Wyniki | Mini Raport: WWE RAW 04/04/2016


WWE Monday Night RAW #1193 – 04.04.2016
American Airlines Center – Dallas w stanie Teksas

Gale komentowali: Michael Cole, Byron Saxton & John Bradshaw Layfield

Pierwsze RAW po WrestleManii rozpoczynamy od … Vince’a McMahona. Vince wchodzi na stage, a fani od początku chantują słowa theme songu Vince’a. W momencie „No chance” Vince mówi, że Shane właśnie nie miał szans w walce z Undertakerem. McMahon wspomina o frekwencji na WrestleManii oraz o tym, że mamy nowego mistrza WWE World Heavyweight. Mr. McMahon wspomina także, że gdy wstał dzisiaj rano, to wiedział, że ma pełną kontrolę nad federacją. Vince przyznał, że w pewnym momencie Hell in a Cell matchu jego serce biło szybciej, gdy widział Shane’a na szczycie klatki. W tym momencie Vince zrozumiał, że to dla niego oznaczało tak dużo, że ryzykował własnym życiem. Vince na koniec dodaje, że dzisiejsze RAW będze takim, jakiego nigdy nie zapomnimy. Rozbrzmiał theme song Vince’a, ale nagle … Here Comes The Money! Shane pojawił się stage’u, a fani zaczęli fantować „dziękujemy Ci Shane”, ale Shane odpowiada, że to on im dziękuje. Shane jest tutaj, bo jest jedynym mężczyzną w rodzinie i chciał pogratulować Vince’owi zwycięstwa. Fani chantują „You still got it”, a Vince mówi, że te siniaki, które widzimy to wina WWE Universe. Shane żegna się, a Vince mówi, że byłoby to szalone show, gdyby poprowadził je Shane. Fani chantują: „niech je poprowadzi”, a Vince zgadza się!

Mr. McMahon kicks off Raw by recalling a record-breaking WrestleMania the night before in Dallas, TX.
Shane emerges to chants of 'Thank you, Shane' from the WWE Universe.Mr. McMahon decides to let Shane prove himself and puts him in charge of Raw for the night.

WWE Tag Team Title Match
The New Day (Big E & Kofi Kingston) (w/Xavier Woods) (c) def. The League Of Nations (King Barrett & Sheamus) (w/Alberto Del Rio & Rusev) (Czas walki: 8:49)
Przed walką New Day wspominało o WrestleManii. Po walce Sheamus powiedział, że coś jest w ich grupie nie tak, bo powinni niszczyć każdego w WWE. Rusev i Del Rio łapią Barrett’a i Sheamus wykonuje Brogue Kick. Nagle pojawiają się Wyatt Family, które atakuje League of Nations. Na koniec Bray wykonuje Sister Abigail.

The booty O of life 
Sheamus is sick and tired of losing and declares The League of Nations is a group of the greatest athletes from across the world.
After saying everybody knows you?re only as strong as your weakest link, the group turns on Barrett.

Na backstage’u Vince opuszcza RAW, bo nie chce patrzeć, jak statek tonie.

Singles Match
Sasha Banks def. Summer Rae (Czas walki: 1:39)
Przed walką Summer powiedziała, że jej zespół przegrał na WrestleManii 32, ale przynajmniej nie skończy jak twarz Sashy Banks. Sasha przyszła na ring i powiedziała, że wciąż jest tu „szefem” i slapuje ją.

Summer Rae exclaims that while team B.A.D. and Blonde lost at WrestleMania, she didn't squander a WrestleMania moment like Sasha Banks.
Summer gets slapped for her disparaging comments.
In the end Sasha proves that she is still Legit by making Summer tap out to the Bank Statement.

Na backstage’u Apollo Crews rozmawia z Shanem McMahonem.

Singles Match
Apollo Crews def. Tyler Breeze (Czas walki: 1:54)

Apollo Crews makes his Raw debut.

W drodze na ring nowy WWE World Heavyweight Champion Roman Reigns! Reigns został przywitany buczeniem, a po chwili wziął mikrofon i powiedział, że nie jest dobrym ani złym facetem, on jest TYM facetem. Fani buczą jeszcze głośniej, dlatego pokonał na WrestleManii Triple H’a. Reigns jest w ringu i czeka na kogoś, kto chciałby zostać mistrzem. Pojawia się Chris Jericho, który mówi o tym, jak pokonał AJ Stylesa na WrestleManii 32, Y2J chce walki o pas. Nagle pojawia się AJ Styles, a potem także Kevin Owens oraz Sami Zayn! Każdy chce walki o pas, ale gdy Sami wchodzi do ringu rozpoczyna się brawl między Samim a Owensem oraz AJ Stylesem, a Chrisem. Owens zostaje wyrzucony z ringu, a potem Sami wykonuje Suicide Dive, Jericho wyrzuca z ringu AJ’a i otrzymuje Speara od Reignsa.





Shane ustalił, że w dzisiejszym main evencie zobaczymy walkę Fatal 4 Way match z Jericho, Owensem, Zaynem oraz AJ Stylesem, a zwycięzca będzie pretendentem do pasu WWE World Heavyweight.

Singles Match
Baron Corbin vs. Dolph Ziggler – Double Count Out (Czas walki: 8:34)
Przed walką Corbin powiedział, że nie obchodzą go ludzie, którzy go nie znają, to trofeum jest wszystkim, co trzeba wiedzieć. Po zakończeniu pojedynku Corbin przyniósł Zigglera w okolice ringu i wykonał End of Days.

"My arrival signals the end of days for anyone who stands in my way."
Corbin survives a Famouser and counters with a Deep Six spinning side slam.
Angered by the ref?s decision, Corbin obliterates Ziggler with End of Days to the arena floor.
Angered by the ref?s decision, Corbin obliterates Ziggler with End of Days to the arena floor.

Nowy WWE Intercontinental Champion Zack Ryder jest w ringu, a fani chantują „zasługujesz na to”. Ryder powiedział, że jego marzenie się spełniło i wreszcie miał swój WrestleMania moment, widzimy zdjęcie, gdy był dzieckiem i trzymał pas Interkontynentalny z Razorem Ramonem, a wczoraj zrobił zdjęcie z Scottem Hallem, ale tym razem to Scott trzymał pas Zacka. Zack dziękuje swojemu ojcu, który jest przy ringu, ale nagle przerywa mu The Miz. Miz mówi, że Ryder zniszczył WrestleMania moment Miza przed jego żoną i rodziną. Miz chce walki o pas, no, chyba że Ryder się boi. Zack odpowiada, że nie ma nic do udowodnienia. Miz wykonuje shota w ojca Rydera i Zack przyjmuje wyzwanie.

New Intercontinental Champion Zack Ryder thanks his father for always taking him to WWE events at Madison Square Garden and encouraging him to follow his dreams.

WWE Intercontinental Title Match
The Miz def. Zack Ryder (c) (Czas walki: 10:30)
Podczas walki pojawiła się Maryse (żona Miza, była Diva WWE), która kłóciła się z ojcem Rydera. Nagle Miz wykonał Skull Crushing Finale na rozproszonym Ryderze i został nowym mistrzem. Po walce Maryse dołącza do Miza.

Miz's wife, former WWE Diva, Maryse gets in Mr. Ryder's face...
Now five-time Intercontinental Champion, The Miz celebrates with his wife.

Wywiad Kevinem Owensem, który mówił promo na temat Samiego Zayna. Owens teraz po stracie pasu chce czegoś większego, czegoś jak pas WWE World Haevyweight.

Shane rozmawia z Charlotte oraz z Ricem Flairem.

Na SmackDown The Vaudevillians zadebiutują!

W ringu jest WWE Hall of Famer Lita oraz kilka kobiet. Na środku ringu jest pas Women’s. Lita mówi o kobietach, które utorowały sobie drogę i wprowadza nową mistrzynie Women’s Charlotte! Charlotte mówi o tym, że to wszystko jest dla fanów, a kobiety to przyszłość. Fani chantują „women’s wrestling”, potem Charlotte dziękuje swojemu ojcu i robi kilka „woooo”. Charlotte mówi, że to jej sprawa, iż mamy nową mistrzynie Women’s, a zawodniczki wychodzą z ringu. Charlotte, która mówi, że one rujnują jej moment. Mikrofon bierze Natalya i mówi, że Charlotte potrzebuje lekcji pokory. Natalya kontnuuje i mówi, że jest kobietą, która dała Charlotte niektóre z jej najlepszych walk, jak na Roadblock. Charlotte odpowiada, że to ona jest mistrzynią i to tylko dowodzi, że jej rodzina zawsze będzie lepsza niż rodzina Natalyi. Natalya sprowadza ją na ring i zapina Sharpshooter! Flair pomaga jej wyjść z ringu.


Becky Lynch fought valiantly for the title at WrestleMania, as is evident by her swollen eye.

Ric Flair once again pulls his daughter from harm's way.

Wywiad z AJ Stylesem. AJ powiedział, że nie przyszedł do WWE, aby przegrać walkę na WrestleManii, ale po to, aby zostać mistrzem WWE World Heavyweight. Dzisiaj rozpocznie się nowa era, i to będzie fenomenalna era.

Promo „from Puerto Rico” od Primo i Epico. Wygląda na to, że Los Matadores się skończyło.

Tag Team Tables Match
The Dudley Boyz (Bubba Ray Dudley & D-Von Dudley) def. The Usos (Jey Uso & Jimmy Uso) (Czas walki: 8:51)

The Dudleys roll off the tables and The Usos crash and burn!
The Dudleys still aren't satisfied and send one of the Usos though another table.

Wywiad z Samim Zaynem, który mówi o tym myślał, iż WrestleMania będzie największą nocą w jego karierze, ale dzisiaj ma większą. Musi to wygrać i udowodnić, że potrafi być mistrzem. Nagle Kevin Owens atakuje od tyłu Samiego. Segment kończymy wykonaniem Powerbombu przez Owensa na stół.

The Dudley Boyz kłócą się z fanami, a nagle … rozbrzmiewa theme song i pojawia się Enzo Amore oraz Colin Cassady (bez Carmelli). Enzo i Cass wchodzą do ringu, gdzie Enzo mówi, że Dudley’si są brzydcy jak cholera, oraz że ich nienawidzą. Fani chantują: „how you doin”. Enzo dalej obraża Dudley’sów, którzy nie są zadowoleni. Cass wzywa ich na ring, ale Ci wycofują się po chwili drogi na ring. Cass mówi, że ma dla nich jedno słowo i specjalnie przeliteruje je dla nich … S A W F T!

NXT's most popular tag team Enzo Amore and Colin Cassady say "How you doin'?" to the WWE Universe.

D-Von is enraged when Enzo says he'll put the nine time WWE Tag Team Champion's "lazy eye to work."

Na SmackDown Zack Ryder otrzyma rewanż o pas Interkontynentalny, warto wspomnieć, że na wideo jest pokazana również Maryse.

Za tydzień na RAW gościem specjalnym będzie Dr. Phil.

Przed Main Eventem Lilian Garcia poinformowała, że Sami Zayn nie jest zdolny do walki, ale Shane McMahon dodał inną osobę do tej walki … CESARO!

WWE World Heavyweight Title #1 Contendership Fatal Four Way Match
AJ Styles def. Cesaro & Chris Jericho & Kevin Owens
Po wykonaniu Styles Clash AJ Styles świętował zwycięstwo przy popie fanów.



When will Styles get his big chance?

——————————————
Zdjęcia – WWE.com
Gify – Hiitsmekevin.tumblr.com



  • Wojciech Grzegorz Kubiak

    O widzę, będę jednym z pierwszych.
    Cóż, Shane jako ustawiający walki by się nadał, chociaż wiadomo, że to nie on za to odpowiadał. Nie zmienia to, że odczułem zmianę w walkach i to na wielki +.

    Zrobienie z LoN większych healów poprzez ,,eliminacje najsłabszej jednostki” dodało im ciut charakteru. Wyatt’ci po ostatniej WM powinny jeszcze siedzieć w domach i czekać, aż ludzie zapomną. Niby są na plakacie Payback, no ale za co oni muszą się odpłacać LoN? Nie mam pojęcia. Po prostu będą każdego niszczyć chyba, aż spotkają Cene czy Rocka i zawalczą 4v1, co oczywiście skończy się ich porażką.

    Cóż, debiuty można połączyć. Apollo na +, taki chudszy Lashley, no a taka postać by się w tym momencie przydała. Barona Korwina również, chociaż widać, że brakuje mu nawet do Reignsa, który jest słaby jak … (tu dodaj swoje). Reigns jest lepszym healem będąc facem. No i na koniec Enzo i Cass, no nie pamiętam takiego popu dla tag-teamu z rozwojówki. Goście mają swój styl, prezencję, szkoda tutaj, że brak Carmelli, niby drewniana ale dodaje charakteru. Jedyny problem to to, że skoro w NXT nie zdobywali pasa, to tutaj też będzie ciężko. Ciut pokrzyczą, ale Vince raczej im nic nie da. A szkoda.

    No i co, wejście Reignsa, no tutaj to już chyba nie ukryją tego buczenia na nim. Nie pamiętam takiego czegoś, no może za czasów Bryana i Authority, zdrady Setha. No ale on dostaje takie coś po prostu i to bardzo duży + dla publiczności. Ludzie nie chcą w nim kolejnego Rocka czy Ceny, Never give up sranie w banie etc. Po latach już się zorientowali jak wygląda Backstage oraz wybieranie gwiazdek i to, że umiejętności tam mają małe znaczenie.
    Potem wchodzi Zayn, Owens, AJ i Jericho. Brawl do przewidzenia, spear od Reignsa na Y2J i znowu buczenie 😀

    Walka Sashy, którą średnio lubię. Nawet nie ma co opisywać, 1:30 walki.

    Strata pasa przez Ryder’a … Eh, no można się tego było spodziewać, ale nie na korzyść Miza. Już mniejsza o tą jego żonkę, ale gościu po prostu nie ma z kim feudować. Kogo mu dadzą? Zigglera? Ten ma póki co z tym Corbinem, po prostu będzie miesiąc pierdzielenia o niczym. No chyba, że Barrett znowu na pas idzie.

    Pasek i divy, dużo gadania, nic nie wynika. No może poza wtrąceniem w feud Natalya’i czy jak to się kur.. pisze. Niech będzie Natalii. Brawlu Punk/Triplak/HBK/Bryan/Orton etc to nie przebije. A sceneria podobna.

    Usos vs Dudley’z nuda jak zwykle, nie wiem czemu, ale ci Uso’s wgl mi nie pasują. Nudni jak cholera. Takie Romki tag teamu. 5 akcji na krzyż.

    Powrót Cesaro, no jest dobrze, chociaż okulary mu nie pasują przy wejściu. No ale zawsze mógł wejść w garniaku, czego się obawiałem jak zobaczyłem go na titantronie. Gościu ma już 36 lat, szkoda, że fani tak późno zaczęli go dopingować. Już 2,3,4 times WWE champion z niego nie będzie, o ile dadzą mu kiedykolwiek ten pas.

