Wyniki | Mini Raport: WWE RAW 23/05/2016


WWE Monday Night RAW #1200 – 23.05.2016
Royal Farms Arena – Baltimore, Maryland

Gale komentują: Michael Cole, Byron Saxton & John Bradshaw Layfield

Pierwsze RAW po Extreme Rules otwiera powracający Seth Rollins! Seth został powitany ogromnym popem i chantami „witamy z powrotem” i „jeszcze jedna walka”. Rollins powiedział, że czekał 200 dni, aby powrócić do tego ringu po raz kolejny. Teraz jest z powrotem i chce odzyskać swój pas WWE World Heavyweight, którego nigdy nie stracił. The Architect dodał, że jest zdziwiony, bo ostatnim razem był buczany za każdym razem – gdy zniszczył The Shield, przez każdy dzień w jego title runie. Każdy nazywał go tchórzem i prawda jest taka, że Rollins nie potrzebuje fanów, bo jedynym człowiekiem, który ma znaczenie jest Seth Rollins. Seth dodaje także, że wrócił tylko po to, aby odzyskać pas WWE World Heavyweight. Nagle przerywa mu Roman Reigns, który wchodzi na ring, ale w tym samym czasie Rollins wychodzi z ringu. Następnie pojawił się Shane McMahon (do ringu powrócił także Rollins), który oznajmił, że na Money in the Bank Rollins zmierzy się z Romanem Reignsem o pas WWE World Heavyweight.

Seth Rollins is back on Raw.The current champion Roman Reigns, who Rollins attacked at Extreme Rules, comes out to confront Rollins.Shane McMahon announces Rollins will challenge Reigns for the title at Money in the Bank on June 19.

Sheamus w wywiadzie z Renee Young wyśmiewał „Nową erę w WWE” oraz Samiego Zayna.

Money In The Bank Qualifying Match
Sami Zayn def. Sheamus (Czas walki: 10:03)

Na backstage’u Apollo Crews udzielał wywiadu Renee, ale nagle zaatakował go Sheamus.

Six Man Tag Team Match
The New Day (Big E, Kofi Kingston & Xavier Woods) def. The Social Outcasts (Bo Dallas, Curtis Axel & Heath Slater) (Czas walki: 1:58)
Przed walką New Day powiedzieli, że dzisiejszy epizod RAW jest już 1200 epizodem i wszyscy życzą RAW wszystkiego najlepszego. Tort urodzinowy RAW ma skosztować … twarz małego chłopca … twarz JBL’a … albo twarz Byrona Saxtona. Nagle od tyłu Xaviera i Kofiego atakuje Social Outcast. Po walce tort został rozwalony na twarzy Heatha Slatera.

Money In The Bank Qualifying Match
Cesaro def. The Miz (w/Maryse) (Czas walki: 11:17)
Przed walką Miz powiedział, że jest przyszłym posiadaczem walizki Money in the Bank.

Renee Young jest na backstage’u z Rollinsem, który mówi o tym, że wygra swój pas z powrotem. Nagle pojawia się Stephanie McMahon, a Rollins mówi, że szukał ją cały dzień. Seth chce się przytulić, ale Steph nie chce. Stephanie wita Rollinsa z powrotem, ale dodaje także, że trochę zmieniło się w ich relacjach biznesowych.

Money In The Bank Qualifying Match
Chris Jericho def. Apollo Crews (Czas walki: 7:46)

Renee Young pyta się na backstage’u Sheamusa co do jego ataku na Crews’a, ale śmieje się i odchodzi.

JoJo jest na backstage’u z Baronem Corbinem, który mówi, że wykonał Low Blow na Dolphie Zigglerze, ponieważ mógł. Ziggler pojawia się i śmieje się z umiejętności ringowych Corbina. Baron odpowiedział mówiąc, że dorastał oglądając WWE, tylko bijąc takich głupków jak Ziggler. Dolph na koniec mówi, że dzisiaj zmierzy się z Deanem Ambrosem i zrobi coś, czego Corbin nigdy nie zrobi … skradnie show.

Na stage’u pojawił się Big Cass, który nagle pokazał ręką na stage i powrócił Enzo Amore! Enzo po standardowym przywitaniu się powiedział, że gdyby dostawał pieniądze za każdym razem, gdy jest powalony i nie podniesie się… to niemiałby pieniędzy. Cass dzisiaj ponownie udowodni, że istnieje tylko jedno słowo, aby opisać The Dudley Boyz.

Singles Match
Big Cass (w/Enzo Amore) def. Bubba Ray Dudley (w/D-Von Dudley) (Czas walki: 3:16)

W drodze na ring jest WWE Women’s Champion Charlotte, Ric Flair oraz Dana Brooke. Flair przed tym, co powie Charlotte chciałby coś powiedzieć od siebie. Flair powiedział, że jest dumny z Charlotte. Mistrzyni Women’s chce podziękować jednej osobie … sobie! Charlotte jest bardzo dumna z Dany, która podjęła właściwą decyzję. Dana dziękuje Charlotte za możliwość stania w ringu z najbrudniejszym graczem w tej grze. Charlotte opowiada o swoim ojcu i w końcu ma odwagę, aby powiedzieć, że jej tata … ma wynosić się z jej ringu! Charlotte powtarza, że Flair ma opuścić jej ring. Charlotte mówi, że była ona kiedyś córką Rica Flaira, ale teraz to Ric jest po prostu ojcem Charlotte. Flair płacze, a Charlotte wyśmiewa go i nazywa drugim najbrudniejszym graczem, a ona nie ma czasu na słabszych od niej. Ric może oglądać ją w telewizji tak samo, jak Charlotte musiała to robić przez ostatnie 30 lat! Flair opuszcza ring, a Charlotte żegna Flaira.

Flair cannot hold back the tears after his daughter's shocking insults.

Money In The Bank Qualifying Match
Dean Ambrose def. Dolph Ziggler (Czas walki: 12:10)

Na backstage’u Arn Anderson przeprasza Rica Flaira, nagle podchodzi do niego Renee Young, która prosi o komentarz, ale Flair odchodzi.

John Cena powróci na RAW już za tydzień!

