Wyniki | Mini Raport: WWE RAW 15/08/2016


WWE Monday Night RAW #1212 – 15.08.2016
American Bank Center – Corpus Christi, miasto w Teksasie

Gale komentują: Michael Cole, Corey Graves & Byron Saxton

Show rozpoczyna wideo z Sethem Rollinsem, który mówi, iż pokona „Króla Demonów” Finna Balora na SummerSlam i zostanie pierwszym mistrzem Universal. Seth wzywa „Króla Demonów” już teraz, ale ten się nie pojawia. Rollins spróbuje po raz kolejny na RAW.

W ringu jest Lana i WWE United States Champion Rusev, którzy nie są opuścić ringu. Rusev chce, aby przeprosił ich za zniszczony ich moment w zeszłym tygodniu. Zamiast Romana pojawił się Mick Foley, który próbuje zmusić do wyjścia Ruseva. Mistrz United States chce, aby pojawiła się Stephanie McMahon, która nie jest z dobrym humorze. Stephanie jest zła na Ruseva, który obraża się, że zadzwoni do Shane McMahon i być może oni chcą go na SmackDown. Nagle pojawia się Roman Reigns, który obraża Ruseva i Lane. Prowadzi to do ustalenia przez Foleya walki Rusev vs. Reigns już dzisiaj na RAW, a stawką będzie honor Lany.

Singles Match
Sami Zayn def. Sheamus (Czas walki: 10:14)
Podczas walki pojawił się Cesaro.

Kevin Owens & Chris Jericho na backstage’u obrażają Enzo Amore i Big Cassa.

Na backstage’u doszło do kłótni Cesaro i Sheamusa. Mick Foley ustalił ich walkę na SummerSlam.

Non Title Tag Team Match
The New Day (Kofi Kingston & Xavier Woods) def. The Dudley Boyz (Bubba Ray Dudley & D-Von Dudley) (Czas walki: 1:35)
Przed walką Gallows i Anderson ponownie bawili się w lekarzy. Po walce Gallows i Anderson zakończyli swoje wideo mówiąc, że potrzebują więcej narządów.

Luke Gallows and Karl Anderson interrupt the match to mock the injured Big E.

Na backstage’u Seth Rollins szuka „Króla Demonów’, ale zamiast niego spotyka Neville’a, który mówi, iż był z nim w ringu i Rollins nie wygra tej walki.

Singles Match
Nia Jax def. Rachel Levy (Czas walki: 1:02)

Paul Heyman i Brock Lesnar są w drodze na ring, ale przerywa im Heath Slater. Heyman śmieje się z niego, gdy Heath mówi, że jeżeli pokona on Brocka Lesnara dzisiaj na RAW to dostanie kontrakt z RAW. Heyman olał Slatera i zaczął robić swoje promo, ale nagle Heath stanął za linami i powiedział, iż musi dostać tę walkę. W pewnym momencie Lesnar przejął mikrofon i powiedział, iż Heath ma jaja i zaprosił na ring Slatera. Brock powiedział, że teraz albo odejdzie, albo zostanie. Heath odwrócił się, ale w pewnym momencie chciał zaatakować Lesnara, ale ten wykonał Clothesline. Brock podniósł Slatera i wykonał kilka Suplexów oraz F5! Heyman potem powiedział promo na temat Ortona i zwycięstwa Lesnara na UFC 200. Na koniec Heyman zaprosił wszystkich do oglądania zwycięstwa Lesnara na SummerSlam.

Singles Match
Big Cass (w/Enzo Amore) def. Kevin Owens (w/Chris Jericho) via DQ (Czas walki: 6:18)
Po tym, jak Chris Jericho zaatakował Enzo Amore a chwile potem Big Cassa sędzia zakończył walkę. Następnie Jericho i Owens uderzyli razem Cassa o barykadę, a potem Owens w ringu (po próbuje powrotu Cassa) wykonał Superkicka, a Jericho Codebreakera.

Na backstage’u Roman Reigns powiedział, że jest gotowy na Ruseva, ale nagle od tyłu zaatakował go Rusev. Chwilę potem Roman odzyskał kontrolę, ale znowu chwilę potem Rusev zaatakował Romana o drzwi od garażu i stół.

