to zabolało ( wkońcu uderzył w tą kamizelkę Reignsa, więc powinno). Właśnie takie małe rzeczy sprawiają, że jest świetny.

      No i jeszcze co do HHH. Ogólnie znów jego powrót w takim świetle mnie nie przekonuje. Jestem już zmęczony jego postacią, która ma od SSlam 2013. Zawsze w środku, zawsze w głównym obrazku. Pocieszam się trochę myślą, że tak powinno być, żeby turnować Setha i może są to ostatnie chwile CorpoH’a,.

      • Lunatic

        No właśnie, mnie również Triple H strasznie irytuje. Ciągle musi być najważniejszy. Kevin wygrywa pas, wielki moment dla niego, ale i tak Hunter musi być w centrum. Jakby nie mógł się pogodzić z tym, że jego czas minął. Irytujące jest również to, że zapewne konflikt w rodzinie McMahon znowu będzie najważniejszy. Już wystarczająco dużo razy to oglądaliśmy. Czas na coś innego.

        • Konrad Sobieszek

          Jego postać skończyła się na Wrestlemanii. Program z Romanem był po prostu pocałunkiem śmierci dla tej postaci.

          • Rafiki90

            Oj, tutaj więc dostał nowe życie, bo może wrócić na dłużej do TV by kręcić feud najpierw z Romkiem (który wygra, przez co Rom może w końcu się zheeluje) potem z Sethem (oj, dążenie do konfrontacji i prawdy może w Sethcie budzić pokłądy fejsowstwa, a może nawet nowy finisher by się pojawił?) – dla mnie jest ok.

        • Rafiki90

          Konflikty rodzinne w prowrestlingu zawsze na czasie;) Z resztą, ten konflikt jest szerszy, bo chodzi w nim o konkurowanie między sobią RAW i SD. Rozumiem żale do wtykania nosa Trypla we wszystko co ważne, ale on po prostu jest takim jokerem wyciaganym prosto z rękawa, gdy trzeba coś „ratować”. Bez niego to RAW mimo potencjalnego zwycięstwa Owensa (a pewnie nawet bardziej możliwego zwycięstwa RR albo Setha) nie byłoby tak „dobre”.

          • Konrad Sobieszek

            Mnie właśnie ten konflikt rodzinny w tym wszystkim mierzi najbardziej. Bo wygląda mi na to, że może to być kolejna seria walk na linii HHH vs. przydupas Steph. Kto pamięta Chrisa Jericho jako Undisputed Champa? Tam też grał drugie skrzypce dla HHH vs. Steph. Nie chcę powtórki. A na to się szykuje.

    • Rafiki90

      Jakoś tak całe to RAW mnie nie ruszało. Nie mówię, że walka Jericho z Nevillem czy Cezaro z Sheamusem były złe, jednak to RAW było takie jak poprzednie, jakieś beznamiętne. Jednak cieszę się, że dali sobie tydzień od wakatu pasa do dziś, bo i pierwszy segment z wywiadem (jak Roman się nie odzywał, to w głowie miałem: „zaraz komuś przy*ebie, jak bozię kocham…) jak i ostatni z pojawieniem się HHH – mistrzostwo. W końcu coś sprawiło, że RAW przykuło uwagę.

      Od razu w głowie miałem pełno możliwych pomysłów. Masowe turny? Steph stanie przeciw HHH? Seth powoli będzie zmieniałsię w Face’a? Roman znów został okradziony z tytułu/walki o tytuł, czy nie wkurzy się czasem tak, że zacznie terminatorzyć po ciemnej stronie mocy?;> W końcu coś ciekawego!

      • Konrad Sobieszek

        Ja mam tak, że im lepszy jest opnieng, tym lepsze wydaje mi się to, co oglądam potem. Opening mi się bardzo podobał, więc może trochę zawyżam oceny poszczególnych segmentów ze środka. Ale szczerze powiedziawszy to nie lubię też pisać co mi się nie podoba, jeśli nie ma to prawie znaczenia i wolę skupiać się na pozytywach. Może dlatego moja ocena wydaje się taka na plus dla RAW. Ale szczerze powiedziawszy, to mi dosyć szybko zleciała pierwsza godzina oglądania, z drugą było gorzej.W trzeciej czekałem już tylko na ME. Ale ogólnie to było według mnie solidne RAW, ograniczyli zapychacze do minimum.

        • Rafiki90

          Rozumiem, u mnie inaczej. Po pierwszym dobrym segmencie zacząłem sobie grać w HS’a na komórce, bo mimo dobrej walki, zaczęła przynudzać. A jak potem zobaczyłem, że przeciwnikiem Sami’ego, który wygrał w pięknym stylu cały Feud z Owensem jest sam szanowny pan Jinder Mahal… Ech… Mixed tag team – fuj. To się sprawdza tylko w LU. Kolejne dwa squashe… Jak nie zaczną Braunowi dawać handicapów, to nawet mnie przestanie to śmieszyć 🙁

          Co do oceny, to czekam na Twój komentarz jutro, dopiero w porównaniu z SD wychodzi prawdziwe stanowisko człowieka w stosunku do RAW 😉

          • Konrad Sobieszek

            I to jest największy plus barnd splitu. Mając dwie różne tygodniówki łatwo zauważać małe plusy i minusy każdej z tygodniówek.

