Wyniki | Mini Raport: WWE SmackDown LIVE 16/08/2016


WWE Tuesday Night SmackDown #887 – 16.08.2016
Frank Erwin Center – Austin, Teksas

Gale komentują: John Bradshaw Layfield, Mauro Ranallo & David Otunga

SmackDown otwiera wideo, gdzie Randy Orton podpisuje kontrakt na walkę z Brockiem Lesnarem. Nagle podchodzi Heath Slater, który przynosi kosz owoców dla szefów niebieskiej tygodniówki. Slater chciał kolejną szansę, ale ten przegrał w zeszłym tygodniu. Randy gryzie jabłko i mówi, że ma pomysł.

W ringu jest Maryse oraz mistrz Interkontynentalny The Miz. Mizowi przerywa Dean Ambrose, któremu z kolei przerywa Dolph Ziggler. Miz przypomniał, że to jego show i zaprosił ich do rozmowy, a nie do walki. Dean powiedział, że jeżeli nawet jakimś cudem Dolph wygra walkę na SummerSlam, to jego życie się nie zmieni. Ambrose dodał, że na SummerSlam okaże się, iż Dolph nie jest wart tego pasa. Ziggler odpowiedział, że na SummerSlam Dean przekona się, że jego umiejętności nie są wystarczające do pokonania Zigglera. Dolph dodaje, że Dean będzie czekał na jeden ostatni ruch … SUPERKICK OD ZIGGLERA! Dolph na koniec powiedział, że na SummerSlam Dean przekona się jak Ziggler jest cholernie dobry.

Ziggler stuns the WWE World Champion with a superkick!

Podczas przerwy reklamowej Miz obrażał Apollo Crewsa i nazwał go Apollo Creedem. Potem pojawił się Crews, który powiedział, iż nazywa się Crews, a chwilę potem wykonał Spin-out powerbomb.

12-Man Tag Team Match
American Alpha (Chad Gable & Jason Jordan), The Hype Bros (Mojo Rawley & Zack Ryder) & The Usos (Jey Uso & Jimmy Uso) def. Breezango (Fandango & Tyler Breeze), The Ascension (Konnor & Viktor) & The Vaudevillains (Aiden English & Simon Gotch) (Czas walki: 6:49)

Singles match
Naomi vs. Eva Marie – Walka się nie rozpoczęła
Naomi w nowym stroju i wejściu (zajebiste neony :D). Przed walką podczas wejścia Evy Marie głos oznajmił nam, że Eva Marie utkneła w korku i nie pojawi się na SmackDown.

Na backstage’u AJ Styles jest z Alberto Del Rio. AJ mówi, że będzie w pierwszym rzędzie, aby zobaczyć jak Del Rio pokona Cene. Del Rio odpowiada, że pokonywał Cene przez długi czas. AJ na koniec mówi, że on przynajmniej jest w karcie SummerSlam.

Promo powrotu Curta Hawkinsa.

Singles Match
Heath Slater def. Randy Orton via DQ (Czas walki: 1:00)
Podczas walki Orton nie przestał ataków w narożniku, więc sędzia zakończył walkę. Po zakończeniu pojedynku Orton wykonał kilka ataków poza ringiem. Po powrocie na ring wykonał dwa German Suplexy i RKO!

Wideo The Wyatt Family, gdzie Wyatt powiedział, iż są tutaj.

Na backstage’u Slater otrzymuje pomoc medyczną. Shane i Bryan podchodzą z umową, Slater mówi, że jest wdzięczny i wspomina, że pokazał żadnej listości. Bryan odpowiedział, że „No Mercy” to dobra nazwa do nadchodzącego PPV. Slater jest oszołomiony i myli Bryana z Foleyem. Shane daje kontrakt, ale Heath znowu się pomylił i powiedział, iż ładnie dzisiaj wygląda … Stephanie. Shane zabrał kontrakt i odszedł.

Podczas wejścia The Wyatt Family do ringu, Wyatt wymienił się wzrokiem z Randym Ortonem.

Non Title Match
Dean Ambrose def. Erick Rowan (w/Bray Wyatt) (Czas walki: 5:06)
Po walce Wyatt nadal siedzi na swoim krzesełku. Po tym, jak Dean wyszedł z ringu, Wyatt wstał, upuścił maskę owcy i odszedł. Mauro spekulował koniec The Wyatt Family.

Tag Team Match
Becky Lynch & Carmella def. Alexa Bliss & Natalya (Czas walki: 4:13)
Podczas walki pojawiła się Eva Marie, która chwilę potem uciekła, gdy zaczęła gonić ją Naomi.

