Wyniki | Mini Raport: WWE RAW 25/04/2016


WWE Monday Night RAW #1196 – 25.04.2016
XL Center – Hartford, Connecticut

Gale komentują: Michael Cole, Byron Saxton & John Bradshaw Layfield

RAW poświęcone Joanie „Chyna” Laurer.

Show rozpoczyna Shane McMahon, który mówi, iż dzięki fanom jest tutaj z powrotem. Przerywa mu Stephanie McMahon, która oznajmiła, że na Payback Vince zdecyduje, kto będzie kontrolował RAW. Steph dodaje, że to jest ostatnia noc Shane’a, a fani chantują „No!”. Shane odpowiada, że skoro jest to jego ostatnia noc, to niech Stephanie opuści ring, ale Stephanie odmawia. Shane O’Mac prosi o pomoc ochronę, która wyprowadza z areny Steph, a fani śpiewają „Na Na Na Na Hey Hey Hey Goodbye”. Shane zapowiedział walkę AJ Stylesa z Sheamusem, która zaczyna się już teraz.

Stephanie is fuming as security escorts her from ringside.

Singles Match
AJ Styles def. Sheamus (Czas walki: 14:20)
Po walce Gallows oraz Anderson pojawili się na stage’u, gdzie pogratulowali zwycięstwa. Na backstage’u walkę oglądał Roman Reigns, podchodzą bracia Usos, którzy mówią, że AJ jednak współpracuje z nimi, ale Reigns ma zawsze Usosów.

Luke Gallows & Karl Anderson show their support for AJ Styles after he defeats Sheamus.

The New Day wchodzą do ringu i mówią o turnieju Tag Team sponsorowanym przez Booty O’s. Przerywają im The Vaudevillains, którym przerywa Enzo Amore i Colin Cassady. Tylko jedna drużyna opuści Payback i są nimi Enzo oraz Cass, a Vaudevillians można opisać tylko jednym słowem … SAWFT! Xavier na koniec mówi, że jest podekscytowany i finał turnieju na Payback będzie wyśmienita.

John Cena ogłosił na twitterze, że powróci do WWE 30 maja na RAW.

Tag Team Match
Karl Anderson & Luke Gallows def. The Usos (Jey Uso & Jimmy Uso) (Czas walki: 12:52)
Po walce Anderson podnosi Jey’a, a potem razem atakują braci Usos. Nagle pojawia się Roman Reigns, który atakuje Andersona, a chwile potem Gallowsa. Anderson & Gallows opuszczają ring, a Reigns sprawdza co z Usos’ami.

Magic Killer

AJ Styles jest na backstage’u z Renee Young. Gallows oraz Anderson przerywają, Anderson wie, że Styles może zdobyć pas bez ich pomocy, ale oni są tutaj, aby upewnić się, że to będzie uczciwa walka.

Video z feudu Samiego Zayna i Kevina Owensa.

Singles Match
Sami Zayn def. Rusev (w/Lana) (Czas walki: 11:56)
Po walce Lana rzuciła butem w Samiego Zayna, a gdy ten był już na stage’u od tyłu zaatakował go Kevin Owens.

Sami Zayn's celebration was short-lived, as Kevin Owens attacked him from behind and dropped him on the entrance ramp.

Segment na backstage’u Renee z Apollo Crews’em, w który ingeruje Stardust. Crews wspomina Dusty’ego Rhodesa, ale Stardust odpowiada, że nawet wielki Dusty Rhodes nie może zrobić Crewsa gwiazdą.

Singles Match
Apollo Crews def. Stardust (Czas walki: 3:08)

W ringu jest Dean Ambrose, który chce, aby Y2J pojawił się w ringu. Jericho nazywa go lekceważącym głupim idiotą. Chris obraża Ambrose’a i dodaje, że ten powinien mu dziękować za to, że da mu najlepszą walkę w jego karierze na Payback. Jericho chce, aby Dean pocałował jego buty za 1500 dolarów, ale po chwili zmienia zdanie i chce, aby ten go przeprosił. Ambrose przeprasza Y2J’a za … to, że Jericho zapłacił tyle pieniędzy za takie brzydkie buty. Dean przeprasza za to, że Y2J ma głupią fryzurę Bon Jovi, ale nie przeprasza za to … i Ambrose atakuje Chrisa, Walka przenosi się poza ring, gdzie Y2J kontruje i to on atakuje Deana na stole.

Jericho wants Ambrose to apologize for disrespecting him and taking "The Highlight Reel" from him.

Singles Match
Natalya def. Emma (Czas walki: 2:40)
Po walce Natalya podeszła do Charlotte, która poprosiła sędziego, aby ten wyprowadził Natalyę.

Promo poświęcone pamięci Joanie „Chyna” Laurer.

Singles match
Damien Sandow vs. Baron Corbin – No Contest (Walka się nie zaczęła)
Przed walką Cole potwierdził, że Dolph Ziggler zmierzy się z Corbinem na Payback. Corbin podczas swojego wejścia został zaatakowany przez Zigglera i walka się nie rozpoczęła.

Damien Sandow is ready for action on Raw.

Wideo od Epico i Promo.

Maryse jest w ringu z mistrzem Interkontynentalnym The Mizem. Miz wygłosił promo, w którym przechwala się, ale nagle przerywa im Cesaro, który nazywa Miza dupkiem oraz dodaje, że na Payback odbierze ten pas od Miza. Miz wychodzi z ringu wraz z Maryse, ale nagle chce zaatakować Cesaro, który wynosi w górę mistrza Interkontynentalnego i wykonuje Uppercut. Cesaro następnie próbuje wykonać Swiss, ale przerywa mu Maryse, która kładzie się na Mizie. Cesaro bierze pas Interkontynentalny i patrzy na niego, po czym oddaje.