Tag Team Match
The Shining Stars (Epico & Primo) def. The Prime Time Players (Darren Young & Titus O’Neil) (w/Bob Backlund) (Czas walki: 2:41)
Podczas walki Darren przypadkiem zrzucił Titusa zza lin, a chwile potem Titus wykonał Clash of the Titus na Youngu i wyszedł z areny.

Singles Match
Neville def. Jinder Mahal (Czas walki: 3:05)

Na backstage’u Stephanie McMahon ogłosiła, że Jon Stewart będzie ich gościem na SummerSlam. Rollins nadal poszukuje ‚Króla Demonów”, Foley radzi mu, aby wyzwał go w ringu.

Seth Rollins jest w ringu, który mówi, że szukał „Króla Demonów”, ale nikogo takiego nie znalazł. Rollins mówi, że nie ma niczego co powstrzyma go od zdobycia WWE Universal Championship. Rollins daje ostatnią szansę „Królowi Demonów”, aby pokazał się tutaj. Nic takiego się nie dzieje, a Rollins mówi, że Finn wymyślił sobie „Króla Demonów”, bo boi on sie Setha. W pewnym momencie jakiś fan chciał zaatakować Rollinsa, ale Seth (po tym, jak zajęła się nim ochrona) zapytał, czy to jest „Król Demonów”. Chwilę potem w arenie zaczęły zmieniać się światła, a następnie pojawił się Finn Balor jako „Demon”. Fani chantowali „this is awesome” i „holy s–t”, nagle Rollins zaatakował Balora, ale ten skontrował. Brawl zakończył się próbą Coup de Grace, ale Rollins uciekł z ringu, mimo to Balor obił się od lin i wykonał Dive.

Tag Team Match
The Club (Karl Anderson & Luke Gallows) def. The Golden Truth (Goldust & R-Truth) (Czas walki: 2:16)
Po walce Gallows i Anderson naśmiewali się z kontuzji Big E’go. Nagle Kofi i Xavier zaatakowali ich od tyłu. Woods chciał zaatakować Francescą Andersona w klejnoty, ale Gallows w pore wyciągnął swojego Tag Team partnera.

Na backstage’u Dana Brooke przeprasza Charlotte, ale była mistrzyni Women’s obraża ją. Charlotte chce wygrać dzisiaj walkę sama, a Dane zastąpi kimś, kto nie przegrywa swoich walk.

Promo NXT: „Takeover: Back to Brooklyn”

Singles Match
Charlotte def. Alicia Fox (Czas walki: 1:28)
Po walce Charlotte zaprosiła na ring Sashe Banks. Nagle Dana Brooke pojawia się, Sasha atakuje Dane, ale Charlotte od tyłu zajmuje się mistrzynią Women’s. Na koniec wykonuje ona Figure Four. Sasha sprzedaje kontuzje nogi, ku uciesze Charlotte.

Non Title Match
Roman Reigns def. Rusev (w/Lana) (Czas walki: 20:33)

Reigns seals the win with a spear.Could it be a sign of what's to come at SummerSlam?

——————————————————-
Zdjęcia: WWE.com



  • Karol

    Znowu na końcu Romek…

  • hbkfans

    o co chodzi z tym Singles match, pierwsza walka z Best of Seven Series

    • Artur Józwa

      Jak sama nazwa mówi to najlepszy z 7 serii. Czyli pewnie będzie aż 7 walk pomiędzy nimi i na końcu się okaże kto wygrał serię. Te wszystkie walki nie odbędą się na SS, tylko będą co jakiś czas chyba.

      • Konrad Sobieszek

        Na SS, każdym RAW i ostatnia na CoC. Równo siedem

      • Bradman

        Best of Seven Series jest to walka do 7 przypięć, całość będzie na SummerSlam.

  • Darek Góra

    Singles match, pierwsza walka z Best of Seven Series o co to chodzi

    • KS1313

      To znaczy, że odbędzie się 7 pojedynków między Sheamus’em a Cesaro i wygrywa osoba z większą ilością zwycięstw (może być mniej match’y, zależy od liczby wygranych). Ostatnia taka walka odbyła się w 2005 roku pomiędzy Bookerem T i Chrisem Benoit

      • Karol

        Popieram :))

      • Darek Góra

        czyli cos ciekawego bo żadkiego

      • Seba

        Serio? Ich walki sa nawet ciekawe ale nie chce mi sie ogladac tego samego 7 razy…

        • kuba 19/777

          jeszcze dodatkowo 2 razy na raw cesaro rozwalił sheumusa więc poco ich walka?