Na backstage’u Baron Corbin zaatakował Kalisto.

Singles Match
John Cena def. Alberto Del Rio (Czas walki: 16:54)
Po walce AJ wykonał Phenomenal Forearm. Następnie wziął mikrofon i powiedział, że jest zmęczony słuchaniem o przeszłości Johna Ceny. Styles nazywa siebie nową twarzą federacji, która pokona Cene na SummerSlam. AJ następnie podniósł Cene, ale ten wykonał AA! Cena następnie zaatakował o schodki AJ’a i wykonał na nim AA na stół komentatorski wchodząc wcześniej na schodki!

It isn't long before Styles gets into the ring with a Flying Forearm.Is this a sign of things to come this Sunday at SummerSlam?Then, a second one on the announce table!

——————————————————-
Zdjęcia: WWE.com



  • Karol

    Nie no, Eva Marie to jest chyba obecnie najlepszy heel z Kobiet, jeśli chodzi o SD, niech inne się uczą, bo takiego buczenia to od dawna nie widziałem

  • Karol

    O to wygląd Universal Championship

  • Xepa

    tak, że głupi był ten, który uważał, że to wszystko z Evą Marie było na serio xd

    bo kto o zdrowych zmysłach uwierzy, że można doznać kontuzji schodząc z narożnika xd

    • John John

      Orton doznał kontuzji wynosząc śmieci…

      • Xepa

        no tak, ale to jest tak głupie że aż nie chce się tego komentować

        • PM Rock

          Co jest głupie ?

          • Xepa

            sytuacja z Evą Marie

  • THE VIGILANTE STING

    Jak dla mnie to wejście Naomi wygrało smackdown

    • Wojtek Kubiak

      Ciężko nie przyznać, że wybija się na tle innych. Nie zmienia to faktu, że SD było dobre jeśli chodzi o ogół. Zero zbędnych segmentów, każdy do czegoś prowadził.

  • Karol
  • Xerer

    WTF Naomi. Spadłem z fotelu. Czekam, żeby obejrzeć ten entrance na WM.

  • Piotras

    SD ponownie wygrywa z Raw.

  • Lunatic

    Smackdown nie pokonuje raw. Smackdown niszczy raw. Różnica poziomów obu tygodniówek jest ogromna. To jest przepaść. Bardziej niż na ocenie smackdown skupię się na pokazaniu w czym raw jest gorsze.

    Pierwszy segment był dobry. Niektórzy martwili się o Dolpha przy micu a ten wymiata. Starcia słowne są pierwszą rzeczą, które są lepsze na smackdown. Na raw ciągle się obrażają, nie ma w tym nic ciekawego. Na sd starają się uderzyć w charakter osoby, w jej postać, w jej przekonania, nie ma bezpodstawnego wyzywania jak na raw. Feudy Dolph-Dean i Cena-Styles właśnie dlatego są najciekawsze. Każdy stara się dopiec swojemu przeciwnikowi – Styles uderzył w młodych fanów Ceny – strzał w dziesiątkę. Cena odpowiada, że robi to wszystko dla nich i to jest jego życie, a AJ tego nie rozumie – strzał w dziesiątkę. Dean mówi, że Dolph nie podoła, że mimo przemiany dalej się boi – strzał w dziesiątkę. Dolph odpowiada, że dopiero na Summerslam Ambrose zobaczy jaki jest naprawdę – strzał w dziesiątkę. Na raw dostajemy tylko teksty typu „na Summerslam cię pokonam, bo jestem lepszy a ty nikim” czy „na Summerslam skopię ci dupę”. To jest nudne. Ogromna przewaga sd.

    Druga sprawa – nawet najzwyklejsze walki mają jakąś podbudowę. Orton wspomniał o Fandango? Mają walkę. Rowan zaatakował Deana? Mają walkę. Del Rio pokonał Cenę i nie dokończyli konfliktu przez kontuzję Johna? Mają walkę. Orton i Miz wspominają czasy swojej rywalizacji i chcą jeszcze raz spotkać się w ringu? Mają walkę. Wszystkie walki mają sens, dostajemy zawsze jakieś wyjaśnienie dlaczego to właśnie taki a nie inny pojedynek się odbywa. A na raw? Sami-Sheamus, Mahal-Neville, Fox-Charlotte, Gallow&Anderson-Golden Truth. Dlaczego? Nikt tego nie wie.

    Bryan pomylił Crewsa z Creedem? Niech Miz ciągle o tym wspomina i budujmy na tym rywalizację między nimi. Z wpadki zrobili świetny pomysł na feud, który wcielili w życie. Nie ma zamiatania pod dywan i udawania, że to się nie stało. To mi się podoba.