        • DemonBálor

          Zapychacze to juz stałe Nia i Braun kontra Jobbers, obowiązkowe pokazanie proma ze Steph, ” Nie wiemy jak odebrać pasy New Day po 370 dniach ” czy nie można zamiast tego dać jakiegos feudu o pas US ? Zrobić cokolwiek z dywizja kobiet ? Ona jakby wgle nie istnieje na RAW.

          • Rafiki90

            Tu racja. Shane i Daniel cały czas ogłaszają coś nowego, tutaj od tego jest chyba tylko Nick, Steph przygasła, nie prowadzi, a tylko potakuje albo na kogoś próbuje się drzeć:P

    • PM Rock

      Nie skreślaj tak szybko SmackDown bo to na razie niebiescy rozdawali karty. Jednak nie można nie zauważyć, że pierwszy raz od początku nowej ery mamy wreszcie jakąś rywalizacje, Raw w końcu jest na jakimś poziomie który tą rywalizacje nam gwarantuje.

    • Xerer

      Raw bardzo dobre, ale o pełnej rywalizacji pogadamy, jak zobaczymy czerwoną tygodniówkę bez meczów ze stypulacją ‚pointless’. Właśnie dlatego SD wygra ten tydzień, nawet jak Miz/Bryan nie odpalą jakiegoś niesamowitego proma.

    • Karol

      Tu się zgodzę, te Raw ciężko będzie przebić

      • PM Rock

        Oprócz Openeru, Main Eventu i zakończenia RAW nie było jakieś specjalnie mocne, więc tu się nie zgadzam wystarczy, że SmackDown utrzyma poziom z przed tygodnia.

      • Gift of Jericho

        5-1 czy 4-2-nieważne SD wygrało ten miesiąc zdecydowanie,czego na początku nikt się nie spodziewał

        • Karol

          Akurat można byłoby się tego spodziewać, od pierwszego Raw po BG widać było że te Raw wtedy wystrzeliło, a SmackDown pomyślało przyszłościowo

          • Gift of Jericho

            Bo RAW zawsze wystrzeliwało po PPV,a potem poziom tej tygodniówki spadał.I właśnie tym SD wygrywa-co tydzień SD utrzymuje równy,wysoki poziom

          • Karol

            Bo dali popracować nowym ludziom na SD, a na Raw nie, więc takie mamy Raw jakie mamy

          • Gift of Jericho

            Ale to było już widoczne przed Brand Splitem.Pamiętasz RAW po SS 2015?-Show praktycznie nie miało słabych punktów,jedno z najlepszych RAW w ostatnich latach(PG erze) a potem z tygodnia na tydzień systematyczny spadek

          • PM Rock

            Na szczęście Raw ostatnio wyciągnęło wnioski i zamiast wystrzelić znowu po SummerSlam, spokojnie zaczęło budować swoją pozycje. Oby tak dalej.

      • Xerer

        TE raw? Kilka ich było tej nocy? Coś przegapiłem?

        • Karol

          Poprawione 🙂

    • Michael Fire

      Nadal nie mogę uwierzyć w to, co wydarzyło się w ME. Oczywiście, spodobało mi się takie rozwiązanie, tylko ciekawi mnie co teraz z Romanem (czy dojdzie nareszcie do heel turnu), co teraz miedzy Steph a Hunterem, Triple H będzie działał jako COO czy jako Cerebral Assasin, czy to koniec Jeri-KO, czy Owens będzie przydupasem Tryplaka, czy utworzą jakiś team.. Tyle pytań się nasuwa, a na odpowiedź muszę czekać jeszcze tydzień.. pewnie i tak nie otrzymam odpowiedzi na wszystkie pytania, ale chociaż niektóre. Nie wierzę, że to piszę, ale z niecierpliwością czekam na Monday Night Raw

  • Arek Bujnik

    CO TU SIE ODPAZDANIŁO W TYM ME :O Nie spodziewałem się czegoś takiego. Ale dobrze: Owens wreszcie ma jakiś ważny pas,to mi się podoba! Czekam na kolejne RAW

  • Hunico & Camacho WWE

    No i świetna okazja wykorzystana . 🙂 Byle nie Seth jako mistrz ani pretendent .

  • KarloB1990

    No żesz i mam czego żałować, że po walce Jericho – Neville poszedłem spać… 😀

  • Robek95

    Wytłumaczy mi ktoś dlaczego przespałem chyba jeden z najlepszych walk roku 2016? Z jednej strony liczyłem na wygraną Owensa i się nie pomyliłem, ale z drugiej nie spodziewałem się tego, że Hunter odwróci się od Rollinsa i mam wrażenie, że Stefcia teraz będzie z Hunterem przy Owensie, a Rollins pewnie będzie topowym facem na RAW.

    • PM Rock

      Raczej nie, Hunter będzie z Owensem a Steph pewnie zostanie przy Rollinsie. Nie zdziwiłbym się gdyby Mick jeszcze bardziej namieszał i jako swojego człowieka wziął Romana bo to w końcu on go wybrał na Raw, tylko co wtedy z Rusevem ? No ta końcówka trochę namieszała i otworzyła sporo rozwiązań.