Money In The Bank Qualifying Match
Kevin Owens def. AJ Styles (Czas walki: 16:31)
Przed walka AJ wziął mikrofon i pogratulował zwycięstwa Romanowi Reignsowi. Styles dodaje, że Reigns wciąż nie jest fenomenalny. Według AJ’a jeżeli nie byłoby braci Usos i innych, to zostałby mistrzem WWE World Heavyweight. Dzisiaj pokona Kevina Owensa, a potem wygra walizkę Money in the Bank. Gallows i Anderson wchodzą na ring. Anderson powiedział, że brzmiało, to tak jakby AJ powiedział, że bez nich zostałby mistrzem WWE World Heavyweight. To nie jest Japonia i wiele tu się zmieniło. Anderson mówi, że oni już nie są braćmi, a nawet nie są przyjaciółmi. AJ odpowiada, że skoro nie są przyjaciółmi, to mogą iść, bo to jego ring. Po walce widzimy przygotowana do podcastu Shane’a McMahona i Micka Foley’a.

Owens seals the win with a Pop-up Powerbomb.

 ——————————————————–
Zdjęcia: WWE.com
Gify: hiitsmekevin.tumblr.com



  • Maciek Piątek

    Wygląda na to, że Club skończył się jeszcze szybciej niż się zaczął. Teraz tylko czekać na debiut Balora i Balor Club z Gallowsem i Andersonem w składzie, a potem feud Finn – Styles. Może z finałem 5vs5 na Survivor Series?

    • kioMsU

      Wszystko spoko tylko bez tego 5v5 na SS. 😀

  • Dante

    Seth znowu heelem w dodatku cipo-heelem. Ale pop niezły coś czuje, że feud Deana z Chrisem potrwa jeszcze pewnie do SS zważywszy na to, że

  • Hunico & Camacho WWE

    A ja czekam na walizkę dla Deana. Pośród KO , Zayna , Y2J itd nie ma innego kandydata na nia.

  • Dante

    Seth znowu heelem w dodatku cipo-heelem. Ale pop niezły. Coś czuje, że feud Deana z Chrisem potrwa jeszcze pewnie do SS zważywszy na to, że razem są w lader meczu. Co jeszcze można napisać o dzisiejszym raw? Walki takie sobie. Cieszy powrót Enzo. Nareszcie Rica przestają szmacić mam nadzieję, że pomoże którejś z div pokonać Charlotte. I tak jak się spodziewałem Aj szmacony już zostaje wczoraj walczył o pas a teraz przegrywa z Kevinem ( nie mam nic do niego ale to jest obecnie mid card), Pewnie dostanie feud z powracającym Jasiem oby i aby wygrał z nim.

    • Błażej Waldowski

      Kevin Midcard? Kiedy on ostatni raz przegrał w pojedynczej walce??? Dla mnie śmiało mógłby pójść po najważniejszy z pasów.

      • Dante

        Dla mnie też ale na razie tylko walczy o pas nic więcej.

  • Artur Pieczyński

    Tylko czekać aż Owens zdobędzie walizkę.

    • Mateusz Skazaniec

      Ja osobiści chciałbym by walizkę wygrał Sami a na ss Kevin by ją odebrał.
      Dzięki temu Zayn będzie jeszcze większym underdogiem. I tak i tak oby dawaj są przyszłością wwe

  • jonathan23

    Szkoda, ze Seth wrocil jako taki heel, mialem nadzieje, ze bd facem, ale kto wie co sie podzieje 🙂 na MiTB pewnie walka Sheamus vs Apollo. Co do ladder matchu to pewnie wygra Ambrose albo Cena (ktory niewiadomo czy w nim wgl bedzie). KO i Zyan odpadaja – pewnie beda feudowac ze soba na battleground i SS, Y2J – napewno nie dostanie title shota, a Cesaro pewnie bedzie sie krecil kolo IT. Feud Ziggler vs Corbin bd kontynuowany (nwm po co). Charlotte… moim zdaniem jeszcze bardziej zeszmacila Ricka, ale plus jest taki, ze Rick moze pomoze innej divie wygrac z corka 🙂 co do BC i AJ to albo Balor dolaczy do Gallowsa i Andersona a nastepnie mecz AJ vs Balor, albo zobaczymy mecz Balor & AJ vs Gallows & Anderson, Swoja droga, chcialbym zobaczyc Lesnara w ladder matchu

  • Łukasz Kotewicz

    Gala super. Powrót Rollinsa jako heel’a bardzo zaskakujący… Chyba szykuje się feud Anderson&Gallows vs AJ. Powrót Enzo – SWAFT are the best on the world!!! Wielka szkoda, że Syles nie dostał się do MitB Ladder Matchu.

  • StachuXXX

    RAW dupy nie urwało, przeciętne i trochę nudne… Cieszy fakt, że Rick już nie będzie szmacony, byciem u boku tego drewna. Tak w ogóle ziomek jest tak dobrym aktorem, że aż mi się smutno zrobiło jak odchodził z płaczem. Co do WWE WHC, to jeśli ten feud Cena vs Naczelne drewno WWE na Summer Slam jest planowany, to pewnie Seth przegra rywalizację o pas, a szkoda. No, ale jak już ma dojść do tego pojedynku na SS to lepiej, żeby Jasiek wygrał, bo już go 100 razy bardziej wolę oglądać jako twarz WWE, niż Romka. Btw. jak oglądam wczoraj ER na beat-down, to podczas walki wieczoru były same kom typu: „Cena już tak nie terminatorzył jak Romek”. To mówi samo za siebie. Wracając do Seth’a, zakładając przegraną z Drewgnsem, to chciałbym zobaczyć jego pojedynek na mini WM’ce z Triple H. Niech walizkę wygra Dean, a Cesaro ma zdobyć pas IC! Rusev niech se będzie tym mistrzem US, może uda się odbudować go na takiego, jakim był podczas swojego ostatniego panowania. Jak na razie, dla Kalisto najlepszym wyjściem jest tag team. Super mi się go oglądało z Sincara Cara. Mogliby zdobyć pasy, ale muszą ustawić się w kolejkę za Enzo i Cass’em, bo to ich widzę, jako następnych mistrzów TT. Jeszcze trochę, krótko o kobietach. Jeśli Sasha serio ma kontuzję, to na SS widzę tylko zwycięstwo Paige nad Charlotte.