  • DemonBálor

    Życzę Rusev’owi z całego serca żeby wygrał z Romanem…

    • Karol

      Myślałem że dzisiejsze Raw Rusev wygra , a to znowu Roman, bez przesady WWE

      • crafciak31

        Za to na PPV prawdopodobnie wygra nasz bułgarski brutal. Romka jako mistrza nie widzę.

        • Karol

          Dla mnie to jest taki sam feud jak Jasia z Rusevem z 2015 roku

        • Darek Góra

          według mnie będzie dyskwalifikacja i na następnej gali roman zdobędzie pas , to jest możliwe

  • Seba

    Znowu najwiecej czasu dostal feud o US title… A z wejsciem demona Balora powinni poczekac do Summerslam.

    • Karol

      Feud Ala Jasiek vs Rusev

    • Artur Pieczyński

      Musieli jakoś pobudzić ten feud, więc jest to akceptowalne imo.

      • Seba

        Hmmm ja bym wolal cos w stylu ze Rollins wyglasza promo, nagle gasna swiatla, pojawiaja sie te dzwieki co na poczatku (w sensie jak Rollins juz konczyl gadke), swiatla zapalaja sie z powrotem, a na narozniku siedzi Demon Balor, a po np. 5 sekundach znowu gasna, zapalaja sie i jest Demona nie ma.

        • Artur Pieczyński

          Też myślałem o czymś podobnym, z ta roznica ze Demon pojawia sie tuz za Sethem w swojej charakterystycznej pozie, Seth odwraca sie, Demon wstaje, swiatla znowu gasna i Demona nie ma.

  • Karol

    Powiem tak : Raw wystrzeliło na początku i przed SummerSlam

  • Adrian Wacławski

    Mam problem z wwe 2k16 polega na tym że kiedy wpisze hasztag w comunity creations to nie wyskakuje to co chce np.wpisze bray wyatt a mi wyskakuje becky ,brock,cena itd . Czy ktoś ma tak samo i wie jak to naprawić albo może to jest problem z serwerami 2k . Będę wdzięczny jeśli ktoś odpisze

    • Darek Góra

      spróbuj bez hasztagu mi wyskczył

      • Adrian Wacławski

        Ale jak bez hasztagu zrobić żeby wyskoczył tylko jeden konkretny zawodnik ps.też masz ten problem ?

        • Darek Góra

          nie mam pisze bez hasztagu tylko imie zawodnika i mi wyskakuje

          • Adrian Wacławski

            Tak też próbowałem i nic dalej to samo

          • Darek Góra

            to nie wiem, mi działa bez hasztagu

  • Darek Góra

    zauwżyliśe że smi zn nie ma przeciwnika na ss szkoda bo jest jednym z najlepszych jak myślicie dazą mu coś na ss

    • Karol

      Nic nie dadzą, zapewne na coś go szykują, ale na co, to tylko Kreatywni wiedzą

      • Darek Góra

        szkoda że nie ma walki moe dołączy w tracie walki cesaro vs shamus bo naprawdę dziwne jest jednym z czołowych zawodników

        • Karol

          Nie obraź się ale popraw te moe i shamus

          • Darek Góra

            sory

      • TheKubiak

        Pewnie King of the ring 😉

        • Karol

          Wojtek czy to ty?

          • TheKubiak

            Nie xd

          • Karol

            Napewno? bo coś go ostatnio nie ma a ty masz podobny nick

          • TheKubiak

            Nie po prostu mam na imię Kuba i chciałem się jakoś nazwać.

          • Karol

            aha, ale obserwuję cię zapamiętaj to

          • TheKubiak

            Ok.

    • wwefans

      Myślę, że na SS już nic nie dostanie

      • Darek Góra

        może jakoś zaingeruje w jakąś wake

      • Darek Góra

        może zaingeruje w jakąś walke fajnie by było bo zasłużył na SS

  • kuba 19/777

    po huj zayn wygrał na bg jak teraz nie ma walki na sumerslam?