      • Karol

        No w sumie Roman człowiekiem Micka to by był dobry pomysł, ale nie wiem czy teraz, narazie niech pofeuduje z Rusevem, żeby publika za nim bardziej była

        • AtomHumber434

          Naprawdę chcesz, aby publika za nim była? Przecież to by była istna tragedia jakby ten człowiek stał się over z publicznością. Wtedy Vince by mu dał wszystkie pasy, nawet te z SD…

          • Karol

            Jeśli by go dobrze prowadzili to bym tak chciał

          • AtomHumber434

            Ale tego człowieka póki co nie da się dobrze prowadzić jako top babyfacea, kiedy ty to zrozumiesz…

    • Arek Bujnik

      Stephanie ma przejśc face turn razem z Sethem

    • KarloB1990

      Rozumiem twój ból. Ja poddałem się po godzinie RAW, a teraz żałuje… 🙂

  • PM Rock

    A tak w ogóle to wiecie może czemu na titantronie Raw było reklamowane Backlash 🙂 ?

    • AtomHumber434

      Dla mnie także było to dziwne, chyba lepiej żeby RAW promowało własne gale, a SD swoje.

  • Kajzer

    Patrząc po początku, odniosłem wrażenie, że RAW odrobiło parę lekcji względem SD. Segment początkowy naprawdę solidny, genialni Owens i Rollins, zaskakująco solidny Cass i Romek… Em… Chociaż nic nie mówił. Sam start jak najbardziej na plus. Jericho vs Neville- meh. Do Y2J jeszcze wrócę. Nia i Braun znów klepią randomów- jeeej, w ogóle nikt się tego nie spodziewał, tak bardzo wszyscy na to czekali. Jak chcecie im dawać randomowych lepaków, to chociaż róbcie handicap matche po 2-3, bo minutę- dwie na squash ciężko w ogóle nazwać zapychaczem. Walka Zayn vs Mahal- jak ktoś niżej zauważył, na Samiego nie ma w ogóle pomysłu, a Mahal jest robiony na jobbera. Sami, który wygrał feud z nowym Universal Championem, posiadaczem głównego pasa rosteru, w PPV szlajał się w kick-offie, a teraz robi za jobbera. Nie lepiej robić go na wzór Zigglera w SD? Również underdog, który w końcu kręci się wokół ME, to czemu Samiego nie wcisnąć chociażby w feud Rusev-Reigns i doprowadzić do TT o pas (ot chociażby, że wchodzi Zayn i mówi coś w stylu, że skoro Reigns był bardziej zainteresowany walką o pas Universal, to rzucam wyzwanie Rusevowi o pas US)? Podniosło by to rangę tego mistrzostwa, bo fakt, że Ruseva nie było w ogóle na Raw, to jest jakiś smutny żart. Segment Heymana i Steph- nie wiem szczerze co o tym myśleć Niby pogadali, posprzeczali, ale w sumie nic z tego nie wynikło. Kara 500$ jest, nic więcej z tego Steph nie zobowiązała się „udziergać”. Sheamus vs Cesaro- meh. Six Person Mixed Tag Team Match- No ok, fajnie, ale… Co z tego? Segment przed walką całkiem spoko, ale czy popchnęło to do przodu któryś z feudów? Sama walka całkiem ok, szkoda, że nic nie wniosła do żadnej z rywalizacji. No i Main Event… Wreszcie coś, co można nazwać Main Eventem. Spodziewałem się bardziej interwencji Y2J`a albo Ruseva, a tu… Sam Tryplak, który pomaga Owensowi przez Pedigree na Reignsie i potem na Rollinsie. I teraz pytanie, co z Jericho? Będzie po stronie Owensa? Czy może sam tytuł go skusi i zdradzi go, by dołączyć do Rollinsa? Walka Owens&HHH vs Rollins i Y2J? Bardzo chętnie. Powrót do Shield bardzo wątpliwy- Raz, że Ambrose jest na SD, dwa, że Romek raczej nie będzie skory do współpracy. Chyba, że na Rollinsie Romek dokona tak wyczekiwanego heelturnu. Co do Tryplaka- chyba w końcu rozumiem, czemu nie został wybrany do żadnego rosteru- miał być asem w rękawie, kołem ratunkowym, na wypadek, gdyby któryś z rosterów za bardzo zostawał w tyle względem drugiego. Wypadło na Raw, co dodaje pikanterii, gdzie komisarzem jest jego żona. Daje to kilka opcji:
    -Wywalenie Foley`a i powrót do Authority (pomysł trochę z dupy)
    -Steph turnuje razem z Sethem (co w sumie brzmi całkiem prawdopodobnie)
    -W konsekwencji tego drugiego, konflikt na linii Steph-HHH w tle walki o pas (gdzie zapewne Foley będzie miał gówno do gadania, ewentualnie dostanie Pedigree od Tryplaka)
    -Odnośnie pierwszego- reaktywacja Shield (zakładając, że Romek się zgodzi) i walka z odnowionym Authority, którego pupilkiem jest Owens. Jeśli Y2J zdradziłby Owensa i przeszedł do odnowionego Shield, a Strowman zostałby „przygarnięty” przez Tryplaka i Owensa, byłby z tego całkiem ciekawy feud i mogłoby to w jakiś sposób wspomóc RAW. Jedynie te reaktywacje musiałyby zostać jakoś rozsądnie zrobione, a nie tak z dupy, z gali na galę, jak większość rzeczy w tym rosterze.
    Aa, i gdzieś tam przewinęła się walka O`Neil vs Young- kogoś to interesuje? Skończyć ten feud jak najszybciej i połączyć ich ponownie w Tag Team- Titus sturnuje i niech już nawet Backlund będzie ich trenerem/mentorem, trochę więcej się zadzieje, jak pokręcą się gdzieś koło New Day/Club (zależy, kto wygra na CoC), niż jak mają feudować na sobie i usypiać publikę nijakością.