    • Jeff Hardy

      Stawiam że Jasiu teraz pójdzie na Miza. IC po wygranej Cesaro straciło swojego pretendenta, US można zabookować rewanż Kalisto.

  • Jeff Hardy

    Świetne RAW. Działo się naprawdę mnóstwo świetnych rzeczy.
    Segment Setha świetny, trochę szkoda że nie jest face’m ale mimo wszystko dobrze jest znów go widzieć. Roman dostał buczenie większe niż zwykle.
    Zayn vs. Sheamus dość fajna walka, parę dobrych spotów. Tylko pytanie co dalej z Sheamusem bo dziś dość mocno kręcił się w okół meczów kwalifikacyjnych.
    New Day po raz kolejny zaskakuje, fajny pomysł z tym tortem. Ciekawe czy teraz to Social Outcast mają dostać tittle shota? Jeśli tak to trochę słaba opcja.
    Miz vs. Cesaro kolejna dobra walka, czuć ogromny progres u Miza już nie tylko w jego gimmicku ale i w ringu pokazał się dobrze. Cesaro teraz idzie na walizkę, ciekawe kto na tittle shota? Stawiam na Cenę, choć chętniej widziałbym Apollo Crewsa który naprawdę pozytywnie mnie zaskoczył. Jasne gość może nie jest mistrzem na micu ale potrafi się sensownie wysłowić, w ringu jest świetny i myślę że byłby dobrym champem IC lub US.
    Spotkanie Setha ze Steph też dość ciekawe. Authority już praktycznie nie ma i wyczuwam tu jakieś zalążki feudu HHH vs. SR.
    Chris Jericho wygrywa swoją walkę i w sumie ciekawe. Może dadzą mu walizkę po raz ostatni mimo że jak na razie murowanym zwycięzcą jest Dean.
    Corbin nadal będzie się musiał męczyć, marnować i wypalać w feudzie z Zigglerem. Szkoda bo on też idzie pod względem skilla w dobrym kierunku.
    Drugi duży powrót na RAW, czyli Enzo naprawdę świetnie się go ogląda i czuć tą rozpierającą go energię. Cass powinien przestać powtarzać te same słowa na każdym RAW i SD bo to już się trochę nudne robi.
    Sam mecz Cassa z Bubbą całkiem przyjemny, nic specjalnego ale też nudnego.
    Czekam teraz na jakiś face turn D-vona i rozpad DB. Są świetnym tag teamem to prawda, ale solowa kariera Bubby mogłaby być świetna.
    Segment z Charlotte. Powiem krótko: NARESZCIE. Nie potrzebnie wcisnęli tam Danę Brooke, powinna być sama na szczycie dywizji kobiet. Samo jej promo naprawdę genialne, szkoda trochę Flaira ale dobrze że to już koniec tej szopki związanej z nim.
    Ambrose vs. Ziggler chyba najsłabsza walka zaraz po SO vs. ND na tej gali. Praktycznie żadnych ciekawych spotów, do tego oczywisty winner.
    AJ Styles odłącza się od The Clubu, czyli Gallows/Anderson pewnie pójdą w dywizję TT, bo na debiut Ballora się nie zapowiada.
    Końcowa walka naprawdę świetna, mogli im dać tylko trochę więcej czasu.
    Trochę szkoda że nie dali KO i Stylesowi jakichś mid-carderów do sklepania bo MitB Ladder Match byłby naprawdę ciekawy w składzie Y2J, KO, Sami, Cesaro, AJ, Dean i ciężej byłoby wytypować zwycięzcę.
    MNR jak pisałem na początku naprawdę świetne, czuć świeżość po powrocie Rollinsa. Takie 8.5/10

    • Mateusz Skazaniec

      a tego botcha u Apollo nie widziałeś?

      Pewnie teraz zawalczy z Shemusem i wątpię by wygrał

      • Maciek Piątek

        Kiedy?

        • Mateusz Skazaniec

          Jak Y2J chciał wykonać moonsault(pewnie źle tę akcję nazywam xd) , Apollo zrobił sprężynkę i dobrze, że finalnie przykucnął, bo mogły wyjść z tego niezłe jaja.

          • Konrad Sobieszek

            Też to zauważyłem, wydawało mi się, że miał złapać Jericho, ale mu się nie udało

      • Jeff Hardy

        Jeden botch, podczas gdy kilku zawodników (ekmsincaraekhm) botchują co drugi ruch to niewiele.

        • Mateusz Skazaniec

          Dlatego też Cara nie dostaje pushu

    • Marcin Krzus

      Crews na US albo IC? Ja wiem, że w dzisiejszych czasach te tytuły nie są tak prestiżowe jak kiedyś, ale żeby od razu rzucać jeden z nich dla jobbera który debiutował miesiąc temu?
      Posiadacza US bym zmienił na Stylesa albo Cesaro, a w kwestii IC, to znalazłbym kilku kandydatów, ale Miz mi nie przeszkadza.

      • Jeff Hardy

        Jako mistrz mógłby się sprawdzić. Mic skilla pokazał w wywiadzie że jakiegoś tam ma, technicznie jest dobry. Jobberem nie jest, przecież przegrał tylko jedną walkę z Y2J’em. US nie prędko zdobedzie jakiś prestiż więc czemu nie. Na pewno byłby lepszy niż Del Rio i Kalisto razem wzięci.

  • KarloB1990

    Boję się, że jedną z brakujących osób do MITB Ladder Match będzie Cena, który wyra walizkę i jeszcze tego samego dnia użyje przeciwko zwycięzcy meczu o WWEWHC; takim pomysłom mówię stanowcze NIEEEEEEEEEEE…. 😀

    Co do RAW jeszcze się nie wypowiadam, nie obejrzałem, to tylko pierwsza myśl po obejrzeniu wyników i wstępnej karty po prawej stronie ekranu.