    Zdarzenia na sd mają także sens i zachowany jest ciąg. Eva utknęła w korku i nie zdążyła na walkę? Przyszła później, podczas innej walki. Walka Heatha jest zapowiadana, odbywa się i później jest u lekarza. Wszystko trzyma się kupy, nie jest tak, że segmenty rozgrywają się jeden po drugim. Przewijają się przez całe sd. Nie jest tak, że Dean jest na początku i od razu po MizTv musi walczyć. Dobrze się to ogląda.

    Dużo lepsza praca zarządców. Na raw Mick ciągle pojawia się podczas segmentów, ciągle komuś przerywa. Źle to wygląda. Po co? Musi ogłaszać walki w ringu, nie moze być to zrobione sprawniej? Na sd Shane i Daniel przewijają się na segmentach na backstageu i wygląda to zdecydowanie lepiej. Widać, że wszystkim zarządzają, mają nad tym co się dzieje kontrolę. Nie przeszkadzają w w segmentach, ale widać pracę. Po drugie widać, że Shane i Daniel współpracują, razem podejmują decyzje, bo we wszystkich segmentach występują razem. Na raw najczęściej widzimy samego Foleya, Steph pojawia się od święta i nie czuć tego, że to są ich wspólne decyzje. Kolejna przewaga sd.

    Następnie, sd faktycznie wszyscy mają szansę. O walkę z Deanem mógł walczyć każdy. Każda z kobiet i teamów dostała szansę się pokazać. Nie wprowadzono na chama nowych tytułów i nie ustalono walk Becky-Natalya i AA-Usos dajmy na to. Każdy ma szansę się wykazać. Nawet Ascension jobberzy nad jobberami. Każdy ma swoją szansę. Czuć to. A na raw? Po staremu. Seth dostal walkę o pas za nic. Przeciwnika wyłoniono z kilu wybranych gwiazd. Reszta bez szans. Tag teamy? Gallows&Anderson z automatu dostają walkę o pas. Reszta bez szans. Gdzie tu nowa era? Wszystko po staremu.

    Wracając do wczorajszego sd. Było dobre, typowa tygodniówka przed galą, dokończenie feudów. Genialny nowy entrance Naomi, jeszcze lepiej by było jakby neony widowni rozdawali stewardzi i było ich więcej. Byłby lepszy efekt.

    • Piotras

      Ohhhhh. Masz w tym 100% racji!!!!!!

      • PM Rock

        Zgadzam się z tobą, ale może właśnie o to chodzi by pokazać, że SD jest tym „New” gdzie otrzymuje się szansę, a Raw natomiast jest ciągle tym samym starym brandem gdzie rządzi ta sama klika.

        • Wojtek Kubiak

          Ale ty pierdzielisz głupoty. Nie muszą osłabiać pierwszego by uzyskać na drugim. Wgl. im się to nie opłaca. Mogą stracić na oglądalności RAW, a zyski z SD też nie są pewne. Za dużo teorii. Po prostu lepiej im to wychodzi z SD i ludzmi z tej gali. Jeżeli porównać w ich wymiarach, to RAW to takie 2D, a SD 3D. I tu nie chodzi o sztuczne osłabianie RAW. Po prostu SD ma lepszy roster, tyle. Roster bardziej ,,wielowymiarowy, nie czarno/biały”

          • PM Rock

            Bardzo możliwe, że masz racje a ja się mylę, jednak to tylko teoria. Po prostu nie chce mi się wierzyć, że Raw z tak co by nie było dobrym rosterem wygląda tak słabo.

          • Wojtek Kubiak

            Te RAW wyglądało tak samo również przed rozdzieleniem brandów. Po prostu teraz zwiększyły ci się wymagania. Zawsze możesz sobie przytoczyć ostatni dobry feud z RAW. I jak? Nie idzie? Są w nim osoby z SD? No właśnie. RAW wbrew pozorom nie ma aż tak dobrego rosteru. Wszyscy z jakimiś plecami/historią poszli do SD.

          • Konrad Sobieszek

            Może nie tyle SD ma lepszy roster, tylko lepszych writerów. Bo właśnie ten trzeci wymiar jak dla mnie dodają writerzy, którzy potrafią wykorzystać mocne i słabe strony swoich gwiazd by opowiedzieć historię i którzy widać, że mają pomysł na ten brand.