  • Jak Romek wstał w pierwszym segmencie i nic nie mówił, to byłam pewna, że już nic nie powie, bo pewnie mu nie pozwolili, żeby segmentu nie zniszczył 😛

  • Xerer
  • Karol

    I mamy Faceturn Rollinsa,czekałem na to od dawna

    • Wojtek Kubiak

      Ty coś swojego kiedyś wymyślisz? Raz ktoś napisał (chyba Konrad) o tym gimmicku corpo HHH i nagle pojawiasz się ty z dokładnie tą samą myślą.

      • Karol

        to jest moja myśl, naprawdę nie podoba mi się już ten Triple H

        • Wojtek Kubiak

          Ciut Cię wyręczyłem. Wystarczy nacisnąć Ctrl+F, wpisać HHH i mamy komentarz Konrada z przed kilku godzin. Jako jedyny piszący o corpo HHH. A więc :

          ,,No i jeszcze co do HHH. Ogólnie znów jego powrót w takim świetle mnie nie przekonuje. Jestem już zmęczony jego postacią, która ma od SSlam 2013. Zawsze w środku, zawsze w głównym obrazku. Pocieszam się trochę myślą, że tak powinno być, żeby turnować Setha i może są to ostatnie chwile CorpoH’a,.”

          • Karol

            nie podoba mi się to naprawdę, poprostu szykuję się to co może być najgorsze, walka Shane vs Triple H na WM33

          • Wojtek Kubiak

            Nie mówię o tym co ci się nie podoba. Faktem jest jednak, że mimo zaprzeczenia, Twój komentarz jest praktycznie jota w jote taki sam jak Konrada. Na jego miejscu zacząłbym się obawiać.

          • Karol

            Ale to jest moja opinia, nie chciałem nic od niego kopiować

          • Wojtek Kubiak

            Dobra, pozostawię to bez komentarza. Każdy wie jak jest. Nie ma sensu marnować czasu na osobę bez własnego zdania.

          • Karol

            Ja też nie mam czasu na komentowanie osoby który myśli że wokół niego wszędzie są debile.Pozdrawiam

          • Wojtek Kubiak

            Nazwałem tak do tej pory 3 osoby. A że ty w nich jesteś, cóż. Zapewne nie jedna osoba myśli podobnie.

          • Karol

            Czytam ostatnio twoje posty i wiem że tak jest, więc mi tu nie mydl oczu. Bye

          • PM Rock

            Sorry, że się wtrącę. Nawet jeśli zobaczył to u Konrada to co, nie może się tym podzielić z innymi, jeśli chce ?

          • Wojtek Kubiak

            Ty się dopiero obudziłeś czy na poważnie? On to pisał w tym samym wątku. Czyli co, w tym samym wątku skopiował wypowiedz innej osoby i ty to nazywasz ,,podzieleniem się”? Czym on się podzielił? Czymś co już było napisane?

          • PM Rock

            Hmm.. chyba jednak nie do końca rozumiem, więc nie będę w ten temat się zagłębiał, jak chcesz to z nim walcz, choć nie rozumiem z jakiego powodu mu się dostaje, ale kto wie być może masz słuszność a ja nie.

    • Arek Bujnik

      Z tym faceturnem to ja bym sie nie napalał jeszcze tak bardzo

  • KS1313

    Jak sobie teraz wyobrażam, że Owens będzie musiał teraz nosić ten czerwony, śmieszny pas to aż mi się go szkoda robi. Pas w ogóle nie pasuje do jego osobowości.

    • Karol

      Ja nie wiem jak można było taki sam pas zrobić, tylko kolor inny

    • Artur Pieczyński

      Nie ważne jak wygląda pas, ważne, że KO go nosi 😀

  • Artur Pieczyński

    Ciężko będzie SD przebić Raw… Tak się cieszę, że KO jest mistrzem! Zakończenie Raw najlepsze od lat!

    • PM Rock

      Bez przesady, nie gloryfikujmy aż tak bardzo tego zakończenia. Było świetne owszem, ale najlepsze od lat ?

      • Artur Pieczyński

        Może najlepsze, może jedno z najlepszych (kwestia opinii), w każdym bądź razie było świetne.

        • Gift of Jericho

          może najlepsze w tym roku (:

      • Xerer

        Dużej konkurencji nie ma, bo zakończenia tego kalibru to rzadkość na tygodniówce 🙂

  • Karol

    #Team Red 🙂

  • mykonto96

    Motyw z HHH może wyjść naprawe dobrze, jakby stworzyli coś w stylu jakiegoś przymierza zawodników z NXT jakby do KO i HHH doszedł Sami po heel turnie, nevill, Bo to mogło by być ciekawą stajnią, zobaczymy jak to się ułoży

    • Karol

      Po takim feudzie Zayn nigdy nie będzie sprzymierzeńcem KO

      • Gift of Jericho

        A pamiętasz feud HHH i HBK ?

        • Karol

          To co innego, ponieważ Panowało jeszcze przed tym feudem DX i do tego byli Heelami, tam był pomysł na ich powrót, a tutaj nie za bardzo

          • Gift of Jericho

            Nigdy nie mów nigdy-w WWE wszystko jest możliwe

          • mykonto96

            ale tak swoją drogą to po co niby Sami trafił na Raw? lepiej nadałby się na SD i tam mógłby więcej osiągnąć
            Może jednak jest jakiś większy plan, bo nie wierze na setną walke SZ z KO

          • Karol

            Zauważ że SSeries jest w Kanadzie, dla Zayna na tej właśnie gali mogą coś przyszykować

          • PM Rock

            Cruiserweigt Champion 🙂

          • mykonto96

            To dobry pomysł,ale jest też Nevill, który też jest jakby szykowany pod to

          • PM Rock

            To była bardziej szydera bo jednak Sami zasługuje na coś więcej skoro wygrał feud z obecnym mistrzem Universal.