    • Marcin Krzus

      Tego samego wieczoru raczej nie, jest face’m i wystarczy sobie przypomnieć co zrobił z walizką z 2012 roku,

      • KarloB1990

        Fakt, ale z kreatywnymi nigdy nie wiadomo…

  • Błażej Waldowski

    Tort chcieli rzucić w Saxtona a nie w Corbina 😛

  • Kamil10

    Feud Romana z Rollinsem może wypaść bardzo dobrze. Mają wspólną historię, może nie taką jak Zayn i Owens, ale coś w tym rodzaju. A sama walka po dwóch me Romka z Aj’em, które były bardzo dobre może być naprawdę świetna.

  • Dirty Deeds

    Niech dadzą walizkę Wyattowi, zasługuje na maineventowy push. Nie mogę się doczekać jego powrotu. Seth jako heel, no bo federacja ma już sporo faceów- Zayn,Ambrose, Reigns(?), Lesnar i wróci Cena Moim zdaniem brakowało teraz topowego heela, bo na chwilę obecną jest tylko KO i The Miz, choć to mid-card.

    • Marcin Krzus

      Mój scenariusz jest taki, że Seth wygra pas i zaatakuje Triple H który będzie chciał mu pogratulować, tym samym przejdzie turn i wreszcie dostaniemy ten feud którego spodziewaliśmy się już w 2015 roku.

    • BestInTheWorld2016

      Lesnar jest topowym heelem na WM’ce także wałczył jako heel . Nie potrzeba żadnych topowych heeli jak wrócą wyattci i dostaną jakiś w miare feud to nie będzie potrzeby narzekania na brak heelów.

      • Konrad Sobieszek

        Przecież Wyatt ma przejść face turn 🙂 To przez planowany face turn Wyattów i przez face turn New Day i pogrzebanie Ligi WWE nie ma heeli. Wszyscy co lepsi albo stali się face’ami, albo zostali pogrzebani, albo nazywają się Kevin Owens 🙂

      • Mateusz Skazaniec

        Ja tam wolałbym, żeby nigdy nie wracali. Od dłuższego czasu nie mają co z nimi zrobić , tym bardziej teraz nie pasują. Jedno co mnie jeszcze rajcuje u nich to feud z Bc Wyatt vs Balor. Później może ich dla mnie nie być. PS , czy oni nie przeszli turnu?

        • Dirty Deeds

          To, że nie mają co z Nimi zrobić to nie jest ich wina, tylko Kreatywnych. Sam Bray mówił o tym w wywiadzie, że czasem nie dostrzega pomysłu na rozwój jego postaci. Moim zdaniem to najbardziej plastyczny i zarazem najciekawszy gimmick w całym rosterze. Dlaczego? Roman ciągle gada, że nie jest złym czy dobrym gościem, ale tym gościem, Cena – nigdy się nie poddawaj, Rollins i KO- są najlepsi w tym biznesie, nikt ich nie pokona itd. Lesnar ciągle o streaku i o tym ,że nie był czysto przypięty od czasu, gdy stracił pas.W pewnym stopniu się to powtarza. No jedynie jeszcze Ambrose jak wejdzie na majka to może powiedzieć wszystko. Także z całego WWE to właśnie Bray jest jedyną postacią, która może zaskoczyć i zaciekawić, nigdy nie wiesz co powie, albo kogo zaatakuje, reszta jest w pewnym stopniu oklepana. Jego postać ma jak najbardziej sens tylko muszą za tym iść zwycięstwa. No i były ku temu przesłanki jak choćby na ostatnim RAW przed kontuzją, gdzie to On a nie Roman zgarnął pin.

          • Mateusz Skazaniec

            Ja nigdy nie należałem od fanów Wyattów, bo ten gimmick jak na obecne czasy jest dosyć mało realny. Po za tym, być może to wina kreatywnych, ale ciągłe ataki znienacka w dokładnie ten sam sposób doprawdy nuży. Jedynym ratunkiem jest właśnie turn rodzinki. Choć obawiam się, że wiele się nie zmieni z nimi.

      • Dirty Deeds

        No dyskutowałbym z tego powodu, że po pierwsze Lesnar nie stosuje typowo heelowych zagrań tylko wygrywa czysto, a jak się pojawia zbiera ogromny pop na wejściu, a nie jest wybuczany jak to powinno być w przypadku zawodnika heelowego. Lesnar dla mnie jest facem.

        • Mateusz Skazaniec

          Lesnar face turn to chyba przeszedł już po wm 31 🙂

          A z resztą w przypadku Brocka to jedno i to samo i tak jest rozku*wielem jak się patrzy 🙂

      • Jeff Hardy

        Lesnar jest Tweenerem.

  • kioMsU

    No to może ja sobie zrobię swoje podsumowanie Raw?

    Zacznijmy i od razu segment Rollinsa, brakowało go na Raw ale teraz już jest i na wstępie (no prawie) walka z Reignsem na MiTB. Było do przewidzenia ale że Seth znowu wróci jako cipo heel? WWE miało świetną okazję do zrobienia „Twarzy” federacji, głównego Baby Face’a a jak zawsze wyszło gówno.

    Zayn i Celtyk

    Dobra walka cieszy wygrana Samiego smuci fakt że znowu przegra na PPV.

    Segment New Day

    New day jak to oni jak zawsze wykręcili dobre promo, Outcasty ich zaatakowały czyżby to oni byli teraz pretendentami? Proszę nie. Wrócił Enzo to czemu nie mogą zrobić tak wyczekiwanego feudu między tymi dwoma zespołami?

    Cesaro vs Miz

    Od czasu przyjścia Maryse Mike odżył i widać było to w tej walce, jest to chyba jedyny Heel obecnie w WWE którego ludzie nienawidzą i to pokazuje jak jest świetny w swojej roli. Walka była dobra i myślę że Miz potrzyma ten pas aż do przyjścia Johna (przecież musi zdobyć swój pierwszy raz pas IC ^^)

    Jericho vs Apollo

    Pierwsze co muszę zaznaczyć to że nie znam lepszego zawodnika który tak świetnie sprzedaję tak dziejący się 40minut temu(sarkazm)

    Szczerze ten mecz pokazał że Apollo troszeczkę za szybko został awansowany do MR i jeszcze troszeczkę posiedzenie w NXT nie zaszkodziło by mu.

    Szarlotka i jej ojciec

    Można powiedzieć że w końcu, lecz niby Charlotte jest heelem itp. ale czy nie za ostry był to segment dla Ricka? Chłop ma już trochę lat i mimo że to „story” to mógło się stać coś niezbyt przyjemnego ale idziemy dalej.