  • Artur Pieczyński

    No i SmackDown 3-1 Raw. Bardzo dobra tygodniówka. Zanosi się na zwycięstwa Deana, AJ’a (2-1 z Ceną to cos czego nie bylo od dawna) The Miza (ktory u bukchamera ma kurs powyzej 2 wiec na niego postawie bo to pewniak :v). Wyatt nie dostał żadnej walki, więc czuję ingerencję, tylko teraz pytanie czy w walke Deana z Dolphem czy Borka z Randym. Jestem ciekawy czy segment z odrzuceniem maski przez Braya zwiastuje koniec The Wyatt Family. Jestem za Wyattami, ale jeśli dołączy Harper, bo w 2 dużo nie zdziałają. Cieszy zwycięstwo American Alpha. Walka Ceny z Del Rio bardzo dobra, a końcowy segment ze Stylesem świetny. To wejście Naomi… przyznam, że śmiechłem, no ale coś nowego, może być. Segment The Miza z Crewsem dali podczas reklam… to najgorzej prowadzony feud od dawna, Crews nie ma szans na zwycięstwo. Segmenty z Heathem to złoto i dobrze, że będą to kontynuować. Jeszcze co do kobiet, to skoro tutaj wygrały face’y, to chyba możemy przewidzieć, że Eva Marie wygrywa na SS. 2 wygrane segmenty przez Corbina… to oznacza, że powinien przegrać, ale jakoś tego nie widzę… chyba, że jak z Dolphem, pierwsza walka przegrana a pozostałe wygrane. No ale zobaczymy.

    SmackDown 8/10

  • Karol

    Jeśli ktoś nie widział proma powrotu Curta Hawkinsa, oto one :
    https://twitter.com/WWE/status/765711454209085444

  • Harambe

    I znow Smackdown miazdzy Raw

  • PM Rock

    Nie rozumiem tego fenomenu, a więc tego, że SD jest tydzień w tydzień lepsze od Raw. No, ale cóż może to także story po to by podbudować pozycję SD.

    Raw – powiem szczerze, że przed galą sądziłem, że dostaniemy rekompensatę za poprzednie dwa tygodnie bo w końcu to ostatnie Raw przed SSlam, jednak zawiodłem się ja i chyba wszyscy pozostali oglądający strasznie na Raw. Można by szukać plusów takich jak Rollins który świetnie jak zwykle wyglądał na Raw a także pojawienie się Demona czy wsadzanie mistrza US w walkę wieczoru. Wiadomo, że w tym ostatnim to chodziło pewnie głównie o Romka, ale pas US i Rusev na tym chociaż skorzystali.Szczerze jakoś po 2 dniach nie mogę sobie przypomnieć wielu więcej dobrych momentów z Raw i to pokazuje jaki poziom czerwony brand zaprezentował. Według mnie na Raw za dużo skupiają się na 3 głównych feudach które nomen omen i tak nie potrafią poprawnie rozpisać. A gdzie jest w tym wszystkim JeriKO vs Enzo i Cass ? Feud który mógł wyjść naprawdę genialnie oni rozpisują chyba na kolanie, to już lepiej zrobili by gdyby dali jeszcze jedną walkę Zayna z Owensem. A feud Sheamusa z Cesaro ? Przecież ten feud to wcale nie taki zły pomysł tylko musieli by go dobrze rozpisać, a na razie to ich rywalizacja to składa się z samych walk, a czemu nie wykorzystać tu tego wywiadu z Draftu którego udzielił Cesaro i np. na Hell in a Cell czy No Mercy nie pamiętam która jest Raw zrobić walkę jeśli Cesaro wygra to przechodzi na SmackDown. Ach mam nadzieję, że po SSlam Raw powoli zacznie wracać na poziom tego pierwszego Raw z nowej ery.