  • kuba 19/777

    czyli tius vs young w pre show tak samo jak corbin vs kalisto i moze cos dostana wyaci np walke z amercan alpha i wtedy ewentualna iterwecja authory of pain

    • Karol

  • wwefans

    Raw 6/10
    Najlepsze walki: Sami vs. Sheamus, Roman vs. Rusev reszta to zapychacze nic nie znaczące aby podkręcić feudy.
    Najlepsze feudy na Raw: Roman vs. Rusev, Sasha vs. Charlotte
    Cieszy pop na Romka.
    Raw nie pokazuje nic ciekawego tylko dalej poprawnie prowadzi inne feudy.
    Najlepszy moment: Tag team JeriKO jak dla mnie bo pasy powinni iść

    • Karol

      Z demonem też fajny był feud, ale za wcześnie Demon się pojawił

      • wwefans

        Feud o pas Universal jest prowadzony powiedzmy słabo miał fajne momenty np. tydzień temu promo Balora ale to za mało. Według mnie najlepiej prowadzony feud w WWE to Dolph vs. Dean

        • Karol

          Prowadzony słabo bo Raw wystrzeliło od razu ,więc ciężko było prowadzić feud

    • kioMsU


      Polecam obejrzeć jeżeli chodzi o Romana.

      • Darek Góra

        fajnie usłyszeć taką reakcje na romana

      • Artur Pieczyński

        Kevin Dunn i jego szybkie palce xd

  • Artur Pieczyński

    O ile byłem zwolennikiem wprowadzenia Demona na SS początkowo, o tyle podobał mi się pomysł przedstawienia go już teraz na Raw, bo ten feud jak na razie nie był zbyt dobry, liczę na 4 1/2* na SS i wydaje mi się, że wygra Seth, bo to Finn wygrywał ich segmenty.
    Rusev vs Ramen, wygrana Ramena, podobnie jak Finn Romek wygrał wszystkie segmenty (nie lliczac tego na backu, chociaz na koncu to i tak Ramen górą), więc to powinno dać nam zwycięstwo Ruru na SummerSlam… oby.
    No one cares about Prime Time Players, tak samo jak ich feud.
    Gallows i Anderson jako doktorzy to całkiem fajne uzupełnienie ich feudu z New Day. Trochę śmiechłem z małego słoika dla Xaviera :v Nowi mistrzowie na 100%.
    Cieszy zwycięstwo Neville’a, mam nadzieję na triple threat match Neville vs Zayn vs Rusev na Backlash o pas US, chociaż wciąż nie wiadomo kto wygra US.
    Banks wygra z Charlotte, więc tutaj niespodzianek nie będzie.
    Big Cass vs KO…. liczyłem na czyste zwycięstwo Kevina, no ale można było się tego spodziewać…
    Slater jak zwykle nie zawodzi i co prawda bardziej podobał mi się segment gdy rok temu do Lesnara wyszedł Bo Dallas, ale Heath dał radę, mam nadzieję, że WWE nie zepsuje jego momentum.
    Sheamus z Zaynem wykręcili niezłą walkę i bardzo mnie cieszy zwycięstwo Zayna. Jestem też ciekawy BO7 pomiędzy Cesaro a Sheamusem.
    Co do początkowego segmentu z Ramenem i Ruru, to widać różnicę pomiędzy jego tekstami do Ruseva a pomiędzy jego gadaniem na backu gdzie ciągle słychać jego najczęściej używany zwrot o kopaniu dupy. Śmieszek Reigns jeszcze akceptowalny, bo te teksty nie sa zle. Liczę, że będzie kontynuował poprawianie się na mic’u.

    • Karol

      Ale Backlash jest organizowane dla SD

      • Artur Pieczyński

        A no tak, to po prostu na kolejnej gali dla Raw.

        • Karol

          Clash Of Champions jak coś:)

    • Darek Góra

      według mnie roman niestety przegra z rusevem ale przez dyskwalifikacje aby na następnej gali wygrać,, co do kobiet to na SS albo na raw po SS bayley ma zadebiutować oraz kilku innych zawodników będzie ciekawe raw i SD

      • Karol

        Czemu niestety? Według mnie dobrze żeby przegrał, skoro chcą z niego facea dalej robić, to niech to przegra

        • Darek Góra

          wiesz nie chce urazić fanów romana na tej stronie, ale pewnie dojdzie do Ds i na raw roman mu odda a foley żeby ich uspokoić ogłosi rewanż

          • Karol

            Chyba po twoich wpisać widać że jesteś jednym z nich 🙂

          • Darek Góra

            nie ja najbardziej lubie bayley ale jestem kompromisowy i nie chce zawodników obrażać

      • Artur Pieczyński

        Bayley na Raw, a Samoa Joe z Paulem Heymanem na SmackDown. Ja tak to widzę.