    A i zapomniałem akcji KO na Zayn’ie na backstagu. No co tu powiedzieć, zalążek feudy między tymi panami.

    Co do walki to jak można się było spodziewać, na dobrym poziomie. Kilka akcji, no i wygrana AJ co mnie bardzo ucieszyło, jednak po przemyśleniu, po 5 sekundach emocje opadły. On będzie walczył z Romkiem, i tak nie wygra, Vince do tego nie dopuści.

    Gala 7/10 co u mnie jest bardzo wysoką oceną. I to o dziwo bez Ambrożego, którego lubię najbardziej z rosteru. No ale niech się kuruje, nawet z miecha, bo wstyd po WM.

    Kurna, że też ja to piszę.

    • Jeff Hardy

      Przecież SAWFT miało pasy TT w NXT. Nawet na Roadblock mieli rewanż o nie.
      Barret na Pas IC nie pójdzie. Przecież on już ma odchodzić. Pewnie na razie będzie Miz vs. Ryder potem może kogoś znajdą.

      • Trypul Babul

        Hmmm, Ryder vs. Miz już na SD zapowiedzieli więc raczej do Payback tego przeciągać nie będą. W takim razie kompletnie nie wiem kto na Miza. Może Crews ?

        • Wojciech Grzegorz Kubiak

          Z tym, że Crews to ciut za wysokie progi dla Miz’a. Fizycznie i wszystko. Pewnie dadzą mu Sin Care albo coś w tym stylu.

      • Wojciech Grzegorz Kubiak

        Możliwe, że to przeoczyłem. Pewnie trwało to miesiąc, a miałem okres zobojętnienia względem NXT. Mój błąd. O Barrett’cie to było tylko przypuszczenie, bo jako jedyny tu pasuje. No ale pewnie będzie tak jak mówisz z tym Miz/Ryder

        • Jeff Hardy

          Choć nie sory jednak mój błąd. Tylko o niego feudowali a tytuł który mieli to Tag Team Roku

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            No i o tym właśnie mówię. Mieli wielki pop, a i tak nie dostali pasa. Ciut to zastanawiające. Jakiś powód musiał być, póki co każdy wchodzi do WWE tracąc pas w NXT

  • THE VIGILANTE STING

    w fatal 4 wayu było mi obojętne kto wygra każdy z nich jest świetny ale jednak AJ no i fajnie teraz pozostaje się modlić żeby przejął tytuł od Romka, nie wiem dlaczego szukają nowego pretendenta przecież HHH ma jeszcze rewanż i pewnie go wykorzysta na summerslam albo na następnej wm :V, nie moge zrozumieć fanów zgromadzonych na arenie, do Rydera ,, zasługujesz na to” przecież on się obijał po gali superstars i nxt dostał title shota z dupy i po prostu ma pas żal. Gale dobrze sie oglądało 9/10 było dużo niespodzianek, cały czas czekałem na wejście balor clubu…

    • Wojciech Grzegorz Kubiak

      AJ nie wygra, a rewanż Triplaka pewnie do gali przed Wrestlemanią pociągnie, aby w ME Wrestlemani znowu pas zdobył Reigns.

      Kurna co do Rydera, jakbyś chociaż znał ciut historię, to byś wiedział, że jego Push zatrzymał Cena, z którym miał nie po drodze, a raczej z którym Vince miał nazbyt po drodze. Na pewno nie jest gorszy jeżeli chodzi o postać niż np. Swagger, który praktycznie okupywał każde Raw czy SD rok czy dwa lata temu. Zasługuje on na to i tyle. Teraz mówisz ,,wejście balor clubu” a znasz tam tylko Finna. A reszta to co? Nawet nie obijali się w NXT czy Superstars. Na jakiej podstawie mają być w Main eventach? Zero logiki

      • THE VIGILANTE STING

        mam tą świadomość że Reigns wygra ale i tak sercem jestem za AJ’em

        • Wojciech Grzegorz Kubiak

          Tam ciut jeszcze dopisałem od Siebie. Nie przeczytałem całej Twej wypowiedzi

          • THE VIGILANTE STING

            znam wszystkich członków balor clubu/bullet clubu, i mam nadzieje że jak zadebiutują w wwe to będzie to stajnia lepsza od the shield

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            To nie te czasy, ciut za późno. Kolejne Shield będzie nudne. I nie ma pod nich Storylike’u żadnego

      • kioMsU

        Chyba ktoś tu nie wie że Doc Gallows juz walczył w WWE. W dodatku mecz Reignsa vs Stylesa to jest idealne miejsce do debiutu Balor Clubu. Pewnie zapytasz dlaczego?
        Dlatego iż Styles jak dużo ludzi wie był członkiem Bullet Clubu na NJPW. A po druge Jak nie wtedy to kiedy? Jak dla mnie jest to idealny moment do debiutu, a zresztą kto powiedział że koledzy Balora miałyby być odrazu w Main Evencie? Sam Balor bije się o najwyższe pasy (tak sądze) a Gallows i Anderson zaczną od dywizji Tag Teamów.

  • DemonBálor

    Swoją drogą ciekawy jestem gdzie pójdzie całe story z Shanem. Raczej nie zostawią tego prowadzenia RAW jak takie „one night only”.

  • Hunico & Camacho WWE

    Dużo debiutów , Baron , tylko czekać na ich walkę w sensie z Zigim na Payback. Szkoda Samiego.. Cieszy w końcu debiut SAWFT ale brakowało Carmelli strasznie. No i jest i Cesaro ! 😀 wszystko fajnie tylko jedno ale. jak można tak szmacić Tylera Breeza? Ludzie no. W NXT takeover pamiętam jak walczyli no coś pięknego . Piękny feud + walka jakich mało i można było.. a tu czyli na Raw dostali 5 minut .. Apollo zjadł go szybko , nuda jednym słowem. Ja bym go spokojnie widział z pasem US. .

    • Trypul Babul

      To, że Breeza szmacą, to akurat plus dla nich. Nienawidzę takich gimmicków. Gość jest dobry w ringu więc niech idzie w odstawkę, a później wróci jako Mike Dalton, żeby trochę polatać i tyle.

      • Jeff Hardy

        Przynajmniej czymś się różni od reszty rosteru, a swoim gimmickiem nie jest jednym z wielu WWE.
        Hunico nie zawsze tak jest jako przykład mamy choćby New Day, Takera czy Wyatta. Oni sami stworzyli sobie takie gimmicki.

        • Hunico & Camacho WWE

          No dobra , ale on akurat sobie go nie stworzył 🙂

        • Wojciech Grzegorz Kubiak

          Czy ja wiem czy sami… Wątpię, aby Vince wypuścił jakichś nieznanych ludzi i ,,róbcie co chcecie”

          • Jeff Hardy

            W sensie że sami mieli pomysł na swój gimmick, Vince przekazał go kreatywnym którzy powprowadzali pewnie drobne poprawki.

      • Hunico & Camacho WWE

        Akurat on ma tyle do powiedzenia co i ty . Oni mu dali gimmick i on ma to grać i tyle.

        • PM Rock

          Nie masz racji. Oczywiście ostatecznie gimmicki zatwierdza fedka(zarząd, vince, tryplak), jednak zawodnicy mogą przedstawić swój pomysł na siebie, na swój gimmick.

          • Hunico & Camacho WWE

            Może i tak ale myślisz że Vinca to interesuje chociaż trochę ? Jak Titus go pociągnął za rękę aby przepuścił Stefani to od razu chciał go wyrzucić bo chciał wszystkim widzom pokazać kto tam rządzi. To zastanów się czy takie młodziki mają coś do powiedzenia i to jeszcze z NXT xd

  • Jeff Hardy

    Eh aż się żal robi jak patrzysz na mistrzów i Miz jest jednym znich. Już lepszy bylby apollo crews. RAW niby dużo debiutów i powrót Cesaro ale nie porwało.
    Mam nadzieję że Natalya nie dostanie tittle shota, SAWFT zamiast feudować z Dudleyami zacznie z New Day a walka Sahsy z Summer Rae to był jednorazowy incydent który już nigdy się nie powtórzy.
    BTW. Co się stało Becky? Wczoraj tak podbiła to oko? I najważniejsze czy to wyklucza ją na jakiś czas z walk?

    • krawie2111

      Na razie nie ma nic o przerwie Becky ale to bardziej wygląda na rozcięcie niż podbite oko.

    • krawie2111

      Raczej wygląda to na rozcięcie oka niż podbicie.

    • PM Rock

      Przecież feud Dudleyów z SAWFT będzie genialny a to właśnie dobrze, że dostali ich a nie New Day bo TND idą po rekord, więc SAWFT na pewno z nimi by przegrali feud a to nie było by dobre na starcie. Po za tym teraz kiedy New Day są face’ami to ten feud z SAWFT już nie jest tak elektryzujący jak wcześniej a myślę, że TND długo turnu nie przejdą bo doskonale spisują się jako face’owie. Co do Miza masz rację, że nie potrzebnie dali mu pas(Nie zgadzam się, że Miz nie zasługuje by być mistrzem). Według mnie nie potrzebnie zabierał pas Zackowi. Ryder jak to krzyczała publiczność zasłużył na to, a o ni chyba dali mu ten pas tylko tak dla jaj, szkoda. Mam nadzieje, że albo na SD albo na Payback Zack odbierze tytuł i go trochę pobroni. A co do Apolla to świetny zawodnik nie wiem czemu tak napisałeś.

      • Jeff Hardy

        Crews jest spoko ale to będzie zwyczajny jobber pokroju Breeza.
        Dali mu na początek squash jobbera nie jakiś zwykły pojedynek, a nikt wybitny w tym biznesie tak nie zaczynał.
        Miz nie tyle nie zasłużył co po prostu jego czas w WWE już minął.

  • Trypul Babul

    Kurde, podajcie numery w totolotka, bo wygląda na to, że wszystko wiecie. Zayn nic nie osiągnie – niedawno zadebiutował na Raw ,ale ch*j i tak nic nie osiągnie, Owens nic nie osiągnie, SAWFT nie dostaną pasów – no tutaj to leżę i nie wstaję.

    Dobra przejdźmy do Raw. Styles będzie walczył z Reignsem, który dzisiaj się zachowywał jak heel – kapitalnie ! Nie dość, że walkę będzie można obejrzeć, to na dodatek pełny heel turn Romka jest pewny na jakieś 90%. Co do HHH’a….. ludzie jaki rewanż ? HHH już przy pasie się nie będzie kręcił. Zajmie się feudem z SZejnem, przynajmniej taką mam nadzieję.

    Corbin to jakieś nieporozumienie, gość się pojawia zamiast Joe….. porażka

    To w sumie jedyny minus, bo mimo, że nie było Balor Clubu, to wynagrodzili to świeżym ME i powrotem Cesaro. Brawo ! Stajnia Balora zadebiutuje pewnie na Payback.

    Ciekawe co dla New Day na Payback. Coś mi się wydaję, że może jakiś Fatal 4 Way z SAWFT, Vaudevillains i Dudley Boyz.

    Wyaci pójdą na LON i dobrze, przynajmniej wreszcie coś wygrają. Ciekawe co z Barretem ? Jednak odejdzie, czy może w końcu po tylu latach Face turn ?
    Genialna reakcja na Wyatt Family, widać, że w USA jeszcze się im nie znudzili.

    • Wojciech Grzegorz Kubiak

      Ale ty masz ból dupy. No taka prawda. Od 2 lat tylko Romek się kręci w okół głównego pasa, Owens nie ma wystarczających pleców, a SAWFT może dostać, ale nie będzie to na długo, tyle w temacie. Już Ascencion się zapowiadało jako dobry tag, teraz SAWFT, a w NXT kolejni siedzą. Nie czujesz, że tego ciut dużo? Ktoś musi być jobberem. A ty od razu, że każdy w Main eventach będzie.

      Na Joe przyjdzie czas, teraz feuduje z Balorem. Za dużo TNA i Vince zawału dostanie.

      • Trypul Babul

        To chyba Ty masz ból dupy, bo według Ciebie wszyscy zostaną zajobbowani. Z twojego narzekania wynika, że chciałbyś od razu wszystkich w ME. Przecież trzeba poczekać……

        Powiedz mi, gdzie napisałem, że wszyscy mają być w ME ? Po za tym…. Jak można sądzić, że Owens, czy Zayn będą jobberami…..
        Od 2 lat Romek się kręci wokół pasa… możliwe, ale nie tylko, Rollins, Ambrose, to co ? Powietrze ?

        Gwarantuje Ci, że w ciągu najbliższych dwóch lat Zayn, Owens wskoczą do ME.

        • Wojciech Grzegorz Kubiak

          Większość będzie. Wystarczy popatrzeć wstecz, by zobaczyć, że poza Shield, nie było dobrego wejścia z NXT, no ok Big E coś się kręcił, a tak to większość mid-card. Tak, KO to midcard, choćbyś nie wiem jak się zarzekał.

          Owens nie ma sylwetki na main eventera wg WWE, a Zayn jest już ciut wiekowy, 2 lata starszy od Romka (32 lata). Cena w tym wieku już był kilkukrotnym mistrzem.

          Rollins był na chwilę, bo nie było heala. Ambrose’a jebią przy każdym PPV. No ale nie zmienia to faktu, że ta trójka trzyma WWE aktualnie. I to się nie zmieni raczej.

          A ja ci gwarantuję, że nawet jak wskoczą, to spadną z Attitude Adjustment na następnym PPV

        • ShymonWWE XD

          Za to Seth prezentuje sobą technikę a jego feudy co do jednego są wycisniete do końca. Romek to tylko punche supermany i speary czasem Samoan Drop.

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            Seth jest zbyt hmm ma ciągutki do ,,kompromitacji”, jak każdy pamięta tą Sahre. Jest takim człowiekiem, że prędzej czy później coś odwali

          • ShymonWWE XD

            Z ta „sahrą to jestem nie w temacie. A w ringu Seth raczej się nie kompromituje umiejętnościami

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            Nagie zdjęcia sobie wysyłali na twiterze, nie w prywatnych czy coś. Nie abym na to patrzył, bo nie jestem homo a ona mnie nie kręci, no ale wpisz sobie jak chcesz ,,nude sahra shreiber/seth rollins” i będzie cała historia. Może ci się spodoba.

          • ShymonWWE XD

            Nie spodobało mi się xD Mogli to robić w prywatnych więc jest to trochę idiotyczne ale cóż ich sprawa. W ringu Seth się dobrze prezentuje umiejętnościami i jest przydatną postacią dla federacji. Mnie bardzo cieszy powrót Cesaro i Ceny który musi jeszcze powalczyć z Undettakerem. Niestety na SR jeszcze niestety trzeba czekać a feud całego Shield chyba każdy by obejrzał.