    SmackDown – Powiem tak, SmackDown obecnie wygląda przy Raw jak jeszcze niedawno Raw przy Impact. Choć oczywiście to nie był najlepszy odcinek SmackDown to oglądało się go z przyjemnością i bez zmęczenia choć oglądałem go na żywo. Przewagą SmackDown jest to, że tam już od pierwszych chwil zaczyna się coś dziać, zaczyna się tworzyć jakaś akcja która pociąga za sobą reakcje i tak wszystko ze sobą współgra i tworzy bardzo dobry efekt końcowy.
    Już pierwsza scena gdzie widzimy Shane’a, Bryana, Ortona i Slatera niby nic nie znacząca, ale jak się później okazuje na SD nie ma nic nieznaczących segmentów czy walk. Później mamy MizTV w którym bardzo dobrze wypadł Ambrose, ale świetnie Ziggler ich feud jest niesamowity, porównując go do Balor vs Rollins no to w ogóle nie ma co porównywać tam tylko wszystko trzyma jeszcze jakoś Rollins i gimmick Demona. Tu na SD obaj panowie odwalają kawał dobrej roboty a do tego jeszcze historia która jakby się sama po drodze narodziła i teraz zaczęła się zmieniać, oczywiście chodzi mi o to przełamywanie się Zigglera i powrót do lat świetności, a jeszcze nie możemy zapominać o Wyatts. W tym jednym feudzie o mistrzostwo widać jaką wielką przewagę ma SD.
    Ale myślę, że jeszcze większą przewagę można zauważyć w sposobie prowadzenia Kobiet. Na Raw mamy konflikt Sasha vs Charlotte/Dana i Jax która Squashuje. A co mamy na SD ? Mamy genialny feud pomiędzy Evą a pozostałymi dobrymi wrestlerkami czyli jak się wczoraj okazało Naomi, Becky. Do tego feud Natalyi z Carmelą który nie był jakiś wybitny i może słusznie, że został polączony z tym pierwszym. Ktoś powie, że ta walka 3 v 3 jest mało interesująca bo nie ma na szali żadnego pasy, że będzie to nudny TT i że na siłę takie coś, ale według mnie bardzo dobry pomysł. Wynik tej walki jest trudny do przewidzenia, feud prowadzący do niej był świetny i ja szczerze na nią czekam.
    Żeby nie było, że wszystko było dobre na SD, niestety ciągle na SD kuleją TT. To jest jakaś pięta achillesowa SD, muszą sobie szybko z tym poradzić bo w tym punkcie wygrywa z nimi Raw choć tam też nie wygląda to najlepiej.
    No i jeszcze słówko o Slater’e. Gość odwala kawał dobrej roboty, myślałem że dzisiaj skończy się to wszystko i dadzą mu ten kontrakt, ale jednak nie. Jeśli to prowadzi go do jakiegoś pushu to ok, ale jeśli prowadzi go to spowrotem do jobberki to nie jest to w porządku ze strony WWE.

    Oceny za ten tydzień od 1-16 ( 1-2 słabe 2-3 przeciętne 3-4 średnie 4-6 niezłe 6-8 dobre 8-10 bardzo dobre 10-12 świetne +12 fenomenalne)

    RAW – 5
    SmackDown – 6,5

    • Karol

      Skala..

      • PM Rock

        ????

        • Piotras

          Serio uważasz, że to SD nie było nawet ”dobre”?

          • PM Rock

            Serio czytanie ze zrozumieniem boli 🙂 ?

        • Karol

          Nie ta skala zawsze mnie śmieszy poprostu 🙂

          • PM Rock

            Ok, po prostu nie patrz na nią jak na skale matematyczną tylko jak na skale specjalnie zrobioną przez PM Rocka 🙂

          • Karol

            spoko,ale opinia ogółem niezła, też tak myślę że to jakiś storyline, który może będzie się ciągnąć do WM 33

    • Karol

      Poruszyłeś temat TT,ale nie dziw się że kuleje, tu nadal brakuje pasa, ale przynajmniej na SD każdy TT dostaje szansę, nawet Asenscion je dostaje,myślę że po SS Tag Teamy rozkwitną, zapewnie dojdą także nowe, stawiam na The Revival, bo AOP za krótko w NXT siedzi

      • PM Rock

        Ok wszyscy dostają szansę, ale jest to strasznie źle przedstawiane. Patrz na Kobiety jak są przedstawiane, jest niby podział na 3 face i 3 heel, ale tak naprawdę każda tam działa na swoje konto. Do tego dochodzi jeszcze ciekawa historia a przy TT nie ma żadnej historii tylko randomowe pojedynki.

        • Karol

          Miejmy nadzieje na poprawę TT, bo brakuje tutaj typowego heelowego teamu

          • PM Rock

            Dlatego zgadzam się z tobą, że Revival powinni jak najszybciej zawitać na SD.

          • Karol

            No tak, ale za przeproszeniem, z brezango nie zrobi się poważnego heelowego tag teamu,a z revival tym bardziej

          • PM Rock

            Revival to najlepszy heel’owy TT w całym WWE według mnie oczywiście.

          • Karol

            Nwm dla mnie AOP, i do tego ELLRING-Uwielbiam typa

          • Konrad Sobieszek

            Dla mnie to jest on w ścisłym Top 3 ogólnie. Ale jako heele są nieporównywalni w dywizji. Aby porównać ich heelową pracę, to trzeba ich porównywać z postaciami typu Jericho czy Miz, co mówi wiele.