          • Karol

            Ile wrestlerów wygrywało feudy z wielkimi wrestlerami a potem toczyli się w midcardzie,a na koniec byli na szczycie, trzeba mieć cierpliwość, Sami nie zaginie

          • PM Rock

            Sami Zayn vs Kevin Owens to nie był feud Legendy z żółtodziobem tylko feud dwóch przyjaciół, legend Indys którzy rozpoczynają karierę w WWE. Wygrany tego feudu miał dostać coś poważnego, miał dostać swoją szansę a tym czasem Sami po wygranej trafił do LowCardu i walczy na Raw z Mahalem !

          • Gift of Jericho

            BTW nie lajkuje się własnych postów 😛

          • Karol

            nie lajkuje, gdzie tu lajk widzisz

          • Gift of Jericho

            Ile wrestlerów wygrywało feudy z wielkimi wrestlerami a potem toczyli się w midcardzie,a na koniec byli na szczycie, trzeba mieć cierpliwość, Sami nie zaginie
            2 ( a czyj ten drugi? xd :D)

          • Karol

            sprawdzałem tylko kto lajkuje, nie rób ze mnie egoisty :((

          • Karol

            dlaczego tutaj nikt nie wierzy w Zayna, nie rozumiem

          • PM Rock

            To chyba WWE nie wierzy w Samiego i to niestety jest największy problem.

          • Karol

            Wierzy wierzy, poprostu po co teraz dawać go na Main Event, poczekać i wtedy dać bombę, tak jak 3 lata temu z Bryanem, bądź 5 lat temu z Christianem

          • PM Rock

            Ja nie chce go teraz do ME. Sami to Underdog i powinien być rozpisywany jak Underdog, tak jak właśnie Bryan czy teraz Ziggler na SD.

          • Karol

            Ale po większości wpisywanych tutaj postów to widać że niektórzy bardzo chcą Zayna na teraz(bez obrazy)

          • mykonto96

            Może nie tyle chcą teraz, raczej chcą żeby nie zaginą i żeby dostawał dobrych przeciwników z którymi bedzie mógł wykręcić dobrą walke

          • Karol

            Underdogi często tak mają, trzeba się do tego przyzwyczaić, po wielu latach oglądania WWE już się przyzwyczaiłem do takich rzeczy

          • mykonto96

            ale do czego przyzwyczaić, Bryan jako ten biedny underdog jedyne co zrobił to mnie flustrował, bo zawsze był tym biednym który zawsze ma pod góre, którego wszyscy nie lubią , a on jest taki super i wygrywa mimo to, bo ma dobre serduszko, które wyniesie go zawsze na szczyt. Dajmy mu walke na wrestlemanii z HHH, tym który był tyle razy mistrzem WWE, z tym który 3 razy walczył z takerem jak równy z równym , pffff ok Bryan wygrywa a co tam, dajmy mu drugą walke tego zamego dnia z 2 topowymi gwiazdami , pffff bryan wygrywa bo przecież nie jest zmęczony po walce z HHH co to dla niego. Po takim scenariuszu chce się aby rzygać tęczą, po prostu przekolorowane jak tak samo ma być z Samim to dziękuje

          • Karol

            Skoro dla Cb się to nie podobało to trudno, dla mnie Akurat bardzo się to podobało, to był jeden z najlepszych feudów w PG Era

          • mykonto96

            może jest coś ze mną nie tak 😀 no ale co zrobićnie przypadło mi to do gustu było zbyt słodko

          • Tomasz Pisarczyk

            Rey Mysterio był najlepszym Underdogiem w WWE i nikomu nie przeszkadza to, że jest rekordzistą pod względem przebywania w ringu w jednym Royal Rumble Matchu. Pokonał Ortona i Angla w jednej walce o WHC.

            Underdogi tak mają. 10 porażek/1 spektakularne zwycięstwo. To jest coś dla dzieciaczków na arenie, żeby wiedzieli, że da się coś osiągnąć mimo przeciwności.

          • mykonto96

            nie tyle co nie wierzy, co nie ma na niego pomysłu.
            Bo tak naprawde to co on osiągną w MR? zrobił kilka dobrych walk, wygrał feud z KO i tak naprawde nie przychodzi mi nic więcej na myśl

          • kuba 19/777

            powinien przegac z KO patrząc na to gdzie jest on a gdzie Kevin teraz

          • Gift of Jericho

            Dokładnie,mielibyśmy rywala dla Miza o pas IC

          • Karol

            Żeby Zayn był na SD przepadłby w MidCardzie do końca, a na Raw może być na niego pomysł

          • mykonto96

            Troche racji masz, ale Kevin też zaczynał od mid cardu, więc nie jest powiedziane że by tam zaginą. Czasami lepiej być mocnym mistrzem ic niż jobbować w ME

          • Gift of Jericho

            Właśnie widać jaki plan RAW ma dla niego i dla innych zawodników:Gdzie jest Curtis Axel?,Bo Dallas?(wiem,że go aresztowali),Swagger szlaja sie po galach Superstars.Co to na RAW mamy tylko 2 tag teamy?A gdzie reszta? SD ukazuje swoje wszystke tagi i daje im szanse.Kobiety-gdzie jest Summer Rae,Alicia Fox?.Wiem,że to głównie jobberki ale na takim SD miałyby szanse tylko się pokazać . Na SD-każda kobieta ma szanse się zaprezentować(nawet w głupim segmencie:patrz Evka),co będzie dalej z Paige? Kolejny zmarnowany talent przez WWE.