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            Ich sprawa? Są, a raczej tylko Seth, jest częścią korporacji i wymagane jest stosowanie się do pewnych zasad nawet poza ,,ringiem”. Nie można mówić ,,ich sprawa” jeśli na kontach sygnowanych firmą WWE wysyłają sobie takie foto 😀

          • ShymonWWE XD

            Ich sprawą jest to ze nie zrobili tego na kontach prywatnych. Dostał Seth za to jakaś karę ?

        • Jeff Hardy

          Zayn prędzej czy później będzie jobberem. Jasne to jest świetny zawodnik ale w sumie to niczym się nie wyróżnia. Drugim Bryanem na pewno nie będzie prędzej drugim Cesaro.
          Vaudevillians to będą oczywiści jobberzy tutaj nie ma za bardzo ratunki dla nich, Apollo Crews i Byron Corbin to samo.
          A Ballor club cóż John Cena z łopatą już czeka tak jak czekał na Nexus.

        • Kamil10

          Nie rozumiem jak można się czepiać o to że Reigns od SS kręci sięwokół pasa, a niby kto był na tyle wypromowany żeby go zdobyć, chyba tylko Ambrose.

          • Jeff Hardy

            On się kręci w okół pasa od Royal Rumble 2015. Chyba nawet dłużej

          • Kamil10

            Cały czs przy nim był? Był od RR do WMKI potem na payback, i od SS teraz jest.

          • Jeff Hardy

            Cały czas się kręcił z jedynie krótkimi przerwami na doniszczenie Wyatta po Cenie.

          • Kamil10

            Nie widzę problemu w tym. Z wyattami nie zwalaj winy na Reignsa, oni przegrali nawey na fast lane.

          • PM Rock

            Gdyby Reigns nie zatrzymał Wyatta na HiaC to nie wiadomo jak potoczyła by się kariera Braya. Może Bray byłby teraz mistrzem.

          • Kamil10

            Możliwe, Reigns na przegranej nic by nie stracił, a Wyatt był by wiarygodną postacią teraz.

          • Jeff Hardy

            Nie tylko wina Reignsa w głównej mierze Jasia Ceny Reigns tylko dokończył robotę

    • Kamil10

      Ale Reignsa dużo lepiej mi się oglądało tylko że to promo, liczę na bardziej heelowskie. Ale ogólnie widać że byłoby dużo lepiej.

  • DemonBálor

    Raw zdecydowanie podniosło mnie na duchu po LolMani.

    Vince daje Shane’owi władzę na jeden dzień ? Jeśli tylko tyle dostaniemy z całego storyline to przynajmniej mamy jedno porządne RAW z dobrą publiką debiutami i ME z prawdziwego zdarzenia. Zrozum coś Vince i odejdź póki da się coś zmienić.

    Ryder oczywiście zeszmacony. Dla Miza… Już nie mógł Ryder tego pasa choć raz obronić ? Pewnie wygra na SD i dostanie feud z jakimś debiutem. Może Baron ?

    BNB wyrzucony z Ligi Narodów po czym wbija WF i czyści ring. Brawo WWE tak się odjobbowuje pogrzebaną na gali roku stajnie…zwłaszcza jak Rock chwali się wszędzie swoim rekordem najkrótszej walki. No ale to RAW po WM więc nawet oni dostali pop za pobicie LN. Przynajmniej nie wyglosili proma o dominacji bo byłoby to przegięcie.

    Debiuty wypadły dobrze. Ostatnio bardziej zwracałem uwagę na NXT więc trzymam kciuki za jakieś sensowne feudy i przynajmniej title shota dla jednego z nich. ( wejście SAFT miazga..są over jak żaden tag team )

    Feud KO i Zayna dobrze rozpisany może być naprawdę poważnym kandydatem do feudu roku. Czyli jednak się da.

    W końcu. W końcu main event to nie ubrana na czarno kłoda pośrodku ringu. Taki booking co RAW mógłby naprawdę zaowocować niezłym walkami. I Cesaro wrócił..i od razu w ME 😀 Dzięki Shane. Przynajmniej jeden McMahon ma jaja przyjąć do wiadomości ze taki wrestler istnieje.

    RAW 8/10 Czekam na to jak się rozwinie wszystko dalej. Szkoda tylko braku Joe albo Balora ale na to przyjdzie czas. Mam nadzieje.

    • Jeff Hardy

      Ale wiesz że to na 90% byl tylko Storyline i tak naprawdę Shane nie bookował tego RAW?

      • Wojciech Grzegorz Kubiak

        🙂

      • DemonBálor

        Wiem ale zawsze można pomarzyć 😛

    • PM Rock

      Co do TT to wydaję mi się, że TND jako face’owie są także bardzo over z fanami chyba nawet bardziej niż SAWFT. Podobnie AA w NXT, chodzi mi, że są bardzo over nie, że bardziej niż SAWFT.

      • DemonBálor

        To prawda. Chodziło mi o taką naprawdę czystą radość na ich wejście bo ogląda się to naprawdę wspaniale z taką reakcją, na jaką zresztą zasługują 🙂

  • Jacek

    Nierówne RAW, ale lepsze od WM. Cas i Enzo są super, moim zdaniem jednak Dudleyz powinni być pierwsi do tytułu. Okradziono ich z Wrestlemanii, a nawet z wygranej, zasługują na więcej. Gdy Dudleyz zdobędą tytuł, nowy feud między nimi a Casem i Enzo o tytuł powinien być w sam raz. Druga sprawa to powrót Cesaro, on też zasługuje na tytuł, ale AJ to równie dobry kandydat więc nie narzekam.
    Niestety tak, jak wszyscy pewnie przewidywali mr. Woo Woo Woo stracił pas na rzecz jeszcze gorszego Miza, jego tak szybko nie odbudują po tym jak był pośmiewiskiem w zeszłym i na początku tego roku. Totalna głupota, dajecie pusha Zackowi na WM-ce trzymajcie się go trochę dłużej, chyba że ten feud między nimi jeszcze potrwa. Nie rozumiem problemu z Reignsem, gość ma gadane, ma jeden z lepszych zestawów ruchów w całym rosterze i cały czas ma heat. Rozwiązanie storyline’u z Shanem tak przewidywalne, że aż śmieszne. Dam ci jedno Raw na pocieszenie, ble. New Day jest super, ale ich reign z tytułem powinien się już skończyć. League of Nations to jedna z największych pomyłek WWE. Gdyby nie publika, która zrobiła wielkie show to byłoby tylko trochę lepsze od przeciętnego RAW. A tak daje nawet 7,5/10. Nie znoszę Corbina, jego persona to jakaś marna próba reaktywacji Razor Ramona. Duży plus za Apollo.

    • Jeff Hardy

      Może Romek ma heat dlatego że jego walki opierają się na 3-4 ruchach,jego mic skill woła o pomstę do nieba i do tego wszystkiego wciskają nam go do gardeł na silę jako następce Ceny?

      • Wojciech Grzegorz Kubiak

        I dlatego, że jest przewidywalny. Czarę goryczy przelało RR w 2014 i dziwne, że tego nie czujecie. Pół roku przed walką było szumu, że Romek wygra, bo go Vince chce pushować. No kurna, pół roku przed RR wiemy kto będzie zwycięzcą, a co za tym idzie rok przed czasem znamy main event Wrestlemanii. Każde PPV było bez wartości, bo się znało końcowy wynik.

        • Jacek

          Jak najbardziej teraz rozumiem.

    • PM Rock

      Tylko, że Vince powiedział iż daje Shane’owi Raw i zobaczy na koniec jak on się spiszę czy coś w tym stylu już nie pamiętam. Więc za tydzień możemy otrzymać ciekawy segment obu panów gdzie Vince zadowolony z Raw odda jednak Shane’owi kontrole nad Raw. Takie Raw na pocieszenie jak to powiedziałeś to było by za proste, przecież gdyby Shane’a miałby już odejść to nie pojawiał by się już na wczorajszym show. Zresztą zobacz jeden mały szczegół, że pierwszy raz od bardzo dawna będziemy mieli bardzo duży debiut na SmackDown. Chodzi oczywiście o Vaudevillains. To jest bardzo bardzo leciutki znak tego, że WWE szykuje podział brandów.

  • Konstantin

    RAW zaczęło się od Vince’a i po tym jak powiedział,że nie zapomnimy tego dnia to wiedziałem że musi być to fajne show. Wyskakuje Shane który chce się żegnać i ja od początku wiedziałem,że on nie może tak odejść od tak. Ciekawe jak potoczą się jego losy. Oby został bo wniósł świeżość.

    Potem następuje walka New Day z League of Nations o pasy. Promo na początku fantastyczne. Swoje zrobiła niesamowita publika. Nie wiem kiedy ostatnio słyszałem takie coś na RAW.Jak zobaczyłem Barretta to od razu wiedziałem kto wygra. Potem jego eliminacja z Ligi była wg mnie genialna. Był najsłabszy w teamie ale też jego sytuacja w WWE jest znakiem zapytania więc to nawet zrozumiałe. I potem wbijają Wyacci. Tu aż prosi się o face turn. Ludzie ich kupują,po tej sytuacji z Rockiem będzie pewnie jeszcze lepiej. Tylko znając życie zawalczą razem na Payback i wygra to pewnie Liga Narodów.

    Walka Summer z Sashą mam nadzieję,że była tylko po to by nie zapomnieć o Banks bo tutaj jakiś feud byłby dla niej upokarzający.

    Debiut Apollo Crewsa. Myślałem,że więcej czasu im dadzą żeby pokazać,że Tyler też coś umie ale to był szybki squash. Apollo ma umiejętności ale słyszałem że za mikrofonem jest słaby. No kurcze, nie żebym był rasistą ale on dla mnie jest takim typem wesołego murzynka,da show ale coś więcej niż pas US to raczej nie osiągnie. Wzięli go pewnie do MR bo jest coraz starszy i to dla niego ostatni dzwonek.

    Później nastąpił segment z Reignsem. No kurcze, te buczenie było genialne. A te promo strasznie drętwe. No kurcze, jak słyszy się tryplaka z jaką on to pasją mówi te speeche to aż chce się słuchać a tutaj to gadka bez emocji. I jak go mam kupować? A potem już przelała się czara goryczy gdy poświęcili czwórkę chyba najlepszych na tę porę wrestlerów by pod promować RR. To było żenujące.

    Debiut Corbina. No kurwa, to promo było słabiutkie wg mnie. Ja w ogóle nie wiem co można w nim widzieć. Dodatkowo ma brzydką brodę i mimo,że ma długie włosy to robi mu się gniazdko na łbie. A Ziggler widzę,że stał się teraz podkładaczem dla młodszych.

    Walka Miza z Ryderem. Cieszy pojawienie się Maryse. Mnie nawet bardzo. Czasy Lity i Maryse to były pierwsze lata mojego interesowania się WWE więc fajnie ich wiedzieć. Można było się domyślać zwycięstwa MoneyMakera 🙂 Na SmackDown rewanż więc coś może znowu się stać. Maryse ma stać przy boku Miza więc może przy boku Rydera stanie Emma? Taki feud na Payback a potem na ER walka mieszana?

    Czas na prezentacje pas Women’s. Szkoda,że widownia nie dała się wypowiedzieć Charlotte. Widzę,że teraz czas na pojedynek Natalyi z Charlotte. Na początku byłem słabo do tego nastawiony a teraz zmieniam zdanie. Bo jednak gdyby brano pod uwagę tylko trójkę z NXT w walce o pas to znaczyłoby dla reszty: No sorki,wy tylko dobrze wyglądacie a walczycie słabo. A Natalya umie walczyć. No i dodatkowo pewnie zobaczymy u jej boku Breta Harta bo było mówione o całej rodzinie.

    W międzyczasie promo z Portoryko. Co to kurwa ma być ja się pytam? Powrót Los Matadores w wresji dla ameryki łacińskiej?

    Walka Dudleyów z Usosami. Nie chce mi się opisywać. Nuda i powtarzalność.

    Czas na debiut SAWFT. Dobrze,że chociaż on się sprawdził. Ludzie ich kupują,mają fajny catchphrase,wygląd, dobrze walczą, Enzo ma super charyzmę. Genialnie to wygląda. Teraz niech obiją Dudleyów a potem czas na bardzo oczekiwany przeze mnie feud z New Day. To może być coś fantastycznego.

    I czas na walkę wieczoru. Fantastyczne starcie. Znowu miło widzieć Cesaro. Tak jak uwielbiam patrzyć na suplexy Lesnara tak mogę oglądać Cesaro tylko dla tych uppercuttów. Owensa widać,że w tej walce oszczędzali. No i nawet fajnie,że wygrał to AJ. Szczerze przed walką na pewno nie postawiłbym na niego żadnych pieniędzy. Nie spodziewałem się,że dostanie tak szybko title shota.

    Ogólnie RAW 8,5/10. Ciekawe co się stanie z Shane i na jak długo zostanie w telewizji.

    Tak zauważyłem,że w obecnej chwili New Day mają najlepszą reakcję w rosterze. Nawet myślę,że Rock takiej by nie dostał. Jedyna osoba która pewnie by to pobiła to Stone Cold.

    I jeszcze coś. Czat na beat-down był strasznie słaby. Ludzi oglądają pierwszy raz chyba w życiu RAW na żywo i są zdziwienie reklamami. A w międzyczasie jakieś pierdoły pisane,że ja bym się normalnie wstydził takie rzeczy pisać. Średnia czatu pewnie wynosiła około 15 lat 🙂

    • Wojciech Grzegorz Kubiak

      Całego nie skomentuję, ale też lubiłem suplexy Lesnara. Dopóki nie obejrzałem NXT, tam praktycznie każdy robi lepsze suplexy, z mniejszym wysiłkiem, a ten teraz tylko to robi.

    • Wojciech Grzegorz Kubiak

      Co do beat-down, cóż, chat tam jest rakotwórczy, a ci moderatorzy to jakieś przychalsty. Tylko jakiś Woggle czy jak on ma normalny. Ostatnio mnie tam wyzywali od ,,polaków”. Czaisz to? 😀 Goście obrażają mnie polszczyzną, nazywając mnie ,,polakiem” 😀 nawet nie polaczkiem. A potem wygwizduje się polskiego ministra, a niemieckiemu się bije brawo 😀 Może po prostu zjazd KOD-u był na tym bd

    • Jeff Hardy

      Tittle shot dla AJ Stylesa pewnie się skończy tak że Romek wygra feud a Styles zacznie się sukcesywnie staczać aż stanie się jobberem. Starczy spojrzeć co Romek i Cena zrobili z Wyatt Family czy sam Romek z Ligą Narodów.