The Miz get really close while insulting the Cesaro Section.Cesaro cannot see or listen to it anymore.

Reigns na backstage’u spotyka AJ Stylesa.

Non Title Match
Roman Reigns def. Alberto Del Rio (Czas walki: 12:56)
Podczas walki na stage’u pojawili się Gallows oraz Anderson. Po walce oboje zaatakowali Reignsa i nagle przybiegł AJ Styles, który nie chciał, aby Ci atakowali Reignsa. Nagle Roman wykonał Superman Puncha na AJ’u, a potem zajął się Andersonem i Gallowsem. Na koniec AJ Styles wykonał Phenomenal Forearm na Reignsie i tak kończymy RAW przed Payback.

Reigns connects with a crushing Spear for the win.Luke Gallows and Karl Anderson pounce on Reigns after the bell.Reigns catches Styles with a Superman Punch.

——————————————————–
Zdjęcia: WWE.com



  • RauloS

    Widzę zakończenie PB walki Aj vs Roman … AJ próbuje Phenomenal Forearm Roman kontruje Super Punch / Spear i koniec walki Roman dalej mistrzem 😀 😀

  • RauloS

    Widzę zakończenie PB walki Aj vs Roman … AJ próbuje Phenomenal Forearm Roman kontruje Super Punch / Spear i koniec walki Roman dalej mistrzem 😀 😀

    • Viper

      Bez ingerencji Andersona i Gallowsa się nie obędzie,ale pewnie też pojawią się Usosi.Zobaczymy jak to się potoczy,ale raczej Romek obroni pas.Bo jak nie patrząc Styles,jest za krótko,żeby wogóle coś osiągnąć w WWE.

      • RauloS

        Zapewne będzie jakieś rozproszenie Romka przez tą dwójkę ale tak jak mówisz Aj jest za krótko i szczerze ja go widze jako mistrza US przynajmniej pas by pod ciągneli 😀

        • Fan WWE

          AJ za krótko? zacznijmy od tego że to legenda wrestlingu, a po drugie Sheamus ledwo zadebiutował i zaraz zgarnął główny pas federacji. AJ może wygrać złoto, ale bardziej widzi mi się debiut Balora i atak oby dwóch zawodników, gdzie na następnym PPV zgarnia złoto z rąk Reginsa bądź AJ.

          • Remkosi

            To drewno zgarnia złoto? On co najwyżej może powalczyć sobie z Social Outcasts, bo tylko tam się nadaje i nigdzie więcej xD Taki jobber.

      • PM Rock

        Myślę, że w to wszystko jeszcze Balor może się wplątać. Może być ciekawie na Payback.

      • Wojciech Grzegorz Kubiak

        Ktoś zapomniał o Santino i pasie 😀

        • Konrad Sobieszek

          Ale to przecież nie był tytuł światowy tylko IC, który wtedy znaczył nic…

          Chociaż on tam wtedy pokonał Umagę tak? To wtedy możliwe, że tytuł jednak miał jakieś znaczenie…

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            No i weź pod uwagę, że Umaga miał feud z Lashley’em (taki Apollo Crews dla tych co nie znają. Z wyglądu), który też popychadłem nie był i miał swe historie z najlepszymi. A i jeszcze Santino chyba nie wchodził na tym samym etapie kariery wrestlera co AJ?

          • Konrad Sobieszek

            Santino z tego co kojarzę wchodził z rozwojówki. Taki shocker chcieli dać zdaje się. Jest jeszcze historia jak to Cornette go poturbował, ale wątpię, żeby ten pas miał być w ramach przeprosin.

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            Nie zmienia to faktu, że AJ nie wygra raczej tak szybko pasa, tak samo jak Balorki etc. Teraz Romek jest dla Vince’a takim wyznacznikiem WWE, a jak dobrze wiemy Balor może być kojarzony z NJPW, a AJ po ostatnim pobycie w TNA, będzie ciut kojarzony właśnie z tą sceną. Vince nie pozwoli, by byli lepsi od gwiazdki WWE. Wiadomo, zaraz powiesz mi jak to Triple H kocha Balorka, no ale Triplak może, ale w NXT i przepchać ich do głównych gal, nic poza tym. Wystarczy zauważyć, że ostatnie 2 lata się kręcą wokół Romka mimo niezadowolenia większości ,,widzów”.

          • Konrad Sobieszek

            To prawda. Ostatnie zdanie zawsze należy do Vince’a. Jednak już się mówi na backu, że jego pomysły zaczynają doprowadzać do furii resztę ludzi i jest masa osób, które są zdania, że to pchanie Romana dalej nie ma sensu. Swoją drogą: Dlatego wrócił Shane, by poprawić pozycję ojca.