    Ziggler vs Ambrose

    Nigdy mnie Ambrose nie zachwycał, mimo jego charyzmy (czyli tego czego nie ma Roman) nie widzę go w ME. Muszę niektórych zasmucić ale on na pewno nie wygra pojedynku o walizkę tylko najprawdopodobniej kontynuuje swój feud z Jericho, w końcu są razem w meczu. Starcie było przeciętne.

    Segment Clubu

    W końcu dostaliśmy zalążek feudu który prędzej czy później się stanie czyli Balor vs Styles. Z miejsca pojedynek pretendujący do walki roku. Można powiedzieć że to Styles się odwrócił od G&A nie na odwrót. Zobaczymy co przez ten czas gdy nie będzie Finna poczyni dwójka z Bullet Clubu.

    „They’re not AJ’s club, they’re someone else’s club”

    Owens vs Styles

    Świetne starcie, przyzwyczaili nas na live eventach że zawsze potrafią wykręcić świetne walki. Owens idzie na walizkę i musi ją mieć. Nie wyobrażam sobie kogoś innego niż Owensa w tym momencie, idealnie on pasuje do tej walizki i w tym roku zobaczymy go jako mistrza.

    Raw było dobre, nie urwało mi dupy ale nie było też jakieś najgorsze 6,5/10 to chyba dobra ocena.

    • Jeff Hardy

      Ambrose i Y2J są z obecnej karty jedynymi z jakimikolwiek szansami. Kevin i Zayn odpadają bo będą sobie przeszkadzać i kontynuować feud. Cesaro pushu na pas nie dostanie. Pozostaje uwielbiany Ambrose i nienawidzony Y2J który pokazuje że jest w świetnej formie i dałby radę być mistrzem.
      Co do Rollinsa to dostaniemy to co na początku jego tittle reignu, przecież pod koniec pokonał już czysto Kane’a i Stinga po przegranej z Ceną i AA poza ringiem.
      Enzo i Cass pewnie dostaną feud z New Day przed SS gdzie po pobiciu rekordu czasu trzymania pasa go stracą.

  • BestInTheWorld2016

    Bez jaj do cholery szanuje kevina owensa ale ku*** jak można dać stylesowi push na pas a potem jeszcze bardziej go zeszmacić przegrywając na raw z kevinem owensem w qualifier matchu ( wiem zle napisalem ) po jeżeli dobrze pamietam jednym pop up powerbomb nie no tak nie może być to są jakieś jaja ……………..

    • Konrad Sobieszek

      A ten powerbomb na schodki? Myślałem, że mecz kończy się w tamtym momencie…

      • Patryk Woś

        Ja też , liczyłem ze bedzie DQ i obaj sie zzakwalifikuja, ale jak weszli do ringu to od tego momentu zaczalem kibicowac Owensowi, jakos bardziej go lubie chyba xd no i bardziej go z walizka widze

        • BestInTheWorld2016

          Walizki nie wygra może bedzie moment w którym ja prawie ma ale przyleci sami zayn i zabierze go znowu poza ring żeby mu nie pozwolić na zdobycie walizki . Chociaz chcialbym pushu cesaro to nie teraz on jest lubiany przez widzow ale nie aż tak teraz naprawde jest duże dosyc grono do tytulu whc , walizke w 100 % wygra ambrose bądź del rio co by było ciekawe bo podobno miał dostać push ale tak z dupy z jakiejś chujowej stajni na mistrza whc podejrzane 😛

    • Piotr Napiórski

      Styles zostanie teraz zapewne poprowadzony w kierunku feudu z debiutującym Balorem. Kevin musi dostać ”kopa” do walki o walizkę.

  • BestInTheWorld2016

    Ej ludzie tak wogóle dzisiaj sobie łaziłem jak to ja zawsze robie po kilku forach czasami się tam sprawdzały przewidywania itd i natrafiłem na coś takiego jakoby John Cena miał powrócić do gimmicku Dr. Thuganomics ( czyt. heel ) co o tym sądzicie ja myśle że jakby się to stało to by zebrał jeszcze większy pop niż seth który wrócił na ER 😛

    • Piotr Napiórski

      John Cena jako heel to to samo jak Slater z pasem WHC 😀

      • Nugat14

        Co ty masz do Slatera? Jako jedyny w przeciwienstwie do tych lysych brzuchaczy nie wstydzi sie ze jest Rudy, no moze procz Sheamusa.

        • Piotr Napiórski

          Slater to jobber i tylko to miałem na myśli.

    • Konrad Sobieszek

      Na pewno nie w gimmicku rapera. Nigdy już do tego nie powrócą.

      • BestInTheWorld2016

        Nie mówiłem o gimmicku rapera tylko żeby skonsturować jakieś dr thuganomics z dodatkiem jakiegoś psychola wtedy to byłby dobry heel

        • Konrad Sobieszek

          o.O

          Nie raczej jak Cena ma przejść heel turn to w stylu Iron Mana. Taki Corpo-strażnik, z dobrymi zasadami, ale ze złym… liderem? N ie można mu nagle wywrócić gimmicku o 180. To by było nierealne. Jako heel powinien trzymać się swojego gimmicku harcerzyka.

    • Marcin Krzus

      Vince ma teraz nowe złote dziecko, ale z drugiej strony John obecny gimmick ma już chyba paręnaście lat (nie chcę mi się sprawdzać ile dokładnie), i gdyby po tym całym „Hustle Loyalty Respect” nagle przeszedł heel turn, to nawet jak na WWE byłoby to cholernie absurdalne. Już nie wspominając o tym że Cena, nadal dobrze się sprzedaje.
      Jedyne co sobie mogę wyobrazić to jakiś poważniejszy gimmick i tweenera, ale szczerze wątpię. Poza tym musiałby być to proces długotrwały, coś jak w feudzie z Kane’m.

  • Konrad Sobieszek

    RAW kręciło się wokół Przyszłego MITB, przez co wszystkie feudy dostały tylko minimalny rozruch lub zostały zostawione na SD. Mamy jeszcze 4 tygodnie do MITB, więc dobrze, że tuż po ER postanowili zrobić taki luźniejszy w emocje odcinek, a skupili się na wrestlingu. Fajnie.