      • Wojciech Grzegorz Kubiak

        Sheamus kilka lat temu a teraz…

    • Robek95

      Tylko, że następne PPV to Payback a nie Extreme Rules. Czytałem twój komentarz i się zgadzam z tym co piszesz. Mnie naprawdę zażenowała mnie walka o tytuł interkontynentalny. Nie rozumiem dlaczego WWE odebrało Ryderowi tytuł, potraktowali go jak Christiana gdy zdobył tutył na ER. Powrót Cesaro mnie zaskoczył, szczerze myślałem, że to John Cena będzie czwartym uczestnikiem. Jakieś promo związane z Portoryko, o co im chodziło, nie za bardzo kapuje, może z czasem się dowiemy o co tu chodzi. AJ Styles wygrał walkę o miano rywala Reignsa na Payback, ale chyba Romek wygra walkę o pas, a potem może kto wie, może Cena. Fajnie się pojawili Apollo , Enzo i Colin i do tego także Aiden i Simon pojawią się na SmackDown, czyli widać najazd gwiazd z NXT. Można było się spodziewać tego, że Barrett zostaje wyrzucony z Ligi Cieniasów, może ktoś będzie na zastępstwo albo Liga Cieniasów będzie w trójkę. Zastanawiam się kto będzie rywalem New Day w walce o pasy TT. A ta blondi, żona Miza nie potrzebnie się wmieszała. Miz jest gorszym zawodnikiem niż Ryder, nie rozumiem logiki WWE. #MizSuck

      • Konstantin

        A ja przecież pisałem że najpierw kolej na Payback a potem Extreme Rules. Ja tam w sumie nic do Miza nie mam. Za micem jest genialny. Co do Ceny też myślałem że to on wystąpi bo reklamowali go w zapowiedziach i RR go wywołał w czasie wywiadu.

    • Michał Michał

      Mi się jakoś nie wydaje że ten segment z Reignsem miał go jakoś pod promować…. Rozumiem że RR nie jest jakoś super prowadzony ale przestańcie się przypieprzać do każdej rzeczy z nim związanej bo to się żenujące robi. Mnie już bardziej wnerwia takie narzekanie na RR niż samo jego prowadzenie xD
      A co do samego segmentu to ja tam bardziej wyczuwałem heel’a po prostu…

      • Kamil10

        dokładnie, nie wprost ale szykuje sie

  • Tomasz Pisarczyk

    Szalg mnie jasny trafi! Krew jasna zaleje! CO ONI ZROBILI Z ME?
    Oglądam sobie, mówią coś że Zayn nie może i takie tam, ale mają zastępstwo. Później słychać syreny i wybuchlem ze szczęścia. Pomyślałem, że w końcu WWE zrozumiało, że Cesaro zasługuje na walkę o pas. Ale kto wygrywa? AJ Styles. Myślałem, ze mnie rozniesie. Facet taki jak Cesaro, który wykreca najlepsze walki, jest uwielbiany przez fanów i który do wszystkiego w federacji doszedł własną ciężka praca i z mało lubianego wrestlera stał się czołową gwiazdą przegrywa z facetem, który jest w WWE od 3miesiecy i jedyny feud jaki prowadził przegrał na WM…

    • PM Rock

      Spokojnie. A według ciebie to AJ swoją karierą na całym świecie nie zasłużył na tą szansę? Mi szczerze było obojętne kto wygra bo w ringu było 4 świetnych zawodników z których każdy zasługiwał na zwycięstwo i na szansę walki o mistrzostwo.

    • John John

      Mnie szlag trafił jak przeczytałem Twój komentarz.

    • John John

      Mnie szlag trafił jak przeczytałem Twój komentarz.

    • John John

      Mnie szlag trafił jak przeczytałem Twój komentarz.

      • Tomasz Pisarczyk

        Chyba się nie zrozumieliśmy. Uważasz, że AJ zasługuje na walkę o pas, chociaż jest 3 miechy w WWE i dodatek przegrał na WM (chrzanie to co robił przed WWE, to że tam był dobry nie oznacza, że od razu tu ma mieć główny pas) a Cesaro nie chociaż od zera stał się ulubieńcem fanów tylko dzięki swojemu rozwojowi i to właśnie w WWE, gdzie konkurencja jest przeogromna?
        W takim razie sory, masz rację, niepotrzebnie się tak uniosłem, ale prawdą jest, że się nie dogadamy.

  • Kamil10

    Aj odklepał po finisherze, ale jakby Reigns tak zrobił to od razu każdy by się pluł. Nie ogarniam tego.

    • PM Rock

      Ja nie ma z tym problemu. Dla mnie to tylko zwiększa dramaturgie walki jak zawodnik odkopuje po finisher’e. Oczywiście nie można tego nad używać. Reigns ma problemy zupełnie gdzie indziej to akurat według mnie nie jest żaden kłopot.

      • Kamil10

        No też tak myślę, ale jak odklepał po finisherze Sheamusa w walce o pas to hejty leciały od razu.

        • PM Rock

          Ale on tam chyba po 2 odkopał, chociaż z tym też nie mam problemu jeśli oczywiście takie coś dzieje się na dużej gali a to było zwykłe Raw więc może i racja, że nie powinien.

      • Jeff Hardy

        Ja tam tęsknię za czasami kiedy kickouty po finisherach byly ekstremalnie rzadkie. Teraz to praktycznie na każdym raw ktos odkopuje.

        • PM Rock

          Dlatego napisałem, że nie powinno się tego nad używać. To powinny być tylko najważniejsze walki.

          • Michał Michał

            z drugiej strony to dodaje jednak sporo emocji do walki. Gdyby finisher miał zazwyczaj kończyć walkę to przeważnie wiedzielibyśmy kiedy się ona zakończy 😉
            Także coś za coś

          • Jeff Hardy

            Tak tylko że teraz finisher nic nie znaczy i jest zwykłą akcją w arsenale zawodników. Mam ogólnie wrażenie że moveset wrestlerów starsznie zbiedniał. Teraz przecież każdy w movesecie ma super kick.
            Teraz wiemy kiedy się nie zakończy jak walczy 2 main eventerów to nie ma opcji żeby 1 finisher zakończył walkę.

          • Konrad Sobieszek

            Właśnie przez to nie zbiedniał. Jak Jericho i Randy odejdą na emeryturę, to zobaczycie, że Cutter czy codebreaker spotka ten sam los co superkick. Codebreaker jako finisher będzie stosowany tylko po jakimś fajnym wyniesieniu jak do F-5. A jeśli chodzi o Cutter, to prędzej czy później pojawi się ktoś, kto będzie potrafił wykonywać niesamowite salta, obroty, springboardy itp, po czym Cutter będzie wykonywany. Skoro DDT i Superkick to spotkało, to inne proste ruchy też nie będą oszczędzone

  • Miz’s biggest fan

    And New Intercontinental CHAMPION!!! The MIZ!!! W ladder matchu zachował się jak głupi idiota, ale teraz pokazał co potrafi. Najlepsze Raw jakie w życiu oglądałem (oglądam od 2011) świetne walki, świeża krew, oryginalny ME no i publika, która po prostu rozniosła całe Raw. Oby tylko za tydzień nie wrócili Kane, Big Show, Cena bez nich jest ciekawiej.

    • PM Rock

      Publika była najlepsza jaka kiedykolwiek słyszałem a oglądam WWE od połowy 2010 roku. Może w Brooklyn’e, Chicago lub Phily zdażała się lepsza ale nie mogę sobie teraz przypomnieć. Chanty podczas proma TND przed ich walką były nieziemskie.

  • Lighting.Lopez

    Co Bedzie dalej z deanem amborse i brock lesnarem
    Dlaczego Miz dostał walke o pas .Serio Aj.Styles ktory nie wygrał na wrestlemani dostanie walke o pas wwe world heaweight championship.The,Wyatt.Family Vs.League Of.Nations. walka jaka stypulacja

    • THE VIGILANTE STING

      raczej feud nie bedzie kontynuowany i brock nastepną walke stoczy z Wyattem na summerslam bo wątpię że szybciej

      • Lighting.Lopez

        Lesnar dobra z wyattem a co ambrose.Po.Payback Jesl.Roman bedzie mistrzem to Brocka dac tak cene pokonal na summerlsam
        I Co z ambrose kiedy wroci rollins co cena bedzie ciekawe

        • THE VIGILANTE STING

          dla ambrosa można dac wielu np AJ chcialbym zobaczyć taką walke

          • PM Rock

            AJ vs Ambrose? Przecież to było by nudne. Story też z dupy wyjęte bo obaj zawodnicy zupełnie inni i nic do siebie nie mają, więc jak to miało by niby wyglądać?

          • THE VIGILANTE STING

            sama walka byłaby dobra a np jakby AJ zdobył pas to Dean mógłby w jakiś sposób zostać pretendentem lub coś, tylko starcie face vs face to troche takie dziwne może ewentualnie romek vs dean vs aj o pas

          • Hunico & Camacho WWE

            Baron Corbin vs Ambrose !:)

  • Lighting.Lopez

    Co bedzie dalej i ambrose cena lesnarem.Za cesaro mogł by wrocic seth rollins

  • Mateusz Skazaniec

    Kurde , a dla mnie jedno ze słabszych raw po wm…No cóż są różne gusta.
    Pytanie przed raw-kto zadebiutuje Finn czy Joe? A tu żaden…tia- nieziemskie raw do prawdy.

    • Mariusz W

      Przykre… Ważne, że mi się podobało i rozniosło 😉

    • PM Rock

      Tak dwóch ludzi zabrakło znaczy Raw totalnie do bani

      • THE VIGILANTE STING

        jeszcze lesnar i dean byli zapowiadani a ich nie było wiec 4 osób xD

      • Mateusz Skazaniec

        Czy napisałem, że raw do bani? Oceniłem pod kątem innych pierwszych tygodniówek po wm. Dobry był tylko segment z wybraniem contenderów. Czy w reszcie były takie emocje jak zawsze? Śmiem wątpić. Wyacci z dupy(jak zwykle) atakują lon, o pas kobiet najprawdopodobniej zawalczy Natalya. No i promujemy koksów bez mica, ala Romek. No i na deser wspomnę o Schanie , który kontrolował raw…to po kija wczoraj walczył z Takerem. Teraz czekać jak mnie rozpunktujesz

      • sksfd

        Jeśli mają większe plany dla Balora i Joe to mogę na nich poczekać nawet do SummerSlam.

        • PM Rock

          O sksfd 🙂 Witam na wwepolska

          • sksfd

            Witam

    • Konstantin

      A ja właśnie się cieszę,że nie zadebiutowali Joe czy Balor bo to nie byłoby niespodziewane. Zresztą jeśli mają wejść to z hukiem a teraz wątpię czy dostaliby jakiś fajny feud

    • Konstantin

      A ja właśnie się cieszę,że nie zadebiutowali Joe czy Balor bo to nie byłoby niespodziewane. Zresztą jeśli mają wejść to z hukiem a teraz wątpię czy dostaliby jakiś fajny feud

      • PM Rock

        AJ vs Balor. Finn i jego ludzie mają pretensje do AJ’a, że od nich odszedł.Za tydzień AJ mógłby zmierzyć się z Romkiem a BC mogli by zainterweniować i mamy gotową rywalizację.

        • DemonBálor

          Balora ciężko będzie wybuczeć. Dlatego wydaje mi się że najpierw BC pomogą AJ’owi wygrać, mamy wielki pop a potem zgniotą champa i zabiorą mu pas, heel turn jak marzenie i to podczas tego samego RAW.. ( znaczy ukradną podobnie do tego jak Dean ukradł Sethowi pas)

          • PM Rock

            Romek tak szybko nie straci pasa to raczej pewne.

          • Hunico & Camacho WWE

            Też bym tak zakładał . Do SS spokojnie potrzyma go.

          • Konrad Sobieszek

            Do którego SS?

          • Hunico & Camacho WWE

            Summerslam 2016 xd

          • Konrad Sobieszek

            Nie no bo wiesz… Survivor Series też ma takie inicjały 🙂

          • Hunico & Camacho WWE

            Wiem wiem .. Rollins trzymał pasa od WM do nie wiem już tam kiedy .. ale trzymał go prawie rok i nie był Vinca ulubieńcem . To pomyśl ile może trzymać jego dziecko … P.S chodzą cały czas teorie że ma pobić rekord CM Punka xd

          • Konrad Sobieszek

            Nie pobije – nie ma szans. Walizka jest tylko jedna i nie będzie zmarnowana

          • Kamil10

            3 raz z rzędu na Reignsie, no nie wiem

          • Konrad Sobieszek

            W sumie coś w tym może być. Ale to tylko pokazuje ile razy musieli sobie tą walizką dupę ratować przez niego. Może więc nie on będzie cashowany?

          • Kamil10

            Rollins to było najlepsze wyjście nawet jakby Lesnar wygrał a potem walizka, a Sheamus to mu zalegała strasznie to zrobili storline na jakiś czas pod nieobecność połowy rosteru.

          • Konrad Sobieszek

            Co do Sheamusa, to po prostu chcieli, żeby zaczął być lubiany, więc na siłę wepchnęli tam Celta. Druga walizka była tak na prawdę pod Romana.

          • Hunico & Camacho WWE

            Może zrobią tak jak z Punkiem kiedys i Cena .

          • Konrad Sobieszek

            Zależy kto by wygrał. Ale tak jak mówię. Walizka jest jedna. To byłaby ogromna strata ją zmarnować, zwłaszcza z tyloma imionami do wypromowania.

          • Hunico & Camacho WWE

            No ja też jestem za tym . Chociaż jakby Romek był destroyem i heelem co by rozwalał Cene Ambrosa , Rocka itd to ja bym mógł go oglądać z rok z tym pasem 😉

  • Kamil nynek

    Ja chętnie zobaczyłbym coś takiego.
    RR będzie walczył z AJ. AJ pomoże Balor Club. A kto pomoże RR? Oczywiście Dean Ambrose iiii???? Tak, tak! Powracający po kontuzji Seth Rollins! Czy feud The Shield z Balor Club nie byłby piękny?

    • Kamil10

      Nie tak szybko, jak ten club zacznie dominować w wwe jak the shield.

    • iLikeSTARDUST

      Był by piękny

  • Konrad Sobieszek

    RAW było dobre. Przede wszystkim dużo historii niejasnych się wyjaśniło i teraz ma to sens. Wszystkie bullshitowe momenty oprócz oczywiście burialu Wyatt’ów. Co ciekawe wyczytałem gdzieś, że Rock sam wpadł na ten pomysł z całym tym segmentem. Podobno jest wielkim fanem Wyatta. Gdyby to on był na miejscu Triple H’a w walce z Warriorem, gdzie Hunter przegrał w minutę, po to by zbierać się po tym trzy lata, to pewnie nie pomyślałby w taki genialny sposób…

    Ale wracając do tematu.