          • kioMsU

            Nie chcę wam przerywać chłopcy ale jest na odwrót jak myślicie. Roman to jest piesek wykreowany przez Triple H który decyduje o jego pushu itp. a Balor, no można powiedzieć że też niby wykreowany przez HHH ale jest on jednak ulubieńcem Vinca. Sam Vincent chciał aby Balor zadebiutował jeszcze przed Wrestlemanią ale powstrzymał go Tryplak. Męczy mnie to ciągłe mówienie że Roman to „pupilek” Vincenta jeżeli tak naprawdę jest na odwrót. Przecież to sam Triple postanowił że Roman wygra od niego pas na WM`ce. A Wojciech to widzę że się wielki ekspert znalazł który mówi że Balor jest drewniany w ringu. XDDDDDDDDD

          • Konrad Sobieszek

            Sorry, ale tu nie masz racji. Są wielokrotne doniesienia od różnych źródeł mniej lub bardziej rzetelnych, że to Vince stoi za całym pushem Romana. HHH nie chciał spalić debiutu Balora, bo chce mu dać jak najlepszy start. Dlatego nie pozwoli mu zadebiutować byle kiedy. Vince też jest fanem Balora, a HHH sam proponował dać stanowisko face’a federacji Romanowi, ale gdzieś przy SSeries z poprzedniego roku HHH nie bronił tak zawzięcie Romana by był po tej „dobrej” stronie z pasem.

          • Jeff Hardy

            Przecież nawet chodziły doniesienia że Hunter chciał żeby Romek przeszedł Heel Turn już na SS. Więc pewnie widział go jako główną gwiazdę WWE ale raczej w roli Heela.

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            ,,XDDDDDDDDD” kryzys wieku gimnazjalnego?
            Mówię, że akcje ringowe ograniczają się do minimum w WWE, także gówno znaczy jego ring skill. Patrz Neville, Kalisto. Mają arsenał, a wykonują 5 akcji na krzyż. Co za tym idzie Balorkowi zostaje tylko mic skill, który ma gówniany. Tyle. Teraz możesz iść popłakać w kącie.

          • Kamil10

            Prawda jest taka, że Vince jest nie******ny. Psuje Romana z którego można by zrobić ciekawego heela. A teraz nie wiadomo czy jest co ratować z jego postaci.

          • Jeff Hardy

            Walka miała miejsce o ile dobrze pamiętam w Turynie czy Mediolanie, na pewno gdzieś we Włoszech, co też mogło mieć znaczenie. Co do samego pasa to chyba nie bardzo miał znaczenie bo Umaga wtedy już był chyba po feudzie z Ceną, co wiadomo co oznacza.

  • THE VIGILANTE STING

    Swietna walka wieczoru, super ze romek tak wszystkich pokonał widać że to jest prawdziwy mistsz, zasługuje na pas, najlepszy wresler i za mikrofonem tesz jest super, jego proma som zawsze takie naturalne, mam nadzieje ze payback zakonczy sie dobże dla romana bo powinien konczyc karzdom gale, nieh tszyma pas jak najdlurzej bo jest najbardziej lubianym zawodnikiem

    • DemonBálor

      I niech jeszcze założy Tag Team z Johnem Ceną i wygra Money in the Bank..

      • RauloS

        Ja tam do Romana nie mam nic 😀 A mistrz jakby nie patrzeć powinien być lekkim ” herkulesem ” i rozje….ć ze 3 na raz 😀

        • Jeff Hardy

          Co się ma pierdolić od razu jak Cena 7.

          • RauloS

            No to już przesada była ale raz na jakiś czas niech 3 pociśnie 😀

  • Hunico & Camacho WWE

    Nooo i pewnie nici z Bullet Clubu , zostaną aby TT i to wszystko . A na Payback Romek sam poskłada Karla Luka i Stylesa w maxie z Uso 🙂 To jest dziecko Vinca , spokojnie 🙂 Ale ja się pytam co z tym pasem US ??? Interesuję ten pas jeszcze w ogóle kogoś ? :/

    • PM Rock

      Czemu nici?

      • Hunico & Camacho WWE

        No bo zadebiutowali sami na Raw i Romek składa obu jak scyzoryk nawet trzech a tak NIE debiutują Tag Teamy którzy mieli wciągnąć nosem The Shield , Nexus , Evolution itd 🙂 według mnie będą zwykłym TT i nic więcej .

        • PM Rock

          Hall i Nash też debiutowali sami i co z tego wynikło chyba nie muszę ci przypominać. Na Payback pewnie się wszystko wyjaśni czy AJ jest z nimi czy może Balor do nich dołączy.

          • Hunico & Camacho WWE

            Też się tak nakręcam 🙂

    • Tomasz Pisarczyk

      Może coś nie doslyszalem, ale chyba nie było powiedziane jeszcze na żadnym RAW „Bullet Club”. Ciągle mówią Karl i Luke. To mnie napawa nadzieją, że to nie będzie zwykły TT.