        • Karol

          Tylko po co dla Joe byłby Heyman, Joe jest świetnym heelem, ma dobrego mic skilla ,więc nie potrzebny mu Paul

          • Darek Góra

            paul hyman ma mieć więcej klijentów może nakamura podobno jest taka opcja bo ang za bardzo nie umie

          • Karol

            To nie lepiej takiego Strowmana jako klienta dla Paula,nadawałby się dla niego

          • Darek Góra

            nie wiem tak pisało na stronie wrestlefans tylko przekazuje

          • Karol

            Nie polecam tej strony

          • Darek Góra

            serio ? to mnie ździwiłes

          • Karol

            Ja zawsze zadziwiam

          • Darek Góra

            szok nie spodziewałem się lepiej usiądę bo stoję ale na serio wolałbyś heymana z samoa joe czy z nakamurą

          • Artur Pieczyński

            Nie pasują do siebie. Zdecydowanie lepiej pasuje Joe. Jeśli ma być ktoś klientem dla Heymana to najbardziej mi pasuje Joe, ewentualnie Kevin Owens.

          • Karol

            Przyznaje ci rację co do Owensa, może jestem w błędzie, ale nie wiem czy Joe będzie dobrym klientem .

          • Artur Pieczyński

            Umie, tylko ma niewyraźny akcent.

        • Konrad Sobieszek

          Tak.

          Jeśli Paul ma mieć nowego klienta, to on może być tylko na SD. Na RAW zawsze będzie tym drugim. Na SD Samoa Joe może wyjść na kogoś porównywalnego i kto wie… WM 34 może należeć do nich

          • Darek Góra

            też bym chciał żeby to był samoa joe ale on angielski zna i nie potrzebuje menagera on będzie jak corbin mało gada dużo walczy a nakamura angielskiego nie umie i na początek było by dobrze dać heymana ale jest kilka możliwości zobaczymy za nie długo

          • Konrad Sobieszek

            Ale tu nie chodzi o mic skill. Zauważcie, że Paul to nie jest typ, którego zadaniem jest ukryż słaby mic skill klienta. On nie wyciągnie ci mid- cardera do Main Eventów. On z Main Eventera stworzy postać jedyną w swoim rodzaju. CM Punk miał jedne z najlepszych mic skilli w historii, a w obecności Paula jego wizerunek się podwajał. Jednak uważam, że skombinowanie go z Shinsuke przysłoni naturalną charyzmę Japończyka. Joe mógłby reklamować na nową bestię, na dominatora SD. Ja jednak poczekałbym na dogodny moment, by dołączyć go do SJ. Niech Samoa wyrobi sobie nazwisko, zdobędzie może jakiś pasek, albo o niego powalczy. Gdy już zacznie powoli spadać, niech wejdzie Heyman.

          • Darek Góra

            w kontrakcie ma zapisane że będzie miał więcej klientów i najprawdopodobniej będzie o samoa joe albo nakamura był taki news , ale kto będzie to już zobaczymy może tego i tego jeden na raw i jeden na sd zobaczymy

  • Lunatic

    Raw naprawdę beznadziejne, ciężko mi się przez to przechodziło. Pierwszy raz zasnąłem oglądając wwe. Było źle. Dwie rzeczy, ktore według mnie zasłużyły na uwagę to fenomenalny Heath Slater (kiedy zaczął mówić o dzieciach to aż mi się łezka w oku zakręciła. Tylko on tak potrafi) i odpowiedż Sheamusa do widowni kiedy zaczęli skandować: You look stupid! Poezja jak ich uciszył. Tyle było pozytywnych akcentów. Jeśli walka, którą zobaczymy na Summerslam dostaje 20 minut na raw to wiedz, że coś się dzieje.

    Poza tym, powie mi ktoś co zmienia pomalowanie sobie ryja i wejście na ring jak jaszczurka a nie jak człowiek? Bo dla mnie to ten sam Balor. A Seth miał minę jakby ktoś inny wszedł do ringu. Może go nie rozpoznał przez te malunki?