    Przede wszystkim. Publiczność miała dobre momenty, ale ogólnie była bardzo złaa… Co roku jest coraz gorzej. Już w tamtym roku było źle, kiedy chantowali na divy, która ssie komu. Teraz podczas kilku pierwszych godzin chantowali dla piłki plażowej… Żenada. Najgorsze jest to, że głównie to się działo podczas debiutów z NXT. Co sobie teraz myśli Vince? NXT to g**no.

    Zaczęło się od wejścia Vince’a i tu muszę przyznać publiczność dała jeden z lepszych popisów. To, że śpiewali jeszcze długo po skończeni się muzyki „No chance”… Genialne. Tak jakby od razu chcieli powiedzieć, że rozniosą to RAW i Romana po tak słabej WM. Nawet komentatorzy się poddali i mówili, że to „szalona publiczność”. Segment był… lekko WTF… Fajne powitanie Shane’a i podziękowania od fanów, ale to co zrobił Vince dla mnie nie trzymało się kupy. W sumie jak dla mnie największy bullshit gali. Rozumiem, że to była jedna noc, ale… serio? Po tym wszystkim co było powiedziane? Nagle Shane jest władzą na jednym RAW? Chyba Tryplak może pakować walizki, bo to już chyba koniec jego marzeń o wrestlingowej bookerce. A przynajmniej w WWE. Z tych wszystkich newsów wynika, że Shane ma ogromne poparcie Vince’a. Jak HHH się pożegna, to TNA powinno błagać o niego jako bookera. Mieliby wtedy jakąś szansę.

    Beka, bo Shane teraz dostanie laury za te wszystkie młode talenty, które wypromował Tryplak.
    https://twitter.com/WWECreative_ish/status/717154395121561601

    A więc na lekkie opadnięcie pary z publiczności na początek New Day. Piękne powitanie publiczności. I do tego świetne wychwytywanie wszystkich smaczków w ich speechu. Pierwszy raz tak się zdarzyło. Walka o pasy z Ligą była… squashem i to ogromnym. Tak szybko Liga nie przegrała nigdy, nawet z Romanem. Ale segment po tym… wow, szkoda trochę Barreta, ale pożegnanie niczym AJ Styles w NJPW. Trochę takie gorzkie odczucia mam po tym, że na ekranie z fedki wywala go najlepszy kumpel… Myślę, że te historie, że wcale nie chciał odchodzić, tylko zapewnić sobie lepsze warunki są prawdą. Ostatnio zauważyłem, że dużo osób się zupełnie od niego odcięło, a nawet kilku zaczęło sobie robić z niego subtelne żarty. Jednym z nich był Xavier:
    https://twitter.com/XavierWoodsPhD/status/717165569112297473
    Kariera? Mógł być kimś znacznie więcej. Dziwi nie, że nigdy nie spróbowali u niego face turnu. Myślę, ze tak jest lepiej, bo gdyby skończył jako jobber to wielu fanów by mówiło, dlaczego go nie pushują itd. A tak wilk syty i owca cała. Powiedzmy.
    Podobało mi się to, że wypieprzają Barreta, a za chwilę wchodzi rodzinka. Feud z dupy, ale to już u Braya tradycja. O dziwo, zamiast okrążać ring oni od razu wzięli się do roboty jak jeszcze było ciemno. Znacznie lepszy efekt. No i wygląda na to, że czeka nas spory face turn. Ciekawe jak WWE rozegra ten feud. Obie stajnie dostały mocno po tyłku na WM, więc walczą o odzyskanie honoru. Na razie ciekawszą opcją wydaje mi się szczerze powiedziawszy Liga. Po pozbyciu się tego Barreta mają odrobinę momentum. Bray w tej chwili nie ma nic, a nie takim się podkładał. Ale znając życie tu wygra Bray, co jako fana mnie cieszy.

    Następnie aby zadowolić publikę Sasha i szybki squash na Summer. Walka już w ogóle nie potrzebna. Tylko po to, by divy jakąś miały, a że Sasha jest najbardziej lubiana, to ona dostała ten „zaszczyt”.

    Następnie debiut Crewsa. Zdziwiło mnie, że to jego puszczają, bo w NXT jeszcze był całkiem świeży i myślałem, że popracują jeszcze nad jego charakterem, którego nie ma. Na razie może być ciężko, ale może mają jakiś plan.

    Segment z Romanem i … Wow… spory heat. Speech był konkretnie heelowy, ale nie jestem pewien, czy serio planują turn, czy to było tak na jedną noc. Mówienie, że nie jest ani dobrym, ani złym gościem, tylko Gościem może jest kiczowate, ale to pierwszy raz, gdy Roman mówi coś o sobie. W końcu, ile można było czekać… Mam nadzieję, że jego charakter zacznie się po tych 4 latach w Main rosterze w końcu rozwijać.
    90% na ten moment mówiło mi, że heel turn się zbliża, bo inaczej nie widzę sensu w wypuszczaniu biednego Romana na RAW po WM z miciem. Ale po tej WM nie można być niczego pewnym. Szczerze powiedziawszy jakoś przeczuwałem wyjście Jericho. Reszty jednak już nie. Teraz widać, po co ściągnięto pasek z Owensa. Dokoptowują hurtem Main Eveterów, ale jak dla mnie, to nie bullshit, tylko raczej stwierdzenie faktu. Oni w trójkę (bo o Jericho nie trzeba mówić) są i tak jednymi z najbardziej over wreslerów i nie dziwne, że fedka postanowiła zabrać się za porządne trzepanie hajsu z tego faktu.
    Sami paskudnie wylądował i już zaczęły krążyć plotki o jego kontuzji, więc mina mi zrzedła. Jak się teraz okazało to tylko storyline. Dobry storyline, bo Owens pozbawił Samiego kolejnej szansy. To może być bardzo dobry feud i gdzieś na końcu może będzie nawet pas na szali. Ciekawe tylko jaki 😀
    Roman nic w ringu nie zrobił, tylko na końcu speara sprzedał Chrisowi. No dobra, teraz mam pewność, że na 99% będzie heel turn.

    Następnie Corbin vs. Ziggler, czyli nasz kolejny nic nie warty feud Zigglera totalnie wyprany z uczuć, zaczęty tak jak wszystkie jego feudy, czyli dostaniem klasycznego i staromodnego wp***dolu. Po tym Corbin wygłosił jego najgorsze promo jakie słyszałem. jak czytanie z kartki. Z tych ujęć zza kulis jeszcze jakoś to wyglądało w NXT. Na żywo to to jest rzeźnia. Ciekawe gdzie z tym zajdzie.

    W segmencie między Romanem, a Shanem widać było, że „młody” McMachon nie był przyjaźnie do Reignsa nastawiony. Ok Heel turn na 99,9% Można go już prawie dotknąć.

    No a potem czas na drugi najważniejszy moment gali. Wiedziałem, że ktoś ten tytuł odbierze Zackowi, ale nie byłem pewien kto. Co ciekawe, na facebooku koleś, który na WM podczas ladder matchu powiedział „wiem, że to się nie stanie, ale na prawdę kibicuje Ryderowi” oraz podczas meczu AJ’a z Jericho napisał „wiem, ze to się nie powinno stać, ale chciałbym, żeby Jericho wygrał jakąś ważna walkę po tylu podkładaniach się”, wstawił mem z Mizem, który w sumie wychwalał Miza, jako jedynego heela, który dostaje wszędzie mocną heelową reakcję. Do proma przed walką jeszcze powrócę, starczy na razie, że Zack dał się podejść jak dziecko, co pasuje dla takiego jakby nie patrzeć jobbera. Walka była dobra, druga najlepsza na gali (co komplementem nie jest jakimś wielkim, bo reszta to same squashe). Mimo to rozdziawiłem gębę, gdy zobaczyłem Maryse (BTW oby tylko jako menadżer, bo teraz w dywizji byłby tylko symbolem lat słusznie minionych). Miz wygrywa swój piąty tytuł IC. I to w jakim stylu. Nie wiem, czy WWE zdaje sobie sprawę, co stworzyli. Bo podsumujmy. Miz jest bardzo nielubianym heelem nawet jako nikt. Ma idealną twarz, żeby w nią przygrzać (heat Regala), ma historię, gdzie jest traktowany i odbierany jako absolutne g**** (heat X-Paca), Ma menadżera, w dodatku gorącą laskę (heat Ruseva), która jest dla niego rodziną I jest traktowana jako lepsza część tej rodziny (heat Charlotte). Zack powiedział do Miza „Sucks to be you”. Myślę, że może to być nowy kierunek dla postaci Miza. Pokazywać, jak dobrze jest nim być itp. Dodając do tego to, że nikt go nie cierpi, jest to prawdopodobnie najlepszy heel, jaki teraz ma Vince i najbliższe co możemy kiedykolwiek dostać do Pipera (chociaż Piper miał łatwiej, bo wtedy wszyscy myśleli, że to na serio). To jest w tym momencie uber heel, po tym jak zabrał Zackowi jego sny. I to żeby ten pas mu odebrał ktoś normalny, nie? Jakiś Owen czy coś… Nie bolałoby tak bardzo. Na oczach jego własnego ojca… Miodnie. Wszystko się wyjaśniło, dlaczego Ryder to wygrał. Wrestlemania Moment miał? Miał. Pasek zdobył? Zdobył. Cheer dostał? Dostał. A teraz czas na monster heela tego sezonu. W tym momencie jedynie większy heat mógłby dostawać, gdyby zdobył walizkę i zainkasowałby ja na Deanie, który zdobył dopiero co pas po Romku (i to po tym uśmiechającym się Romku, bo jeszcze Roman może jako heel stać się over), który zaliczył prawie roczną dominację. Wyobrażacie to sobie? Miz z walizką… I jako champion. To, że by jeszcze żył łamałoby kayfabe. Szkoda, że Streaku nie ma do pokonania, bo można by było kuć żelazo póki gorące. Ale chyba wtedy by go zlinczowali albo deportowali ze Stanów 😀
    I tak na dokładkę. Jak ktoś ogląda UpUpDownDown to wie o co chodzi:
    https://twitter.com/DroMamba31/status/717168765847388160

    Segment kobiet mi się nie podobał. Chanty publiki były dobre, choć z Bayley zbyt przedłużali, to już się chamskie robiło. Tak jakby nie docenili wcale Sashy czy Becky. Inne chanty typu Women’s Wrestling na propsie. Patrząc na Sashę przyznam szczerze, że serce się łamało, bo mam takie paskudne przeczucie, że miała wygrać ten match, tylko Ric powiedział, że tak głupio by było jakby Charlotte nie wygrała i zmienili zdanie. Mam nadzieję, że było coś więcej niż to i tak jak pisałem oficjele chcieli, by Charlotte kojarzyła się bardziej z Erą kobiet, niż z erą div. Segment myślałem, że skończy się dużym brawlem, gdzie na końcu zwycięska będzie stała Sasha, bo patrząc prawdzie w oczy, to rewanż należy jej się jak psu buda. Zamiast tego dostaliśmy promo Charlotte. Promo nie było złe, tylko nie podobało mi się, że po pewnym czasie Wrestlerki z ringu odeszły. Trochę słabo okazać brak szacunku nowemu pasu. Słabo to rozegrali. Poza tym Natalya… Na razie powinni pokończyć sprawy miedzy tą trójką. Potem brać się za nowych. Co teraz będą robić Sasha i Becky? Przecież nie mogą ich tak po prostu schować na miesiąc. Kuć żelazo póki gorące…

    Segment z Primo i Epico, gdzie wąchają kwiatki… No nie wiem. Nie wiem czy osiągną coś teraz w WWE. będzie im ciężko myślę, bo w tagach zaczyna się robić zaskakująco szybko zaskakująco ciasno. Mogą mieć problem.

    A co do Vaudevillains… Nie ma szans. Nie wiem, co ktoś mógł widzieć w tym gimmicku, ja nawet w NXT go nie kupowałem. Jest po prostu… nie-wrestlingowy. Kolejne Asciencion, a szkoda, bo są utalentowani. Aiden ma bardzo dobre opinie od przełożonych, a Simon od fanów. Ciężko widzę ich przyszłość. Do tego debiut na SmackDown. Tyler jako ostatni tam debiutował…

    Dudley vs. Usos. I drugi raz kreatiwy naprawiają swój błąd z WM dając wygrać lepszemu teamowi (pierwsi New Day). Mecz był nudny. I jeszcze ten botch. WTF „dzwonnik” (nie wiem, jak poprawnie po polsku nazwać) nie wie jakie są reguły tables matchu? Dudleyów to mocno musiało wkurzyć, bo pewnie im to TNA przypomniało.

    Segment gdzie Kevin wysyła Samiego na stół był lepszym tables matchem, niż cały match Dudleyów z Usos mógł być. Historia się rozkręca. ROH za bardzo nie oglądam, a wiem, że Kreatywni w WWE mają tendencje do podkradania pomysłów stamtąd. Przydałby się ktoś tutaj, który by mniej więcej powiedział, czy rywalizacja jest aż tak podobna, że można poczuć kopiuj wklej, czy może jednak kreatywni w WWE chcą sami w końcu zabłysnąć.

    Debiut Enzo i Cassa. Podobał mi się. Podobał mi się ten speech. na początku byłem lekko zdziwiony, bo to nie brzmiało jak face’owe promo. Ale po głębszym namyśleniu uważam, że to było face’owe, tylko w stylu bardziej… „Attitude”. Feud wkrótce z finałem na Payback myślę, potem obijanie jakichś Usosów, czy innych Ascetów przez miesiąc, by nasze ulubione jednorożce mogły spokojnie pobić rekord, a potem wygrana pasów, by New Day wypushować do lepszych rzeczy. Tak mniej więcej myślę, że będzie to wyglądało. Na spoko dadzą radę i jeśli poprowadzeni będą poprawnie. Na walkę czekam. Na walkę między jednorożcami, a Enzo i Cassem oczywiście.