  • Jeff Hardy

    Kolejne niby fajne RAW.
    Na początek segment Shane’a, niby wszystko fajnie do tego dość pozytywny powrót Steph szkoda tylko że tak późno, ale jeśli na Payback o Vince ogłosi że to Shane przejmie kontrolę nad RAW to chyba przestanę oglądać WWE przez jakiś czas. Przecież to będzie naplucie na Wrestlemanię, naplucie w twarz Takerowi i robienie kurwy z logiki. A na to niestety się zapowiada.
    AJ vs Sheamus czyli jak w jednym tygodniu pokazywać LoN jako mocną grupę tylko po to żeby następnie każdy z osobna musiał komuś jobbnąć. Walka całkiem spoko jak na początek RAW, ale nie ma co ukrywać że to głównie przez AJ’a.
    Segment z New Day, SAWFT i Vaudevillains świetny. Bardzo fajnie było zobaczyć Enzo/Casa i New Day w jednym ringu szkoda tylko że nie doszło między nimi do jakiejś słownej sprzeczki ale cóż i na to przyjdzie czas.
    Galiows/Anderson vs Uso’s aż dziw że najpierw Bullet Club wygrał potem Romek wbiegł. Ogólnie walka jak na RAW mogła być, na koniec ktoś uznał że theme song Romka jest tak zajebisty że musimy go usłyszeć na RAW 3 razy po co? Nie wiadomo.
    Zayn vs Rusev kompletnie nie potrzebna walka, o ile może nie rozumiem ale akceptuję że Alberto i Sheamus jobbnęli Stylesowi i Romanowi to ta walka była nie potrzebna. Do tego jeszcze była strasznie nudna, wciśnięta na siłę tylko po to żeby po niej WWE mogło nap przypomnieć że mamy walkę KO z SZ na Payback.
    Apollo Crews vs Jobberzy – przerwa na fajkę i kibelek tylko nie za długa bo oczywiście squash.
    Ambrose i Jericho całkiem fajny segment, aczkolwiek ciekawi mnie co z tego wyniknie. Y2J jest budowany dość mocno, skoro wygrywa nawet brawl którego nie zaczął i na Pb po prostu musi wygrać innaczej caly jego heel reign legnie w gruzach.
    Emma vs. Natalya walka jak na kobiety przeciętna i w sumie taki zapychacz który ma podbudować Natalyę przed walką o pas (nawiasem mówiąc wolałbym Emmę w walce o pas ale na to też pewnie jeszcze przyjdzie pora).
    Film pamięci o Chynie, o dziwo WWE w ogóle go puściło, szkoda tylko że nie na początku lub końcu RAW tylko na początku 3 godziny gdzie RAW ogląda najmniej ludzi.
    Następnie Sandow to jest aż smutne kiedy patrzy się jak jeden z wrestlerów z największym potencjałem spada do miejsca gdzie nawet nie zdąży jobbnąć a już mecz się kończy.
    Segment Miza i Maryse z Cesaro ponownie cięzki do oceny. Miz jak już pisałem po powrocie Maryse rozkwitnął i aż szkoda że pewnie na Payback wygra go Cesaro, którego nawiasem mówiąc uwielbiam. Pozostaje mieć nadzieję że WWE zauważy jaki postęp poczynił Miz i zostawia go z pasem.
    Eh i na koniec ME gali…
    Walka jak walka, Romek spamuje przeciwnika tymi samymi ruchami Superman Punch, Spear, 1,2,3 koniec jednak to co się działo po zakończeniu to jest jakaś istna kpina. Dlaczego musiał sklepać całą 3, czy to jest jakiś żart? Całe szczęście że AJ dołożył jeszcze ten Phenomenal Forearm, bo już byłaby kompletna szopka.
    RAW jednak dość pozytywne, takie typowe trochę lepsze MNR przed PPV, jeśli nie liczyć Uso vs. BC i Main Eventu to 8/10, jeśli liczyć to 6/10 bo Romek znów odwalił żenadę.
    BTW. Ciekawe czy ta charytatywna działalność Reignsa to taki zbieg okoliczności czy próba wymuszenia cheerowania go. Jeśli to drugie to WWE zrobiło zwykłe skurwysyństwo w stosunku do tych ludzi.

    • PM Rock

      Daj spokój jak na jakimś Payback Vince może ogłosić, że daję władzę Shane’owi. Pewnie powie coś wymijającego i przez to zacznie się rywalizacja między Shane’m a Dyrekcją. Jeśli jednak rzeczywiście dałby Raw Shane’owi na Payback to było by trochę dziwne.

      • Jeff Hardy

        WWE ma teraz przed sobą ciężkie zadanie, jak wybrnąć z tej sytuacji. Jeśli Shane po prostu dostanie od Vinca RAW to wyjdzie żenada i cały ten feud kiedy to Shane został wręcz wydziedziczony pójdzie do kosza. Jeśli Vince ogłosi ostateczną walkę HHH vs Shane-o-Mac o kontrolę RAW też wyjdzie żenada i naplucie na Takera. Jedyne w miarę sensowne wyjście jakie widzę to Vince daje władzę Steph z Hunterem ale Shane mu przerywa pokazuje jak Ratingi poszły do góry i żąda ostatecznej szansy czyli feudu z Authority. Choc nawet to nie będzie w pełni satysfakcjonujące zakończenie

        • DemonBálor

          A co gdyby Shane przejął władzę wyrzucając Vinca i Steph z ringu? Takie „Gówno mnie obchodzi co mówisz Vince”. Mógłby wezwać do pomocy ludzi z NXT i przejąć no RAW siłą. Wiem że większość tych osób z NXT które weszly do MR to dzieci HHH ale Vince wydaje się mieć to gdzieś.

    • Kamil10

      Z tego co wiem to on udzielał się już od dłuższego czasu. Wątpię, że to specjalnie, no chyba że Vince nadal chce żeby był facem jeszcze przez jakiś czas i robi wszystko co może.