    • Karol

      Raw beznadziejne? Przecież te Raw może przebić dzisiaj SD( zobaczymy co SD pokaże,ale będzie ciężko)

      • Wojtek Kubiak

        Ty tak na serio? Nic ciekawego nie było, zresztą wystarczy popatrzeć na Balor/Rollins. No sorka, ale taki pop dla ,,Demon King’a”? Niczym się nie odróżniał od innych. No i jeszcze wg. mnie WWE popełniło błąd stawiając ich naprzeciw siebie. Demon dwa razy mniejszy od zwykłego gościa. I nie mówię tu o tym, że w czymś mi przeszkadza jego wzrost (sam mam podobny), po prostu ten moment zepsuł wg. mnie ,,image” demona, którego Rollins powinien się obawiać.

        • Xerer

          Akurat z tym popem to się wstrzymajmy, bo ja miałem wrażenie, że duża część fanów w arenie pierwszy raz to widziała i nie wiedziała co się dzieje 😀

          • Wojtek Kubiak

            Nie wiem czy się rozumiemy. Niejaki kiomsu krzyczał ostatnio jaki to Balor wielki pop ma, ja tylko teraz ciut to zanegowałem po dzisiejszym RAW. Zazwyczaj jest tak, że jak jest coś nowego, to jest wielki pop. Tutaj tego nie było.

          • Karol

            Ale ty tego Balora nienawidzisz(bez obrazy)

          • Wojtek Kubiak

            Pytał się Ciebie ktoś o zdanie? Twojej osoby też jakoś nie lubię i nie widzę, żebyś brał to pod uwagę.
            I radzę dorosnąć, bo nawet znaczenia słowa ,,nienawiść” nie ogarniasz. Wtedy się możesz odezwać.

          • Karol

            no a co nieprawda że nienawidzisz, chyba wszyscy tutaj wiedzą o tym, tylko fakt stwierdzam i tyle ,wyluzuj

          • Wojtek Kubiak

            Ja już ci powiedziałem co myślę o Tb i Twoim ubogim słownictwie, w tym wypadku ubogim rozumieniu znaczeń danych słów. Nienawidzić można kogoś kto ci zabił matkę albo nie wiem, chomika, nie kogoś kto odgrywa daną rolę bez żadnego wpływu na Twoje życie. Dobra, czas zacząć Cię ignorować. Żegnam

          • Karol

            dobra źle to sformułowałem, nie lubisz bye.

          • Sterling

            a nie pomyślałeś o tym, że Balor nie jest nikim specjalnym? gdy ktoś mówiłby np. coś złego o owensie albo nie wiem zigglerze to słowa nie powiesz, a o balorze złego słowa nie wolno powiedzieć bo wtrącasz się TY; koniec

          • Karol

            Można powiedzieć jasne, tylko napisałem że balora nie lubi, czy chciałem go obrazić tym? Jasne że nie, tylko fakt stwierdzić , dla mnie może każdy każdego wrestlera obrażać i balora nie bronię wcale

          • Sterling

            dlaczego usunąłeś wcześniejszy komentarz xD ?

          • Karol

            tam gdzie napisałem źle to usuwam(chociaż sam nie wiem po co to usunąłem, no trudno), po ostatnich sporach spokorniałem P.S zdania o Raw nie zmieniam jak coś

        • Karol

          Nwm mi się dzisiaj Raw bardzo podobało,to zależy od gustu

  • Konrad Sobieszek

    Myślę, że wszyscy się zgodzą, że SD wygrało ten miesiąc. Naprawdę liczyłem na przełamanie RAW, ale dostaliśmy tylko kilka fajnych segmentów.