    No i Main Event. No jak ktoś czytał moje poprzednie komenty to może się spodziewać, że emocje mogą tutaj wziąć górę. No ale spróbuje w miarę normalnie.

    https://twitter.com/AdamTheBlampied/status/717182870268194816
    https://twitter.com/WWECreative_ish/status/717183089055641600
    FINALLY! TYLE CZEKANIA I W KOŃCU POWRÓCIŁ. Na starcie jego powrót zjadł powroty legend z Ceną na czele na WM. Do tego ten styl wejścia, jak jakiś Boss. W końcu nie wszedł w jakimś ręczniku na głowie, tylko dostał konkretne wejście. Mam nadzieję, że już je zatrzyma. Może dostanie jakiś serio porządny gimmick. Szkoda, że jeszcze theme’u mu nie zmienili, bo te syreny to tragedia, przecież WWEWHC nie może wchodzić przy dźwięku syren no…
    BTW te spodnie to jakiś nowy trend w WWE będzie? Najpierw Rock teraz CESARO.
    Mecz był piękny. Wspaniale wynagrodził te bezpłciowe squashe wcześniej. Jericho trochę nie nadążał w tej walce. Przez cały czas bałem się, że dostał wygraną z AJ’em tylko po to, by podłożyć się na Payback Romanowi. Ale nie. Styles odzyskał co jego i to w meczu, który miał znaczenie. Czapki z głów, bo chcieli pewnie dać Jericho ostatni moment na WM-ce, ale AJ nie jest stratny. Kibicowałem w meczu każdemu oprócz Jericho, bo chciałem w walce o pas zobaczyć w końcu jakąś nową twarz. Wiadomo, jakby wygrał Cesaro, to bym chyba zrobił symulacje skoku Shane’a z biurka na łóżko, ale i tak byłem zadowolony 🙂

    Co do przewidywań. Heel turn Romana jest pewien na jakieś 100% – zaniżając. Nie ma siły, aby Styles został wybuczany, choćbym nie wiem jakie świństo miał w meczu odwalić. Czy jest aż tak bardzo bez szans? Nie jestem pewien. Balor Club (albo może Bulletproof) miało dzisiaj zacząć już feud z New Day, ale zostało to powstrzymane. Myślę, że Styles nawet jeśli teraz nie wygra, to nie musi to oznaczać braku paska dla niego w bliskiej przyszłości. Życzę mu powodzenia z całego serca.

    A jeszcze dorzuce takie wolne przemyślenia po WM i RAW. Co jak co, ale trzeba przyznać, że niektóre momenty z tych dwóch nocy pokazały, że nic nie jest na 100%. Mimo, że często takie sytuacje z dupy są bardzo złe, to tutaj WWE zmieściło się idealnie pomiędzy brakiem szoku, a absurdem. Z WEEkendu WM jestem zadowolony. Całość dała świetny prospekt, który wywrócił wszystko co było stawiane za pewniak do tej pory. Przede wszystkim totalne przetasowanie rosteru. Spadek na znaczeniu Wyattów, czy Ambrose’a. W nagrodę wchodzą Styles, Owens i Sami + CESARO. Jaką widzę przyszłość? Ciekawą. Trzeba będzie obczaić SmackDown, gdzie kwestie typu Ambrose, pas US, czy Authority zostaną rozwiązane. Dużo jeszcze odpowiedzi czeka. i to jest piękne. Dodatkowo morał. To była chyba jedna z nielicznych WM-ek, gdzie tak dużo heeli triumfowało. I na RAW ci face’owie, którzy odnieśli triumf, zostali pokonani (Ryder), lub przechodzą turn (Roman). To zupełnie tak jakby Wrestlemania ta miał przygotować pole bitwy. Jakby została zrzucona bomba, by wyczyścić wszystko i przygotować się na coś dużego. Debiutantom oprócz SAWFT nie wróżę szczególnie jasnej przyszłości, ale kto wie? Miz może pociągnąc Mid-card za pysk z Maryse, jeśli będzie miał dużo czasu. Od dłuższego czasu wydaje mi się, że Wm 33 zakończy albo walka Seth vs. Reigns, albo najważniejsze walki to Roman vs. Brock o tytuł, a Seth vs. HHH. Ale kto wie. Na razie jestem bardziej skłonny pierwszej opcji. A jeśli chodzi o walizkę, to wygra ją Kofi 🙂 Zobaczycie, jeszcze wspomnicie moje słowa 😀

    • PM Rock

      Sorry jak przeczytałem, że publika była zła to już mi się nie chciało dalej czytać. Publika była zajebista, choć to słowo stało się już trochę tandetne to nie mogę znaleźć innego określenia. Od pierwszej do ostatniej minuty publiczność po prostu kosmiczna, chyba najlepsza jaką słyszałem( może ta w Londynie była lepsza ).Nie wiem o co ci chodzi z tymi chantami na gwiazdy NXT, przecież to było niesamowite. Ohhhhh Enzo Amore ! Ohhhhhh Enzo Amore ! Ohhhhhhhhhh Enzo Amore ! Heeeeeeey Bayley ! I Wanna Knowwww If You’ll be me girl. Ach no miód dla uszu 🙂

      • DemonBálor

        Zgadzam się z przedmówcą. Jeśli porównamy publikę na ostatnich RAW przed WM to ta publiczność kompletnie ich zmiotła. Buczenie na Romka to był jeden z największych heatów jakie ostatnio się pojawiły..

      • Konrad Sobieszek

        Nie no te chanty były dobre. Problem w tym, że oni mieli je tylko momentami. Inne RAW przed WM były dużo, DUŻO lepsze. Praktycznie całe show pokazywało co fani na prawdę myślą o produkcie, a tu. Fala już podczas pierwszej walki? Chanty We are Awesome po pierwszym gongu? Żenada.

        • PM Rock

          Zupełnie cię nie rozumiem, ale chyba nie muszę

          • Konrad Sobieszek

            Przekroczyli granicę dobrego smaku. Szkoda, że nie chantowali talentów, które w końcu dostali, a które tak bardzo chcieli . Tylko New Day, Enzo i Cass oraz połowicznie Sasha dostały normalny pop. Z roku na rok coraz gorszą mamy reprezentację. Oni już nie chcą pokazywać na czym zależy fanom. Oni po prostu mają to gdzieś i chantują tylko po to, żeby zajść za skórę. I to jest żałosne.

          • PM Rock

            Hmmm…ciężki z ciebie przypadek(bez obrazy). Zawsze coś ci nie pasuje, nawet jak jest świetne Raw i mega publika to ty i tak szukasz dziury w całym. Ja nie pamiętam już całego show, ale wydaje mi się, że większość walczących dostała chant. Nawet na walce Usos vs Dudley widownia zaczęła nucić Jordan! Jason Jordan! Jason Jordan!(W rytm No Limit). W czasie ME widownia także była świetna. Naprawdę nie wiem o co ci chodzi, czepiasz się na siłę.

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            Dobra kurwa, bardziej przejmujecie się zachowaniem kibiców niż całym RAW. Ja tam usłyszałem buczenie na Romka i mnie kupili, co mnie reszta obchodzi

          • Kamil10

            Jeszcze takiego hejtera Romka w życiu nie widziałem

          • Wojciech Grzegorz Kubiak

            Nie tyle hejtera, co osoby zawiedzionej tym jak to się odbywa przez ostatnie 2 lata. Jak ktoś mi będzie dawał np. frytki, dzień, dwa, ok, ale jak zacznie mi kurwa dwa lata je do gęby wpieprzać to mnie chuj strzeli.

          • Konrad Sobieszek

            Nie. Nie szukam dziury w całym tylko po to, żeby się doczepić. Często jest wręcz odwrotnie, szukam smaczków i daje szanse. Żeby nie było Publiczność mimo to była dobra. Ale były lepsze. Publika w Brooklynie po SSlam choćby. Czy Londyn i TakeOver.

            Mówicie, że już zaczynacie być znudzeni tym hejtem na wrestlerów itd. Że już przestaje to być zabawne. A gdy pojawia się publika, która nie szanuje oglądanego przez nią show i przez godzinę chantuje dla plażowej piłki mówicie, że była to najprawdopodobniej najlepsza publiczność w historii. Zdecydujcie się

          • PM Rock

            O co ci chodzi z tą piłką plażową? Możliwe, że coś mnie ominęło, więc proszę wytłumacz.

          • Konrad Sobieszek

            Koleś przyniósł piłki plażowe. Przez godzinę publika chantowała tego gościa i jego piłkę, która latała po trybunach, a kibice sobie ją odbijali. Mieli wywalone na show, a po wejściu New Day wszystkie te chanty były dla tej piłki. Dopiero chyba wejście Romana to przerwało, a koles został wyprowadzony.

            Piłka plażowa vs. Nakamura. Wrestlemania 33 Main Event. Z tej publiczności tyle wynikło.

          • PM Rock

            Ale ty jesteś spostrzegawczy chyba w policji powinieneś pracować 🙂 Ja w ogóle tego nie widziałem.

          • Konrad Sobieszek

            Bo to nie było pokazane w telewizji, ale chanty były dla tej piłki. Na twitterze MNÓSTWO fanów, którzy byli na trybunach było zdegustowanych zachowaniem ogółu. Dlatego powiedziałem, ze publika była zła. Bo staje się już parodią tego, czym miała być.

          • PM Rock

            Ale wytłumacz mi proszę jak chanty mogły być dla PIŁKI?

          • Konrad Sobieszek

            No właśnie… Sam chciałbym wiedzieć. Nie wiem co ci fani mieli w głowie.

          • PM Rock

            A może po prostu ty źle to odbierasz? Piłka piłką, ale chanty były w kierunku zawodników

          • Konrad Sobieszek

            Ludzie z publiczności, w tym Adam Blampied pisali o tym na twitterze.

            Z resztą. Publiczność przebudziła się po tym face to face. Potem była znośna. Tylko ta pierwsza godzina mnie mierzi

          • PM Rock

            Dobra skończy tą rozmowę bo to niema sensu. Publiczność była nieziemska a czy chantowali do piłki, smartfona, kondona to mniej ważne ponieważ liczy się końcowy efekt który w tym przypadku był nieprawdopodobny.

    • Konstantin

      Pierwszy segment miał jakieś wytłumaczenie.Vince zauważył po tym skoku że Shane’owi bardzo na tym zależało i jako ojciec dał mu szansę na chociaż ten jeden dzień zostać GM.

      Co do starcia AJ Stylesa z Reignsem widzę dwie możliwości:
      1) po walce Reigns obija Stylesa i wted ratuje go Ballor Club
      2) po walce pojawia się Wyatt i mamy już wtedy całkowity face turn

      Corbin w tym promie czasem nie seplenił?

      Co do Miza to w sumie masz 100% racji 🙂

      Dla mnie te chanty dotyczące Bailey były słabe. Bo tam w ringu były dobre wrestlerki a można się poczuć,że i tak jesteście słabe a najlepsza jest Bailey.

      Walizkę też uważam,że wygra ktoś z New Day. I mogą też zrobić tak jak w poprzednim roku z Rollinsem, czyli wykorzysta ten ktoś to na WM lub na RAW po. A ja nie uważam,że odbyły się jakieś wielki przetasowania rosteru. Wyatt czy Ziggler na pewno będą znowu wysoko bo oni jednak dają entertaining.

      • PM Rock

        Co do walizki absolutnie jestem za. Chciałbym, żeby to był Big E. Od czasów kiedy był mistrzem IC facet niesamowicie się rozwinął, teraz nie wyobrażam sobie nawet jednego Raw bez niego. Z nudnego dominatora Big E stał się chyba najlepszym entertainerem w rosterze.

      • Konrad Sobieszek

        Rozumiem właśnie ten punkt odnośnie Vince’a, który za to ile Shane dał, pozwolił mu na poprowadzenie tego RAW. Tylko, że ta rywalizacja tak bardzo opierała się na tej nienawiści. Mimo to wpadłem na pomysł, że być może Vinc powie coś w stylu „Podobało wam się? Nigdy tego już nie doświadczycie!” To by w sumie pasowało do niego.

        mam nadzieję, że jak New Day wygra walizkę, to po na przykład takiej akcji, gdzie zaczynają się podlizywać faworytowi, a na końcu go po prostu oszukają i sami zgarnią walizkę. Ja mam nadzieje na Kofiego, bo czuje, że Kofi tytułu bez tej walizki nie zdobędzie, a Big E może sobie poradzić.

  • Hunico & Camacho WWE

    Ha ! Face vs znienawidzony ale face w ME Payback ? Hmm .. pachnie turnem cały czas 🙂

    • Kamil10

      już na tym raw jak heel się zachowywał

      • Hunico & Camacho WWE

        No ale wiesz , to tylko mic skill więc nic nie jest pewne . Wolałbym go jako destroy który nie gada tylko rozwala Cene , Ambrosa i tych wszystkich babyface’ów:)

        • Kamil10

          Ale on nie może być jak Lesnar bo to będzie do bani, Lesnar jest 1 a jak jest za często to aż dla mnie zaznaczam jest nudny, nie zawsze ale czasami tak jest. Reigns będzie mocnym heelem, mocniejszym od Rollinsa ale bez przesady, taki zbalansowany powiem po gejmersku 😀

          • Hunico & Camacho WWE

            No ale Lesnar to widzisz walczy ze 4 razy na rok i jak się poci . Ciężko mu wykręcić walkę na 10 minut 🙂

  • Xerer

    Ludzie bardziej wtajemniczeni… jakieś newsy co do daty powrotu Setha?

    • Hunico & Camacho WWE

      Podobno nie szybko bo ostatnio kulał na rozdaniu nagród HoF czy gdzieś tam

    • Wojciech Grzegorz Kubiak

      A co, brakuje ci jego ,,tweetów” z poprzedniej WM-ki?

  • Hunico & Camacho WWE

    A wie ktoś co sie dzieje z Rhyno ?

    • iLikeSTARDUST

      Też się zastanawiam

    • Wojciech Grzegorz Kubiak

      Dużo nosorożców jest zagrożonych wyginięciem. Może jakaś klepsydra gdzieś jest, bo tutaj nic nie wiadomo

  • iLikeSTARDUST

    Kurde najlepsze RAW jakie ogladalem. Ogladam od ostatniego RAW przed SSlam ’15.

    Wchodzi Chairman. Co będzie? Vince chce zaczynać, ale fani DoO CHANCE IN HELL” jak mi się to cholernie podobało. Spoko słucham „Here comes the $$$$$”. Ciekawie… no ok co dalej. Shane ma RAW. Banan na twarzy.

    Jakie reakcję dostaje TND. Dzięki tym reakcjom ich polubiłem. Był cheer wbija LoBooty Booooooo. Walka jak walka. Dupy nie urwała. Po walce nwm dlaczego Barett się tak zdenerwował. Szkoda mi go było. WF. Banan na twarzy vol. 2. Fajnie, że tym razem od razu był brawl. Wyczuwam FT Wyattów.

    Slap… Crossface… Tap Tap Tap. Cała „walka”.

    Apollo vs Tyler. Dlaczego, ja się pytam zatrzymali push Tylera. Apollo debiutuje i wygrywa. Tak to opisuje.

    Roman wychodzi ma mica czy nie? Ma… Dobrze, że to było krótkie. Kto przyjdzie na Open Challenge (wyczuwałem go przed RAW). Break the Walls! Dobrze, ale wolałbym coś innego. I… AM… PHENOMENAL. Banan na twarzy vol.3. KO. Myślę: Zaraz przyjdzie Sami. No i przyszedł. Brawl zachowanie RR heelowe i dobrze. Spear i po Open Challenge’u. Shane ogłasza F4way. Banan na twarzy vol. 4.

    Baron vs Dolph wyczuwam feud.