  • Konstantin

    Tak na krótko:
    1) W pierwszym segmencie po raz pierwszy od powrotu widziałem luz u Shane’a. We wcześniejszych jego speechach było widać zestresowanie w głosie, tutaj to strasznie fajnie wyszło. Chociaż już to wyprowadzanie przez ochronę jest dla mnie strasznie słabe. Na Payback albo władze dostanie Shane albo rodzeństwo będzie musiało udowadniać kto jest lepszy 🙂
    2) Ludzie się napalili na Enzo i Cassa i trochę na tym cierpią Vaudvillans. A oni też fajnie się prezentują.
    3)Szkoda,że nie dali szansy zawalczyć Sandow’owi
    4)Apollo wszystkich rozwala to może pójdzie na jakiś pas. A Stardusta miało nie być po przegranej WM.
    5)Feud Zayn-Owens to może być feud roku. I mam nadzieję,że on będzie trwać i trwać.
    6) Bardzo fajnie wypadł Ambrose-Y2J.
    7) Fajnie wypadli też Cesaro i Miz. Czekam tylko aż jakaś celebracja obrony pasy przez Miza nie odbędzie się w łóżku jak to kiedyś zrobił Edge
    8) Feud o pas WHC też fajny ale w sumie nic nowego się nie stało w nim. Ale ciekawe jak to rozstrzygną.
    9) Super,że nie pokazują Wyattów bo to dziwnie wyszłoby.
    10) Co do powrotu Ceny to ja teraz nie widzę innej możliwości: na Payback pas US wygrywa Ryback i później jest feud Cena-Ryback

    • Jeff Hardy

      W ogóle spojrzałem teraz na kartę Payback i rzeczywiście okazuje się że będzie Kalisto vs. Ryback. Fajna taka walka bez feudu, jeśli Kalisto ma stracić pas w takim „story” to ja chyba podziękuję.

  • Kamil10

    Ten drop kick na krawędzi ringu całkiem fajnie wyglądał. Ogólnie dobrze wygląda w wykonaniu Reignsa, szkoda że dobrych akcji jak ta w movesecie ma tak mało.

  • kioMsU

    Ostatni segment, brawl czy jak to tam nazwać jest dokładnym potwierdzeniem że na Payback ujrzymy debiut Finna Balora, który był na dzisiejszym Raw na backstagu.

    • Kamil10

      Jesli tak to pytanie tylko co zrobi? Komu pomoze?

      • kioMsU

        Mam nadzieję że wejdzie i zrobi to co robił Bullet Club w NJPW. Oraz mam nadzieję że nikt od niego nie dostanie pomocy. 🙂

  • Tomasz Pisarczyk

    A Kalisto był taki szybki, że żadna z kamer nie mogła go wyłapać xD

    • Hunico & Camacho WWE

      Może będzie na Smackdown… i dodadzą jego starcie do kickoffu pewnie z Rybackiem . I może w końcu straci pasa .

      • sksfd

        Walka Kalisto z Rybackiem została już zapowiedziana. Odbędzie się w kickoffie Payback

        • Hunico & Camacho WWE

          No i dobrze , patrząc na jego run z pasem to musi go stracić .

    • Dean AmbrosePL

      Kalisto musi ten pas stracić bo w ogóle się nie pokazuje. Starcia o pas US będą w Kick-Offach pewnie a Ryback by się lepiej prezentował.

  • Daniel Chmielewski

    Main Event Payback widzę tak : w trakcie pojawia się Finn i wraz z Andersonem & Gallowsem atakuje AJ Stylesa i mamy feud Aj’a z Balor Clubem

    • Kamil10

      + heel turn Reignsa i wszyscy szczęśliwi.

    • Dean AmbrosePL

      Albo Finn idzie do AJ i tak albo inna opcja: Young Bucks do AJ!!!

  • Seba

    Raw sie fajnie zaczelo, potem bylo slabo.
    Co do Main Eventu Payback, pewnie Roman wygra po tym jak Gallows i Anderson odwroca sie od AJ i go zaatakuja i beda prowadzili feud. Nic wiecej sie nie wydarzy.

    • sksfd

      Ale jaki feud ? Gallows i Anderson vs Aj ? Jeśli już to raczej ktoś dołączy do nich i zawalczy ze Stylesem

      • Dean AmbrosePL

        Pewnie Balor zadebiutuje i możliwe że pójdzie do AJ lub do Gallows i Anderson a w tym przypadku mogą to być Kenny Omega i ktoś jeszcze lub Young Bucks.

  • Konrad Sobieszek

    RAW się słabo zaczęło, ale potem akcja zaczęła się rozkręcać w dynamicznym tempie. Gwiazdami odcinka byli niewątpliwie Luke i Karl, którzy pojawiali się w masie segmentów to tu, to tam. Żeby w tym Dablju tylko tego nie z***ali…
    Ogólnie była to noc zemsty przed Payback. Ci, którzy byli znieważani odkuwali się lub próbowali się odkuć. Cała gala obfitowała w brawle i nie powiem – przyjemnie się to oglądało.

    No ale zaczynając od początku. Pierwszy segment na plus może mieć tylko w końcu nie spinającego się Shane’a. W końcu nie zapomniał ani linijki i nie stracił wątku. Natomiast sytuacja ze Stephanie. Nie jestem zbyt przekonany do tego rozwiązania, ale lepsze to niż nic. Ciekawe co się stanie na Payback. Podział na brandy? Feud? Może być bardzo ciekawie.

    Zaczynamy od walki AJ’a z Sheamusem. Walka mi się bardzo podobała, choć wiem, że nie wszystkim ona tak podpasowała. Dla mnie starcie było jednak przyjemne, a Sheamus i AJ pokazali całkiem fajną chemię w ringu. Jednak to nad czym chcę się bardziej skupić to ubranie Luke’a i Karla. Motyw z post-apokalipsą rodem z Fallouta mi się bardzo podoba. Te maski gazowe itd. Ale samo ubranie to nie Bullet Club, a Miz Club. Nie pasują im te… sukienki? Szaty? W każdym bądź razie znacznie bardziej wolałbym coś w stylu Stylesa. Biel nie jest zła, tylko właśnie ten krój… Nie podoba mi się.