          • Karol

            Oni zostali zmarnowani przez to też że nie było podziału na brandy w tych latach

          • kuba 19/777

            spokojnie by go mogli rozkręcić jak dla mnie jako hell wraz z Colterem i jakis nowych by wzieli do Reall American np Tag team swager i henry mi sie marzy

          • Karol

            Właśnie nie mogli, poprostu on nie nigdy nie pasował na potężnego MainEventora

          • mykonto96

            A henry nie zakończył w końcu kariery?

          • mykonto96

            masz troche racji, ale z drugiej strony na Raw jest troche więcej zawodników, przez co trudniej wszystkich wykorzystać, ale ogólnie to zgadzam się z tobą, WWE bardzo często marnuje zawodników

          • kuba 19/777

            curtis był zajebisty jak był z heymanem

          • kuba 19/777

            zayn vs owens ma być pare razy wznawiane

          • PM Rock

            A znasz może historie Steena i El Generico z federacji niezależnych ?

          • DemonBálor

            To jedyny powód dla którego śledziłem kiedyś ROH.
            Genialna rywalizacja, i całe szczęście że udało się ją przenieść do WWE.

          • Karol

            słabo, tam aż nie sięgałem

  • PM Rock

    Szczegółowe podsumowanie dam jutro albo pojutrze po SmackDown dziś tylko tak krótko. Raw może nie wypadło jakoś super, ale i tak jest dobrze w porównaniu z tym co było, czerwona tygodniówka robi stały postęp i oby tak dalej. Dodatkowy plus końcówki to to, że otwierają się nowe ciekawe scenariusze które można wykorzystać na RAW, do tego jeszcze za 3 tyg debiut Cruiserów, więc myślę iż RAW powoli wraca do życia. Tego tygodniowy epizod zaczął się naprawdę ciekawie, w tej potyczce słownej najlepiej jak dla mnie wypadł Owens ale o dziwo dobrze także Cass i nie dziwne dobrze Rollins, podobało mi się, że nie dali nic mówić Reignsowi właśnie taki Roman powinien być to powinien być Bad Ass WWE, który wchodzi rozpier…. wychodzi i jeszcze pozdrawia publiczność środkowymi palcami. Co do całej reszty gali pomiędzy openerem a Main Eventem to dodam tylko, że dobrze iż wygrał Sheamus, jednak oby nic się nie stało Cesaro. Feudy o pasy TT, Women’s i US trochę a może nawet bardzo ssą i trzeba je rozruszać. Trzeba jakoś urozmaicić te Squashe jeśli nadal Nia i Braun mają je dostawać. Mam coś takie wrażenie, że Sami i Neville czekają już tylko na dywizje Cruiser i o ile z Neville jestem w stanie to jakoś zaakceptować choć też powinien być lepiej rozpisywany to sytuacja Zayna to jakiś dramat.
    Co do Main Eventu to szczerze trzeba powiedzieć, że była to bardzo przyjemna walka do oglądania. Na początku Cass radził sobie świetnie, wręcz można powiedzieć, że rządził w ringu i to był przynajmniej dla mnie znak tego, że odpadnie jeśli nie jako pierwszy to jako drugi. Odpadł jako drugi, jednak trzeba go pochwalić za tę walkę jaki i za pierwszy segment. Po wyeliminowaniu Cassa walka się wyrównała jednak pod koniec terminatorzyć zaczął Romek i kolejny znak, że on także nie wygra, jednak tego co zaraz miało się stać to się na prawdę nie spodziewałem. Triple H atakuje Romka i Seth go eliminuje, wszystko układa się świetnie mamy KO i SR w finałowej dwójce i nagle OMG ! To o czym chyba wszyscy marzyli w tym momencie czyli zdrada Huntera i Owens przypina Rollinsa. RAW kończy się świetnie, jednak cała gala nie była świetna a co najwyżej dobra.

  • kuba 19/777

    ten maint event był tak zajebisty że spokojnie mógł się odbyć na clash of champions

    • mykonto96

      wwe nie stać na to żeby raw nie miało głównego mistrza, tym bardziej że i tak długo czekali na niego

      • AtomHumber434

        Dokładnie, tym bardziej że RAW cały czasy goni SD pod względem atrakcyjności show.

        • mykonto96

          myśle, że właśnie odwrotnie, to Raw goni SD, gdyby raw nie miało tego turnieju o pas to zostało by daleko w tyle.
          Wystarczy spojrzeć na walki na Summerslam, to SD przyciągnęło większą uwage, przynajmniej dla mnie

          • kuba 19/777

            na smackdown jak dla mnie wszystko wiadomo było kto wygra jak sledzisz wwe w internecie

          • mykonto96

            no walke aj z ceną nie była tak przewidywalna i to ona skradła show.

          • kuba 19/777

            była bo wszyscy wiedzieli ze cena idzie program prowadzic

          • AtomHumber434

            Umiesz czytać? Napisałem że RAW goni SD, a ty że jest odwrotnie i powtórzyłeś to samo co ja.