    Od końca Ladder Matchu na WM-ce czekałem na Title Shot Miza. Wchodzi Ryder i wygłasza promo, ja w tym czasie nie dowieżam, że dali mu mica. Jest mistrzem więc… Wręcz czekałem aż ktoś mu przerwie. Miz jeeeeest. Miz wygrał jak się cieszyłem. Nie przepadam za nim, lecz wg mnie należało mu się to. Tak się cieszyłem, że chciałem wykonać Skull Crushing-Finale na dywanie :P. Banan na twarzy vol. 5.

    Vaudevillans na SD debiutują. Tyler też tam debiutował… Odnosiłem się co do tego wcześniej.

    Women’s Championship na stoliku, ja osobiście liczyłem na Brawl. Natalya rzuca wyzwanie co spotyka się z moją aprobatą.

    Tables Match nuda

    Tak jak Konrad Sobieszek, uważam, iż ten Pop-up Powerbomb był lepszy niż cały Tables Match.

    Dudleyz wychodzą słyszymy włoską muzyczkę. O ja piernicze SAWFT!!!!!! Banan na twarzy vol. 6. Dostali chyba największy pop gali. Chciałem, żeby walczyli…

    F4-way Aj, Ko, y2j. I CESARO nie byłem jego fanem. Ale on wreszcie powrócił! Banan na twarzy vol. 7. Aj wygrywa i mój ulubiony wrestler jest #1 contender.
    Kończy po Styles Clashu a ja się bardzo z tego cieszę.

    RAW 9,5 lub 10/10
    P.S. Chyba będzie nowy rekord komów.

    • THE VIGILANTE STING

      to byłeś blisko żeby zobaczyć to zdecydowanie zajebiste Raw które było pierwsze po battleground 2015 😉

    • Xerer

      „Apollo vs Tyler. Dlaczego, ja się pytam zatrzymali push Tylera.”
      Przepraszam, bo nie dosłyszałem: co zatrzymali???

      • iLikeSTARDUST

        Dostał push wtedy, gdy walczył o #1 contender do IC Title. Potem się skończyło i od tamtego czasu, jest jobberem. Wtedy był mid-carderem. Przed TLC się skończyło…

  • Konrad Sobieszek
    • Konstantin

      Czyli Wyatt ma być nowym Undertakerem? Zajebiście 😀 Chociaż czeka trochę czasu aż będzie wiarygodny

      • Konrad Sobieszek

        To był stary pomysł. Vince myślał, że Wyatt to nowy Taker, czyli jego rola była, by wszyscy z którymi walczy wyglądali mocno. Tak jak koleś napisał. Zrobili z niego Papę Shango 2, a nie Takera.

        Ale powiedział też, że Wyatta czeka miana kierunku. Tyle zaspoileruję, bo to nie jest dużo.

        • DemonBálor

          Czyli mamy face turn rodzinki ? W każdym razie jakikolwiek kierunek który do czegoś doprowadzi jest dobry.

          I tak jeszcze z tych pytań rzeczywiście wynika że Shane naprawdę zabrał się do pracy przy wszystkim… Goodbye Triple H ?

          • Konrad Sobieszek

            Niestety, na to wygląda.

          • DemonBálor

            Mam nadzieję że skoro całe Authority ma się skończyć..to Tryplak zostanie przy NXT, robi tam genialną robotę jeśli chodzi o rooster i gale. To byłaby ogromna strata dla WWE jakby sobie poszedł do..np. RoH

          • sksfd

            Triple H nie odejdzie z WWE. Jestem o tym przekonany.

          • Konstantin

            Ale ciekawe jakie naprawdę ma ambicje Shane. Czy chce by takim drugim Vincem czy jednak chce iść na ugodę z Triplem H. Bo myślę,że dla obu jest miejsce.

          • Konrad Sobieszek

            Korelacja między Vincem i HHH pokazuje że powinien być jeden czołowy booker, bo jak już jest dwóch, to wychodzi tragedia. Przynajmniej HHH stara się, by nie grzebano tyle młodych. Ale to jemu można zarzucić, że championem obecnie nie jest Big E, tylko Roman 🙂

          • Konstantin

            Ale ja jestem ciekaw jakie ogólne podejście ma do WWE Shane. Czy iść dalej w stronę takiego WWE jaki jest czy jednak jak to robi NXT iść w stronę dobrych walk a mnie segmentów i rozrywki poza walkowej.

          • Konrad Sobieszek

            On na przykład chciał kupić UFC jak było w powijakach. Pojęcie biznesowe ma genialne, ale nie wiem jak ze zmysłem bookerskim. Idealny duet to Shane jako prowadzący federację jako firmę, a HHH jako główny booker. Ale nie wiem czy ich ego na to pozwoli

          • Konstantin

            HHH jako booker ale myślisz,że jak on rozpisywał by główny roster? Podobnie do NXT? Bo jeśli tak to raczej to nie przejdzie bo to jednak tam musi być ta rozrywka.

          • Konrad Sobieszek

            Myślę, że mimo wszystko to nie będzie wierna kopia. Hunter to wie, po prostu NXT to takie połączenie indysów i WWE, aby gwiazdy z niezależnej przyzwycziły się do stylu. Jak dla mnie właśnie to pokazuje mi najbardziej wyczucie, jakie ma Hunter.

          • PM Rock

            Hunter nie odejdzie. Authorithy przejmie SmackDown.

          • Konrad Sobieszek

            Nope.

            Nie będzie podziału na brandy. A HHH nie zadowoli się byle jaką posadą, skoro dostał tyle zaufania jako booker przez NXT. Pewnie sam by odpalił fedkę. A może by to na dobrze wyszło…

          • PM Rock

            Konrad skąd ty taki pewny, że nie będzie podziału? Ja tylko podejrzewam, że będzie po wydarzeniach które teraz mają miejsce a Ty od razu twierdzisz, że podziału nie będzie. Wytłumacz mi czemu?

          • Konrad Sobieszek

            Przez te spoilery, do których link właśnie podałem. Napisane jak byk. No brand split. Koleś wie co piszę, bo streścił całe RAW i się nie pomylił. Tak ma wyglądać fedka na najbliższe miesiące.

            Ja wiem, że mam u ciebie spory heat 🙂 za tą publikę, ale skoro wypowiadasz się w wątku, który dotyczy spoilerów i nawet ich nie czytając się na ich temat wypowiadasz.

          • PM Rock

            Szczerze to nie zamierzam nawet czytać tych spoilerów. Po pierwsze nie chce psuć sobie zabawy,a po drugie Spoilery mają to do siebie, że wiele z nich się sprawdza, ale wiele też się nie sprawdza. Nie ma takiego czegoś jak pewny SPOILER z WWE. Vince to człowiek nieprzewidywalny który na godzinę przed gala może zmienić wynik(Zack z pasem IC) więc radze ci się niepodniecań tymi spoilerami bo raczej są one nic nie warte.

            Co do tego Heatu, to nie mam nic do ciebie każdy może mieć swoje zdanie. Zazwyczaj naprawdę bardzo mądrze się wypowiadasz z sensem tak, że aż miło poczytać, ale ten twój tekst, że widownia była słaba i że chantowała do piłki to niestety jest dość słabe i nawet nie chce mi się już komentować.

          • Konrad Sobieszek

            Ja rozumiem, że spoilery są zazwyczaj mało wiarygodne, ale typek absolutnie przewidział RAW. Prawdopodobnie koleś jest na wylocie, dlatego nie odpuszcza. Rozumiem, że nie chcesz czytać spoilerów i szanuje to. Więc po co wypowiadasz się na ich temat?

          • Konstantin

            a on napisał coś jeszcze ciekawego oprócz tego co było w takich punktach?

          • Konrad Sobieszek

            Szukałem, ale nie znalazłem, bo on chyba sam wypunktował to, albo jakiś admin, bo koleś konto usunął.
            UWAGA konto było aktywne 434 dni. Dziwne jak dla mnie.

          • Konstantin

            Może to jakiś fake był a tylko coś poprzestawiali z datami żeby było,że ten gość się zna 😉

          • Konrad Sobieszek

            Nie wiem, przewidział całe RAW, więc musi być coś na rzeczy. Nawet jeśli te rzeczy się nie zdarzą, to mimo wszystko trzeba zakładać, że prawdopobnie oficjele to zamierzali. Też jestem nieufny, ale nie wierzę w przypadki. Koleś przewidział wszystkie powroty i debiuty, wiedział też kogo nie ma. Dla mnie można przyjąć, że na chwilę obecną WWE planuje właśnie to.

          • PM Rock

            Tak na prawdę to ja tu wypowiedziałem się o Hunter’e i dopiero później jak mnie zaczepiłeś to wspomniałem o spoilerach. Jak już kiedyś ci pisałem lubię wypowiadać się pod ciekawymi komentarzami.

          • Konrad Sobieszek

            Rozumiem to, tylko że własnie mój komentarz był akurat co do spoilerów, więc dlatego tak odpowiedziałem.

            I tak ogólnie, to jestem trochę „sour” bo liczyłem, ze mój komentarz rozkręci trochę dyskusje, ale nie na temat publiczności. Dla mnie to był tylko przeszkadzający momentami aspekt show, ale nic bardzo ważnego. Szkoda, że nie postanowiłeś przeczytać reszty.

          • PM Rock

            Sorry, ale jak przeczytałem, że publiczność była zła to nie wytrzymałem i nie dałem rady.

          • PM Rock

            Pamiętaj, że na publiczności siedziało kilkanaście tysięcy ludzi a ty wszystkich ich od razu stawiasz w rzędzie z jakąś grupką osób nie zainteresowaną galą pisząc, że publiczność była ZŁA.

          • Konrad Sobieszek

            Ale tak serio, jak oceniasz publiczność podczas segmentu kobiet. Podobało ci się, że fani tak bardzo chcieli w końcu by szanować kobiety, a jak przyszło co do czego, to zaczęli śpiewać piosenki o Bayley… Gdyby to była tylko wzmianka, ale nie przez cały segment…

          • PM Rock

            Szczerze? Nuciłem razem z widownią 🙂 To świetna nuta, wpada w ucho. Ludzie chcieli Bayley bo mają już dosyć Charlotte to chyba dosyć proste. Co ty byś chciał, żeby oni tam jak na pogrzebie siedzieli.

            A co ma szacunek do kobiet(wrestlerek) do tego śpiewania?

          • Konrad Sobieszek

            To, że były tam zawodniczki, które zmieniły oblicze kobiet w Main Rosterze. A publiczność zamiast zwrócić im honory, na które zasłużyły (wszystkie 3) śpiewają dla osoby, której tam nie ma. Rozumiem, ze nie mogą się doczekać i myśleli, że zaraz zadebiutuje, ale to wystarczyło po dwie linijki i by było ładną oprawką i zapowiedzią zbliżającego się debiutu. A tak to tylko pokazali brak szacunku. Ten moment mnie w sumie najbardziej zdenerwował. Resztę da się przeżyć, ale ten moment. Tak zapachniało hipokryzją, jakby fani nigdy nie mieli być zadowoleni.

          • PM Rock

            Obejrzałem ten segment jeszcze raz żeby się przekonać jak było naprawdę. Kiedy mówiła Lita publiczność prawie milczała i tylko klaskała, kiedy wchodziła Charlotte ludzie zaczęli robić Wooooo !(cicho ale było słychać), później były piosenki o Bayley, jednak nie trwało to całego segmentu, ponieważ następnie publiczność zaczęła skandować „This is wrestling”, później znowu przez chwilę Wooooo!, a następnie na zmianę Becky ! i Sasha !. jak widzisz publiczność potrafiła oddać szacunek 3 zawodniczką które stoczyły świetny pojedynek w niedziele. No cóż gdzieś słyszałem, że często jest tak iż widzimy lub słyszymy to co po prostu chcemy usłyszeć a wydaje mi się, że ty na siłę chcesz z tej widowni zrobić ZŁĄ.

          • Konrad Sobieszek

            „No cóż gdzieś słyszałem, że często jest tak iż widzimy lub słyszymy to co po prostu chcemy usłyszeć a wydaje mi się, że ty na siłę chcesz z tej widowni zrobić ZŁĄ.”

            Więc teraz ja nie szukam dziury w całym. Teraz ja zwracam uwagę tylko na to, na co chcę zwrócić uwagę…

            Ogólnie rzecz biorąc, to jest mi przykro, ze po tylu próbach wrzucenia jakiś obiektywnych argumentów, które ty ripostowałeś tylko swoimi subiektywnymi, to ja na końcu zostaje oskarżony o to, że naginam swoją ocenę tylko względem swojego widzi mi się.

            A propo słyszenia tego, co się chce słyszeć. Na pewno więc usłyszałeś, jak JBL łamiąc kayfabe solidaryzował się z Charlotte, której podczas tego speechu nie było łatwo. Ale tego już nie usłyszałeś prawda. Nie usłyszałeś, jak łamiącym się głosem nazwał ich dzikimi? A tutaj jeszcze kilka linków, żeby nie było, że jestem „subiektywny”:

            http://whatculture.com/wwe/8-reasons-why-raw-failed-to-live-up-to-the-hype?page=2
            http://whatculture.com/wwe/10-reasons-dallas-post-wrestlemania-raw-was-a-disappointment?page=6
            http://whatculture.com/wwe/10-live-observations-from-attending-the-raw-after-wrestlemania-32?page=10

            Sorry, ale ja broniąc swoich racji nie podważam zazwyczaj autorytetu rozmówcy. Rozumiem, ze mogła ci się podobać ta publika i nie przeszkadzają mi normalnie subiektywne argumenty. Przecież to fanom ma się podobać, nie? Ale to, że po wymianie zdań, to ja zostałem oskarżony o subiektywizm… Po prostu jak mówi powiedzenie „najlepszą obroną jest atak”

          • PM Rock

            Jeśli uraziłem cię poprzednim komentarzem to przepraszam nie miałem tego na celu. Po prostu chciałem pokazać ci, że możesz się mylić w swoich sądach. Słyszałem JBL’a jednak nie wiem czy to było poza kayfabem a nawet jak to co z tego? John’owi nie podobało się akurat zachowanie kibiców, więc wyraził swoją opinię, ale czy to ma oznaczać iż widownia była ZŁA? Przecież JBL nie jest Bogiem, to że jemu się nie podobało to nie znaczy, że na publiczność już trzeba postawić krzyżyk.

          • Konrad Sobieszek

            Nic nie mówił o nich podczas speechu Romana, bo oficjele byli na to przygotowani. Czasami lepiej siedzieć cicho. Oni czasami chantowali tylko po to, by denerwować ludzi na arenie. I JBL po prostu już nie wytrzymał tego podczas segmentu div. I wiem, że JBL’owi się to nie podobało. Cały zarząd przechodził to około 10 lat temu z Ceną, gdzie był kilka lat wcześniej masakrycznie over, a jak w końcu udało mu się osiągnąć swoje marzenia, to publika się od niego odwróciła. JBL doskonale to pamięta i pamięta jak bardzo Cena był tym poruszony. Teraz widział znów ten sam obrazek.