    Ten segment między Romanem, a Usos… Porażka. „Uce”, „uce”, „One vs. All”, „Uce”, „All vs. One” „Belie Dat”. Ciężko było zrozumieć coś więcej z tego bełkotu. Coż tam, że czasami to jeden potrzebuje pomocy wszystkich, a czasem wszyscy potrzebują pomocy jednego. Głębokie… Myślałem, że między kuzynami będzie lepsza chemia pod względem relacji. Jeśli oni nie potrafili pokazać Reignsa z naturalnej strony, to tylko chyba New Day mogłoby go uratować.

    Skoro już o tym mowa. Segment z Tag teamami mi się podobał. Najwięcej na tych segmentach zdecydowanie pokazują Vaudevillains, którzy mam nadzieję, że nie zostaną jobberami po tym meczu. Podobno oficjele nie są za bardzo do nich przekonani, ale mam nadzieję, że nie zeszmacą ich zbyt szybko. Nadal obstawiam wygraną drużyny retro, choć nie jestem tego tak pewny niż jeszcze na początku turnieju. Poza tym fajne trybuty dla Prince’a od New Day oraz fajne nawiązanie do tego przez VV. BTW byłbym mile zaskoczony, gdyby ktoś tutaj wiedziałby o co chodziło ze śpiewem Aidena 😀 Zobaczylibyśmy kto jest weteranem w oglądaniu NXT 😀 Enzo jak zwykle userza przegiętym i przesadzonym promem. Cass od kiedy załamał mu się głos nie wrzeszczy już, a szkoda, bo to zawsze było fajne. Mam nadzieję, że to tylko na chwilę, bo nie czuje się jeszcze zbyt pewnie i ma tremę w ME za miciem – normalna sprawa.


    Powiem tak. Theme song zły nie jest – zdecydowanie od strony instrumentalnej nie mam się do czego przyczepić. Z kolei wokal… dla mnie mogłoby go nie być. Koleś nie ma zbyt głębokiego głosu. Sam theme pasuje sam w sobie do BC. Nie jest jakiś bardzo przegięty jak u HHH, ale jest taki wyważony bym powiedział. W skrócie, mogło być lepiej, ale nie narzekam.
    Walka z Usos pokazała, że to nie jest Shield 2.0 i dobrze. Nie mają dominować w ringu, tylko mają kontrolować co się w nim dzieje. Dobry ruch i od razu pierwszy dream match z nimi w WWE dla mnie to walka z Revival. Pożyjemy zobaczymy. Tak jak myślałem na pokonaniu braci się nie skończyło i wkrótce musiał interweniować Roman. Wyrzucił ich z ringu, ale oni sami widać było, że tylko na to czekali. Zrobili taktyczny odwrót i biegiem do AJ’a. Coraz ciekawiej. Segment na backu tylko podniósł ciśnienie.

    Video o rywalizacji Samiego i KO było pierwsza klasa. Świetnie pozwala się wczuć laikom w klimat. Walka Samiego z Rusevem była bardzo dobra – dla mnie najlepsza z tych trzech godzin. Sami świetnie współgrał z Rusevem i jego siłą oraz sam dawała efektowne comebacki. Po walce fajne zachowanie Lany oraz przewidywalny (i mile widziany) atak KO.

    Apololo vs. Stardust. Walka do przewinięcia, bo nie ma czym tu się ekscytować. Za każdym razem, gdy wspominany jest martwy wrestler by zebrać cheer mnie to strasznie wkurza. To jest tak cienkie, że tylko przytulanie się z chorymi dziećmi z pierwszego rzędu jest dla mnie gorsze…

    Dean i Jericho, czyli najlepszy segment wieczoru. Zanim Dean wywołał Y2J’a dał jedno ze swoich najbardziej ognistych prom. Świetnie się tego słuchało. Publiczność siedziała i słuchała jak wryta. Dean jest świetnym komikiem, ale gdy trzeba potrafi odegrać bad-assa jak mało kto. Świetny stuff od Deana. Jericho tylko dodał temu segmentowi wychodząc na snoba jakich mało. Chris zaczyna mieszać trochę swoje gimmicki. Trochę z weterana z 2008, trochę z egoisty z czasów jego debiutu. Brawl wyszedł fajnie i zaskakująco znów Y2J był tym triumfującym. Od kilku tygodni nie przegrał meczu. Ciekawe, czy to jest przygotowanie na coś, czy tylko starają się by wygrana Ambrose’a nad nim wyglądała kolosalnie. Nieważne w sumie – robią z tym świetną robotę i aż chce się takiego Chrisa oglądać. Takiego, co nie jesteś pewien czy uwali ten mecz na PPV, czy jednak znów zaskoczy i „pogrzebie” talent, jak to sam lubi oznajmiać (ostatnio).

    Największy minus jak dla mnie tego miesiąca to to, że WWE w ogóle nie postanowiło położyć większego nacisku na kobiety. Można by było po sukcesie z Manii Triple Threatu serio dodać do pieca, a zamiast tego mamy marny feud między Charlotte, a Natalyą, podczas gdy Sasha, Becky i Paige nawet się nie pojawiają w TV, a Emma jest jobbnięta w 3 minuty, choć wydawać się zaczęło, że mają na nią jakiś większy plan. I nie hejtuję teraz Natalyi czy Charlotte, tylko ten feud mógłby być czymś więcej, a i inne wrestlerki nie powinny teraz zniknąć ze sceny. Szkoda.