    Dobry pomysł z tymi meczami kwalifikacyjnymi. Od razu poszła selekcja i pierwszych pięciu zawodników biorących udział było przewidywalnych. Każdy z tych meczy był dobrze rozegrany i tylko przy Deanie i Zigglerze nie miałem żadnych wątpliwości. Na pewno najlepiej się oglądało Main Event i jestem trochę zaskoczony, że Styles przegrał czysto. Nie wiem w jakim kierunku z nim zmierzają, ale o ile te poprzednie porażki były proste do wytłumaczenia to tutaj… Sam nie wiem. Club nie mógł interweniować? Z drugiej strony pięknie to wyniosło Kevina w rankingu. Od razu stał się jednym z większych faworytów. Co do szans pozostałych. Dean to jest na ten moment pewniak. Może to nie jest sytuacja Romana z poprzedniego roku, ale ciężko znaleźć kogoś, kto na ten moment by miał więcej sensu jako zwycięzca. Zaczynam więc sądzić, że to nie on zdobędzie walizkę – znów stanie się coś, co mu przeszkodzi w osiągnięciu celu. Tak jak Bray w zeszłym roku. Potem w rankingu stoi Owens i tuż za nim Zayn. Opcja też w miarę prawdopodobna i jeśli walizka miałaby zmieniać właścicieli i mieliby sobie przeszkadzać w cash-inach to mogłoby to być całkiem ciekawe. Całkiem interesująca opcja. Potem w kolejce jest Cesaro. Jeśli ma polecieć shocker jak w tamtym roku, to właśnie Szwajcar jest gościem, na którego powinni postawić. Wątpię w to jednak – Sheamus był już champem wcześniej, a Cesaro na razie ponad IC nie wyjdzie. Jericho to tylko dodanie prestiżu pojedynkowi. Ciekawe jest to, że oprócz Deana nikt wczoraj nie wygrał na ER. Zweycięzca na razie jest zbyt oczywisty. Albo dodadzą kogoś, kto ma realne szanse na rywalizowanie z Deanem o bycie faworytem, albo będą musieli pokazać ile to Dean musi pokonać, by stać się Mr. MITB. Nie wiem, zobaczymy jak się sytuacja rozwinię. No i kto miałby być w tej dwójce pozostałych. Cena? Orton? Wyatt? Debiutujący Balor? Big Show? Tyle interesujących opcji.

    Co do reszty show. Fajnie, że starają się odbudować Sheamusa. Skoro Ruru dostał push na US, to dobrze, że z Shemusem chcą zrobić wroga numer 1 Nowej Ery. Pomysł dobry, oby tego nie skopali. Crews raczej dużych szans nie ma. Teraz WWE potrzebuje heeli, bo KO, Miz i Jericho to mało. Wrócił Seth, ale nadal potrzeba gości do mid-cardu. Zwłaszcza, że jakoś jesienią Kevin ma być wpompowany do Main Eventów.

    Corbin i Ziggler wygląda, jakby mieli przedłużony feud. Ze wszystkich meczy z ER ten nie chciałbym zobaczyć jeszcze raz najbardziej. Chyba nie mają wielkich pomysłów na Corbina.

    Powrót Enzo fajny, choć myślałem, że będzie bardziej dramatyczny. Jakiś run-in, bo obijają Cassa, czy coś.

    New Day celebrowało 1200 epizod RAW. Gify z zakradającym się Big E’m z ciastem są bezcenne. Trochę mało face’owe zachowanie New Day. Niby to do nich pasuje, ale nie pasuje to do face’ów.

    No i teraz przejdę do dwóch Bomb z tego odcinka. I nie mówię o Danie Brooke.

    Po pierwsze. Pożegnanie Rica. Wow. Jak Charlotte wspomniała o tym, ile to świąt spędziła bez ojca, to już wiedziałem do czego to zmierza. Widać było, że Charlotte ciężko było wypowiadać te słowa (a Ric ze łzami jej tego nie ułatwiał), ale to było potrzebne. Trochę dziwne też zachowanie w stosunku do Dany, że niby ona jest niczym bez Charlotte itp. Mam rozumieć, że robi za Arna Andersona, tak? zaraz dokoptują jakieś dwie heelowe divy – jakąś Summer czy cuś i mamy HorseWomen, tyle że takie udawane, bo każdy wie, że Horsewomen to Becky, Bayley, Sasha i Charlotte. Charlotte wychodzi na heela pełną gębą, tylko mała rada. Jak następnym razem publiczność ją denerwuje, to niech wymyśli lepsze zagrywki, żeby ich uciszyć. Przecież wkurzanie heela, to najlepsze co publika może robić. I w sumie to jest dobre, bo publika i heelowie mają sobie dogryzać, ale widać było, że serio chciała, aby ten segment był odebrany poważnie. Cóż, nie wyszło.

    No i druga sprawa. Genialny speech Setha. Tekst, że kolano nie wytrzymało ciężaru utrzymywania tej fedki na jego barkach to po prostu kosmos. Na razie wygląda na to, że Seth wyciąga swoją postać cipo-heela na wyżyny i stara się jednak ukazywać się jako tego bardziej odważnego. Ale to może dlatego, że ma plan. Ba, nawet powinien mieć jakiś plan, w końcu to Architekt. Nie powinien wracać i celować w pas bez uprzedniego konkretnego przygotowania. Jestem pewien, że już się zaplątała jakaś intryga zakulisowa i kto wie. Powinniśmy zobaczyć zmianę mistrza lub double turn. Inaczej Seth będzie pogrzebany. Taka prawda. Więc niech lepiej tego nie popsują. I Roman i Seth na tym feudzie powinni wyjść na plus. W ogóle bez sensu trzymać Romana jako face’a, gdzie jest typ buczany każdą galę, a cheerowanego Setha trzymać jako heela. Po prostu niepojęte…

    Na SD mamy dwa mecze o singlowe tytuły. Powinniśmy poznać też przyszłość większości feudów. RAW dobre. Bez większych fajerwerków.