            I BTW. Serio przeczytaj te artykuły. które podałem. Żadnych spoilerów tam nie ma 🙂 Tam są tylko argumenty przeciw. Ja nie mówię, że była cały czas zła. Miała złe momenty, które rujnowały show.

          • PM Rock

            Denerwować ludzi na arenie? Czym? Jak ci ludzie denerwowali się bo słyszeli chanty to po co przychodzili na wrestlingowe show mogli się wybrać na szachy albo na balet.

          • Konrad Sobieszek

            To dlaczego nie chantowali dla Zigglera, Ambrose’a? Dlaczego nie wyszli z jakimiś kreatywnymi chantami? Dlaczego zachowywali się jak po prostu ostatnie dupki. Serio to tak trudno zauważyć? Jak napisał jeden z tych publicystów, oni udowodnili, że nie ważne co, fani nigdy nie będą zadowoleni. Nie ważne co się im da.

            I serio nie dziwi cię, że podaję kolejne osoby, które obrzucają dosłownie g***em tą publikę, a ty dalej mówisz, ze to mi się przywidziało?

          • PM Rock

            Nie mówię, że ci się przewidziało. Możesz mieć własne zdanie i ja je szanuje, jednak się z nim w ogóle nie zgadzam. Posłuchaj kibice jacy by nie byli są święci ponieważ zapłacili za bilety. Kibice mogą śpiewać co im się żywnie podoba takie prawo kibica. Posłuchaj ja nie zauważyłem by oni byli niezadowoleni, wręcz przeciwnie w każdym segu czy walce dobrze się bawili i dopingowali zawodników. Pewnie chodzi o to, że chantowali Bayley a nie siedzieli jak na pogrzebie. Rany nie wiem co to za publicysta o którym piszesz, ale Jankesi jednak mają coś chyba z głową.
            Wiesz trudno by chantowali Ambrosa skoro na Raw nie było nawet chwili o nim. Ziggler był, ale nie pamiętam czy dostał chant czy nie.

          • Konrad Sobieszek

            Po pierwsze, to nie Jankesi, bo akurat strona jest brytyjska. I to nie jest jeden typek, tylko trzech. Trzech różnych.

            Jasne, zapłacili za bilety. Mogą robić co chcą. A potem się mamy dziwić, że Vince nie słucha fanów. Jasne, robili tam co chcieli. Tak jak Vince, nie? Zadziwiające podobieństwo w sumie. Nigdy nie zadowoleni, zawsze chcą czegoś innego, zmieniają swoje upodobania jak w kalejdoskopie.

          • PM Rock

            A przypomnij mi kiedy ludzie chcieli Charlotte bo ja jakoś chyba mam za krótką pamięć?

          • Konrad Sobieszek

            Oczywiście, zanim zadebiutowała.

            Coraz bardziej męczy mnie ta konwersacja, bo ja używam wszystkich możiwych obiektywnych argumentów, ale ty po prostu traktujesz je jako nic nie warte. Uważasz, że tylko twoje zdanie jest słuszne. Wiem, że cię nie przekonam. Po prostu prowadziłem tą dyskusje teraz, by pokazać, kto na prawde jest tym upartym. Nie jestem to ja, bo ja mam za sobą szereg argumentów. Ty masz tylko swoje wrażenia. Taka dyskusja nie ma sensu.

          • PM Rock

            Racja przypomniałem sobie nawet podczas debiutu kibice jej chantowali, jednak przypomnę ci, że kolejnym prawem kibica jest też to, że kibic może zmienić swoje upodobania i po prostu przestać kibicować zawodnikowi i zacząć innemu. Co do twojej wcześniejszej wypowiedzi Vince powinien słuchać fanów bo gdyby nie oni to nie było by WWE. „Jasne, robili tam co chcieli”, przypominam ci, że nadal mówisz o grupce osób a na arenie było kilkanaście tysięcy świetnych fanów.

  • kubaR777

    oby nie bylo aj vs reins na paybeck a tak minusy to ze appollo debituje zamiast joe.Appollo mógłby być spokojnie mistrzem nxt ale oni wolą robić przez cały rok joe vs ballor…. żenada. A na paybeck chce zobaczyc cena vs reains vs rock albo rock cena i cesaro vs wyaci o pas IC jak jz jest to mz niech appollo sie zakreci a o US owens z samim

    • THE VIGILANTE STING

      rock przecież nie zawalczy…

      • sksfd

        Chyba, że chciałby pobić rekord najkrótszej walki w historii, który zresztą należy do niego.

      • kubaR777

        no wiem bezsensu jz cenie sie bardziej rekord nalezal

    • crafciak31

      nie obraź się ale warto popracować nad orto.

  • DemonBálor

    Po tym RAW trochę tak przyszedł mi na myśl ten gdzieś wspomniany podział na brandy. Co o tym sądzicie ? Sprawdziłoby się takie rozwiązanie ?

    Moim zdaniem ze wszystkimi nadchodzącymi debiutami uratowałoby to trochę pozycję niektórych mid-cardów. I zrobiłoby się może o 2-3 jobberów mniej ?

    • Konrad Sobieszek

      Podziału nie będzie.

      Zwolnienia nadchodzą. Sandow, Breeze, Fandango, Darren i lista idzie dalej. Barret jest na wychodnym. Cody być może też. Brie kończy karierę na stałe, a Nikki najwyżej part-time. Wkrótce i Cena i Orton mają tam trafić.

      • Marky

        Cody pewnie zostanie, ale znikną jeszcze Big Show, Mark Henry o których były plotki, że chcą kończyć karierę, któryś z nich (nie pamiętam który) nawet coś takiego powiedział w jednym z wywiadów, że WM 32 będzie jego ostatnią. Pewnie też Kane wróci do Corporate Kane i bardzo rzadko będzie pojawiał się w ringu. Dudley Boyz też pewnie znikną na jakiś czas. Orton lub Cena czuję, że jeszcze w tym roku jeden z nich stanie się part timerem.

  • banasiur

    Raw bardzo dobre, na pewno cieszy powrót Cesaro, szkoda, że nie wygrał no i trochę szkoda, że wygrał go AJ zaraz po porażce z Jericho, no ale cóż tak widocznie musiało być. Podczas walki o pas wyczuwam interwencję Jericho w ramach zemsty czy coś w tym stylu (bo jakoś nie wierzę, że pozostawi AJ’a od tak w spokoju).
    Co do samego RR wyczuwam tutaj bookowanie w stronę typowego Brocka, który ma wszystko i wszystkich w dupie i nie jest ani dobry, ani zły. Niszczy każdego kto mu stanie na drodze, jak dla mnie dość ciekawe rozwiązanie, ale pożyjemy zobaczymy jak to będzie 🙂

  • Fizjoterapeuta

    RAW genialne, dlaczego?
    1.debiut Corbina i Apollo obydwaj mają szansę zaistnieć ale jednak większa kariera przed Apollo
    2.THE NEW DAY -solidni jak zawsze i dla mnie mogą trzymać pasy długo
    3. Collin i Enzo -bardzo dobrze się zaprezentowali i czuje ze mogli być kolejnymi mistrzami
    4. Divy fajnie a Natalia bardzo dobrze 🙂
    5. Roman – niech niszczy wszystkich a mniej gada tak jak dzisiaj 🙂
    6. Powrót Cesaro MEGA fajnie się go oglądało. chociaż to on powinien być mistrzem interkontynentalnym a nie Miz
    7. Shane przy władzy się sprawdził 🙂
    Jedyne minusy to wygrana Miza bo to ze Ryder miał mieć pas na jedną noc to było wiadome ale to Cesaro jest dużo lepszy; )
    I mecz dudley vs usos dla mnie to zapychacz
    Jeszcze zostają whyatt family i sam nie wiem co o nich myśleć, niech ich dadzą w walkach o tytuł bo całkowicie funkcja jaką spełniają w fedce nie pasuje.
    Ogólnie RAW oceniam 8,5 /10 więc dużo lepsze niż wrestlemania 🙂

    • UNLEASHED.The.AnimaI.Batista

      enzo i cass to nowe new age outlows nawet ten sam gimmick

  • Patrycja Warzecha

    195 komentarzy…Moi drodzy,czy to już rekord? ?

    • Arek Bujnik

      Ja swój jeszcze piszę 😀

      • Patrycja Warzecha

        To czekam, na pewno przeczytam 🙂 Nadrabiam teraz nowsze komentarze 🙂

        • PM Rock

          Rekord jest ok.220

          • Patrycja Warzecha

            214,może jednak ten rekord będzie 😉

          • PM Rock

            Teraz jest równo z rekordem 🙂

  • Arek Bujnik

    A więc mamy kandydata do RAW roku!
    Wychodzi Vince,spodziewałem się że będzie się jarał że jego instrument zniszczył Shane’a itp itd. A tu proszę,zapachniało (przynajmniej mi) tu face turnem. Shane..jakim cudem on się pojawił tak szybko? Kolejny raz,szacun dla gościa..Dla Vince’a też że się zgodził chociaż na to RAW dać mu władzę. Dobry segment,jak zawsze z Vincem i Shanem
    New Day vs LoN – kolejny raz New Day świetnie za micami. No cóż..znowu LoN,ale fakt,wygrali na WM to (kolejnego) shota dostali. Ciekawie zrobili że pozbyli się Barretta,ciekawe co teraz będzie z nimi,ale chyba wygląda na feud z rodzinką. Publiczność świetna,aż sam zacząłem z nimi chantować „Thank you Wyatt” 😀
    Sasha vs Summer – Serio? Nie ogarniam,to w końcu Sasha ma być mistrzynią w końcu czy walczyć z jobberkami pokroju Summer? Przez jakiś czas miałem nadzieję że potem Summer wykręci jakieś promo że to nie fair,że Sasha ją walnęła mikrofonem przed walką i zasługuje na kolejną walkę i wtedy wyjdzie Bayley,no ale cóż,trudno
    Apollo Crews vs Tyler Breeze – No proszę,miła niespodzianka że Apollo się pojawił w głównym rosterze. Ale..czy nie za szybko? We wrześniu debiut w NXT,pasa nie miał,meczu nawet o niego nie miał i już główny roster? No ale cóż,Strowman nawet nie walczył w NXT (Dark matchu w grudniu nie liczę bo wtedy bodajże chyba się pojawił) więc..xd
    Wejście Romana,wiedziałem że będzie heat. Od razu jak zaczął gadać w mojej myśli było tylko jedno zdanie: „Boże,zabierzcie mu tego mica,błagam” . Ale ciekawie że rzucił Open Challenge,myślałem że przyjmie Triple H,który na pewno będzie chciał wykorzystać rewanż. Nie spodziewałem się jednakże że nagle tyle osób zechce pas. I to jakich..Jericho,Styles,Sami..Roman wygrał brawl jednym tylko Spearem i znowu buczenie,eh..kiedy zrozumieją że on ma być heelem a nie facem na siłę xd
    Corbin vs Ziggler – dobre,heelowe promo Barona przed walką. Byłem przed walką pewny że Corbin musi dostać jakiegoś jobbera. A skoro wcześniej Apollo dostał Breeze’a,to rozumując po WM myślałem że Corbin dostanie Kane’a,ewentualnie może kogoś z SO albo właśnie Zigglera. Eh,szkoda mi Dolpha że szmacą go na każdym kroku,nie zdziwię się jak i on odejdzie
    Zack vs Miz – Solidne promo Rydera przed walką i prowokacja Miza żeby walczył. Nie spodziewałem się tu Maryse a zwłaszcza tego że będzie ingerować w walkę. Jednakże jeszcze bardziej nie ogarniam,po co Ryderowi dawać pas na WM by następnej nocy go tracić na rzecz Miza? Dlaczego Miz? DLACZEGO? Już wolałbym nawet Rydera,albo Stardusta z pasem IC tylko nie jego
    Formalna prezentacja pasa Womens – ciekawy segment,miło było patrzeć że wszystkie divy mają Charlotte w d**** xd Ciekawi obecność Lany,ciekawe czy ta walka na WM to tylko tak raz czy będzie teraz na stałe? Tu też liczyłem na wejście Bayley jak divy poszły a tłum zaczął śpiewać jeszcze wcześniej „Hey Bayley”,ewentualnie jakiś atak Sashy. A tu Natalia? Serio? Przecież nie dadzą Natalii pasa raczej a już Charlotte jej kosztem się wypromowała np na Roadblock
    Usos vs Dudleyz Tables Match – rewanż i stypulacja tylko po to żeby Dudleyz wygrali za porażkę na WM. Po zwycięstwie dostaliśmy wywiad z Samim i atak Owensa na niego,po którym już podejrzewałem że będzie tak że Sami nie będzie „zdolny” do walki. Potem kamera wróciła na Dudleyz którzy dopiero byli w połowie stage’u. Zacząłem się dziwić że po co tak długo schodzą. A tu wreszcie Ci na których czekam od Fastlane..SAWFT! Wykręcili swoje standarowe promo,weszli w ingerencję z publicznością,szkoda że nie doszło do brawlu,ale widać że bardzo dobrze przyjęli Enzo i Cassa
    Fatal 4 Way – Spodziewałem się wszystkiego:Zmiany na Triple Threat co by było i tak kozak bo każdy ma powiązania z kimś innym. Jericho na początku podłożył się Owensowi,potem Stylesowi a Styles na pewno pamięta że to dzięki Owensowi skończył się jego udział w RR…ale że wróci Cesaro to się nie spodziewałem,ale bardzo miło że wrócił wreszcie ktoś świetny technicznie i lubiany przez publikę. Wynik trochę mnie zaskoczył,nie powiem. Byłem przekonany że wygra KO,bo chyba nie na darmo stracił pas IC
    RAW spokojnie może zostać RAW roku,nie spodziewam się lepszego. No,chyba że po SummerSlam,poczekamy zobaczymy. Malutkie minusy to brak Bayley,Balora,Ambrose’a czy chociażbym kogoś z dwójki Lesnar/Heyman. Największe plusy to oczywiście SAWFT,Crews,ogłoszona obecność Vaudevillians,publiczność dzięki której RAW się oglądało mega przyjemnie oraz oczywiście to że za wszystko odpowiadał Shane. Spokojnie mogę dać RAW ocenę 8.5-9/10

    • Konrad Sobieszek

      Apollo walczył o pas NXT, ale nie n a TakeOverach, tylko na tapingach. W jego walkę interweniował Corbin.

      • Arek Bujnik

        Aa fakt pamiętam że raz walczył,faktycznie

  • UNLEASHED.The.AnimaI.Batista

    RAW po WM a powrotu pewnego pana byłego członka Evolution i 2 krotnego zwycięzce RR 2005,2014 nadal nie ma 🙁 Vince ogarnij sie i przejżyj na oczy że Dave to przyszłość WWE

    • Arek Bujnik

      weź idź z tym Bootistą

  • iLikeSTARDUST

    Rekord?

    • PM Rock

      Tak