    OMG SANDOW LOL MYŚLAŁEM ŻE JEST MARTWY WTF – cytując klasyka. Fajna odpowiedź Dolpha na te ataki Corbina i mam nadzieję, że dostaną trochę czasu, bo walka może wyjść zaskakująco dobrze. 10-12 minut wydaje mi się, że dobrze pokazałoby Corbina. Spot na który najbardziej czekam to zdecydowanie krzyknięcie na Dolpha, żeby wrócił do bycia cheerleaderem – to by było niesamowite.

    Cesaro i Miz może nie pobili segmentu Deana i Chrisa, ale też wypadli znakomicie, a Miz dał ogniste promo i jedną epicką linijkę:”This is Miz Section” wskazując na Maryse. Miz po prostu błyszczy z tygodnia na tydzień coraz bardziej z tym tytułem i byłoby wielką stratą, gdyby miał go tak szybko stracić. Z jednej strony koleś, który czekał na swoją szansę tyle lat, a z drugiej ten, który ją już dawno miał, ale dopiero teraz pokazuje swoją niesamowitość w pełnej krasie. Tak bardzo nie chcę, aby ani jeden, ani drugi przegrał… Nawet przy Shane vs. Taker tak nie miałem. I ta końcówka „Do you feel lucky, Punk?” „Go ahead, make my day”. Niby tylko wymieniają się cytatami z filmów, a jak genialnie to brzmi. Nie mogę się doczekać walki.

    Main Event fajny. Wkurzony Alberto to najlepszy Alberto i widać, że nawet jeśli jesteś WWEWHC, to on ci nie zapomni stifowych headbuttów i odpowie stiffowymi kickami. To jak czasami głowa Romana latała w jedną czy drugą – cudowna sprawa. Mimo końcówki, rozproszenia, wejścia Bullet Clubu w białych sukienkach i tego całego zamieszania Roman oczywiście wygrywa, gdyż jeszcze nigdy w historii nie przegrał czysto 1 na 1, a i nie czysto jak się zdarzy to jest święto. BC wchodzi do ringu i zaczyna klepać Romana. Aj jednak ich powstrzymuje, co na jakieś 30 sekund oznacza heel turn. Roman zaczyna comeback. Atakuje AJ’a, Karla i Luke’a. Kiedyś byłbym wkurzony takim obrotem sprawy, jednak postrzeganie Romana już się dla mnie zmieniło. Teraz jest on dla mnie na poziomie Ceny, czyli patrzę na niego jak na bossa z Dark Souls. Tacy goście w rosterze też są potrzebni, ale tak na prawdę nie licząc swojego wejścia na szczyt to potem przez całą karierę robią za placeholderów. Zawsze mogą zdobyć mistrzostwo, a pokonanie ich zawsze daje duży prestiż. W pewien sposób jest to najbardziej ekskluzywna wersja jobbera.

    Podsumowując. RAW świetne, fajnie pozwoliło się wczuć na Payback. Całe wrażenie z debiutu w ringu Karla i Luke’a – ogólnie dobre, choć w każdym aspekcie – ring gearu, star powera czy theme songu – mogło być lepiej. Zobaczymy jak wszystko wyjdzie w praniu, ale na ten moment, to Payback>Wrestlemania.

    • Xerer

      W cytacie ‚WTF’ i ‚LOL’ w odwrotnej kolejnosci :/

      • Konrad Sobieszek

        Hahaha, być może 😀

    • kioMsU

      Jeżeli ci chodzi o te „sukienki” to muszę ci powiedzieć że Gallows oraz Anderson używali ich już w NJPW oraz ROH pod szyldem Bullet Clubu, i mieli dokładnie takie same białe „sukienki” jak ty twierdzisz. Radzę się doedukować zanim napiszesz bo to trochę głupie, a do nich to świetnie pasuje. I Miz nie wpał pierwszy na te sukienki tylko własnie MachineGun i Gallows.

      • Konrad Sobieszek

        Ok, rzeczywiście, nie wiedziałem tego. Chętnie bym w sumie zobaczył jakieś zdjęcie z tamtych czasów. Poza tym nawet jeśli oni już je zakładali, to nie znaczy, że teraz będę uważał je za dobry strój 🙂 Może się przekonam z czasem do nich.

        • kioMsU

          https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6e/Karl_Anderson_2016.JPG
          Może nie za dużo pokazuje, ale widać że ubierają te twoje sukienki. 😀 Nie mówię że masz te stroję lubić tylko cię poprawiam z lekka. 🙂

          • Konrad Sobieszek

            Ok, dzięki. Na tym zdjęciu jakoś bardziej do mnie ten de-sign przemawia. Prostszy i mniej przypomina mi członków jakiejś sekty 🙂 Teraz przynajmniej widzę, że dla ludzi znających się na rzeczy to też ukłon w ich stronę, jak i pewnie w stronę samego Karla i Luke’a. Jest to całkiem ciekawy fakt.

      • Dean AmbrosePL

        Powiem ci że nie wszyscy oglądają NJPW, więc nie zaczynaj. Bez urazy ale nie zaczynaj

    • Konstantin

      Co do muzyki Gallowsa i Andersona mam podobne zdanie. Na początku usłyszałem samą muzykę pomyslałem genialne ale potem wleciał wokal i cały czar prysł.