          • Karol

            Co to będzie jak oni wkroczą do Głównego rosteru

  • Darek Góra

    sd bardzo dobre , raw średnie , a będą jakieś walki w kick offie

    • PM Rock

      No Kalisto vs Corbin to raczej pewniak

      • Darek Góra

        no pewnie tak, mnie zdziwiła walka tag teamowa dziewczyn w głównej karcie ja obstawiałem ta walke w kick offie

        • THE VIGILANTE STING

          to są kobiety nie dziewczyny 😉

          • Darek Góra

            nie ważne chodzi mi o jego treść

          • Karol

            Ale kobiety to ty szanuj 🙂

          • darekWWE

            może nie które tak ale nie wszystkie np eva marie , to jest moja opinia i koniec

  • Karol

    Mam pytanie do Moderacji, Czy będzie typer przed SummerSlam, bo ostatnio z Battleground był za późno?

    • PM Rock

      Jakbyś był zainteresowany Typowaniem gal PPV(WWE) to zapraszam – http://zapytaj.onet.pl/TyperGalWWE. Może nie ma nagród, ale Typer prowadzony regularnie z miesiąca na miesiąc w dosyć wydaję mi się dobry sposób. Zapraszam 🙂

    • Typer będzie dostępny już dzisiaj wieczorem.

      • Karol

        :))

        • jonathan23

          Tutaj typer prowadzony jest bardzo fajnie tylko na BG byl jakis blad

      • jonathan23

        a czy bedzie uznany typer z BG jesli wyslalem wam typy w wiadomosci na fb? spoznilem sie na typera 5min, a stracilem kilka punktow 🙂

        • THE VIGILANTE STING

          typer z BG nie jest uznawany bo był dostepny chyba dopiero w sobote i szybko został zakonczony, wiele osób w tym ja nie zdążyło obstawić ;|

          • jonathan23

            wlasnie niestety w rankingu ludzie ktorzy zdazyli maja zliczony typer 🙂

          • THE VIGILANTE STING

            serio? to troche nie sprawiedliwe

      • Panie, gdzie ten typer? 😛

  • Konrad Sobieszek

    SD miało tylko jeden minus, czyli podbudowa starcia pod pas IC. Jeśli jedyna konfrontacja dzieje się podczas reklam, to słabo to wygląda. Finisher Crewsa słabo nadaje się do takich akcji OuttaNowhere. W walce prezentuje się lepiej.

    Jednak co do reszty nie mam zarzutów. Pierwszy segment bardzo fajnie się potoczył. Podobało mi się, że Orton skończył promo słowami „mam pewien pomysł…”, ale nie powiedział o co chodzi. Niby mała rzecz, a jednak tak inna.

    Dolph i Dean. Brawa. W końcu rywalizacja, w której są prawdziwe emocje, które nie są zasługą wspólnej historii, tylko pracy włożonej w ten feud przez obu zawodników. Szczerze powiedziawszy, to od czasów Punka nie pamiętam takiej rywalizacji na najwyższym szczeblu. Feud bardzo dobry, niezwykle przyjemnie się mi go słucha. Szkoda, że starcie pewnie gali nie skończy, ale mam nadzieję, że będzie miało większy priorytet niż starcie o pas Universals. Bo tak tą walkę odczuwam, jako coś naprawdę ważnego. Naprawdę najważniejsza walka na gali, nawet Orton vs. Lesnar nie jest tak mocne dla mnie, mimo, że starcie dwóch Legend będzie pewnie Main Eventem, żeby nie osłabiać żadnego brandu.

    Co do meczu tag teamowego. Uważam, że był to solidny sposób na pokazanie całej dywizji. Mimo wszystko widać, że AA będą promowani na ten najlepszy, ale podoba mi się to, że heelowe tag teamy są brane na poważnie. Czy tylko ja mam poczucie po tym miesiącu, że takie Ascencion, czy VV są lepszym teamem od Clubu? Według mnie lepiej na SD jest promowana ta dywizja.

    Starcie tag teamowe kobiet było tym samym, co tag teamów, czyli pokazaniem dywizji, ale z bonusem w postaci powrotu Naomi oraz genialną do oglądania Evą. Co do wejścia Naomi. Ciekawe i oryginalne. Na razie trochę mi się to gryzie z wrestlingiem ogólnie, ale… Cóż, z Balorem i jego malunkami miałem na początku podobne odczucie. Myślę, że sytuacja jest tu porównywalna, tylko że u Naomi nie stanowi to tak ważnej części postaci. Stawiam plusa i myślę, że po czasie się przekonam.
    Co do Evy. Jak podczas tag team meczu usłyszałem jej muzykę, to nie powiem, ale pojawił się uśmiech na twarzy. Eva pomogła trochę drużynie face’owej wygrać. Ok.