          • mykonto96

            mój błąd.

  • Barbosa

    Ci co pisza ze SD jest lepsze od RAW powinni udac sie na wizyte u psychiatry 🙂 Brawo Kevin!

    • Karol

      Ty naprawdę trollujesz czy tak na serio piszesz, oczywiście jestem w zgodzie że Raw jest jak dla mnie lepsze od SD mimo wszystko, ale czy to jest kolejny troll?

      • Barbosa

        kolejny troll a byl jakis pierwszy? jestem za stary zeby bawic sie w jakies „trollowanie” po prostu mam wlasne zdanie.

        • Karol

          to przepraszam, myślałem że to troll

      • PM Rock

        Dlaczego niby uważasz, że mimo wszystko SmackDown jest słabsze ?

        • Karol

          Roster jak dla mnie mają lepszy, lepszy MidCard, mają lepszy wachlarz jeśli chodzi o postacie

          • PM Rock

            No nie powiedziałbym, ale każdy widzi po swojemu.

          • Karol

            to moje własne zdanie, przynajmniej je szanujesz

          • PM Rock

            Może Mid Card mają rzeczywiście lepszy, ale to chyba jedyna przewaga.

          • Karol

            jeśliby lepiej Raw rozwijałoby swoje postacie to by było miodzio, bo na nich jest pomysł

          • PM Rock

            No właśnie o to chodzi, że nie ma pomysłu dlatego Raw ssało ostatnie tygodnie.

          • Karol

            Bo Raw chce wszystko od razu, a SmackDown powolutku to robi i dlatego osiąga sukcesy, Raw też musi iść w takim kierunku

    • mykonto96

      Raw zrobiło troche lepsze szoł niż zwykle co nie oznacza że SD go nie przebije, bo jak narazie SD prowadzi nieco lepiej swoje gale.W tym tygodniu SD jeszcze nie było więc nie wiadomo czy przeskoczy wysoko postawioną poprzeczke.

      • kuba 19/777

        raczej w tym tygodniu nie przebiją chyba ze undertekr na smackdwon wejdzie xD

        • mykonto96

          nie koniecznie, SD może pociągnąć to sfrustrowanie miza jeżeli dobrze to rozegrają to może przebić nawet to raw

          • kuba 19/777

            niech miz straci pas i dadzą go Corbniowi

          • mykonto96

            tak z ciekawości, co cie przyciąga do Corbina? charzyma, mic skill czy ring skill?

          • DemonBálor

            To pewnie wzrost ^^

          • PM Rock

            Powiem tak Corbin oczywiście jest jeszcze dość zielony w wielu aspektach, jednak nie można tak go skreślać, trzeba zauważyć, że Baron z tygodnia na tydzień może i powoli, ale robi postępy. Myślę, że za rok może dwa to będzie świetny materiał na topowego heel’a w którymś z brandów.

        • Karol

          Może niech jeszcze Edge na SD do Ringu powróci..

          • mykonto96

            w TT z hoganem, niech idą po pasy!

        • Gift of Jericho

          Pogłoski o powrocie Takera pojawiały się już parę tygodni temu i w razie jego powrotu miałby dołączyć do rosteru SD,w dodatku gala odbywa się w Dallas w Teksasie ale nvm czy wykrycie raka u żony Takera nie skomplikowało tej sprawy.

          • Karol

            Jeśli miałoby dojść do powrotu Takera , to tylko przed WM 33, być może zawalczy z Jasiem na niej

          • PM Rock

            Nie koniecznie, może wróci na kilka walk i jakiś feud by wypromować SmackDown i później wróci na Manie.

          • Karol

            no może tak, ale lepiej dla niego nie ryzykować, ma już swoje lata i tak już ledwo się porusza

          • PM Rock

            Ile ? 51 ? No tak to już straszny dziadek, już do grobu powinien się szykować 🙂 Przecież w tym wieku przy dobrym odżywianiu, poprawnym treningu i przede wszystkim dobrym grafiku można jeszcze powalczyć regularnie na wysokim poziomie 2-3 lata patrz Goldust, Kane.

          • Karol

            Aż takim pesymistą nie jestem, ale fakt jest faktem że mimo takiego wieku trzeba bardzo dbać o swój organizm mimo wszystko

          • mykonto96

            zależy jaki przeciwnik się mu trafi, z jakimś high flyierem nie miabłby szans, w tym wieku i z takim stażem jest bardzo padatny na kontuzje

          • PM Rock

            ” i przede wszystkim dobrym grafiku” – dokładnie o tym pisałem post wyżej 🙂

    • PM Rock

      Każdy ma swoje zdanie. Ja oceniam oba brandy po każdym tygodniu i na razie Raw było lepsze według mnie tylko w pierwszym tygodniu. Tego tygodniowe Raw także nie było najgorsze a nawet można napisać, że było dobre, ale SmackDown może to przebić jeśli powtórzy to co było przed tygodniem.

  • Radzio Radiksen

    Brawo dla Kevina nareszcie dostał najodpowiedniejszy push, interwencja Huntera ciekawe hm bardzo ciekawe może to doprowadzi do jakiegoś feudu pomiedzy hunterem a sethem, a moze tripe threat meczu między romeczkiem sethem i hunterem. Chociaż wyczuwam tu powoli face turn setha bo pewnie seth, będzie chciał walczyć z Hunterem, a raczej hell vs hell odpada.