    • Kamil10

      Roman tak jakby ma wyjebane aktualnie na fanów, ale jest tym który zazwyczaj gra czysto. A Rollins już zaczął ich obrażać itp. i cheer spadł. Ale nwm jakby miało dojść do double turnu. Jak możesz to podaj przykład, bo nie jestem wstanie tego sb wyobrazić. Ja myślę, że mecz nie skończy się czystko i nie mam na myśli odwrócenia uwagi czy czegoś w tym stylu. Dyskwalifikacja lub coś…

      • Konrad Sobieszek

        Jak mogłoby dojść do double turnu? W sumie to wydaje mi się, że Roman przechodzący najzwyklejszy w świecie heel turn, czyli wzięcie i użycie krzesełka, gdy sędzia leży nieprzytomny połączony z żelazną postawą Rollinsa, który kickuje ze wszystkiego i nie chce się poddać połączone ze zmianą stylów obu zawodników w trakcie meczu załatwiłoby całą sprawę. Double turn najlepiej zrobić już podczas meczu. Myślę, że po takim pokazie Roman byłby heelem na lata, a Seth facem. Via Bret vs. Austin WM 13

        • Kamil10

          Najprostsze rozwiązania są najlepsze 😀

  • Piotr Napiórski

    Pierwszy segment a w roli głównej Rollins bo kto inny… Roman wychodzi z drewnianą twarzą, a Seth spieprza z ringu… Tylko nie to. Mam nadzieje że to jednorazowa sytuacja.

    Coraz bardziej mi szkoda celtyckiego wojownika. Wypalił się. Wynik przewidywalny.
    Musi sobie zrobić przerwę. Długą przerwę. I niech powróci ze starym theme songiem i fryzurą. Brodę niech zostawi 😀 Dobrze przynajmniej że nie wpadł w feud z Alberto albo Rusevem.

    The New Day wzmocniło się na nieszczęście wyrzutków społecznych. To raczej nie jest początek feudu. Social Outcast z Slaterem na czele zbyt dużo razy jobbowali by teraz być brani na poważnych przeciwników. Teraz tylko czekać na kolejnych pretendentów których pokonają by przeczekać do Summerslam gdzie SAWFT odniesie zwycięstwo.

    Cesaro pokonuje mistrza. Czyli pełnoprawny rewanż i kontynuacja feudu? No chyba szwajcar nie będzie walczył o walizkę i pas podczas jednej gali.

    Przywitanie ze Stephanie. Tego Seth się nie spodziewał 🙂 czy będzie z tego jakiś długi feud ciągnący się do następnej Wrestlemanii?

    Niektórzy twierdzą że to Crews powinien zgarnąć pin. Dziwię się w ogóle że Chris miał siłe jeszcze stoczyć jakikolwiek pojedynek 🙂
    Apollo zbyt szybko wszedł do głównego rosteru. To nie ten czas. Poskładał SO parę razy Stardusta. To jeszcze nie jego czas. Nie ma na niego pomysłu a dobitnie o tym świadczy żenujący feud jaki wpadnie z Sheamusem. By przeczekac…
    Co do Chrisa to ostatnio dostał łomot a po Summerslam ma zrobić kolejną dłuższą przerwę od WWE więc niech jeszcze pobędzie w świetle reflektorów.

    Feud Zigglera z Corbinem ciąg dalszy??? Kolejny zawodnik na którego brak pomysłu? Przez kolejne tygodnie znowu będzie obijał jobberów by tym razem przegrac z Show OFF na MitB. Miałem nadzieję na jego uczestnictwo w walce o walizkę 🙁

    Denerwuje mnie bardzo szmacenie Dudleysów. Fajnie ze pokazują SAWFT i w ogóle no ale nie trzeba co chwila udowadniać że jest się od nich lepszym…

    Ten scenariusz był do przewidzenia. Nie lubie Flaira ale ta gra aktorska była wyśmienita 🙁 zasmuciłem się. Nie ma już dla niego miejsca. Charlotte ma nową przyboczną by wypełnić pustkę po teamie BAD i Emmie. Kto teraz jej zagrozi? Paige? Becky? Byle przeczekać do powrotu Sashy Banks.

    Od początku wiedziałem że lunatyk to wygra 🙂 on jest moim faworytem na walizke 🙂 ale jeszcze trzeba poczekać na pozostałych, może zmienię zdanie.

    Rozpad teamu świadczy o dłuższym storyline który będzie się kręcił wokół Stylesa, Bullet Clubu i byc może Balora.
    Zwycięstwo Owensowi było potrzebne. Musi dostać powera na MitB i ciąg dalszy feudowania z Zaynem.

    Raw oceniam na 8/10

  • WWE Fan

    Raw fajne… Za tydzień Cena wróci i myśle że bedzie brał udział o walizke MitB bo zostało jeszcze dwa miejsca

    • Piotr Napiórski

      Albo odbierze Rusevowi pas.

      • Konrad Sobieszek

        Dobra, przypomnę może sytuację. Rusev, wrestler najmniej kojarzący się z Ameryką wygrywa pas US. Za tydzień w poniedziałek w Stanach jest Memorial Day. Do tego wraca Cena. Przecież to jest oczywiste, że w tak ważnym dniu Ameryka musi dostać banana na twarzy i biedny Rusev znów wróci do jobberki…

        • Piotr Napiórski

          Rusev jak i Sheamus muszą zrobić sobie przerwę. Na ich miejsce przyjdą lepsi z kategorii ”heel”.

          • Konrad Sobieszek

            Kto? Kogo masz na myśli? Przecież nie ruszą Joe z NXT, a innych heeli tam nie ma…

          • Piotr Napiórski

            Niekoniecznie z NXT. Mogą też podpromować niektóre frakcje jak Vaudvillains czy Shining Stars. Jako przeciwnicy nowej ery to panowie z czarnego ekranu mogliby się lepiej sprawić niżeli Sheamus. Jakiś odpowiednik Ligi Narodów…

          • Konrad Sobieszek

            Ale przecież oni są zawodnikami Nowej Ery, debiutowali w końcu po Wrestlemanii… I ogólnie rzecz biorąc chyba wolę Ruseva i Sheamusa jako tych upper-midcardowych heeli. Są sprawdzeni i brak pomysłów nie oznacza, że powinni sobie zrobić przerwę. Własnie teraz powinni starać się robić cokolwiek, aby wyjść z dołka. I oboje dostają swoją szansę. Rusev jako przejściowy Champ (Wrr…), a Shemus jako Gatekeeper dla młodych.