    Heath wygrał walkę, czyli miał dostać kontrakt, racja? Brawl był ok. Randy gra swoją heelową personę, ale jest facem, przez co wydaje się, że gra najciekawszą swoją postać od kilku lat. Co do Heatha. Segment na zapleczu był genialny. Heath ma rolę życia w gimmicku wolnego agenta. Szczerze w ciągu miesiąca stał się jednym z moich ulubieńców. I gdy Shane zabierał mu kontrakt tuż sprzed nosa, bo nazwał go Stephanie…
    https://web.facebook.com/ItsStillRealToUsDammit/photos/a.447344718683079.1073741828.447304905353727/1063625180388360/?type=3
    Ale z drugiej strony historia się toczy, co jest plusem.

    Starcie Rowana z Deanem. Powiem wam, że obaj mi zaimponowali. Chyba jednak słowa Austina, który powiedział, żeby Dean wziął się do roboty jakoś na niego wpłynęły, bo Dean nie wyglądał nudno w ringu. Obaj z Rowanem wykręcili całkiem solidny mecz. Rowan pokazał, że nie jest już drewnem i serio się poprawił pod względem ringowym. Ciekawe jak rozwinie się sytuacja z Wyattami. Bray mówi dużo, ale gdy milczy, znaczy to najwięcej. Zabrał maskę Rowana i ciekawe co teraz z oboma się stanie.

    Alberto i Cena nie zawiedli. Wykręcili dobrą walkę jak zwykle. To co mówił Styles po walce z kolei zrobiło na mnie duże wrażenie. Czułem, że to nie są zwykłe słowa AJ’a, tylko jakby zapowiedź tego, że AJ będzie wkrótce twarzą SD. Brawl zakończony zwycięstwem Ceny tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że to Styles wyjdzie z SSlam ze zwycięstwem. No i to jest bardzo dobra wiadomość.

    Mam nadzieję, że RAW po SS się poprawi, bo już teraz SD odjeżdża od nich poziomem, a co dopiero, jak się pojawią pasy tagowe i kobiet. Jedyne czego SD nie ma to solidnego mid-cardu co też pokazuje samo SD umieszczając konfrontacje Miza z Crewsem podczas reklam. Reszta jest świetnie prowadzona i wykorzystywana. SmackDown ma takie poczucie NXT. Każda walka ma jakieś znaczenie, nie ma zapychaczy, wszystko dzieje się z jakiegoś powodu. To mi sie podoba.

    • Xerer

      AJ wspomniał, że to on jest w ME na SummerSlam… Można to brać na poważnie?

      • Konrad Sobieszek

        Pewnie chodziło mu o to, że jest to jedna z ważniejszych walk.

    • wwefans

      Zgadzam się z toba w 100 procentach divy i tag teamy są bardzo dobrze prowadzone. Eva Marie na razie bezkonkurencyjna. Raw Trwa za długo i może dla tego daja takie zapychacze. Zgadzam sie co do feudu o pas IC ale zastępuje nam to świetny feud o WWCH. Na pierwszym Miejscu SD a później długo długo nic i Raw.

      • Konrad Sobieszek

        Skoro RAW trwa za długo, to czemu New Day z Clubem dostają co tydzień maks. 5 minut? Dlaczego jest tylko jeden feud kobiet? Po prostu writerzy na RAW są do wymiany.

        • wwefans

          Po prostu bardzo źle jest wykorzystany czas. SD trwa 2h i na wszystko jest wystarczajaca liczba czasu.

    • kioMsU

      Jeżeli chodzi o mecz Ambrose’a z Rowanem to się tutaj nie zgodzę.
      O wiele bardziej zaimponował mi sam Rowan, który pokazał, że umie poprowadzić walkę, aż jestem ciekaw jak się zaprezentuję w solowym „runie”
      Na minus Ambrose, który w tym starciu nie pokazał nic, charyzmy brak (no, chyba że tym nazywacie ten beznadziejny suicide dive poza ring albo „rebound” clothesline, może i dobre promo umie wykręcić, ale jak dla mnie w ringu jest strasznie drewniany i nudny) Był strasznie wolny, wrestlingowo bardzo słabo.

      • Karol

        Wrestlingowo słabo, ale jeśli chodzi o Mic skill, to przebija większość ludzi w WWE

        • PM Rock

          Jeśli chodzi o mic skill to tylko Wyatt go przebija ( oczywiście jeśli mówimy tylko o zawodnikach ).