    • Dean AmbrosePL

      Apololo xDDDDDDD

    • Xepa

      ogarnij kulturę, bo źle się to czyta, polecam…

      zawsze musisz gdzieś wcisnąć kur… itp

      • Konrad Sobieszek

        Specjalnie policzyłem liczbę przekleństw w tym tekście. Jedno – na początku i wygwiazdkowane. Nie wiem, gdzie ty widziałeś tu jakieś nagminne przeklinanie. Może źle przeczytałeś „wkurzony”, albo za przeklinanie uważasz też nazwanie kogoś „bad-assem”. Sam staram się unikać przeklinania, chyba, że chcę wskazać na coś dosadnie, a nawet wtedy staram się cenzurować chociaż część takiego wulgaryzmu.

        • Xepa

          no w tym akurat było jedno, ale w innch nie zawsze

          no i niby było cenzurowane, ale i tak dziwnie się czyta taki tekst

  • Dante

    Wydaje mi się czy Rusev trochę schudł?

  • DemonBálor

    Dzieje się źle skoro AJ ubrał czapkę daszkiem do przodu..mroczne czasy nadchodzą..

  • Nugat14`

    Wracaj Evan Bourne bo to co tu sie dzieje to masakra. Hehe zartuje, to tak jak przychodzi Chris Benoit do lekarza a lekarza tez nie ma heheheheghehe 😀

  • Dean AmbrosePL

    Sami Zayn mnie rozwalił xD Ty nic o tym nie napisałeś a na kanale WWE jest a mianowicie: Sami pokazał Lanie środkowy palec xDD
    Ogólnie RAW było 10/10 i nie chce mi się wszystkiego oceniać.

    • Konrad Sobieszek

      To były trzy palce, pokazujące, że sędzia doliczył do trzech

      • Dean AmbrosePL

        Aha xDD

    • Wojciech Grzegorz Kubiak

      Dając RAW ocenę 10/10 oceniasz całość, wszystko. Jakim sposobem dochodzisz dalej do wniosku, że ,,nie chce mi się wszystkiego oceniać”.

      • Dean AmbrosePL

        Oj tam, drobiazgi 😀

      • Dean AmbrosePL

        A ,,nie chce mi się wszystkiego oceniać” brałem pod uwagę że nie chce wszystkiego po koleji. A tak w ogóle to bardzo często masz do mnie jakiś problem, czy coś ci zrobiłem? A ten Miz i Ryder to powinno być na pisane (nie mam pretensji do autora) title match. Nie wiedziałem że to walka o pas, bo równie dobrze mogła być na RAW.

        • Wojciech Grzegorz Kubiak

          Czy mam do Ciebie jakiś ,,problem”? Nie, po prostu brak logiki razi mnie w oczy i moja osobowość nie pozwala mi przejść obojętnie.

  • Darek Góra

    tak w ogóle to zapomnieliście o tym że AJ na ostatnim raw pokonał miza i jest pretendentem do pasu IC a co do US to na Payback Ryback wygrywa na ER rewanż i potem feund z cena chciaż cena wraca w okolicach mitb i może po to sięgać

    • Konrad Sobieszek

      Pokonanie mistrza nie stawia cię w roli pretendenta.

      • Darek Góra

        Konrad chodzi mi o toz że skoro Deanowi nie chcą dac pasa i nie ma tez wielu zawodników na jego miejsce to może zgarnąć walizkę mitb a do tego wraca w okolicach tej gali w ostateczności orton lub rollins albo balor gdyby miał mocny debiut

    • Wojciech Grzegorz Kubiak

      Ta, Cena wróci i od razu da Rybacka aby go połamał 😀 Popieram.

      • Darek Góra

        no co rollins wróci odbierze pas WHC w rewanżu bo go nie stracił a cena albo US albo wcale i jaki by był spokój bez niego a balor lub sami zayn mogli by go spokojnie zastąpić

        • Wojciech Grzegorz Kubiak

          Ty wiesz jak wygląda przecinek? Jak już piszesz, to bądź tak miły i go używaj. Nie wiadomo o co ci chodzi.

          • Darek Góra

            a ty co polonista , pisze tak bo tak mi się podoba

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            Wiesz, pisać przecinki uczą w przedszkolu/zerówce. Dla Ciebie to poziom polonisty? Polecam odejść od komputera i odrobić lekcje z polskiego (przy okazji z przyrody etc.), a może czegoś się nauczysz.
            BTW. Brawo, jednak umiesz. Fakt, przecinek powinien być bezpośrednio po słowie (w tym przypadku ,,polonista”), no ale zawsze jakiś początek.

          • Darek Góra

            Chodzi mi o to że wcale nie muszę pisać przecinków i nie siedzę na kompie tylko na telefonie a to jest internet a nie lekcja polskiego a jak masz problem że nie ma przecinków czy coś to nie czytaj

  • kioMsU


    a WWE samo sobie psuje wszystkie niespodzianki dot. debiutu Balora, sami to spoilerują. Nie rozumiem tego. 😀

    • Wojciech Grzegorz Kubiak

      Ta, bo to było tak niespodziewane. W dodatku przejście z NXT do WWE? Ja myślałem, że przechodzi się do Main Rosteru (Raw/Smackdown), a nie do firmy w której się już jest. Zresztą mniejsza, Balor i tak nic nie osiągnie. Pozdrawiam.

Top