          • Piotr Napiórski

            Ok. Zgadzam się.

          • kioMsU

            Przecież Balor będzie Heelem. 😀

          • Konrad Sobieszek

            Niby tak, ale raczej nie w mid-cardzie 😉 Potrzebują heela na samym szczycie, bo mid-card wypałnią Sheamusami…

          • kioMsU

            A gdzie niby będzie Balor jak nie na samym szczycie? Wiadomo że po skończeniu feudu ze Styles to Balor będzie się ciągle kręcił wokół pasu.

          • Mateusz Skazaniec

            No ja mam nadzieję, że Balor zadebiutuje jako heel. W tej roli się sprawdza najlepiej.

  • john ślina

    ej niby seth i romek to tacy wrogowie a to będzie dopiero ich pierwsza walka na PPV

    • Konrad Sobieszek

      Zawsze jak miało dojść do ich meczu któryś dostawał kontuzję. W 2014 nie pamięta teraz czy to był NoC, czy może HiaC, ale przed którymś z tych show Roman doznał kontuzji. W 2015 z kolei to Seth doznał kontuzji. Taka klątwa w sumie…

      • PM Rock

        NoC na HiaC walczyli Dean z Sethem

        • Mateusz Skazaniec

          ale początkowo w karcie był pojedynek Setha z Romanem.

          • PM Rock

            Na NoC, Seth wtedy wyszedł i powiedział, że jest gotowy do walki i żeby sędzia rozpoczął walkę. Sędzia rozpoczął, wyliczył Romana leżącego w szpitalu a Seth wygrał po czym powiedział, że przyjmie wyzwanie od każdego kto wyjdzie do ringu, niespodziewanie na titantronie pojawił się samochód z którego wysiadł Ambrose ( kilka tygodni wcześniej Seth wykonał Curb Stomp na bloczki Dean’owi ) i zaczął się brawl a na HiaC panowie stoczyli ze sobą walkę.

          • Patryk Woś

            hahah niespodziewanie, przeciez kazdy sie go spodziewal

  • BestInTheWorld2016

    Dobra nie znacie sie leszcze każdy wie że heath slater wygra mecz kwalifikacyjny z johnem ceną i wygra walizke i tej samej nocy ją wykorzysta a nie jakies romany sethy johny ortony

    • Piotr Napiórski

      😀

    • Sheamus fan

      Nie masz racji kmiocie! Eva Marie zmieni płeć zgarnie walizkę po botchu, ponieważ to nie ona miała ją zgarnąć a następnie tej samej nocy zbotchuje powerbomb na reginsie tak, że złamie mu włosy i mamy nowego mistrza/mistrzynię czy cokolwiek 🙂

      • Maciek Piątek

        A potem się obudzisz HA HA-HA HA-HA!!! Umarłem!

      • Konrad Sobieszek

        Wygrał

  • BestInTheWorld2016

    Chciałbym żeby po tym całym feudzie balor clubu prawdopodobnie ze stylesem pojawił sie kenny omega , wiem że są małe szanse ale ten typ tak wywróciłby roster o 180 stopni że wy sobie niewyobrażacie. + Co do setha rollinsa nie wygra z romkiem pasa czytałem gdzieś że cash in ma być w okolicach summeslam którego defacto twarzą na plakacie ma byc romek więc spodziewam się że na mitb będzie dobra walka jednak wygra Reigns to samo na battleground (najnudniejsza gala ever) i podczas SS będzie jakiś długi i dobry main event ale w pewnym momencie nastąpi cash in co wg pozwalałoby na bardzo długo planowany reunion the shield.

    • Seba

      Nic by nie wywrocil bo znajac wwe zrobiliby z niego jakiegos idiote.

      • Konrad Sobieszek

        Drugi Ambrose by z niego wyszedł…

      • BestInTheWorld2016

        Wiesz nie każdą gwiazde vince szmaci 😉 Szmaci zazwyczaj tych co wrócili albo przyszli z tna czyt. AJ , dudleyz , Crews

    • Patryk Woś

      Chciałbym żeby Owens wygrał walizke ale wydaje mi sie ze bedzie to Ambrose co doprowadzi do triple threatu na SS i reunion, ma nadzieje ze nie bedzie tego planowanego przez Vincea John Cena vs Roman Reigns

      • Dean AmbrosePL

        NO mam nadzieję że Dean w ogóle wygra ten pas.

  • klimiq

    Niech se ten Cena wraca tylko broń boże do walki o walizkę.
    A tak z tego wszystkiego najlepszym feudem dla mnie może być ten z aj i the clubem a najlepiej żeby zadebiutował Balor.

    • Dean AmbrosePL

      Nie, ja najbardziej czekałem na powrót Ceny ponieważ może on zastąpi irytującego ”The Guya” co będzie lepsze.

      • Kofi

        Lepszy Cena niż Romek.

        • Dean AmbrosePL

          No o tym właśnie myślałem xD

  • Dean AmbrosePL

    Ok więc Cena powróci. Uwaga teraz użyje przerobionego komentarza pewnego pana: (nie pamiętam jak się nazywa xD) Ten Romek, Atomek pogromca biedronek jest nudny razy miliardy pierdyliardy. Może jak Jasiu powróci to zastąpi pogromcę, i wolę Cene jako mistrza niż Romana jako twarz.

    A co do RAW:
    Wiem że to niemożliwe, ale chce żeby Seth wygrał, w ladder matchu miał by większe szanse. Albo chociaż jak sędzia nie patrzy low blow 3 curb stompy i pedigree, ale znając naszego ulubionego supermana, on odkopie i to z łatwością. Jak by dołożył na krzesełko, to może wtedy. Znając życie Seth po 2 spearze nie wykopie i h*j.

    • klimiq

      i dlaczego to nikogo nie zdziwi…

    • Jeff Hardy

      Romek przecież odkopał po Styles Clashu na kresełko. Ale przeciez Uso go przeciągnęli i przypiął 2 sekundy później to OK.