    Na początek te dobre rzeczy. Feud wokół pasa US jest najjaśniejszą stroną RAW w tym miesiącu. Rusev wspina się na wyżyny heelostwa. Bardzo fajny segment początkowy głównie dzięki niemu. Jeśli ma stracić pas US na SSlam, to mam nadzieję, że zagości w Main Evencie, bo rozwinął się bardzo od poprzedniego roku. Uwielbiam ten nowy gimmick Ruseva. To już nie jest taki zwykły rusek. Zauważyłem, że on robi za taką… Cebulę. Wiecie, typek z zaściankowego państwa z ładną laską i kupą hajsu. Właśnie taką postać odgrywa Rusev i muszę przyznać, jest to absolutnie genialne i wyjątkowo świeże. Nie kojarzę, by do tej pory ktoś odgrywał taką postać. Roman wybitnie zyskuje na tym feudzie. Jeśli ma zostać w mid-cardzie to jako face jeszcze ujdzie, ale mam nadzieję, że kreatywnym nie przyjdzie do głowy wysyłanie go w Main Eventy po miesiącu.
    Walka na koniec show była bardzo dobra. Myślę, że to było najlepsza praca jaką Rusev włożył jak dotąd w jakikolwiek mecz. Mam nadzieję, że zrezygnuje z diving Headbuttów bo to jest najniebezpieczniejszy ruch nadal akceptowany w WWE. Nie muszę przypominać co się stało z Bryanem, ani tym bardziej z Benoit. Mecz wygrywa Roman, co zwiastuje obronę Ruseva, ale w nowej erze wszystko jest możliwe. Feud o pas US jest feudem miesiąca na RAW według mnie, choć dzisiaj mogli dać coś innego niż pojedynek, który zobaczymy za 6 dni…

    Teraz druga dobra rzecz, i osobiście – najlepsza na gali. Heath Slater. Niesamowity człowiek. Szczerze powiedziawszy to on wypadł najlepiej w segmencie z Brockiem i Paulem, a to coś znaczy. Jego postać staje się powoli najciekawszym elementem show. Bardzo dobrze i naturalnie przechodzi z komedii w powagę i dramat. Jest to najbardziej intrygujący storyline na ten moment i bardzo chciałbym zobaczyć jak on się potoczy. Może skończy się tym, że brandy zaczną się w końcu bić o Slatera… Kto wie?
    Jeśli chodzi o Brocka i Paula. Brock wyszedł bardzo fajnie w tym segmencie jak wersja ostateczna terminatora. Paul za to… No ciężko mi to powiedzieć, ale jego speeche już się zaczynają nużyć. Ile razy słyszeliśmy, że to Brock jest atrakcją itd. Zazwyczaj dawał jakieś bonusy, żarty z rękawa. Teraz… pustka. Ciężko w to uwierzyć, ale Paul wypadł najbladziej w tym segmencie. Takie jest przynajmniej moje zdanie.

    Ostatnia dobra rzecz to walka Sheamusa z Samim oraz zapowiedź best of 7. Walka podobała mi się ze wszystkich najbardziej na gali. Cesaro naprawdę dawał radę za stolikiem i chętnie mi się go słuchało bo mówił ciekawe rzeczy, a mimo to nie odrywał mnie od walki, jak robi to np. KO. Co do best of 7. Uważam pomysł za bardzo dobry. Cesaro już bardzo dawno powinien się znaleźć w tego typu meczu. Ciekaw jestem tylko co jest stawką. Ostatni pojedynek odbędzie się akurat na CoC. Sorry, ale po takiej monumentalnej serii wszystko poniżej shota na Universals jest słabe. Co do wad tego pomysłu. Osobiście, uważam, że best of 7 jest trochę za długie. Dodatkowo widzieliśmy już dwa ich mecze, które do serii nie będą się wliczać. Z plusów to danie czasu Cesaro i możliwość odrestaurowania Sheamusa. Zawsze to będzie jeden świetny mecz na RAW. Zobaczymy też, czy Cesaro jest naprawdę takim geniuszem gdy chodzi o reżyserię ringową, o czym wielokrotnie wspominał np. Cena.

    Teraz co do minusów, na szybko. Tag teamy i Kobiety leża i kwiczą w tej podbudowie. Dostają bardzo mało czasu na walki (New Day nie pamiętam, aby od BG ich walka trwała dłużej niż 5 minut). Ich feudy w ogóle nie grzeją. Co do feudu G’s vs. JeriKO – Za mało czasu dostaje KO i Jericho (aczkolwiek segmenty na backu z Tomem był świetny, zwłaszcza, że za każdym razem zwracali się do niego innym imieniem 😀 ). Enzo i Cass już kolejny raz używają tych samych tekstów z wymawianiem nazw potraw – tak jak z Heymanem to się zaczyna powoli nudzić. PTP, Braun, Nia… to już było. Gierki Charlotte nie pomogą jej w zdobyciu pasa. Doktorzy Gallows, Anderson – tu jest w miarę dobrze, aczkolwiek znów, chciałbym zobaczyć coś więcej. Neville pokonujący Jindera… Czekają na tą dywizje cruiserów z nim, czy w końcu po SS pushną go na ten US title?