          • Karol

            mówimy tylko o zawodnikach więc ok 🙂

      • Konrad Sobieszek

        Mimo to zauważyłem w tym meczu u Ambrose’a poprawę w stosunku do ostatnich miesięcy. Wiadomo, do formy nie wraca się w kilka dni.

  • wwefans

    SD wygrało ten miesiąc dzisiejsze 9/10.
    Zaczynamy od MizTV no i od razu dostajemy znowu fenomenalne promo od Deana i Dolpha. Dolph w tym feudzie 1000000/10 jest niebywały i niesamowity. Feud roku jak dla mnie narazie obok feudu Chris vs. Aj. Feud jest po prostu fenomenalny.
    Prezentacja wszystkich Tag teamów SD dobry pomysł zobaczymy co dalej.
    Eva Marie spisuje się bardzo dobrze ogólnie divy na SD prezentuja się świetnie aż chce sie oglądać 100000 razy lepiej niz na RAW.
    Ps. Wejście Naomi ZAJEBISTE. Super neony i muzyka. Narazie najlepsze wejście divy w WWE.
    Randy vs. Heath. Slater spisuje się świetnie. Randy jakby taki heelowy w tym pojedynku trochę ale segment na plus.
    Segmenty z Brayem na SD są świetne. Bray nie jest przypisany do jednego feudu tylko zawsze się gdzieś znajdzie. Bardzo dobrze.
    ME bardzo dobry. Brawl na koniec zajebisty. ME przebił ME Raw. Czyżby Aj wygrał na SS? SD 9/10 Raw na kolanach.

  • Barbosa

    Super wejście Naomi

  • Konrad Sobieszek
    • Seba

      tez cos bral?

      • Konrad Sobieszek

        Jak wszyscy, tyle, że skoro ma niedługo odejść, to WWE nie widziało pewnie sensu w kryciu go dłużej. Del Rio już z zawieszenia chyba nie wróci.

        • Seba

          A on chcial jeszcze byc mistrzem WWE i IC, chyba sie nie uda.

          • Karol

            Trzeba było mu fochów nie walić jak go z Paige rozdzielili

    • KS1313

      No to już chyba koniec Del Rio w WWE.

  • kuba 19/777

    czyli corbin vs kalisto i titus vs young w pre show

    • Konrad Sobieszek

      I Miz vs. Apollo

  • Ej, tak patrzę i widzę, że wiele powrotów na razie przydzielane jest na SD. Najpierw Shelton, teraz Kurt, a mam też wrażenie, patrząc na CWC, że nawet jeśli Kendrick przegra to i tak załatwią mu return i zważając na kiepski mid-card SD, pewnie tam go wsadzą.

    • THE VIGILANTE STING

      Shelton za szybko nie powróci ;

      • Gdzieś tam czytałam, że za pół roku. Swoją drogą, są jakieś plotki o innych powrotach? Bo tak patrzę, coraz więcej osób wraca, ale nie takich superstars,na których wszyscy liczyli,a raczej mid carderzy.

        • Konrad Sobieszek

          No to z tych superstars to tylko Goldberg się przemyka co i rusz.

          • Na Goldberga bym nie liczyła,bo on ma już swój słuszny wiek. Swoją drogą, fajnie, że się odezwałeś, bo ty to praktycznie wszystko wiesz 😛

          • Konrad Sobieszek

            Sting jak wracał był starszy. A okoliczności powrotu były identyczne. Zaczyna się od promocji gry a kończy na walce na WM albo chociaż wejściem do HoF

          • Sting o ile się orientuję, a się słabo orientuję, jest teraz w TNA i wrócił tylko na chwilę na walkę z Triplem na WM 32.

          • Konrad Sobieszek

            Nope, skończył karierę, ale to i tak powrócił do WWE

          • A czy to nie on walczył z Jeffem o pas, kiedy to Jeff tak strasznie się zaćpał, że padł po kilku sekundach?

          • Konrad Sobieszek

            Ale to było kilka dobrych lat temu, zanim przyszedł do WWE.

          • O kurde, a ja myślałam, że Jeffa nie chcą,bo ta afera była świeża…

          • PM Rock

            Jeff niedawno walczył ze swoim bratem w Final Deletion

          • PM Rock

            Nie da się wiedzieć wszystkiego o wrestlingu 🙂 Ale fakt, że Konrad zna się na rzeczy.

  • wwefans

    Jak typujecie walki Nxt Takeover?
    Nakamura?
    Asuka?
    Roode?
    The Revival?
    Aries?
    Moon?