  • UNLEASHED.The.AnimaI.Batista

    Wreszczie jakaś dobra decyzja ze strony WWE KO na to zasługiwał do tego powrót Huntera to dobra wiadomość już myślałem że drewniak wygra

    • Karol

      Zaskoczyłeś mnie

      • UNLEASHED.The.AnimaI.Batista

        niby czym?

        • Karol

          tym że nic nie napisałeś o Batiście

          • UNLEASHED.The.AnimaI.Batista

            Po co skoro wróci już nie długo

    • Harambe

      a nie bylo tam przypadkiem Batisty?

      • UNLEASHED.The.AnimaI.Batista

        Będzie nie długo ma wrócić w okolicach Hell in Cell

        • Karol

          a skąd to niby wiesz??

          • DemonBálor

            WWE uwielbia kapitalizować na filmach, więc jak tylko zaczną reklamować Guardians of the Galaxy 2 szerzej to pewnie wrzucą Batistę na jakiś run z pasem…
            ( nie wspominając że na WM 30 miało tak być z pierwszym filmem ale pewien gość z brodą się temu sprzeciwił 😀 )

          • Karol

            Może teraz kolejny wrestler jeśliby tak było by się temu sprzeciwił

          • UNLEASHED.The.AnimaI.Batista

            wiem i tyle mam swoje źródła

          • Karol

            ciekawe jakie, powiedz mi, jestem ciekawy

  • IncarnatioNN

    Powiem tak to że Kevin Owens ma pas może być jedyną w soim rodzaju szansą takiego Samiego Zayna na Pas Universal no bo powiedzmy sobie szczerze takiego owensa jeszcze pokona a nie wierze żeby kiedyś zabookowali że taki zayn pokonuje Cene v2 i Trollinsa 😛

  • IncarnatioNN

    A co do raw to było spoko. A w sercu nadal mam ogromny żal do wwe za walke ortona z lesnarem wyjebali takie promo i tak chujowo sie to zakończyło ???? Orton zajebiście wyglądał przy lesnarze , normalnie bym nie narzekał ale mam poprostu już dość tego lesnara on był fajny do może wrestlemani 31 ale potem to już patologia kurwa pare suplexów f5 i tyle z walki jeszcze zakończenie summerslam przez tko no kurwa vince coś ci sie pojebały sporty. Szkoda że orton daje tak sobą pomiatać bo tam gdzieś było że on bez żadnego ale zgodził sie na to co lesnar z nim zrobi 🙁 . Ludzie którzy wierzą że powróci ich bohater goldberg i wygra z lesnarem niech sobie dalej wierzą ja już tak długo wwe oglądam że żadne jakieś newsy typu „goldberg może wrócić do wwe” na mnie nie działają. Gdzieś tam we mnie drzemie nadzieja na batiste no ale skończy pewnie jak orton znając bookingi wwe , to co sie dzieje teraz to winna tego że undertaker dał sobie zakończyć swój streak przez lesnara i teraz poprostu bookują go tak że jest niepokonany bo pokonał undera i to był moim zdaniem błąd takera no ale chuj .

    • Karol

      Chcieli zrobić Bestię, to niech teraz mają,co do Goldberga, to chciałbym aby tak było, na swój pożegnalny run to by było pięknie

      • IncarnatioNN

        Wiem też tak uważam że to by było piękne ale Karol spójrz na wszystkie decyzje WWE z tego roku ( 2016) i zastanów się jakby zabookowali ich walkę 😉 Wyglądałoby to tak że chwile by pokazali dobrą walke a potem lesnar zacząłby to jebane suplex party i tyle w temacie . Nie moge kurwa przeboleć tej przegranej lesnara to mi będzie siedzieć i siedzieć w głowie przez najbliższy rok no chyba że ktoś wkońcu go pokona

        • Karol

          Myślisz że ja nie mogę tego przeboleć, też mnie to zabolało jak postąpili z Randym, przecież Randy to jest jeden z najlepszych wrestlerów w historii , on ma szansę na walkę z każdym, a tak załatwili Legend Killera na amen, niektórzy pewnie myślą że nic na tym nie stracił, ale to błąd, bo stracił jak dla mnie bardzo wiele, co do tej walki jakby się może odbyła, to raczej by tak mogliby zabookować

  • Gift of Jericho
    • DemonBálor

      Ta impreza po której go zawiesili musiała być naprawdę epicka… #prayforDelRhiiiiiiio

    • PM Rock

      Co tam piszę jeśli można się zapytać, bo coś nie może mi ta strona wejść ?

      • DemonBálor

        Del Rio został usunięty ze wszystkich nadchodzący tourów WWE. Co nasuwa myśl że odejdzie albo go zwolnią.

        • PM Rock

          Dzięki. To już samo się nasuwało po tym 30-dniowym zawieszeniu. Szkoda trochę Alberto, gdyby choć trochę się do niego przyłożyli i dali mu choćby taką postać z jaką zaczynał w WWE to może jeszcze było by coś z niego. Niestety/Stety Hunter ma coraz większy wpływ w WWE 🙁

          • Karol

            Nie płacz że ma coraz większe wpływy, może to i lepiej, bo to ostatnio Vince odwala to się w głowie nie mieści

  • Kamil nynek

    Jak myślicie?
    Kevin Owens wiedział o wyniku pojedynku?

    Bo jego zaskoczenie było mistrzowskie! 🙂

    • PM Rock

      Walcząca Czwórka wiedziała, zawodnicy w szatni może nie wiedzieli, ale ta Czwórka na pewno znała wynik.