    No i wisienka na torcie czyli Balor vs. Rollins. Przede wszystkim zepsuli tym dzisiejszym odcinkiem gimmick Balora. Albo mają dobry, świeży pomysł (wątpię), albo Vinnie totalnie nie ogarnął jego postaci. W Balorze i jego demonie chodzi o to, że on wykorzystuje tą najbardziej demoniczną część siebie, gdy czeka go walka, na którą jego zwykłe umiejętności nie starczają. Tutaj natomiast Balor wyszedł do zwykłej konfrontacji już pomalowany. Ja bym go nie pomalował nawet na SS. ja bym czekał na to, aż Roman się odbuduje, albo Bestia pójdzie po niego. Tymczasem debiut Demona został kompletnie zepsuty, a gimmick poszedł w drzazgi. Nie wiem co planują na SS. Mam nadzieję, że albo Seth, albo Balor via double-turn, bo Balor jako face daleko w ten sposób nie pociągnie. Nie gdy w ogóle nie rozumieją jego postaci.

    SD według mnie już teraz ma zagwarantowane zwycięstw nad RAW w podbudowie do SSlam. A najlepsze jest to, że SD się dopiero rozkręca (dywizja kobiet, tagi, feud Bray-Dean), a RAW skończyło się na nocy po BG.

    • Kamil10

      Masz racje. Bez sensu był debiut Demona. Zepsuli ten gimmick jako jedyny w swoim rodzaju. Ja może bym na SS go pomalował, ale on nawet nie w walce, nawet nie z najsilniejszym przeciwnikiem „ewoluował” w najsilniejszego Demona.
      Feud o pas US. Myślałem że to kupa wyjdzie, ale wyszedł porządny feud. Oboje mega zyskują, i mega dają rade.

    • Darek Góra

      masz racje feund o pas US jest najbardziej dobrze prowadzony , ja myśle że na ss wygra rusev po ds

    • Karol

      A Raw miało tak jechać po SD, a tutaj wyszło odwrotnie heh

      • Sterling

        ej gościu miej swoje zdanie, pod postem Lunatica napisałeś, że „Raw beznadziejne? Przecież te Raw może przebić dzisiaj SD”, a teraz co? jak większość uważa, że Raw było słabe, to nagle ty też tak mówisz…

        • Karol

          Nie chodzi mi o dzisiejsze, chodzi mi o ogół, że w tym miesiącu SD wygrywa to na pewno, ale dzisiaj Raw mi się bardzo podobało

  • Radzio Radiksen

    O co chodzi w tym pojedynku a raczej o co walczą ?Singles match, pierwsza walka z Best of Seven Series

    Cesaro vs. Sheamus

    • Konrad Sobieszek

      7 pojedynków, ten kto wygra cztery wygrywa całą serię. Zazwyczaj tak wyłania się 1# Contendera z dwóch ludzi, którzy są blisko dostania title shotu. Ewentualnie kończy się w ten sposób feudy, ale rzadko.

      • Radzio Radiksen

        dzięki ;d

  • Sterling

    Pierwsze RAW po wrestlemanii, przy którym się nudziłem przez większość czasu. Jedyne plusy to walka Reigns vs Rusev oraz segment z Heathem Slaterem, który był dziś największym atutem gali. Reszta segmentów była słaba i nudna, no może Sheamus vs Zayn (chociaż ta walka była po to, żeby podgrzać feud z Cesaro i Sami był bardziej obijany) też trzymało jakiś poziom.

  • Xerer

    Tak naprawdę to robią słabe raw, żeby smackdown lepiej wyglądało 😉

    • Wojtek Kubiak

      Ta, straćmy 12% widzów (duża część przychodów), aby podnieść ratingi SD (jakby poziom RAW był istotny dla poziomu SD)

  • Błażej Waldowski

    W tym RAW podobał mi się tylko Sleather.

  • CM Punk

    Kiedyś RAW=80% Smackdown=20%
    Teraz Raw 50% Smackdown=50%
    I tak słabo trochę 😛

  • CM Punk

    Push Slater 😀

Top